UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä heidän finaalin jälkeisestä kävelykaulailusta edestäpäin sekä useammassa kohtaa jompaa kumpaa haastatellaan, kun hengaavat vierekkäin <3 aiemmin ketjussa linkattu toisesta suunnasta kuvattu.
Mulle tuli kyllä suoraan tästä ja tuosta aiemmin laitetusta (selkäpuolelta kuvatusta) videosta mieleen, että ovat jotenkin tosi symbioottisia liikkuessaan yhdessä. Vähän niinku liikkuisivat/olisivat tilassa yksikkönä. Esim selät näyttäväs videossa pysähtyessään haastatteluun näyttäis (tietenkään ei voi tietää onko puhuttu tai sanottu että pysähdytään) että sulavasti vaan pysähtyvät haastatteluun jatkaen lähellä oloa.
Samoin tuo, kun Käärijä vedetään tän videon lopussa seuraavaan haastatteluun, niin jotenkin Bojanin vilkaisu heti sivulle kun Käärijä lähtee (joka on todellaki tosi luonnolinen reaktio kelle vaa ku vieressä joku liikahtaa, mut silti tää oli musta nii sulonen)
Bojanin ilme tässä videos n. 0:15, näytti jotenkin rennon coolilta "oonpas saanut hyvän catchin kainalooni". en oikeen osaa muotoilla sitä ilmettä sanoiksi, mutta tuli siitä hetkestä mieleen jokin high school leffa, jossa on saanu mukaan koulun halutuimman (tytön, leffois tyypillisesti). Tai jotenki semmonen "pollea" ja coolin omistava hyvällä lailla. Hömppää ylianalyysia! Ilonsa kullakin, tänä keväänä selvästi näin erityiset hauskuudet!
Jos tolta videolta pistää äänet pois niin voisin uskoa molempien elekielestä ja ilmeistä että nyt ovat ilmoittamassa kihlautumisestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi manageri on kyllä ihan täysillä mukana tässä leikissä 😂 Nyt sillä on stoorissa kuva, jossa possujunaan Matin tilalle on liitetty Bojanin naama ja teksti: @paidatonriehuja you can play with Bojan but we need him back home by Thursday. Herra mun vereni.
Linkkiä! Apua mistä me tiedetään, ehkä Bojan onkin Suomessa. Jospa se oli syy miksi Käärijä perui voittojuhlat.
Eiköhän se juhlien perumisen syy ollut se että Käärijä ei halunnu osottaa olevansa huono häviäjä voitonjuhlineen kakkossijasta. Jotain tollaista luki Ylel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi manageri on kyllä ihan täysillä mukana tässä leikissä 😂 Nyt sillä on stoorissa kuva, jossa possujunaan Matin tilalle on liitetty Bojanin naama ja teksti: @paidatonriehuja you can play with Bojan but we need him back home by Thursday. Herra mun vereni.
Repesin ääneen tolle 😂😂 Joko ukko ottaa kaiken ilon irti hypestä tai sitten naureskelee jo avoimesti itsekin kaksikon romanssille
Ihan saakelin sekopää🤣. Mut siis eiköhän toi ole leikkiä noille sille tulleiden viestien takia (siis että Käärijä ois kaapannut sen yms). Koska jos ei oo, niin eikai se hitto tollaisia laittais jos jätkä ihan oikeesti olisi Suomessa?!?
Vähän randomia ois kyllä jos bojan ois lähtenynnä Suomeen :D Toi manageri on hupiveikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä! Apua mistä me tiedetään, ehkä Bojan onkin Suomessa. Jospa se oli syy miksi Käärijä perui voittojuhlat.
Tää on se manageri:
https://instagram.com/gregorzalokar?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Stooria ei voi linkata. Mulla on kyllä screenshot mutta tänne ei saa kuvia.
Mä itse henkilökohtaisesti uskon, että ihastuminen samaan sukupuoleen on yleisempää kuin luullaan. Toki moni ei anna itsensä tuntea enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin ääneen tolle 😂😂 Joko ukko ottaa kaiken ilon irti hypestä tai sitten naureskelee jo avoimesti itsekin kaksikon romanssille
Ihan saakelin sekopää🤣. Mut siis eiköhän toi ole leikkiä noille sille tulleiden viestien takia (siis että Käärijä ois kaapannut sen yms). Koska jos ei oo, niin eikai se hitto tollaisia laittais jos jätkä ihan oikeesti olisi Suomessa?!?
Ihan perverssi ukko😳😅
Vierailija kirjoitti:
Are you? tuli vapaaillan oletko-ikinä-tehnyt-xxx joka oli myöhemmin siistitty pois mattimaximin stoorista.
Muistatko mitä siinä alkuperäisessä stoorissa oli? Multa meni tää ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse henkilökohtaisesti uskon, että ihastuminen samaan sukupuoleen on yleisempää kuin luullaan. Toki moni ei anna itsensä tuntea enempää.
Todellakin samoilla linjoilla. Ja arvelisin (itse nainen), että keskimäärin kulttuurin normien vuoksi miehillä keskimäärin hankalampaa myöntää se / voi kestää hetki aikaa hoksata ja käsitellä ja ymmärtää sitä itse ja hyväksyä:)
On tämä heidän juttu mitä ikinä tahansa, niin koen, että olemalla (ja boostamalla sitä ehkä välillä somea varten, mutta aito suhde siellä mun silmään on, joka on eläny ja syventyny) sitä mitä ovat ja hengaamalla omalla aika spesiaalilla tavallaan yhdessä ja näyttämällä bondausta ja kiintymystä toiselle, niin he sillä tekevät sitä myös hyväksytymmäksi, että myös miesten välillä on tosi monenlaisia suhteita ja läheisyyttä, ja että sitä voi näyttää. (ei vain hetero/ystävyys jossa neutraalit fiilikset tosi flirttiä tai sitten toinen vaihtoehto vain homo, vaan sillä välillä on musta tosi laaja skaala moneen suuntaan, määrittelee tai ei.)
