Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
34141/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että ehkä tuossa Käärijän häviön jälkeisessä masennuksessa on myös jotain outoa. Tai , kun sanotaan että on huono häviäjä ja entinen urheilija, mutta eikö toisaalta urheilija ole myös tottunut häviämään? Tai tuo paidan heittäminen roskikseen tuntuu jo menevän vähän yli. Voisiko surua lisätä sekin, että joutuu eroon twin flame Bojanista ja eivät ehkä tapaa enää?

Kun kerran jouduin eroon twin flamestani, jonka kanssa olin pitempään nähnyt lähes päivittäin, itkin koko viikon murheen alhossa.

Mulle tuli kans mieleen, että ainahan pitää olla myös varasuunnitelma. Pitää henkisesti valmistautua myös siihen, että ei voita. Outoa ja vaarallista on ripustautua vain yhteen ajatukseen. En yhtään tiedä, miten esim. urheilijat sen tekevät, keskittyvät voittamiseen ja samalla myös mahdolliseen häviöön, miten se psyykessä toimii.

Onhan se masentavaa tajuta nyt, ettei hänellä ollut tosiasiallisesti mitään mahiksia voittaa, kun Ruotsin voitto oli sovittu jo etukäteen.

Vierailija
34142/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan räppää Jokers outin stoorissa, onko heillä räppibiisejäkin🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34143/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Huomenta Suomessa se puhunut mitään Bojanista?

Vierailija
34144/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välihuomiona kaikille, että Käärijällä on ilmaiskeikka Ideaparkissa 3. kesäkuuta (Lempäälä). Siinä kauppakeskuksen keskusaukiolla siis.

Mahtaa olla täyttä. Pitääköhän sinne leiriytyä etukäteen?

Vierailija
34145/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Huomenta Suomessa se puhunut mitään Bojanista?

Puhuipa. Ja aika pitkästi.

Vierailija
34146/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Bojan sai musiikillisesti paljon ystävyydestä Käärijän kanssa. Inspiraatiota. Jännä nähdä mihin suuntaan menee.

Vierailija
34147/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen viikon verran maannut sairaalassa chronin taudin takia, joten mä en kauheasti pysty muuta tekemään kuin palstailemaan, lukemaan jne. Käärijä on tuonut niin paljon iloa ja sisältöä tähän viikkoon. Tällä palstalla on monta Käärijä ketjua ja kaikkiin niihin on pesiytynyttä joku muita moralisoiva ja nälvivä ankeuttaja. Muiden ilo on nähtävästi joltakin pois.

Samaa mieltä. Meidän pitäisi vaan antaa nauttia Käärijän hauskasta, iloisesta ja kiltistä persoonasta. Ja jos ei kiinnosta, pysyköön poissa. Muissa ketjuissa.

Ei edes Loreen moittinut Käärijän persoonaa. Vaan tykkäsi kovasti.

Se sama tyyppi on ankeuttamassa, trollaamassa ja haukkumassa muita joka ketjussa. Välillä targetoi tiettyjä kommentoijia. Toivoisin, että ylläpito saisi blokattua hänet.

Vierailija
34148/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait te tajusitte ettei täällä palstalla asioittensa puiminen ole Käärijän supporttausta. Se kundi romahtaa jos tää suosio ei siirry yhtään keikoille.

Tässä on yritetty kuunnella musiikkia sieltä, mistä Käärijäkin hyötyy siitä. Tykkäillä ulkkisten kommenteista ennen Euroviisuja, että he näkee että me suomalaiset arvostamme heitä. Aina ei töiden tm syyn takia pääse keikoille. Ja noi myöhäisillan klubikeikat ei ehkä just oo mun heiniä muutoinkaan. Ja inhoan isoja hallikeikkojakin, ahdistun tungoksessa. Mutta jos sopiva keikka tulee, ehdottomasti menen.

Ja minunkin mielestä Käärijän pitää takoa nyt, kun rauta on kuumaa. Tienata kämpät sun muut sijoitukset loppuiäkseen.

