Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33801/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha cha cha soi just lätkäpelissä😁

Vierailija
33802/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin rakastan tätä ketjua, tästä tulee hyvälle mielelle.🥰 Toivottavasti nähdään vielä häät ja se, miten he hoitavat vauva hyljettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33803/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vaikutti aika kiukkuiselta viimeisessä stoorissa. Vaikka oli olevinaan huumoria. Heitti voiton kunniaksi teetetyn paidan roskikseen. Ei näköjään auta, vaikka olisi kuinka rakastettu, kun ei voittanut. Kuinkahan kauan kestää toipua.

Helppo se meidän on sanoa. Jerellä varmaan kokoajan tulee vastaan asioita mitkä vääntää veistä haavassa, esim vaikka toi voittopaita.

Joo, en tarkoittanut kritisoida. Hyvä, kun on rehellinen

Vierailija
33804/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin leikittää Käärijää ja Bojania kissan leluilla ja sen jälkeen söisin heidät.

Vierailija
33805/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin rakastan tätä ketjua, tästä tulee hyvälle mielelle.🥰 Toivottavasti nähdään vielä häät ja se, miten he hoitavat vauva hyljettä.

Sama täällä! Niin hauskaa, kun tää yhdessä ihmettely jatkuu vielä viisujen jälkeenkin! 

Välillä tuntuu tosiaan niinkuin tää ois jokin käsikirjoitettu leffa (toki on somella boostattu tai vähintään sen läpi nähty). Ois harmillista yksin ihmetellä tätä Käärijä/Jere &+<3? Bojan -ilmiötä, on se sen verran harvinainen ja suloinen case ilmeisesti, kun niin moni vielä seuraa ihanien persoonien käänteitä!

Vierailija
33806/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, kunhan Jere vaan valitsee puolisonsa oikein, niin kuin me halutaan😄

Vierailija
33807/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän taas olla realisti, todennäköisesti Käärijän tyttöystävä on ollut tuolla, ja jos ei, niin näkee kuitenkin kaikki nuo hiplaamiset somessa. Ei kai voi olla mahdollista, että K käyttäytyisi noin, jos tuossa olisi jotain syvempää.

Et ole tainnut kokea sellaista ihastusta että kaikki järki lentää ikkunasta ulos?

En. Kuulostaa ihanalta😄

No tiivistäen, silloin käyttäytyy kuin teini ääliö, vaikka olisi minkä ikäinen tahansa. :D ja noi kaksihan käyttäytyi kuin teinit jotka oli kesäleirillä.

Sitä voi olla kaveri jonkun kanssa silleen, tai tuntea yhteenkuuluvuutta muuten, ei siinä tarvi olla mitään romanttista tunnetta mukana.

siinä vaiheessa jos imutellaan toisten kauloja niin en enää rupeaisi sönköttämään mitään pelkästä kaveruudesta

Missä imutellaan? Mäkin haluan nähdä.

Vierailija
33808/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha cha cha soi just lätkäpelissä😁

Voi kun Suomi voittaisi ja sit pelaajat sanoisi, että tää oli Käärijälle

Vierailija
33809/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vaikutti aika kiukkuiselta viimeisessä stoorissa. Vaikka oli olevinaan huumoria. Heitti voiton kunniaksi teetetyn paidan roskikseen. Ei näköjään auta, vaikka olisi kuinka rakastettu, kun ei voittanut. Kuinkahan kauan kestää toipua.

Kyllähän se nyt suuruttaa ja hermostuttaa kun kotona ei oo bojania halittavana😢

Ajattelin ihan samaa, että missä oot Bojan, sinua tarvitaan. Katsoin uusimman umk videon, kohdassa noin

8:20, kun K lähtee Bojanin kainalossa, Bojan hoitaa vähän kuin lasta ja painaa Jeren pään itseään vasten. Joo taas menee överiksi tämä mun hempeily.

Vierailija
33810/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Bojan. Ehkä Wiwibloggsin Williamkin kävisi.

Vierailija
33811/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@viisut23/video/7228807608587537691

Dinneri-illalta, ootteko nähny tätä alkuillalta:

Käärijä/J kysyy Bojanilta: What do you want to eat?

Me? Not yet, not yet...

Ja siihen reaktio ja naurua päälle .. videon alussa. Huumori, flirtti, yhteys ja tilannetaju kyllä ylittää kielitaidon rajoitteet!

Käärijä mainitsee ohimennen Benjaminin. Bojan kysyy heti mustasukkaisena: "Who is Benjamin?"

Vierailija
33812/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö porukalla vaatimaan Käärijän instaan häitä?😂

Vierailija
33813/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette sairaita.

Vierailija
33814/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tälläisiä! Mielellään täällä shippailen mutta annetaan tää nyt herranjumala pysyä täällä, ei mitään aktiviteettia tarvii olla ns. päähenkilöiden suuntaan.

Vierailija
33815/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Bojan. Ehkä Wiwibloggsin Williamkin kävisi.

Ainoastaan Bojan kelpaa, on se hurmaava tapaus. On Williamkin ihan kiva, mutta ei tähän tarkoitukseen.

Vierailija
33816/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas veti ruåtsalaiset suomea hanuriin 💩💩💩

Vierailija
33817/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juma lauta että pitää joka toinen päivä hermostua ruotsille!! Mun verenpaine on huipussa🤐

Vierailija
33818/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tälläisiä! Mielellään täällä shippailen mutta annetaan tää nyt herranjumala pysyä täällä, ei mitään aktiviteettia tarvii olla ns. päähenkilöiden suuntaan.

Ei todellakaan mennä! Siinä menee kyllä ehdoton raja! En kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä, jos Jere ei huoli Bojania, JOS hän on saatavissa.

Vierailija
33819/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaapas se Lortsun haukkuminen. Nyt mennään positiivisen kautta. elikkäs toi Bojan on aivan hurmuri, vähänkö söötti! Ja Käärijästä on kuoriutumassa komistus. Sehän oli vallan hyvnnäköinen, kun oli jossain haastiksessa pistänyt tukkaan geeliä ja pottatukka oli veks. Olin ihan että vautsi vau! Toivottavasti media jaksaa pitää myllytystä koko kevään ja vielä kesänkin. Ja tosiaan, Kärtsy nyt seuraavaan Tanssii tätien kanssa -kisaan!

Vierailija
33820/34469 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pliis ihmiset kertokaa mulle kaikki parhaimmat palat B + K shipistä, kiitos! ~

Ketju on lukittu.