Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
13921/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamala negailu täällä jo aamusta.

Onnea Käärijälle! Tuo yleisön mukana laulaminen, voittajan julkistamisen jälkeisessä esityksessä oli ihan maagista. Illan nyt kivoja ja kannustetaan Käärijä ja YLEn tiimiä Kiinaan timanttia entistä kirkkaammaksi toukokuun H-hetkeä varten.

Ollaan kivoja, hiomaan timanttia sorry nuo autocorrect jutut.

Vierailija
13922/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen...

Käärijän pressitilaisuudess STT:n kysymys.

Millanen mies me saatiin nyt voittajaksi?

- Mä oon kansan mies

Mitä tarkoittaa kansan mies?

- Mä oon kansan puolella

Mielenkiintoista, ottaen huomioon, että Käärijä seuraa Instagramissa portaalia Vapaus Kuuluu Kansalla, päähahmonaan Ano Turtiainen.

Ööööööö...

Aika söpistä ja herttaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13923/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaeaerijae😁

Vierailija
13924/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benkun ilme pisteiden julkistamisessa oli näkemisen arvoinen, luuli saavansa pistepotin! Ei onneksi kuitenkaan saanut!!

Vierailija
13925/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluminaito Johannes kuin ikiteini Robin.

Vierailija
13926/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin Portion Boyssin alusta ja lopusta esityksessä, mutta esityksen keskiosuus olisi tarvinnut jotain lisää.

Vierailija
13927/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko kenestäkään muusta, että se KUUMAAn biisi vedettiin nopeammassa temmossa kuin aikaisemmin? Johannes lauloi hyvin, mutta siihen ei ehtinyt tulla sitä ihanaa, keinuvaa kieppua, joka vei laulua niin persoonallisesti eteenpäin 🤔

Myöskään sovellus ei toiminut, niin en pystynyt äänestämään heitä 😭

Vierailija
13928/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoja kirjoitti:

Olen hyvin yllättynyt, että Käärijä voitti. Hän ei juurikaan laulanut vaan huusi mikkiin. Alun sanoista ei saanut mitään selvää ja show sai aikaan myötähäpeän tunteita. Yllätyin siitä, että tämä esitys oli Suomen kansan mielestä paras ja Euroviisuihin sopivin esitys. Järkyttävää kuraa. Mutta ilmeisesti kansa tätä rakasti. Ei kai siinä sitten mitään, mutta eipähän tartte Euroviisuja katsoa tänä vuonna..

Aika erilaiselta olisi tuokin biisi kuulostanut, jos olisi kauniisti kirkkolaulanut alussa :D Juu ei, tuohon biisiin kuului mikkiin huuto alussa. Jos et sitä ymmärrä, ja että ylipäänsä on eri tyylejä, niin ei voi mitään. Vai olisiko Lordinkin pitänyt laulaa nätisti?

Toki ymmärrän, että on erilaisia musiikkityylejä ja tapoja "laulaa". Mutta itse pidän tätä laulukilpailuna eikä huutaminen ole laulamista minun mielestäni. Jonkun toisen mielestä voi olla ja se on ihan fine.

Vierailija
13929/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mitähän tää palsta taas vammailee kun tavallinen arvosteluteksti menee sentsuuriin vaikkei ole kirosanoja, bannattuja sanoja tms, argh

Vierailija
13930/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portion boys suomalaisten mieleen. Uskomatonta. Onneksi Käärijä voitti kuitenkin.

Luuleeko se portion boysin yksi tyyppi olevansa joku Jarkko Ahola? Äänsi samalla tavalla vahän vieraalla aksentilla ja yritti laulaa korkeelta. Ja niiden koikkelahdinta siellä lavalla, jotain niin vanhanaikaista ja mitäänsanomatonta.

Vierailija
13931/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portion boysin äänistä osa johtui varmaan siitä kiusaamiskohusta ja äänestäjät halusi osoittaa tukensa, plääh.

Porttien äänet tulivat niitten fanaattisilta faneilta. Raatiäänissä oli viimeisenä, kuten kuuluukin. Tuollainen vanhanaikainen pilailulaulu ei hauskuuta ketään muita.

Se oli silti heti kakkosena ja muut siellä perässä.

Mikä närästää hauskassa junttifiiliksessä? Sellaisen varaan on rakennettu monta euroviisushowta. Eikä niitä pidä ottaa vakavasti. Huumorintajuton kyttääminen ja lyttääminen on p-seestä.

Heti kakkosena? Ei, vaan hyvin kaukana. Käärijän voitto oli ylivoimainen.

Oli silti heti kakkosena ja Benjaminit, Robinit ja muut perässä. Käärijän voitto nyt oli selkeä, kyllä se oli tavallaan tiedossa ja odotettavissa jo etukäteen. Se sai paljon huomiota ja tsemppiä ja se haluttiin kisoihin.