Sitä kautta heidän oleminen ja sen näkyminen on musta tosi arvokasta, iso arvostus heille<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Are you? tuli vapaaillan oletko-ikinä-tehnyt-xxx joka oli myöhemmin siistitty pois mattimaximin stoorista.
Muistatko mitä siinä alkuperäisessä stoorissa oli? Multa meni tää ihan ohi.
Etel, Bojan ja K istui ravintolan/baarin pöydässä vierekkäin. Pöydällä oli drinkkejä. Ne pelas sitä "never have I ever" -peliä ja oli K:n vuoro. Mutta sitä ei näytetty mitä K sanoi. Ja kysy sen jälkeen "Are you?!?".
Taisi sisältää sanan gay-s? Youtubessa jalkapallo-ottelun iltana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä heidän finaalin jälkeisestä kävelykaulailusta edestäpäin sekä useammassa kohtaa jompaa kumpaa haastatellaan, kun hengaavat vierekkäin <3 aiemmin ketjussa linkattu toisesta suunnasta kuvattu.
Mulle tuli kyllä suoraan tästä ja tuosta aiemmin laitetusta (selkäpuolelta kuvatusta) videosta mieleen, että ovat jotenkin tosi symbioottisia liikkuessaan yhdessä. Vähän niinku liikkuisivat/olisivat tilassa yksikkönä. Esim selät näyttäväs videossa pysähtyessään haastatteluun näyttäis (tietenkään ei voi tietää onko puhuttu tai sanottu että pysähdytään) että sulavasti vaan pysähtyvät haastatteluun jatkaen lähellä oloa.
Samoin tuo, kun Käärijä vedetään tän videon lopussa seuraavaan haastatteluun, niin jotenkin Bojanin vilkaisu heti sivulle kun Käärijä lähtee (joka on todellaki tosi luonnolinen reaktio kelle vaa ku vieressä joku liikahtaa, mut silti tää oli musta nii sulonen)
Bojanin ilme tässä videos n. 0:15, näytti jotenkin rennon coolilta "oonpas saanut hyvän catchin kainalooni". en oikeen osaa muotoilla sitä ilmettä sanoiksi, mutta tuli siitä hetkestä mieleen jokin high school leffa, jossa on saanu mukaan koulun halutuimman (tytön, leffois tyypillisesti). Tai jotenki semmonen "pollea" ja coolin omistava hyvällä lailla. Hömppää ylianalyysia! Ilonsa kullakin, tänä keväänä selvästi näin erityiset hauskuudet!
Ja kohdassa 00.30 katsoo kyllä jo niin ihastellen päästä varpaisiin Jereä että aivan itseäkin häkellyttää seurata videolta. Mutta on kyllä melkoinen saavutus saada tuollaisen koulutetun, multilinguaalisen, yliluonnollisen komean rocktähden pää noin sekaisin parissa viikossa. Paljon suurempi saavutus kyllä minusta kuin joku Euroviisuvoitto. On se kyllä melkoinen ukkeli tuo meidän Jere from Vantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On miehellä mielenkiintoinen huumorintaju. Eikö managerin pitäisi olla aika asiallisella linjoilla. Hauska kyllä.
Manageri sanoo myös, että kaks bändin jäsentä jäi Istanbmbuliin odottamaan jatkolentoa, koska alkuperäinen lento oli ylibuukattu. Jakoi myös kuvakaappaukset feikki-Käärijän twitter-tililtä. Laitoin viestin, että onko tietoinen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä enää tiedä mitä uskoa tai ajatella kenenkin käytöksestä 😂 en mä oikeasti kuvitellu sitäkää että he tosissaan rupeaa järkkää jotain baby seal adoptiota.
Onko tuo hyljesponsorointi tehty nyt kysymättä Käärijältä ja Bojanilta. Ja nimeäkin ehdotetaan. Eihän nimi voi olla Edgar! Eihän se liity heihin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohdassa 00.30 katsoo kyllä jo niin ihastellen päästä varpaisiin Jereä että aivan itseäkin häkellyttää seurata videolta. Mutta on kyllä melkoinen saavutus saada tuollaisen koulutetun, multilinguaalisen, yliluonnollisen komean rocktähden pää noin sekaisin parissa viikossa. Paljon suurempi saavutus kyllä minusta kuin joku Euroviisuvoitto. On se kyllä melkoinen ukkeli tuo meidän Jere from Vantaa.
Päästä varpaisiin? Ööööhh...
Siis miten hel*vetin sekaisin sinä oot?
Oikeesti, heitättekö te näitä jollain läpällä vai mikä tää juttu on oikeesti?
Minä finaalin jälkeen: Noni nyt ei enää tarvi tuhlata aikaa tähän euroviisusirkukseen, pitäkää tunkkinne!
Minä maanantaina kello 17.35: *päivittää Joker Outin managerin instaa minuutin välein nähdäkseen onko siellä lisää matskua bromancesta*
Miten meni noin niinkun omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Toi manageri on kyllä paras. :D
Huppelissako hän noita päivityksiään tekee?🙂