UMK 2023 official
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/717534318927511552/i-was-wondering-wha…
Jaahast, ei jotenki yllätä että ne afterpartyt olikin vaan Bojanin ja suomalaisten kesken xD Suomi ja suomalaiset on kyllä tainneet kaapata Bojanin täysin.
Eli siellähän se oli Kärtsän kanssa (taas) riekkumassa kun oma bändi meni eri lennolla kotio
Mulla menee nyt päivät sekaisin, minä päivänä tämä afterparty oli. Eikös K tullut takaisin jo sunnuntai-iltana ja oli vanhempiensa kanssa sunnuntaina. Osaako joku aikatauluttaa tapahtumien kulun? Oliko tuo sitten finaalin jälkeen lauantaina.
Afterparty oli heti perään kun finaali loppu. Muut Jokerit oli heti seuraavana aamuna lähdössä Sloveniaan, Bojan ei mennyt samalla lennolla. Käärijä palasi Suomeen vähän illemmalla seuraavana päivänä, en tiedä koska Bojan on palannut Sloveniaan koska kuulemma partyissä hävitti kännykkänsä. Eli ainakin teoriassa heillä on ollut koko loppu yö ja aamu / aamupäivä aikaa tehdä mitä lie.
Hmmm🤔 Strange things happens😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahast, ei jotenki yllätä että ne afterpartyt olikin vaan Bojanin ja suomalaisten kesken xD Suomi ja suomalaiset on kyllä tainneet kaapata Bojanin täysin.
Eli siellähän se oli Kärtsän kanssa (taas) riekkumassa kun oma bändi meni eri lennolla kotio
Selvisi ainakin se miksi manageri heitti läppää että Käärijän pitää palauttaa Bojan kotiin 😀😀
Aika huvittavaa että ne tietyt jotka ei halua, tai suostu, näkemään kaksikon väleissä mitään vähän erikoista sanoi täälläkin että "eihän nyt Bojanin manageri vitsailisi asiasta julkisesti jos Bojan olisi oikeasti Käärijän seurassa, kunhan haluavat faneilta huomiota"
Niin, mites se nyt sitten lopulta menikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee nyt päivät sekaisin, minä päivänä tämä afterparty oli. Eikös K tullut takaisin jo sunnuntai-iltana ja oli vanhempiensa kanssa sunnuntaina. Osaako joku aikatauluttaa tapahtumien kulun? Oliko tuo sitten finaalin jälkeen lauantaina.
Heti Euroviisujen jälkeen ovat silloin yöllä juhlineet. Suomen porukka on lähtenyt jo aikaisin aamulla Liverpoolista Lontooseen. Minnekähän Bojan on Suomen afterpartyista joutunut, kun ei ehtinyt muiden kanssa samalle lennolle?
Varmaan ollut niin karmee kankkunen, ettei pystynyt lähtemään. Suomi-lonkero tuntui maistuvan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afterparty oli heti perään kun finaali loppu. Muut Jokerit oli heti seuraavana aamuna lähdössä Sloveniaan, Bojan ei mennyt samalla lennolla. Käärijä palasi Suomeen vähän illemmalla seuraavana päivänä, en tiedä koska Bojan on palannut Sloveniaan koska kuulemma partyissä hävitti kännykkänsä. Eli ainakin teoriassa heillä on ollut koko loppu yö ja aamu / aamupäivä aikaa tehdä mitä lie.
Kiitos selvityksestä!🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Bojanin bändikaverit vitsailleet asiasta managerilleen jotain tyyliin että Bojan on jäänyt "exploring the market" 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait te tajusitte ettei täällä palstalla asioittensa puiminen ole Käärijän supporttausta. Se kundi romahtaa jos tää suosio ei siirry yhtään keikoille.
Tässä on yritetty kuunnella musiikkia sieltä, mistä Käärijäkin hyötyy siitä. Tykkäillä ulkkisten kommenteista ennen Euroviisuja, että he näkee että me suomalaiset arvostamme heitä. Aina ei töiden tm syyn takia pääse keikoille. Ja noi myöhäisillan klubikeikat ei ehkä just oo mun heiniä muutoinkaan. Ja inhoan isoja hallikeikkojakin, ahdistun tungoksessa. Mutta jos sopiva keikka tulee, ehdottomasti menen.
Ja minunkin mielestä Käärijän pitää takoa nyt, kun rauta on kuumaa. Tienata kämpät sun muut sijoitukset loppuiäkseen.