Ei siinä mitään, eikä asia viimeistään vuoden päästä ole kenenkään muistissa. Ihmetyttää vaan tuo hampaat irvessä ja piikkikasvi p-seessä- asenne, ettei muista saisi pitää tai puhua kuin voittajasta.

Ei ollut heti kakkosena. Tooosi iso väli oli. Eli hyvin kaukana kakkosena.

Ei pisteissä vaan järjestyksessä.

Niin. Oli kakkosena. Ei heti kakkosena, kuten sinä sen ilmaisit.

Ykkösen jälkeen tulee heti kakkonen, eikä mikään muu. -eri

Tämä kakkonen tuli kuitenkin kaukana perässä.

Olennainen tieto mikä meiltä kaikilta puuttui...

Vierailija
13932/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen...

Käärijän pressitilaisuudess STT:n kysymys.

Millanen mies me saatiin nyt voittajaksi?

- Mä oon kansan mies

Mitä tarkoittaa kansan mies?

- Mä oon kansan puolella

Mielenkiintoista, ottaen huomioon, että Käärijä seuraa Instagramissa portaalia Vapaus Kuuluu Kansalla, päähahmonaan Ano Turtiainen.

Ööööööö...

Tämä on faktaa, jonka jokainen voi tarkistaa. Mua käi nyt kyllä vaivaamaan. Milä hemmetin "kansan puolella". Eiks se ookaan vaan tavallinen Jere Vantaalta?

Vierailija
13933/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoja kirjoitti:

Olen hyvin yllättynyt, että Käärijä voitti. Hän ei juurikaan laulanut vaan huusi mikkiin. Alun sanoista ei saanut mitään selvää ja show sai aikaan myötähäpeän tunteita. Yllätyin siitä, että tämä esitys oli Suomen kansan mielestä paras ja Euroviisuihin sopivin esitys. Järkyttävää kuraa. Mutta ilmeisesti kansa tätä rakasti. Ei kai siinä sitten mitään, mutta eipähän tartte Euroviisuja katsoa tänä vuonna..

Häpeätkö aina kaikkea ja oletko miettinyt mistä häpeän tunteesi nousevat?

Ellen väärin muista, aikanaan Verkan lähettämistä viisuihin hävettiin Ukrainassa ja Verkasta tulikin sitten Euroviisu-Ikoni numero yksi.

Sama Lordi. Suomalaisia taas tapansa mukaan hävetti kaikki muu paitsi beige tasapaksuus.

Ja niin vaan Eurooppa hullaantui monstereista ja murskavoitto kotiin.

Monikohan söi sen hatullisen paskaa.

Vierailija
13934/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän esityksestä puuttu raivo ja into. Ja ne hemmetin tanssijat oli siinä liikaa esillä. Robin ei ollut hyvä vaan lapsellinen esitys temppuiluineen. Benjamin parempi.

Vierailija
13935/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän kroppa on just hyvä noin.

Vierailija
13936/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portion boys suomalaisten mieleen. Uskomatonta. Onneksi Käärijä voitti kuitenkin.

Luuleeko se portion boysin yksi tyyppi olevansa joku Jarkko Ahola? Äänsi samalla tavalla vahän vieraalla aksentilla ja yritti laulaa korkeelta. Ja niiden koikkelahdinta siellä lavalla, jotain niin vanhanaikaista ja mitäänsanomatonta.

Hei, tämä on iloinen ja harmiton musiikkishow. Unohtuiko se?

Vierailija
13937/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjaminin esityksessä 2. puolisko oli mielestäni tosi hyvä. Aluksi ne valotangot ja niiden virittely häiritsi, ja en käsittänyt niitä, mutta ne alkoi toimimaan pitemmän päälle. Vähän pelkäsin, että kieriskelyssä kaatuu niistä joku 😀 Se loppupuoli oli kuin Ruotsista, tuli mieleen visuaalisesti se joku Ruotsin viisu...muista nimeä.

Vierailija
13938/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kroppa on just hyvä noin.

Joo, luonnollinen. Kantaa itsensä ylpeästi.

Vierailija
13939/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä varmasti erottuu ja ehkä menestyykin.

Mutta Loreen voittaa. Esittää geneerisemmän anthemin, joka radioystävällisempi sekä tiedostava olematta liian masentava.

Vierailija
13940/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman 24-vuotiaan valkkaisit, itsellesi tai tyttärellesi (tai lapsenlapsellesi) kumppaniksi?

Robin yläpeukku

Johannes alapeukku

🙄 mitä helevettiä horiset

Tyypillinen Robin-fani kyseessä.

Ketju on lukittu.