UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.
Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.
Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.
Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.
SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.
Niin no minä kysyin täysin asiallisesti tällä palstalla, että mitä tämä nainen tekee bändissä, koska tuo yhtey ei ole minulle tuttu. Sain vastaukseksi, että hän on lavalla, jotta minun kaltaiset läskikasat saavat olla kateellisia.
Nauratti reaktiovideolla kun Benjaminin biisi alkoi soida ja Käärijä huusi: Kaija Koo!
Kylläpä muuten kiljui kimakasti tuo yksi nainen videolla.
KUUMAAn tyypit on muuten yllättävän taviksia, suorastaan keskivertoa tylsemmän näköisiä tyyppejä paitsi tietty laulaja. Eivät ne kaksi ainakaan todellakaan ole itse kuumia. :D Muuten en ollut kuunnellut bändiä, koska en kuuntele paljoa suomalaista musaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUHUTAAN HETKI VAKAVASTI
Haluamme nyt tehdä meille harvinaisen postauksen ja toivomme, että tämä herättäisi ihmisiä edes hieman ajattelemaan, joten puhutaan hetki vakavasti.
Internet on hieno paikka, mutta myös todella toksinen ja huomaa että ihmisillä on todella paha olla siellä itsensä kanssa. Me ollaan nyt tehty todella vakava huomio, mistä olemme saaneet paljon myös viestejä. Meidän musiikkia voi arvostella ja jokaisella on oikeus siihen, mutta jos lähdetään meidän yhtyeestä ottamaan yksi ihminen silmätikuksi nettifoorumeilla yms, niin siinä menee raja yli ja todella rajusti.
JaloTiina on saanut nyt UMK:n myötä osakseen todella törkeää ja asiatonta kommentointia. Hänen rooliaan kyseenalaistetaan, häntä solvataan henkilökohtaisesti mitä erinäisimmistä asioista. Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? Tämä on meidän bändi, meidän joukkue, me tehdään asioita yhdessä tiiminä, tehdään omat päätökset eikä tarvita neuvoja muilta miten asiamme teemme. Vain me tiedämme minkälainen tämän bändin kuuluisi olla. Me kuljetaan yhtenä rintamana isolla sydämellä ja emme varmasti tee pahaa kellekään teistä tämän matkan aikana. Meidän ei tarvitse selitellä kellekään yhtyeemme rooleja, mutta me sanotaan tämä.
Emme hyväksy missään määrin kiusaamista tai henkilökohtaista solvaamista, emme missään määrin, ketään kohtaan! Tuomitsemme kaiken asiattoman kommentoinnin, kaikkialla! Nämä eivät yksinkertaisesti kuulu meidän yhtyeen arvoihin.
On tosi käsittämätöntä, miten ihmiset käyttää omaa energiaa toisten haukkumiseen ja kiusaamiseen. Jos tämän saman ajan käyttäisi vaikka itsensä kehittämiseen ja posiitivisiin asioihin, saisi tosi paljon enemmän aikaa elämässä. Nettikiusaaminen on liian yleinen, todella vakava ongelma ja me vaan toivotaan, että ihmiset oppisivat arvostamaan toisiaan, kannustamaan toisia, näkemään hyvän ympärillään, kehumaan ennemmin kuin lyömään alas ketään ja että tämän myötä nettikiusaaminen saataisiin edes jotenkin kuriin. Se vaatii paljon, mutta jos ei edes yritä ei voi saavuttaakaan yhtään mitään.
Ja vielä tähän liittyen. UMK -kilpailun hengessä omaa suosikkiaan saa ja pitääkin kannustaa, mutta ei lyömällä ketään toista alas. Sitä toivomme myös omilta kannattajiltamme. 🙏🏻
Terveisin,
El Meissel, Kenraali Vahva, A.P. Vuori, Taiteilija Nieminen#nettikiusaaminen #stopkiusaamiselle #umk2023 #umk23 #esc2023 #samaataivastakatsotaan
Samaa mieltä. Hieno viesti. Ihmettelin itsekkin miksi ihmiset käyttävät energiaansa täysin epäolennaiseen henkilöön kohdistuvaan haukkumiseen.
Okei. Olette oikeassa. Laitoin aikaisemmin tänään yhden, UMK reaktiovideoon ja PB:n naisjäsenen ääneen liittyvän kommentin. Pyydän anteeksi jos loukkasin. Oli asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trollaus. Jalotiina taisi itse kirjoitella ne roolijutut. Sit tuli päivitys ja seuraavaksi lehtijuttu. Niin nähtyä jo
Sääliäänillä Liverpooliin.
Vanha viisaus: Puhutaan mitä puhutaan, pääasia, että puhutaan.
Parhaat reagoinnit Benkulla ja Käärijällä. Kaija Koo ja kuka Robin!?! 😂 Robinilla ei selkeesti ollut mitään sanottavaa ja PB:llä se Tiina vaan kiljui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.
Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.
Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.
Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.
SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.
Niin no minä kysyin täysin asiallisesti tällä palstalla, että mitä tämä nainen tekee bändissä, koska tuo yhtey ei ole minulle tuttu. Sain vastaukseksi, että hän on lavalla, jotta minun kaltaiset läskikasat saavat olla kateellisia.
Eli kun PB kirjottaa tiinan haukkumisesta, uhri oletkin sinä, joku täysin random heppu jossain, ok 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyn esim Kuumaa yhteen jäsenten roolia bändissä, niin kuka ajattelee sen olevan kyseenalaistamista? Niinpä. Kyllä nämä ajatukset ovat ihan bändin itsensä kehittämiä. Syytä voivat miettiä keskuudessaan.
Mitä väliä on sillä mikä on henkilön x tehtävä yhtyeessä? Jos JaloTiinan tehtävä on vaikka tunnelmanluonti, niin mitä sitten? Kuten yhtye sanoo, he itse määrittelee ketä siihen kuuluu. Jos siihen kuuluisi vaikka naapurin mummo niin mitä sitten? Toki voi joo esittää vaikka feminististä kritiikkiä naisen roolista yhtyeessä, mutta miten "feminististä" on tehdä se dissaamalla juuri sitä nimenomaista naista, joka ilmeisen vapaasta tahdostaan on mukana nauttien musiikista. Ja en ole PB-fani enkä voi sietää itse kipaletta, mutta ei se oikeuta minua täällä menemään heidän tai kenenkään muunkaan persoonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porton Boys kirjottanu facesivulle äkäisen viestin av mammoille :D
Mitä siinä sitten sanotaan?
Lytättiin pahoinvoivia ihmisiä ja tehtiin selväksi, että heitä saa vain kehua.
Minusta postaus on aivan asiallinen. Täällä on menty todella rankasti henkilöön (myös mm. Benjaminin suhteen), eikä se ole ok. Olen samaa mieltä että ilkeimmissä kommenteissa näkyy kirjoittajan oma pahoinvointi ja jokaisen kannattaa katsoa peiliin ja miettiä hetki miten kohtelee muita ihmisiä. Musiikin kritisointi on eri asia kuin ihmisen.
Paitsi Benjamin jutut oli hänen itsensä kertomaa. Ihmiset eivät vain pitäneet siitä. Kaikkea ei tarvitse paljastaa, jos ei kestä keskustelua siitä. Minusta myös Benjamin video on vastenmielinen ja ällöttävä. En halua sitä nähdä
Se miten sinä reagoit lukemaasi kertoo kuitenkin enemmän sinusta kuin Benjaminista.
Eikös Norja ole suomen edellä vedonlyönnissä. Siellä on joku tosi hyvä kuulema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUHUTAAN HETKI VAKAVASTI
Haluamme nyt tehdä meille harvinaisen postauksen ja toivomme, että tämä herättäisi ihmisiä edes hieman ajattelemaan, joten puhutaan hetki vakavasti.
Internet on hieno paikka, mutta myös todella toksinen ja huomaa että ihmisillä on todella paha olla siellä itsensä kanssa. Me ollaan nyt tehty todella vakava huomio, mistä olemme saaneet paljon myös viestejä. Meidän musiikkia voi arvostella ja jokaisella on oikeus siihen, mutta jos lähdetään meidän yhtyeestä ottamaan yksi ihminen silmätikuksi nettifoorumeilla yms, niin siinä menee raja yli ja todella rajusti.
JaloTiina on saanut nyt UMK:n myötä osakseen todella törkeää ja asiatonta kommentointia. Hänen rooliaan kyseenalaistetaan, häntä solvataan henkilökohtaisesti mitä erinäisimmistä asioista. Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? Tämä on meidän bändi, meidän joukkue, me tehdään asioita yhdessä tiiminä, tehdään omat päätökset eikä tarvita neuvoja muilta miten asiamme teemme. Vain me tiedämme minkälainen tämän bändin kuuluisi olla. Me kuljetaan yhtenä rintamana isolla sydämellä ja emme varmasti tee pahaa kellekään teistä tämän matkan aikana. Meidän ei tarvitse selitellä kellekään yhtyeemme rooleja, mutta me sanotaan tämä.
Emme hyväksy missään määrin kiusaamista tai henkilökohtaista solvaamista, emme missään määrin, ketään kohtaan! Tuomitsemme kaiken asiattoman kommentoinnin, kaikkialla! Nämä eivät yksinkertaisesti kuulu meidän yhtyeen arvoihin.
On tosi käsittämätöntä, miten ihmiset käyttää omaa energiaa toisten haukkumiseen ja kiusaamiseen. Jos tämän saman ajan käyttäisi vaikka itsensä kehittämiseen ja posiitivisiin asioihin, saisi tosi paljon enemmän aikaa elämässä. Nettikiusaaminen on liian yleinen, todella vakava ongelma ja me vaan toivotaan, että ihmiset oppisivat arvostamaan toisiaan, kannustamaan toisia, näkemään hyvän ympärillään, kehumaan ennemmin kuin lyömään alas ketään ja että tämän myötä nettikiusaaminen saataisiin edes jotenkin kuriin. Se vaatii paljon, mutta jos ei edes yritä ei voi saavuttaakaan yhtään mitään.
