Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33761/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niin aikoja kun tänne kirjoiteltiin juttuja Käärijästä eikä jotain hvetin manageriviboja.

Vierailija
33762/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan niin aikoja kun tänne kirjoiteltiin juttuja Käärijästä eikä jotain hvetin manageriviboja.

Voithan yrittää Käärijä Official ketjua? Tai Onpa tuo käärijä seksikäs-ketjua? Tai jotain toista kymmenestä muusta käärijäaiheisesta ketjusta. Jätä managerointi meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33763/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33764/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33765/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä näytti vähän kyynistyneeltä ja väsyneeltä viimesessä UMK-stoorissa. Vissiin oli jo alkanut ahdistaa fanihysteriakin vähäsen kun ahdisti jo liikkua väestöpaljoudessa. On varmaan vähän liikaa Jerelle Vantaalla päästä maistamaan tollasta Beatles fanihysteriaa heidän bändinsä syntysijoilla :)

Vierailija
33766/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän taas olla realisti, todennäköisesti Käärijän tyttöystävä on ollut tuolla, ja jos ei, niin näkee kuitenkin kaikki nuo hiplaamiset somessa. Ei kai voi olla mahdollista, että K käyttäytyisi noin, jos tuossa olisi jotain syvempää.

Vierailija
33767/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi romanttisia tunteita, kai ne pitäisivät vähän enemmän etäisyyttä toisiinsa julkisesti.

Vierailija
33768/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän taas olla realisti, todennäköisesti Käärijän tyttöystävä on ollut tuolla, ja jos ei, niin näkee kuitenkin kaikki nuo hiplaamiset somessa. Ei kai voi olla mahdollista, että K käyttäytyisi noin, jos tuossa olisi jotain syvempää.

Et ole tainnut kokea sellaista ihastusta että kaikki järki lentää ikkunasta ulos?

Vierailija
33769/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi romanttisia tunteita, kai ne pitäisivät vähän enemmän etäisyyttä toisiinsa julkisesti.

No jossakin vaiheessa se varautuneisuus lisääntyi Käärijän osalta. Ja monessa tilanteessa eivät tienneet, että heitä kuvattiin. Ei kai sitä itsekkään osaisi 24 h hillitä tunteitaan, varmaan jotain parinkymmenen sekunnin pätkiä pääsisi livahtamaan läpi.

Vierailija
33770/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä jakaa vielä 1 hämmentävä löytö manageriin liittyen! ..... En kyllä tiedä kuka bändin tiktok tiliä ylläpitää, mutta tää hämmensi niin, että tuli managerivibat:D hyvällä ja hämmentyneellä tavalla!

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7232743684041739546

Erityisesti tuo 3. kuvan screenshotit hämmentää:D hyvin valittuja hetkiä ei siinä, niitä mitkä itsellekin pistänyt silmään! Jos se on se manageri, niin hän on kyllä liekeissä nyt, ei voi muuta sanoa![/quote

Ihmettelin kun itse tuon näin aiemmin, että miksi se on edes tehty. Onko tuo siis jokereitten virallinen oikea tili?

Vierailija
33771/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, miksi vastaus menee välillä ikäänkuin vastattavan viestin jatkoksi? Mun kaksi lausetta tiktok viestin lopussa näyttää ihan siltä kuin kuuluisivat viestiin, johon yritin vastata.

Vierailija
33772/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tästä nyt selviää takaisin arkeen? Olo on pettynyt ja tyhjä, masentunut suorastaan. Ja mä olin vaan katsoja ruudun takana. Millä sitä nyt päivänsä täyttäisi. Muita samalla fiiliksellä?

Vierailija
33773/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut kokea sellaista ihastusta että kaikki järki lentää ikkunasta ulos?

En. Kuulostaa ihanalta😄

Vierailija
33774/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihastunut niin ihminen harvoin edes itse tajuaa olevansa toisessa kokoajan kiinni kuin iilimato. Sitä ei tee tahallaan, ei kukaan suunnittele että nyt minä menen ja hipelöin toisen hiuksia.

Vierailija
33775/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kuulostaa ihanalta😄

No tiivistäen, silloin käyttäytyy kuin teini ääliö, vaikka olisi minkä ikäinen tahansa. :D ja noi kaksihan käyttäytyi kuin teinit jotka oli kesäleirillä.

Vierailija
33776/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tästä nyt selviää takaisin arkeen? Olo on pettynyt ja tyhjä, masentunut suorastaan. Ja mä olin vaan katsoja ruudun takana. Millä sitä nyt päivänsä täyttäisi. Muita samalla fiiliksellä?

Euroviisujen jälkeinen masennus, minulla on se joka vuosi 😀 aluksi aina vähän outo fiilis viisujen loputtua mutta kyllä sitä kohta taas keksii jonkun uuden jutun. ja sitten jo kohta tämä sama rumba alkaa joulu-tammikuussa kun ekat maat kertoo biisinsä.

Vierailija
33777/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus euroviisualakulo joka tulee kun kisat ohi. Kyllä se siitä ajan kanssa.

Vierailija
33778/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen jälkeinen masennus, minulla on se joka vuosi 😀 aluksi aina vähän outo fiilis viisujen loputtua mutta kyllä sitä kohta taas keksii jonkun uuden jutun. ja sitten jo kohta tämä sama rumba alkaa joulu-tammikuussa kun ekat maat kertoo biisinsä.

Toki vuosi on sitä helpompi mitä vähemmän viisukuplaan uppoaa. Viime vuonna onneksi pääsi aika helpolla. Tämä vuosi ollut olo kuin huumeriippuvaisella. Luulin että syvimmät hetket fanitukselleni olivat Käärijän musiikkivideon julkaisu. Mutta sitten tuli UMK-live jolloin ajattelin, että nyt on pohja saavutettu, en voi olla tämän enempää sekaisin. mutta sitten tuli tämä bojan-käärijä-content. 

Jokohan on aika mennä vieroitukseen.

Vierailija
33779/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se viisujen jälkeinen masennus aina, mut joo luotan että ohi menee koska aina on mennyt. Onneks veetutuksen lisäksi jäi tää muisto valovoimaisesta Jerestä joka voitti kaikkien sydämet. Toisten vähän enemmänkin ;) ihanaa ja niin epäsuomalaisinta mitä olen ikinä nähnyt. Vähän jopa huvittaa mitä se kertoo meistä.

Vierailija
33780/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silloin dinner-iltana tapahtui? Se insta-live, kun etsivät ruokapaikkaa? Aika intensiivisesti katsovat toisiaan, en ihmettele jos silloin ihastuivat syvemmin.

Ja koska Käärijä sanoi sen "Strange things happen"?

Ketju on lukittu.