Noista mauttomista Annaliisa-jutuista sen verran, että olen kyllä kommentoinut tähän ketjuun, etten tykkäisi lukea näitä jonkun pervon hyvinkin henkilökohtaisia unelmia.
Kiva, että on saman suuntaisesti ajattelevia muitakin tuosta keikoilla käymisestä. Mullakin on lippu, kun tekisi mieli nähdä Käärijä livenä. Mitä oon katsonut noita keikkataltiointeja, niin mä en kyllä sopisi tuohon yleisöjoukkoon. Vaikka mä pään sisällä olisin kuinka innostunut, niin en vaan ole sellainen, että alkaisin huutamaan ja hyppimään jossain ihmisjoukossa. Mä varmaan vaan olisin ihan viilipyttynä ja siksi mietin, että kannattaako mennä.
Ei siellä ole mikään pakko huutaa ja hyppiä. Pimeitä ne salit on pääasiassa. :) Toisaalta energia tarttuu, ja saatatpa huomata pian itsekin humppaavasi ihan kympillä musan tahtiin.
Kiitos kannustuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisi ainakin se miksi manageri heitti läppää että Käärijän pitää palauttaa Bojan kotiin 😀😀
Aika huvittavaa että ne tietyt jotka ei halua, tai suostu, näkemään kaksikon väleissä mitään vähän erikoista sanoi täälläkin että "eihän nyt Bojanin manageri vitsailisi asiasta julkisesti jos Bojan olisi oikeasti Käärijän seurassa, kunhan haluavat faneilta huomiota"
Niin, mites se nyt sitten lopulta menikään.
En olisi kyllä minäkään ikinä uskonut, että Käärijällä on jotain tekemistä asian kanssa🙂
Ja on siinä ollu hotellisiivoojalla töitä, kun on poistellu läikkiä katostakin
Kuulemma huuto kuulu ylempiin ja alempiin kerroksiinkin. Ja paljaalla mentiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait te tajusitte ettei täällä palstalla asioittensa puiminen ole Käärijän supporttausta. Se kundi romahtaa jos tää suosio ei siirry yhtään keikoille.
Tässä on yritetty kuunnella musiikkia sieltä, mistä Käärijäkin hyötyy siitä. Tykkäillä ulkkisten kommenteista ennen Euroviisuja, että he näkee että me suomalaiset arvostamme heitä. Aina ei töiden tm syyn takia pääse keikoille. Ja noi myöhäisillan klubikeikat ei ehkä just oo mun heiniä muutoinkaan. Ja inhoan isoja hallikeikkojakin, ahdistun tungoksessa. Mutta jos sopiva keikka tulee, ehdottomasti menen.
Ja minunkin mielestä Käärijän pitää takoa nyt, kun rauta on kuumaa. Tienata kämpät sun muut sijoitukset loppuiäkseen.
Noista mauttomista Annaliisa-jutuista sen verran, että olen kyllä kommentoinut tähän ketjuun, etten tykkäisi lukea näitä jonkun pervon hyvinkin henkilökohtaisia unelmia.
Kiva, että on saman suuntaisesti ajattelevia muitakin tuosta keikoilla käymisestä. Mullakin on lippu, kun tekisi mieli nähdä Käärijä livenä. Mitä oon katsonut noita keikkataltiointeja, niin mä en kyllä sopisi tuohon yleisöjoukkoon. Vaikka mä pään sisällä olisin kuinka innostunut, niin en vaan ole sellainen, että alkaisin huutamaan ja hyppimään jossain ihmisjoukossa. Mä varmaan vaan olisin ihan viilipyttynä ja siksi mietin, että kannattaako mennä.
Ei siellä ole mikään pakko huutaa ja hyppiä. Pimeitä ne salit on pääasiassa. :) Toisaalta energia tarttuu, ja saatatpa huomata pian itsekin humppaavasi ihan kympillä musan tahtiin.
Kiitos kannustuksesta!
Itse, kun vuosi sitten aloin käydä PB:n keikoilla mietin että ei ole meikäläisen käytöstä ja etenkään tässä iässä se hyppiminen ja pomppiminen, ehkä vähän laulan mukana.
Miten kävi? Huomasin olevani lavan reunassa, laulavani kitapurjeet pitkällä jokaisen biisin tanssien kädet ilmassa välittämättä lainkaan muista. Kauheeta oli tajuta se. Mutta mitä väliä. Oli niiiin hauskaa, että muutaman viikon päästä uudestaan ja sama jatkuu...
