UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun täällä ihme sekoilijat tekee ystävyydestä jotain kahden Ken nuken roolileikkiä.
Arvaa mikä vituttaa enemmän. Toi sun pakerinukkejankkaus!
Sitähån tuo on. Teette ystävyydestä jotain mielikuvitushomo-Ken- leikkiä! Jeejee häät ja naimisiin! Tosi kunnioittavaa sekä Jereä, sen tyttöystävää että oikeita homoja kohtaan.
Millä tavalla kerskustelu on epäkunnioittavaa homoja kohtaan? Voitaisiko olla enää avarakatseisempia. Muistaakseni vasta tuli kommenttia myöskin, että tämä keskustelu ei mitenkään voi liikuttaa tyttöystävää. Koittakaa nyt päättää 😀
https://www.instagram.com/reel/CsWFGd0NQ7O/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
Ommnommnommm hyväääää....🍆🔥
Vierailija kirjoitti:
Näittekö ton Hesarin haastatteluvideon Käärijästä? Tän päiväisen.
Hesarin jutun kun luki niin tajusi miten laskelmoitu "tuote" Käärijä on. Suoraanhan hän sen sanoo. Sanoi siinä että itse keskittyy enemmän ulkoasuun ja Nurmi kappaleiden luomiseen.
Bojanhan itse kommentoi tätä shippailukultturia niin, että JOS ihmiset nauttii Viisuista enemmän saadessaa harrastaa shippausta, niin ok. Ei sanonut mitenkään naureskellen, vaan vakavana.
(= jos eivät muuten nauttisi viisuista niin pakko kai se on antaa hullujen shipata hintana sille, ettå on enemmån televoteja käytettävisså)
Mua vähän säråhtää korvaan tuo "tavoitteena tehdä 5 vuotta keikkaa ja sitten muuttaa Suomesta".
Näinköhän tänä keväänå nähtiin viimeisen kerran höpsö höpöttäjä. Rahantulo muuttaa yleensä artistin.
Vaikuttaa vähän manit pois-projektilta mutta ei kai siinä jos ihmiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän säråhtää korvaan tuo "tavoitteena tehdä 5 vuotta keikkaa ja sitten muuttaa Suomesta".
Näinköhän tänä keväänå nähtiin viimeisen kerran höpsö höpöttäjä. Rahantulo muuttaa yleensä artistin.
😢😢 onneksi on kännykkä täynnä höpötysvideoita keväältä
Ainakaan tällä hetkellä yhteydenpito Bojaniin ei taida olla kauhean tiivistä, kun ei kerran toi Wienin eläintarhan hommakaan ollu Käärijällä tiedossa. Toi tais olla Bojanin instagramissakin.
Voi ei, nyt jostain syystä katsoin tuon ihanan videon, jossa BK kävelee sylikkäin ja katselevat toisiaan hellästi, katsoin siten että ovatkin umpihumalassa ja siksi ovat noin. 😭 Miksi piti nyt katsoa se tuolla silmällä 😥
Vierailija kirjoitti:
Bojanhan itse kommentoi tätä shippailukultturia niin, että JOS ihmiset nauttii Viisuista enemmän saadessaa harrastaa shippausta, niin ok. Ei sanonut mitenkään naureskellen, vaan vakavana.
(= jos eivät muuten nauttisi viisuista niin pakko kai se on antaa hullujen shipata hintana sille, ettå on enemmån televoteja käytettävisså)
Tåmä. Miettikääpä tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan tällä hetkellä yhteydenpito Bojaniin ei taida olla kauhean tiivistä, kun ei kerran toi Wienin eläintarhan hommakaan ollu Käärijällä tiedossa. Toi tais olla Bojanin instagramissakin.
Tai sitten puhuvat ihan muista asioista keskenään eikä vaan viisu hömpästä? Eihän K tiennyt edes esim B ikää kun olivat sillä kuuluisalla live dinnerillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tåmä. Miettikääpä tarkkaan.
Someone's trying to find excuses. You think about that.
Käärijän vähän hämmentyneemmäks muuttumisesta viimesel vkl Bn seurassa:
(ylimenevää analyysia mutta antaa mennä shippauksen iloksi!)
Se how to carpe diem with käärijä -pätkä oli julkaistu viime viikolla (keskellä viikkoa) juomapeli-illan/turkoosin maton jälkeen, eli jos jotain oli tapahtunut tai tullut ilmi heidän välillään, niin video oli ainakin jaettu sen jälk (kuvausajankohtaahan ei voi tietää)
Jäin jo sillon katsoon että Käärijä on jotenki musta erilainen siinä/ei häseltävä ja rauhallisempi ja aattelin että onko vaan sen takia ku Bojanin juttu/hän vetää tilannetta. Ennen kaikkea jäin katsoon menikö K hämilleen ku otettiin käsistä kiinni. Ainakin silmiä räpsytteli huomattavasti enemmän, kun kädet oli yhdessä:D tiiän, menee yli mutta on hauskaa miettiä näitä yhdessä täällä!
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, nyt jostain syystä katsoin tuon ihanan videon, jossa BK kävelee sylikkäin ja katselevat toisiaan hellästi, katsoin siten että ovatkin umpihumalassa ja siksi ovat noin. 😭 Miksi piti nyt katsoa se tuolla silmällä 😥
On juomia alla, mutta voihan olla että sillo just vapautuu omia estoja eikä jaksa miettiä/hillitä tms nii paljo! Jos oli jotain tapahtunu sillo juomapeli-iltana (päätellen esim strange things happen flirttikysymykseen jne molempien käytöksen mahdollisesta muutoksesta), niin olihan silloinkin alkoa alla, ehkä sillo tulee pintaan puolivahingos mitä ei muuten kehtaa näyttää tai koittaa olla osoittamatta
Onks toikin sit läppää toi Hesarin video misså melko vakavalla naamalla et rakastan sua tuu Suomeen mun kanssa🤔
Vierailija kirjoitti:
Onks toikin sit läppää toi Hesarin video misså melko vakavalla naamalla et rakastan sua tuu Suomeen mun kanssa🤔
Siis Jere sanoo.
Mulle on noista kaikista postauksista ja haastatteluista tullut kuva, että tainnut aika kova ikävä iskeä. Molemmille. Ainakin hetkeksi. Ovat kyllä niin kiireisiä keikkoineen että tuskin ihan heti ehtivät nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten puhuvat ihan muista asioista keskenään eikä vaan viisu hömpästä? Eihän K tiennyt edes esim B ikää kun olivat sillä kuuluisalla live dinnerillä.
Pitävät ehkä yhteyttä muun kuin instan kautta, Jerehän sanoi että ovat viestitelleet prepartyistä asti.
Vierailija kirjoitti:
linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/italianmisakitakahashi/717566059899748352?source…
Vai että heti tuntui siltä että tässä on nyt jotain..
"Homma toimi" 😏
Annetaan nyt ihmisten shipata, jos he siitä tulevat onnellisiksi eivätkä satuta ketään. Hyvän mielen mielikuvitusleikkiähän se vaan on. A03:een on tullut jo rytinällä ficcejä Käärijästä ja Bojanista, kävin juuri vilkaisemassa. Käykää shippaajat sieltä lukemassa :)