Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
6021/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutetaanpa robinin kannattajille millainen track record on Suomen lähettämillä 1970-luvun discosta ammentavilla biiseillä. 😝

Ja

Hyviä biisejähän nämä ovat. Robinin biisi on kylläkin erityyppinen kuin tämä, mutta hyvä biisi sekin.

Vierailija
6022/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.

Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.

Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.

Minua kiinnostaisi kyllä maskipään reaktiotkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6023/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PB:n facesta poimittua:

"Tämä on meidän bändi, meidän joukkue, me tehdään asioita yhdessä tiiminä, tehdään omat päätökset eikä tarvita neuvoja muilta miten asiamme teemme. Vain me tiedämme minkälainen tämän bändin kuuluisi olla."

Eivät sitten tarvitse minun ääntänikään.

Vierailija
6024/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin justiinsa Norjan kaksi ensimmäistä alkukarsintaa ja mielestäni live-esitykset oli kaikki vähintään ok ja lavashowt hyviä ja intensiivisiä. Toivotaan, että Suomessa onnistutaan vähintään yhtä hyvin.

Norjalla ja Virolla on erinomaiset kattaukset tänä vuonna

Vierailija
6025/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.

Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.

Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.

On bändin johtohahmo tai ainakin keskeisin hahmo, jonka tehtävänä on hoitaa haastattelut ja olla keikoilla kaunis lavalla. Ei laula eikä soita mitään tai osallistu biisien tekoon.

Selvä. Ensimmäinen ja kolmas häneltä onnistuu. Haastatteluissa on petraamista.

Eri

Vierailija
6026/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki Portion Boysille:

Älkää nyt hemmetti vieköön lukeko AV:ta, Ylistä eikä Jodelia. Noin pitkän uran tehneinä teidän pitäisi jo tietää se.

Vierailija
6027/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se Tiina on äänessä kun ne ukot seisoivat siinä takana kuin tikut pas kassa eivätkä paljoa pukahtaneet. Ihme yhtye koko porukka.

Vierailija
6028/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on juutuupissa kilpailijoiden reakointi video toistensa biiseistä.

Robinin anti: Mitäää? Ööö

Tulee fiilis hänestä että onko ihan hukassa. Enkä puhu pelkästään tästä videosta. En pahalla sano.

Ihan hyvinhän Robin tuossa kommentoi. Eikä mitään pelkkää ööötä

Keira ja Benjamin ei tunnistaneet Robinia. Robin ei tunnistanut ketään, ei taida paljon kuunnella kotimaista musiikkia.

Videolle on leikattu vain pieni osa reagoinnista. Ei me voida tietää, ketä Robin tai joku muu tunnisti tai ketä ei vain sen perusteella, mitä videolla näkyy ja kuuluu.

Robin ihan takuulla tunnistaa näistä Benkun ja Kuumaan laulajan vähintään.

Vierailija
6029/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on meidän bändi, meidän joukkue, me tehdään asioita yhdessä tiiminä, tehdään omat päätökset eikä tarvita neuvoja muilta miten asiamme teemme. Vain me tiedämme minkälainen tämän bändin kuuluisi olla."

Neuvoja olisivat tarvinneet paljonkin ehdokasbiisinsä kanssa. Selvä jumbosija näistä kaikista. Sekin osoittaa, kuinka pihalla ovat, että Ylivoimainen oli heistä tyypillinen euroviisu.

Vierailija
6030/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hemmetti vieköön lukeko AV:ta, Ylistä eikä Jodelia. Noin pitkän uran tehneinä teidän pitäisi jo tietää se.

Joo en tajua. Robin ja Benjamin ovat varmasti tietoisia, että heistä on kaikenlaista poikkipuolistakin kirjoiteltu palstoilla aina teinivuosistaan lähtien eivätkö ole ulisemassa tästä.

Vierailija
6031/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porton Boys kirjottanu facesivulle äkäisen viestin av mammoille :D

Mitä siinä sitten sanotaan?