Elämä pitää huolen pettymyksistä, ilot on itse löydettävä joten sekaan vaan ja tanssimaan.
Lähti jutut lapasesta, eikä taatusti ole annaliisat asialla. Sen verran käytännönläheistä kerrontaa suoraan toimijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että ehkä tuossa Käärijän häviön jälkeisessä masennuksessa on myös jotain outoa. Tai , kun sanotaan että on huono häviäjä ja entinen urheilija, mutta eikö toisaalta urheilija ole myös tottunut häviämään? Tai tuo paidan heittäminen roskikseen tuntuu jo menevän vähän yli. Voisiko surua lisätä sekin, että joutuu eroon twin flame Bojanista ja eivät ehkä tapaa enää?
Kun kerran jouduin eroon twin flamestani, jonka kanssa olin pitempään nähnyt lähes päivittäin, itkin koko viikon murheen alhossa.
Mulle tuli kans mieleen, että ainahan pitää olla myös varasuunnitelma. Pitää henkisesti valmistautua myös siihen, että ei voita. Outoa ja vaarallista on ripustautua vain yhteen ajatukseen. En yhtään tiedä, miten esim. urheilijat sen tekevät, keskittyvät voittamiseen ja samalla myös mahdolliseen häviöön, miten se psyykessä toimii.
Onhan se masentavaa tajuta nyt, ettei hänellä ollut tosiasiallisesti mitään mahiksia voittaa, kun Ruotsin voitto oli sovittu jo etukäteen.
Sitä mitään oltu sovittu etukäteen. Laulukapasiteetti vaan nyt OLI merkittävä arviointikriteeri ja se oli Käärijällä finalistien ehkä surkein. Yhtään kaunistelematta.
Minusta Käärijä saikin ihan hyvät pisteet raadeilta laulutaitoon nähden. Minua ihmetyttää lähinnä se, että niin moni raati piti Loreenia parhaana, kun ei se itsestä niin ihmeellinen ollut, että tuollainen ylivoimaisuus olisi ymmärrettävää.
Loreenin esitys perustui pelkkään raajojen levittelyyn, ei ihme että housutkin repes. Ihan mitään sanomaton laulu. Pelkkää huutamista ja peruukin alta tuijotusta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kappaleen niminon Cha cha cha.
Huoh. Kaikki nämä Boom boom, Tik tock tock, Waka waka, Baila baila, Olé olé, Bye bye bye, Tico tico, Ay caramba, Pum pum, Jamma jamma -tyyliset kappaleet on jo niin nähty. Kulunutta ja mielikuvityksetonta. Joillakin on kai pinttymä, että Euroviisuissa pärjätään, jos keksitään kertosäkeeseen jokin tarttuva hokema. Ei, ei ja vielä kerran ei.
Aivan pakko nostaa tää kommentti tammikuulta. Niinpä niin, eihän millään tollasella cha cha cha-hokemalla suinkaan voida pärjätä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Bojanin bändikaverit vitsailleet asiasta managerilleen jotain tyyliin että Bojan on jäänyt "exploring the market" 😏
https://twitter.com/anjaheyheyhey/status/1657818985784590343
Ja taas noilla noi virneet :D huvittavaa vaan siin mieles kun nyt tiedetään että missä B todellisuudessa oli.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin mtv haastattelun kommentista "tavoite 5 vuotta, ja sit jonnekin ulkomaille asustelemaan". Mahdollisuus siis että loppuu lyhyeen hänen esiintymisestä nauttimiset. No ei siinä, toivottavasti päätyy Sloveniaan.
Mainitsi että tavoitteena musiikkia 5 vuotta, ja 35 eläkkeelle. Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. Oisko epärealistinen tavoite hänellä? Entä jos se alkaa näkyä hänen esiintymisessään ja käytöksessään että tekee kaiken vain nopeat voitot silmissään. Yleisö ei tykkää sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että jollain tasolla ymmärrän K:ta tässä tilanteessa ihan täysin. Hänellä tuntuu olevan paljon asioita käsiteltävänä. Hän vaikuttaa todella pettyneeltä ja vihaiselta, koska ei voittanut. Paidan heittäminen roskikseen -story saattaa vaikuttaa joillekin läpältä, mutta itselle se näyttäytyy lähinnä huumorin/ironian taakse piiloutumiselta ja sen avulla oman kiukkunsa naamioimiselta. Entisenä urheilijana hän on varmasti tottunut voittamaan ja olemaan paras. Vaikka tuossa maailmassa häviöitä ja pettymyksiä onkin pilvin pimein, ei niihin silti koskaan totu täysin. Sama pätee musiikkiin, teatteriin tai vaikkapa yliopistoon hakeminen, joissa on kirjaimellisesti pakko olla paras menestyäkseen. Jos et onnistu tavoitteessasi, silloin et onnistu ja siinä kohtaa ei juurikaan lohduta se, kuinka pienestä oli kiinni. Tiedän tasan tarkkaan, miltä tuntuu, kun haluaa jotain tiettyä asiaa enemmän kuin mitään muuta, raadat sen eteen kuin pieni eläin, annat kaikkesi, eikä se silloinkaan riitä. Kyllä se siinä kohtaa tuntuu todellakin siltä että koko maailma vain musertuu ja elämältä häviää pohja.