Noista mauttomista Annaliisa-jutuista sen verran, että olen kyllä kommentoinut tähän ketjuun, etten tykkäisi lukea näitä jonkun pervon hyvinkin henkilökohtaisia unelmia.

Kiva, että on saman suuntaisesti ajattelevia muitakin tuosta keikoilla käymisestä. Mullakin on lippu, kun tekisi mieli nähdä Käärijä livenä. Mitä oon katsonut noita keikkataltiointeja, niin mä en kyllä sopisi tuohon yleisöjoukkoon. Vaikka mä pään sisällä olisin kuinka innostunut, niin en vaan ole sellainen, että alkaisin huutamaan ja hyppimään jossain ihmisjoukossa. Mä varmaan vaan olisin ihan viilipyttynä ja siksi mietin, että kannattaako mennä.

Vierailija
34149/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kans, että Bojan yrittää räpätäkin Käärijän vaikutuksesta. En kyllä yhtään tiedä, mistä tuossa pätkässä on kyse.

Vierailija
34150/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Bojan sai musiikillisesti paljon ystävyydestä Käärijän kanssa. Inspiraatiota. Jännä nähdä mihin suuntaan menee.

Kyllähän näiltä yhteisbiisi on saatava.

Vierailija
34151/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait te tajusitte ettei täällä palstalla asioittensa puiminen ole Käärijän supporttausta. Se kundi romahtaa jos tää suosio ei siirry yhtään keikoille.

Tässä on yritetty kuunnella musiikkia sieltä, mistä Käärijäkin hyötyy siitä. Tykkäillä ulkkisten kommenteista ennen Euroviisuja, että he näkee että me suomalaiset arvostamme heitä. Aina ei töiden tm syyn takia pääse keikoille. Ja noi myöhäisillan klubikeikat ei ehkä just oo mun heiniä muutoinkaan. Ja inhoan isoja hallikeikkojakin, ahdistun tungoksessa. Mutta jos sopiva keikka tulee, ehdottomasti menen.

Ja minunkin mielestä Käärijän pitää takoa nyt, kun rauta on kuumaa. Tienata kämpät sun muut sijoitukset loppuiäkseen.

Noista mauttomista Annaliisa-jutuista sen verran, että olen kyllä kommentoinut tähän ketjuun, etten tykkäisi lukea näitä jonkun pervon hyvinkin henkilökohtaisia unelmia.

Kiva, että on saman suuntaisesti ajattelevia muitakin tuosta keikoilla käymisestä. Mullakin on lippu, kun tekisi mieli nähdä Käärijä livenä. Mitä oon katsonut noita keikkataltiointeja, niin mä en kyllä sopisi tuohon yleisöjoukkoon. Vaikka mä pään sisällä olisin kuinka innostunut, niin en vaan ole sellainen, että alkaisin huutamaan ja hyppimään jossain ihmisjoukossa. Mä varmaan vaan olisin ihan viilipyttynä ja siksi mietin, että kannattaako mennä.

Ei siellä ole mikään pakko huutaa ja hyppiä. Pimeitä ne salit on pääasiassa. :) Toisaalta energia tarttuu, ja saatatpa huomata pian itsekin humppaavasi ihan kympillä musan tahtiin.

Vierailija
34152/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Jere puhuu Bojanista? Katsoin areenasta Ylen aamutv:n lähetyksen eikä siinä ollut sanaakaan Bojanista: https://areena.yle.fi/1-65858909

Vierailija
34153/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pakotatte sitä Bojania koko ajan?

Vierailija
34154/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa jere söpis aamu tv:ssä😍 Oli jo hyväntuulinen, kertoi saaneensa yli 70 keikkapyyntöä ulkomailta. Ja ilmeisesti aikoo ulkomaanstaraksi vielä pyrkiäkin, mutta nyt on eka päästävä lomalle lataamaan akkuja. Henkinen tila kaipaa lepoa.

Yli 70 keikkapyyntöä on kyllä hurja määrä.

