UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti jutut lapasesta, eikä taatusti ole annaliisat asialla. Sen verran käytännönläheistä kerrontaa suoraan toimijoilta.
Me Annaliisathan ollaan hyvin käytännönläheisiä 👄
Vain hienovaraisesti vihjailevia. Pidän enemmän suorasta, napit lentävästä äksönistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin Twitterissä pätkän (anteeksi en osaa linkittää sinne) jossa Bojan soitti taitavasti rumpuja ja tekstinä "What Bojan can't do?". Siinä on yksi multilahjakkuus. :)
Jokos tämä oli täällä 😲
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/italianmisakitakahashi/717566059899748352?source…
Vai että heti tuntui siltä että tässä on nyt jotain..
No mut tästä vastauksesta huomaa ettei Käärijää haittaa shippausjutut. Tuskin muutoin tahallaan ruokkisi niitä näillä vihjailevilla kommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/717534318927511552/i-was-wondering-wha…
Jaahast, ei jotenki yllätä että ne afterpartyt olikin vaan Bojanin ja suomalaisten kesken xD Suomi ja suomalaiset on kyllä tainneet kaapata Bojanin täysin.
Eli siellähän se oli Kärtsän kanssa (taas) riekkumassa kun oma bändi meni eri lennolla kotio
Mulla menee nyt päivät sekaisin, minä päivänä tämä afterparty oli. Eikös K tullut takaisin jo sunnuntai-iltana ja oli vanhempiensa kanssa sunnuntaina. Osaako joku aikatauluttaa tapahtumien kulun? Oliko tuo sitten finaalin jälkeen lauantaina.
Afterparty oli heti perään kun finaali loppu. Muut Jokerit oli heti seuraavana aamuna lähdössä Sloveniaan, Bojan ei mennyt samalla lennolla. Käärijä palasi Suomeen vähän illemmalla seuraavana päivänä, en tiedä koska Bojan on palannut Sloveniaan koska kuulemma partyissä hävitti kännykkänsä. Eli ainakin teoriassa heillä on ollut koko loppu yö ja aamu / aamupäivä aikaa tehdä mitä lie.
Eikös Bojanin bändikaverit vitsailleet asiasta managerilleen jotain tyyliin että Bojan on jäänyt "exploring the market" 😏
https://twitter.com/anjaheyheyhey/status/1657818985784590343
Ja taas noilla noi virneet :D huvittavaa vaan siin mieles kun nyt tiedetään että missä B todellisuudessa oli.
Nyt kun katsoin tuon videon niin mun silmään kyllä näyttää että vasemmalla/tummahiuksinen bändin jäsen (Jan?) varsinki lopussa kääntyy vähän kameraa päin niinku näyttämään paitaa:D
Kenen tulkinta aiemmin olikaan, silloin en ois voinu uskoa ollenkaan sitä että Bojan siellä ois, mutta hauskasti tääkin voi nyt olla totta (=jos näytti tahallaan, nythän se tiedetää siis missä B huiteli), vaikka jonkun mielestä se ois voinu olla älytön tulkinta, itsekin hyvällä aattelin että voisko olla, mutta niin vain voikin!
Vierailija kirjoitti:
Näin Twitterissä pätkän (anteeksi en osaa linkittää sinne) jossa Bojan soitti taitavasti rumpuja ja tekstinä "What Bojan can't do?". Siinä on yksi multilahjakkuus. :)
Meidän Bojan
Ja jotenkin ne oli molemmat sellaisia ujon oloisia, ihan kuin jotain teinejä joita kiusoitellaan ihastuksesta. Lopussa B oli varmempi, K ujo, ja aivan lääpällään B:n. Se hymy oli silmissä saakka kun puhui B:sta. Koko olemus muuttui avoimeksi ja onnellisen oloiseksi. Jotenkin musta tuntuu että ainakaan mihinkään kunnon panemiseen ei oo menty jos jotain on tapahtunut, vaan sellaista uteliasta ujoa tutustumista, hyväilyä, suukottelua, etenkin jos molemmat ovat kuvitelleet olevansa heteroja, kestää varmaan aikansa ennen kuin edes koskettaa toista.
Mä niin toivon että näistä tulisi totta. Mä olen itse saanut takaisin uskoni romantiikkaa näiden parin viikon aikana, ja vihdoin tuntuu että voisin uskaltaa ihastua vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahast, ei jotenki yllätä että ne afterpartyt olikin vaan Bojanin ja suomalaisten kesken xD Suomi ja suomalaiset on kyllä tainneet kaapata Bojanin täysin.
Eli siellähän se oli Kärtsän kanssa (taas) riekkumassa kun oma bändi meni eri lennolla kotio
Mulla menee nyt päivät sekaisin, minä päivänä tämä afterparty oli. Eikös K tullut takaisin jo sunnuntai-iltana ja oli vanhempiensa kanssa sunnuntaina. Osaako joku aikatauluttaa tapahtumien kulun? Oliko tuo sitten finaalin jälkeen lauantaina.
