Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
13961/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoja kirjoitti:

Olen hyvin yllättynyt, että Käärijä voitti. Hän ei juurikaan laulanut vaan huusi mikkiin. Alun sanoista ei saanut mitään selvää ja show sai aikaan myötähäpeän tunteita. Yllätyin siitä, että tämä esitys oli Suomen kansan mielestä paras ja Euroviisuihin sopivin esitys. Järkyttävää kuraa. Mutta ilmeisesti kansa tätä rakasti. Ei kai siinä sitten mitään, mutta eipähän tartte Euroviisuja katsoa tänä vuonna..

Häpeätkö aina kaikkea ja oletko miettinyt mistä häpeän tunteesi nousevat?

Ellen väärin muista, aikanaan Verkan lähettämistä viisuihin hävettiin Ukrainassa ja Verkasta tulikin sitten Euroviisu-Ikoni numero yksi.

Verkan esityksessä taustatanssijat tuki upeasti Verkan esitystä. Tässä tanssijat pyörivät Käärijän edessä. Toivottavasti miettivät uusiksi. Myös tyylilajin vaihto hukattiin live-esityksessä. Redditissä tälläon paljon faneja ja human centipedestä tykätään.

Vierailija
13962/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluminaito Johannes kuin ikiteini Robin.

Robin on siis 24-vuotias, Johannes 26. Mieluummin noita nelikymppisiä Porttionejakin voi kutsua ikiteineiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13963/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni ne tanssijat Käärijän esityksessä olivat liikaa esillä. Asu näytti ötökältä ja luontoteema olisikin tähän loistava taustateemaksi. Ötökkä, joka örisee raivoisasti ja lopulta saadaan hyvä, entinen maailma takaisin. Luonto ja ilmasto teemaa luulisi olevan viisuissa muutoinkin, mutta tähän se sopisi täydellisesti piiloteemaksi, jonka kuulija oivaltaa.

Vierailija
13964/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku cha cha cha, kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Niinku cha cha cha

Cha cha cha cha cha cha cha aa-aah

Niinku cha cha cha

Cha cha cha cha cha cha cha

Cha cha cha cha cha cha cha""""

Wow mitkä sanat?! Ihan kansan mies edustaa?? Shampanjaa päälle joka toinen nyt päällensä kaatamaan!! Suomessa on varaa niin tehdä todellakin.

Ihan oksettava äijä pääs edustamaan Suomea! Miks pitää työntää kieltä kamerassa ja katsoa ruutuun maanisesti?! Ei mitään yllättävää että sairain ja pervoin esitys voitti!

Vierailija
13965/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaan esitys oli pettymys. Miksi näytti intoa vailla olevalta läpilauletulta, eikä laulaja avannut suutaan kunnolla, että sanat erottuisivat? Toisella asenteella olisin voinut äänestää nimenomaan sitä.

Johannes voisi toimia yksin, mamma vois suunnitella jonkun pikku koreografian. Ne kaks muuta heppua lähinnä vaivaannutti, lavakarisma nolla.

Vierailija
13966/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa nolo voittajakappale. Ei tule menestymään.

Vierailija
13967/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon musiikillisesti aika lahjaton enkä osaa arvioida kauheen tarkasti itse laulussa onnistumista, mutta Benjamin kuulosti erilaiselta eikä kauheen hyvältä livenä. Kiva siis että muutkin on sitä mieltä. Robinin ja Kuumaan laulu taas vaikutti onnistuvan myös livenä tosi hyvin. Mutta Käärijän genre ja toi vähän huutava sävy sai aikaan sen, etten osaa arvioida häntä laulajana. Alussa ääni oli muutenkin hiljainen, ehkä teknisiä ongelmia? Mitä te musiikki-ihmiset ootte mieltä: osasiko Käärijä oikeesti laulaa tosi hyvin vai kohdistuuko hypetys enemmän genreen ja tunnelmaan?

Hän esiintyy genrelleen tyypillisellä äänellä, joka toimii vallan mainiosti. Mikään laulukilpailuhan tämä ei edes ole.

Vierailija
13968/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreenin biisistä puuttuu kliimaksi, ei voita. Ruotsalaisten musiikkitajusta kertoo kaiken kun antoivat Benille 12 pistettä, LOL.

Ruotsi voittaisi vaikka eilisellä sienibiisillä.

