UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Benjaminin reaktiosta Robiniin tuli tarkoituksellisen dissaava vaikutelma. Pitää häntä niin pahana kilpailijana. Ensinnäkin "go girl!" ja sitten toi ilmi lopussa luulleensa Robinia naiseksi. Mitäh? Robin ei ole koskaan kuulostanut naiselta, kuten esim. Antti Tuisku toisinaan. Toisekseen, kysyi kuka tämä on, sen jälkeen "kuka Robin?". Joo niin varmaan ei tiedä, Suomessa onkin monta Robinia artistina ja vieläpä ei muka tunne tätä ainuttakaan. 😂 Säälittävää dissausta.
Jep 😁 Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.
Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.
Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.
Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.
SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.
Niin no minä kysyin täysin asiallisesti tällä palstalla, että mitä tämä nainen tekee bändissä, koska tuo yhtey ei ole minulle tuttu. Sain vastaukseksi, että hän on lavalla, jotta minun kaltaiset läskikasat saavat olla kateellisia.
Eli kun PB kirjottaa tiinan haukkumisesta, uhri oletkin sinä, joku täysin random heppu jossain, ok 🤣🤣🤣
Niin että kaikista muista saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, mutta tätä yhtä kaikkista tulee ainoastaan kehua. Jep.
Kukahan se olisi voinut olla, joka vastasi minulle niin ilkeästi?
Tiina?
Ja sit Tiina vastaa Tiinalle
Alkava Alzheimer oireilee näin
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika kiva, yksi Norjan ehdokkaista. Aluksi ei vakuuttanut mut nyt vähitellen oon alkanut tykätä enemmän, jäi päähän soimaan.
Ja tämänhän piti mennä euroviisu-keskusteluun eikä tänne, sorisori
No nyt on juttujen taso mennyt täällä alas kuin lehmän häntä. Missä kaikki kiva keskustelu? Näkyy vain sättimistä ja nokittelua.
Robin oli ihana kun kuuli Keiran biisin :D Oli aivan myyty.
Junttipoppoo saa tästä lähtien olla omassa rauhassaan ja kaikkivoipaisuuskuvitelmissaan. Biisi on sysipaska ja ihmetellä täytyy missä sekavuustilassa raati on ollut päästäessään moisen tekeleen finaaliin. Kertosäkeen naa-naa-naa on sekin pitänyt apinoida huonolla menestyksellä legendaarisesta Pelimiehestä.
Katsoin tämän videon ja tässäkin Tiina on aika paljon esillä ja äänessä. Ehkä muut pojat ovat sitten luonteeltaan rauhallisempia ja Tiina ulospäinsuuntautuneempi ja räiskyvämpi?
Olikohan umk robinille viimeinen oljenkorsi? Ennen nyrpisteli nenää kisalle, mutta kun kansainvälinen ura ei ole lähtenyt käyntiin, eikä uutta musiikkia olla kuunneltu ulkomailla eikä suomessa, niin umk jää viimeiseksi vaihtoehdoksi. Nyt kun robin tuskin pääsee euroviisuihin, niin voi olla ettei robinista tule koskaan kansainvälistä artistia.
Olipa symppiksiä kaikki tuossa videossa, missä kuulivat muiden biisit. :) Paitsi se kiljuva nainen ja mykkänä toljottavat miehet.
Voi teitä, kyllä Victoria lauloi Spice Girlsissä. Turha jankkaa aiheesta. PB haluaa Tiinan pitää, se on fine. Minä en halua heitä edustamaan Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Onk Benjamin aina kuulostanut noin paljon Niko Saariselta kuin tuossa reagointivideolla??
Ei ennen kaapista tuloaan.
Keksikää jotain parempaa kun siitä naisesta kirjoittelu.Eihän se edes edusta suomea euroviisuissa. Robin on symppis ja sen ura varmaan vaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina voi valvoa ettei aviomies petä keikkamatkoilla kun sai ujutettua itsensä bändiin mukaan, aika fiksu!
Kuka se sen mies noista nyt on? Se laulajako, jossa se eniten kiehnää?
Who the hell cares?
Tällä palstalla puhutaan suomea
Tällä palstalla ei puhuta. Täällä kirjoitetaan. Jokainen ihan mitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on vain 162 cm?! Eihän häntä edes erottaisi lavalta.