Afterparty oli heti perään kun finaali loppu. Muut Jokerit oli heti seuraavana aamuna lähdössä Sloveniaan, Bojan ei mennyt samalla lennolla. Käärijä palasi Suomeen vähän illemmalla seuraavana päivänä, en tiedä koska Bojan on palannut Sloveniaan koska kuulemma partyissä hävitti kännykkänsä. Eli ainakin teoriassa heillä on ollut koko loppu yö ja aamu / aamupäivä aikaa tehdä mitä lie.
Eikös Bojanin bändikaverit vitsailleet asiasta managerilleen jotain tyyliin että Bojan on jäänyt "exploring the market" 😏
Ja taas noilla noi virneet :D huvittavaa vaan siin mieles kun nyt tiedetään että missä B todellisuudessa oli.
Nyt kun katsoin tuon videon niin mun silmään kyllä näyttää että vasemmalla/tummahiuksinen bändin jäsen (Jan?) varsinki lopussa kääntyy vähän kameraa päin niinku näyttämään paitaa:D
Kenen tulkinta aiemmin olikaan, silloin en ois voinu uskoa ollenkaan sitä että Bojan siellä ois, mutta hauskasti tääkin voi nyt olla totta (=jos näytti tahallaan, nythän se tiedetää siis missä B huiteli), vaikka jonkun mielestä se ois voinu olla älytön tulkinta, itsekin hyvällä aattelin että voisko olla, mutta niin vain voikin!
Tässä tarinassa on näköjään kaikki mahdollista🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehänn suorastaan esittelee paitaa.. mäkin luulin että kuvittelin, mutta kun/jos totuus olikin tuo niin onhan toi selvå vihjaus ja kun näin käännöksestä mitä ne poitsut kommentoi Bojanin puuttumisesta, niin nehän oli läppää, kyllä totuus oli heillä tiedossa
Bojanista tulee vahvasti vähintään bi-curious -vibat.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotenkin ne oli molemmat sellaisia ujon oloisia, ihan kuin jotain teinejä joita kiusoitellaan ihastuksesta. Lopussa B oli varmempi, K ujo, ja aivan lääpällään B:n. Se hymy oli silmissä saakka kun puhui B:sta. Koko olemus muuttui avoimeksi ja onnellisen oloiseksi. Jotenkin musta tuntuu että ainakaan mihinkään kunnon panemiseen ei oo menty jos jotain on tapahtunut, vaan sellaista uteliasta ujoa tutustumista, hyväilyä, suukottelua, etenkin jos molemmat ovat kuvitelleet olevansa heteroja, kestää varmaan aikansa ennen kuin edes koskettaa toista.
Mä niin toivon että näistä tulisi totta. Mä olen itse saanut takaisin uskoni romantiikkaa näiden parin viikon aikana, ja vihdoin tuntuu että voisin uskaltaa ihastua vielä joskus.
Niin siis onhan se aivan silmiinpistävää, minkälainen muutos kummassakin tapahtuu, kun puhuvat toisistaan, vaikka eri maissa. Näyttävät onnellisilta, ja silmät loistaa. Jos ystävästä puhutaan noin, niin ihanaa, mutta en tiedä.. tajuaaakohan ne itsekään tunteitaan. Jos niitä siis on
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilanteesta puhut tuossa vai tarkoitatko koko tätä parin viikon tapahtumien kulkua. Tuo, että koko olemus muuttui avoimeksi ja onnellisen oloiseksi.
Käärijässä on vähän homovibaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos tämä oli täällä 😲
Kiitos. Tämä on ihana. Joku kirjoitti tästä, että italian lausuminen olisi täydellistä. Kuinkas muuten..
On muuten kiva olla nyt suomalainen, kun ymmärtää Käärijän puheet kun tuolla ihmiset kyselee esim Twitterissä että voisko joku nyt kääntää mitä Käärijä puhuu Bojanista yms. Mikä buustaus myös suomen kielelle😅🤩
Ei ihmekään, että miehet on lähes kaikki homoja tai vähintään bitå, kun naissukupuoli on näin pimpelipom, kuin tätä ketjun loppupuolta lukaisemalla voi todeta. Ei paljon jää vaihtoehtoja.
Mä en ymmärrä tästä enää yhtään mitään. K puhuu siis Bojanista, kuin hän olisi aivan erityinen ja on edelleen tyttöystävän kanssa? Kyseessä on siis bromance?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti jutut lapasesta, eikä taatusti ole annaliisat asialla. Sen verran käytännönläheistä kerrontaa suoraan toimijoilta.
Me Annaliisathan ollaan hyvin käytännönläheisiä 👄
Vain hienovaraisesti vihjailevia. Pidän enemmän suorasta, napit lentävästä äksönistä.
Niin mäkin pitäisin. 👄
Vituttaa kun täällä ihme sekoilijat tekee ystävyydestä jotain kahden Ken nuken roolileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun täällä ihme sekoilijat tekee ystävyydestä jotain kahden Ken nuken roolileikkiä.
Arvaa mikä vituttaa enemmän. Toi sun pakerinukkejankkaus!
Jotenkin Käärijä oudon pitkästi tässä selittelee, kuten Bojan aikoinaan :)