Vierailija
13969/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon musiikillisesti aika lahjaton enkä osaa arvioida kauheen tarkasti itse laulussa onnistumista, mutta Benjamin kuulosti erilaiselta eikä kauheen hyvältä livenä. Kiva siis että muutkin on sitä mieltä. Robinin ja Kuumaan laulu taas vaikutti onnistuvan myös livenä tosi hyvin. Mutta Käärijän genre ja toi vähän huutava sävy sai aikaan sen, etten osaa arvioida häntä laulajana. Alussa ääni oli muutenkin hiljainen, ehkä teknisiä ongelmia? Mitä te musiikki-ihmiset ootte mieltä: osasiko Käärijä oikeesti laulaa tosi hyvin vai kohdistuuko hypetys enemmän genreen ja tunnelmaan?

Hän esiintyy genrelleen tyypillisellä äänellä, joka toimii vallan mainiosti. Mikään laulukilpailuhan tämä ei edes ole.

Niinpä. Vähän sama kuin kysyisi, että osaako Robin laulaa oopperaa.

Vierailija
13970/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko se on uskoa ettei Euroviisut ole enää mikään musiikkikilpailu.

Joka vuosi tämä 😂😂😂 koittakaa nyt ensi vuonna muistaa että tämä ei ole pelkästään laulukilpailu.

Vierailija
13971/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin positiivisesti yllättynyt, että Käärijä nimen omaan osasi laulaa. Kuulosti ihan hyvältä laulullisesti. Sitä en tiedä onko Käärijästä laulamaan muita genrejä, mutta tähän riitti hyvin.

Vierailija
13972/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän esityksestä puuttu raivo ja into. Ja ne hemmetin tanssijat oli siinä liikaa esillä. Robin ei ollut hyvä vaan lapsellinen esitys temppuiluineen. Benjamin parempi.

Benjaminista on kehittymässä ihan kelpo esiintyjä, mutta valitettavasti ei osaa laulaa livenä, ei yhtään.

Bess on toinen samanlainen, live ei vaan onnistu. Tosin ei ole edes hyvä esiintyjäkään.

Vierailija
13973/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi menee finaaliin varmasti ja meidän sijoitus tulee olemaan 12-17. Näin se menee:)

Vierailija
13974/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestäni ne tanssijat Käärijän esityksessä olivat liikaa esillä. Asu näytti ötökältä ja luontoteema olisikin tähän loistava taustateemaksi. Ötökkä, joka örisee raivoisasti ja lopulta saadaan hyvä, entinen maailma takaisin. Luonto ja ilmasto teemaa luulisi olevan viisuissa muutoinkin, mutta tähän se sopisi täydellisesti piiloteemaksi, jonka kuulija oivaltaa.

Ne hyvesignalointi biisit on sitten ihan erikseen.

Vierailija
13975/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan järkyttyny minkälainen friikkityyppi ja kappale lähtee edustamaan!!!

Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
13976/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä Kuumaa niinku Kuumaa (maa, jossa on kuu) vai Kuumaa (niinku hottista tai tosi lämmintä)?

Se on justiin tuollainen sanaleikki jonka voi ymmärtää kummin vain. Kun hoksasin tämän, niin ajattelen enemmän kuu-maana.

Vierailija
13977/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan järkyttyny minkälainen friikkityyppi ja kappale lähtee edustamaan!!!

Mikä teitä vaivaa?

Se on hyvä merkki että vanhukset järkyttyy. 😁

Vierailija
13978/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on vähän yli yhdeksän sunnuntaiaamuna Suomessa ja Käärijän live jo tokana trendaaavissa YouTubessa.

Vierailija
13979/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kroppa on just hyvä noin.

Tämä! Siis mun unelmamiehen kroppa <3

TÄMÄ kirjoittaa jälleen 😂

Vierailija
13980/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden UMK sai minut tajuamaan, että olen aikuistunut. Aina aiemmin olen fanittanut voittajaa kympillä, kun kerta muutkin ovat. Esim. Blind Chanelin Joeliin olin jopa vähän kaukoihastunut. Nyt Käärijä ei herätä mitään erityisiä fiiliksiä. En näe hänen lauluaan, esitystään enkä itse heppua erityisen hyvinä tai kiinnostavina, vaikka olen lukenut jo kymmeniä ylistäviä kommentteja. Hyvä minä!

Ketju on lukittu.