Jotain on kuitenkin oppinut, kun vielä UMK:n jälkeen vaikutti ottavan välittömästi vastaan kaikki keikat mitä tarjottiin.

Sanoi että vuodeksi eteenpäin on paljon keikkaa jo lyöty lukkoon suomessa ja että pitää miettiä omaa jaksamistakin.

Vierailija
34155/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että ehkä tuossa Käärijän häviön jälkeisessä masennuksessa on myös jotain outoa. Tai , kun sanotaan että on huono häviäjä ja entinen urheilija, mutta eikö toisaalta urheilija ole myös tottunut häviämään? Tai tuo paidan heittäminen roskikseen tuntuu jo menevän vähän yli. Voisiko surua lisätä sekin, että joutuu eroon twin flame Bojanista ja eivät ehkä tapaa enää?

Kun kerran jouduin eroon twin flamestani, jonka kanssa olin pitempään nähnyt lähes päivittäin, itkin koko viikon murheen alhossa.

Mulle tuli kans mieleen, että ainahan pitää olla myös varasuunnitelma. Pitää henkisesti valmistautua myös siihen, että ei voita. Outoa ja vaarallista on ripustautua vain yhteen ajatukseen. En yhtään tiedä, miten esim. urheilijat sen tekevät, keskittyvät voittamiseen ja samalla myös mahdolliseen häviöön, miten se psyykessä toimii.

Onhan se masentavaa tajuta nyt, ettei hänellä ollut tosiasiallisesti mitään mahiksia voittaa, kun Ruotsin voitto oli sovittu jo etukäteen.

Sitä mitään oltu sovittu etukäteen. Laulukapasiteetti vaan nyt OLI merkittävä arviointikriteeri ja se oli Käärijällä finalistien ehkä surkein. Yhtään kaunistelematta.

Vierailija
34156/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ruotsalaiset keksi uuden salaliittoteorian: Käärijää ei äänestetty siksi, että siitä olisi pidetty, vaan vain siksi ettei Ruotsi voittaisi.

Niiden on näköjään mahdotonta hyväksyä sitä, että Käärijä oli oikeasti suositumpi kuin Loreen. Uskomatonta.

Vierailija
34157/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Jere puhuu Bojanista? Katsoin areenasta Ylen aamutv:n lähetyksen eikä siinä ollut sanaakaan Bojanista: https://areena.yle.fi/1-65858909

Maikkarin aamutv:ssä. Kuulosti kyllä siltä kuin kuvailisi uutta parisuhdetta, suloista, vaikka ihan ystäviä ovatkin. Oon itekin useamman kerran tavallaan ihastunut platonisesti uusiin ystäviin, kun jutut vaan klikkaa niin hyvin. Musta tässä hienointa on, että molemmat korostaa ystävyyden ja rakkauden merkitystä ja että artistit on ns vetäneet yhtä köyttä vaikka kisa onkin kyseessä.

Vierailija
34158/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitään oltu sovittu etukäteen. Laulukapasiteetti vaan nyt OLI merkittävä arviointikriteeri ja se oli Käärijällä finalistien ehkä surkein. Yhtään kaunistelematta.

Minusta Käärijä saikin ihan hyvät pisteet raadeilta laulutaitoon nähden. Minua ihmetyttää lähinnä se, että niin moni raati piti Loreenia parhaana, kun ei se itsestä niin ihmeellinen ollut, että tuollainen ylivoimaisuus olisi ymmärrettävää.

Vierailija
34159/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löyty Huomenta Suomen haastis. Jere esiintyi todella hyvin ja edukseen molemmissa haastiksissa, antoi itsestään tosi fiksun ja maanläheisen tyypin kuvan. Ja puhui nätisti Bojanista. Toivottavasti tulis lisää haastiksia, näitä kuuntelee mielellään.

Vierailija
34160/34469 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä ole mikään pakko huutaa ja hyppiä. Pimeitä ne salit on pääasiassa. :) Toisaalta energia tarttuu, ja saatatpa huomata pian itsekin humppaavasi ihan kympillä musan tahtiin.

Ketju on lukittu.