Ja vielä tähän liittyen. UMK -kilpailun hengessä omaa suosikkiaan saa ja pitääkin kannustaa, mutta ei lyömällä ketään toista alas. Sitä toivomme myös omilta kannattajiltamme. 🙏🏻
Terveisin,
El Meissel, Kenraali Vahva, A.P. Vuori, Taiteilija Nieminen#nettikiusaaminen #stopkiusaamiselle #umk2023 #umk23 #esc2023 #samaataivastakatsotaan
Samaa mieltä. Hieno viesti. Ihmettelin itsekkin miksi ihmiset käyttävät energiaansa täysin epäolennaiseen henkilöön kohdistuvaan haukkumiseen.
Okei. Olette oikeassa. Laitoin aikaisemmin tänään yhden, UMK reaktiovideoon ja PB:n naisjäsenen ääneen liittyvän kommentin. Pyydän anteeksi jos loukkasin. Oli asiatonta.
Niin voimmehan olla puhumatta heistä mitään. Kun he itse titävät mitä haluavat. Ei ne meitä tarvitse mihinkään.
Olen samaa mieltä, että täällä tätä ulkonäköön kohdistuvaa haukkumista ja arvostelua voisi vähentää (ellei liity vaikka videon tai live-esityksen vaatetukseen, kampaukseen tai meikkeihin), mutta noh, tämä on AV-palsta. Olen tottunut vuosia täällä pyörineenä suodattamaan tietyt jutut täällä ja samaa suosittelen artisteille, julkkiksille yms. Täällä on taidettu haukkua liki kaikki kisaajat. Käärijänkin pituudesta naljailtu usean kommentin verran, siis ominaisuudelle, jolle hän ei edes voi mitään. Siinä olen taas eri mieltä Portion Boysin kanssa, että mielestäni kyllä saa esittää kysymyksiä ja kritiikkiä bändin jäsenten roolista, kunhan se ei mene sellaiseksi alatyyliseksi solvaamiseksi.
Pisteet laski PBn osalta. Pidin aiemmasta musasta, mutta nyt vaikuttavat vain junteilta. En ole kommentoinut täällä mitään heidän jäseneen liittyen, mutta nyt alkoikin kiinnostaa miksi hän on bändissä jos ei osaa laulaa? Tuskin Spice Girls olisi ollut suosittu jos neljä heistä olisi laulanut ja yksi seisonut vaan vieressä. Konseptina ei toimi. Taustatanssijat on erikseen. Ärsytti hänen kiekuminen reaktiovideolla. Ja se PBn euroviisubiisi on huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos kääriäisen live on mahalasku. Hirvee hypetys ja kukaan ei oikeastaan edes tiedä, minkälainen show, miten laulaa, miten kestää paineet ja miltä biisi kuullostaa tai näyttää livenä. No YouTube on kohta 800t
Toivotaan, ettei ole mahalasku. Biisi on sen verran hyvä ja erilainen, että myös esityksessä tulee olla potkua ja energiaa. Toivon, että toimivalla nyrkkeilykehä-teemalla jatketaan. Toki hyviä biisejä on sössitty livenä aiemminkin.
Haastattelussa sanoi, että Yle ei halua samaa mitä musavideoissa. Mutta hän haluaa hullua, vaikka muut joskus toppuuttelee. Toivotaan parasta.
ARRGGH!! Miksi yle ei halua samaa kuin videoissa vaikka video olisi ollut täysi kymppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun PB kirjottaa tiinan haukkumisesta, uhri oletkin sinä, joku täysin random heppu jossain, ok 🤣🤣🤣
Ei, vaan tämä on esimerkki siitä, mitä ihmiset voivat kirjoittaa.
Kiitin muuten vastauksesta ja kehuin tämän naisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään, perässä ovat.
Onko PB:n jäsenillä noussut neste kiihtyvällä vauhdilla päähän vai miten ovat noin pihalla? Tulevat todella väsyneellä idealla ja 2020-luvun Euroviisuihin huonosti sopivalla biisillä kilpailuun. Ja kun yleisö piiskaa esitystä ja esiintyjiä, niin bändi provosoitu ja alkaa määräillä mitä somessa saa heistä kirjoittaa. If you cant stand the heat dont come to kitchen.
Joku mainitsikin BC:n videon, jossa lukivat ikäviä kommentteja vastasivat niihin tosi hauskasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on neljäs ja Norja kymmenes. Ei oo muuten Suomi ollut koskaan noin korkealla.
Myös Kuumaan Johannes arveli Keiraa Almaksi.