Mitä tulee hänen ja B:n suhteen, ei varmastikaan helpota koko kuviota. Heillä synkkasi alusta alkaen pienestä kielimuurista huolimatta. Aluksi ajattelin itsekin että he olisivat vain yhdessä pelleileviä kaveruksia, mutta viisujen loppumetreillä oli selkeästi havaittavissa jonkin sortin ihastusta kummankin puolelta. K saattaa olla parisuhteessa ja ollut koko elämänsä ajan kiinnostunut naisista, mutta ei se siitä huolimatta mitään absoluuttista tarkoita. Joskus vain saattaa käydä niin, että ihastuu toiseen, vieläpä johonkuhun sellaiseen, josta sitä ei ikinä olisi uskonut. Viisut ovat ohi ja arjen palattua K on varmasti alkanut miettiä syvemmin, mitä ihmettä Liverpoolissa oikein tapahtui.
Kuten alussa kirjoitin, K:lla on suuria asioita pohdittavana. Mielestäni hän tarvitsee nyt kaikkein eniten omaa rauhaa sekä vierelleen ihmisen, joka todella häntä ymmärtää. Aina välttämättä edes oma kumppani ei siihen kykene, ellei hän sitten jaa vastaavanlaisia kokemuksia (B saattaisi ymmärtääkin). Voi myös olla, että K:n kiukuttelun jatkuessa tarpeeksi pitkään, kumppanikaan ei sellaista jaksa loputtomiin katsella.
Tää oli musta tosi hyvää heittelypohdintaa! Samoja kuvittelupohdintoja täällä ollut, mustakin loppua kohti näytti kyllä, että jotain muutosta Käärijän reaktioissa rempseästä hämmentyneeseen on tapahtunut loppua kohden. Alkuvideoiden perusteella en ois uskonu että jotain Saattais olla myös hänen puolelta, who knows vai tietääkö hän itsekään saati B. Ja tuo pointti odottamattomasta ihastuksesta riippumatta aiemmista suhteista tai kiinnostumisista. Arvelisin (naisena), että näistä miesten välisistä ihastumisista puhutaan vielä paljon vähemmän kun naisten välisistä (kaveriin) ihastumisesta.
Kiitos kommentin kirjoittamisesta!!!
https://www.tumblr.com/italianmisakitakahashi/717566059899748352?source…
Vai että heti tuntui siltä että tässä on nyt jotain..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/anjaheyheyhey/status/1657818985784590343
Ja taas noilla noi virneet :D huvittavaa vaan siin mieles kun nyt tiedetään että missä B todellisuudessa oli.
Olin just aikomas tsekata tän videon jostain netin syövereistä:D...
Nyt tietäen, että Bojan oli jatkanu iltaa Käärijän kanssa, niin nää virneet on vielä aiempia selvempiä, kuin muut bändiläisten virnuilut haastatteluissa, kun aihe tulee esille.
Joku kanssapohtija heitti aiemmin viikolla, että bändiläisistä yksi vilkuilee Käärijä-paitaansa:D tahatonta tai ei, aika hauskaa kyllä, että siellä he hurvitteli yhdessä tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Lähti jutut lapasesta, eikä taatusti ole annaliisat asialla. Sen verran käytännönläheistä kerrontaa suoraan toimijoilta.
Me Annaliisathan ollaan hyvin käytännönläheisiä 👄
Heti Euroviisujen jälkeen ovat silloin yöllä juhlineet. Suomen porukka on lähtenyt jo aikaisin aamulla Liverpoolista Lontooseen. Minnekähän Bojan on Suomen afterpartyista joutunut, kun ei ehtinyt muiden kanssa samalle lennolle?