Lytättiin pahoinvoivia ihmisiä ja tehtiin selväksi, että heitä saa vain kehua.

Minusta postaus on aivan asiallinen. Täällä on menty todella rankasti henkilöön (myös mm. Benjaminin suhteen), eikä se ole ok. Olen samaa mieltä että ilkeimmissä kommenteissa näkyy kirjoittajan oma pahoinvointi ja jokaisen kannattaa katsoa peiliin ja miettiä hetki miten kohtelee muita ihmisiä. Musiikin kritisointi on eri asia kuin ihmisen.

Vierailija
6032/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyn esim Kuumaa yhteen jäsenten roolia bändissä, niin kuka ajattelee sen olevan kyseenalaistamista? Niinpä. Kyllä nämä ajatukset ovat ihan bändin itsensä kehittämiä. Syytä voivat miettiä keskuudessaan.

Vierailija
6033/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin biisi sai muissa umk-artisteissa vahvemmat reaktiot aikaan kuin Käärijän biisi.

Vierailija
6034/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.

SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.  

Vierailija
6035/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trollaus. Jalotiina taisi itse kirjoitella ne roolijutut. Sit tuli päivitys ja seuraavaksi lehtijuttu. Niin nähtyä jo

Vierailija
6036/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PB:seen liittyen onhan täällä keskustelussa esim. käyty läpi KUUMAAn epäreilua kilpailuetua ja aikaisempaa soittoa Ylexin lempparibändinä ja kuinka paljon vähemmän töitä he ovat tehneet julkisuuskuvan luomiseksi eivätkä he ole tästä suurempaa draamaa kehittäneet. 

Vierailija
6037/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja olisivat tarvinneet paljonkin ehdokasbiisinsä kanssa. Selvä jumbosija näistä kaikista. Sekin osoittaa, kuinka pihalla ovat, että Ylivoimainen oli heistä tyypillinen euroviisu.

Luulin, että PB:n kappale on parodia tuollaisista nuoleskelu/maailmanhalaamisviisukappaleista, mutta taisivatkin ihan tosissaan luulla että tämä tässä on kunnon Euroviisu.

Vierailija
6038/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.

SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.  

Onhan täällä ollut karmeaa kommentointia, myös Benjamin sai todella törkeää kuraa niskaansa sivutolkulla. Asiatonta. Mutta sellaista täällä valitettavasti on...

Jokaisen julkisuuden henkilön pitäisi tietää pysyä AV:lta pois.

Vierailija
6039/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en tajua. Robin ja Benjamin ovat varmasti tietoisia, että heistä on kaikenlaista poikkipuolistakin kirjoiteltu palstoilla aina teinivuosistaan lähtien eivätkö ole ulisemassa tästä.

Tämä sama tuli mieleen, heistä on totisesti väännetty vaikka mitä ilkeyksiä viime päivinä. Samoin Käärijästäkin, vaikka häntä on myös onneksi kiitetty ja kehuttu.

Vierailija
6040/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porton Boys kirjottanu facesivulle äkäisen viestin av mammoille :D

Mitä siinä sitten sanotaan?

Lytättiin pahoinvoivia ihmisiä ja tehtiin selväksi, että heitä saa vain kehua.

Minusta postaus on aivan asiallinen. Täällä on menty todella rankasti henkilöön (myös mm. Benjaminin suhteen), eikä se ole ok. Olen samaa mieltä että ilkeimmissä kommenteissa näkyy kirjoittajan oma pahoinvointi ja jokaisen kannattaa katsoa peiliin ja miettiä hetki miten kohtelee muita ihmisiä. Musiikin kritisointi on eri asia kuin ihmisen.

Paitsi Benjamin jutut oli hänen itsensä kertomaa. Ihmiset eivät vain pitäneet siitä. Kaikkea ei tarvitse paljastaa, jos ei kestä keskustelua siitä. Minusta myös Benjamin video on vastenmielinen ja ällöttävä. En halua sitä nähdä

Ketju on lukittu.