Anna Abreu on 153 cm ja hyvin erottuu lavalla, kuten monet muutkin naisartistit, joista harvempi on sellainen 180-senttinen.
Oletko ollut Abreun keikalla vai mistä tiedät? Kun laittaa Käärijän vihreässä puvussa lavalle, näyttääkin metsän menninkäiseltä tai kääpiöltä, satuolennolta.
En ole ikinä kuullut, että olisi valitettu Abreun pituudesta. Muita taskukokoisia: Ariana Grande (153 cm), Shakira (156 cm), Lady Gaga (155 cm), Kylie (152 cm).
Vierailija kirjoitti:
Olikohan umk robinille viimeinen oljenkorsi? Ennen nyrpisteli nenää kisalle, mutta kun kansainvälinen ura ei ole lähtenyt käyntiin, eikä uutta musiikkia olla kuunneltu ulkomailla eikä suomessa, niin umk jää viimeiseksi vaihtoehdoksi. Nyt kun robin tuskin pääsee euroviisuihin, niin voi olla ettei robinista tule koskaan kansainvälistä artistia.
No ei se viimeinen oljenkorsi välttämättä ollut. Ennemmin viimeinen oljenkorsi fiilis tulee, jos viisuissa asti kävisi floppaamassa. Eikä kukaan toki estä UMK:hon yrittämästä uudelleen. Minusta Robin hakee tällä hetkellä suuntaansa musiikillisesti oli kieli mikä hyvänsä. Breikkaavan biisinkin toki pitäisi tarjota jotain muuta kuin sitä samaa jo moneen kertaan pureksittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina voi valvoa ettei aviomies petä keikkamatkoilla kun sai ujutettua itsensä bändiin mukaan, aika fiksu!
Kuka se sen mies noista nyt on? Se laulajako, jossa se eniten kiehnää?
Who the hell cares?
Tällä palstalla puhutaan suomea
Eikö junttipoppoo ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.
Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.
Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.
Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.
SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.
Niin no minä kysyin täysin asiallisesti tällä palstalla, että mitä tämä nainen tekee bändissä, koska tuo yhtey ei ole minulle tuttu. Sain vastaukseksi, että hän on lavalla, jotta minun kaltaiset läskikasat saavat olla kateellisia.
Eli kun PB kirjottaa tiinan haukkumisesta, uhri oletkin sinä, joku täysin random heppu jossain, ok 🤣🤣🤣
Niin että kaikista muista saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, mutta tätä yhtä kaikkista tulee ainoastaan kehua. Jep.
Kukahan se olisi voinut olla, joka vastasi minulle niin ilkeästi?
Tiina?
Alkava Alzheimer oireilee näin
Onko jalotiinalla Alzheimer?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se viimeinen oljenkorsi välttämättä ollut. Ennemmin viimeinen oljenkorsi fiilis tulee, jos viisuissa asti kävisi floppaamassa. Eikä kukaan toki estä UMK:hon yrittämästä uudelleen. Minusta Robin hakee tällä hetkellä suuntaansa musiikillisesti oli kieli mikä hyvänsä. Breikkaavan biisinkin toki pitäisi tarjota jotain muuta kuin sitä samaa jo moneen kertaan pureksittua.
Kuinka yhdestä "huonosta" biisistä löytyykin noin paljon sanottavaa? Ettei vaan olisi pieni pelko persiissä, että jostakin saadaan masinoitua äänestäjäjoukko, joka pistää tuulemaan ja äänestystuloksen päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on vain 162 cm?! Eihän häntä edes erottaisi lavalta.
Anna Abreu on 153 cm ja hyvin erottuu lavalla, kuten monet muutkin naisartistit, joista harvempi on sellainen 180-senttinen.
Oletko ollut Abreun keikalla vai mistä tiedät? Kun laittaa Käärijän vihreässä puvussa lavalle, näyttääkin metsän menninkäiseltä tai kääpiöltä, satuolennolta.
En ole ikinä kuullut, että olisi valitettu Abreun pituudesta. Muita taskukokoisia: Ariana Grande (153 cm), Shakira (156 cm), Lady Gaga (155 cm), Kylie (152 cm).
Vertaa Käärijän pituutta naisiin. 🤣 No naisen pituus tuo onkin, mieheltä odotetaan vähän muuta kuin 162 cm.
162 cm on lyhyt pituus myös naiselle nyky-Suomessa.