UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mä niin rakastan tätä ketjua, tästä tulee hyvälle mielelle.🥰 Toivottavasti nähdään vielä häät ja se, miten he hoitavat vauva hyljettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vaikutti aika kiukkuiselta viimeisessä stoorissa. Vaikka oli olevinaan huumoria. Heitti voiton kunniaksi teetetyn paidan roskikseen. Ei näköjään auta, vaikka olisi kuinka rakastettu, kun ei voittanut. Kuinkahan kauan kestää toipua.
Helppo se meidän on sanoa. Jerellä varmaan kokoajan tulee vastaan asioita mitkä vääntää veistä haavassa, esim vaikka toi voittopaita.
Joo, en tarkoittanut kritisoida. Hyvä, kun on rehellinen
Mä haluaisin leikittää Käärijää ja Bojania kissan leluilla ja sen jälkeen söisin heidät.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin rakastan tätä ketjua, tästä tulee hyvälle mielelle.🥰 Toivottavasti nähdään vielä häät ja se, miten he hoitavat vauva hyljettä.
Sama täällä! Niin hauskaa, kun tää yhdessä ihmettely jatkuu vielä viisujen jälkeenkin!
Välillä tuntuu tosiaan niinkuin tää ois jokin käsikirjoitettu leffa (toki on somella boostattu tai vähintään sen läpi nähty). Ois harmillista yksin ihmetellä tätä Käärijä/Jere &+<3? Bojan -ilmiötä, on se sen verran harvinainen ja suloinen case ilmeisesti, kun niin moni vielä seuraa ihanien persoonien käänteitä!
Vierailija kirjoitti:
Aivan, kunhan Jere vaan valitsee puolisonsa oikein, niin kuin me halutaan😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän taas olla realisti, todennäköisesti Käärijän tyttöystävä on ollut tuolla, ja jos ei, niin näkee kuitenkin kaikki nuo hiplaamiset somessa. Ei kai voi olla mahdollista, että K käyttäytyisi noin, jos tuossa olisi jotain syvempää.
Et ole tainnut kokea sellaista ihastusta että kaikki järki lentää ikkunasta ulos?
En. Kuulostaa ihanalta😄
No tiivistäen, silloin käyttäytyy kuin teini ääliö, vaikka olisi minkä ikäinen tahansa. :D ja noi kaksihan käyttäytyi kuin teinit jotka oli kesäleirillä.
Sitä voi olla kaveri jonkun kanssa silleen, tai tuntea yhteenkuuluvuutta muuten, ei siinä tarvi olla mitään romanttista tunnetta mukana.
siinä vaiheessa jos imutellaan toisten kauloja niin en enää rupeaisi sönköttämään mitään pelkästä kaveruudesta
Missä imutellaan? Mäkin haluan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Cha cha cha soi just lätkäpelissä😁
Voi kun Suomi voittaisi ja sit pelaajat sanoisi, että tää oli Käärijälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vaikutti aika kiukkuiselta viimeisessä stoorissa. Vaikka oli olevinaan huumoria. Heitti voiton kunniaksi teetetyn paidan roskikseen. Ei näköjään auta, vaikka olisi kuinka rakastettu, kun ei voittanut. Kuinkahan kauan kestää toipua.
Kyllähän se nyt suuruttaa ja hermostuttaa kun kotona ei oo bojania halittavana😢
Ajattelin ihan samaa, että missä oot Bojan, sinua tarvitaan. Katsoin uusimman umk videon, kohdassa noin
8:20, kun K lähtee Bojanin kainalossa, Bojan hoitaa vähän kuin lasta ja painaa Jeren pään itseään vasten. Joo taas menee överiksi tämä mun hempeily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Bojan. Ehkä Wiwibloggsin Williamkin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@viisut23/video/7228807608587537691
Dinneri-illalta, ootteko nähny tätä alkuillalta:
Käärijä/J kysyy Bojanilta: What do you want to eat?
Me? Not yet, not yet...
Ja siihen reaktio ja naurua päälle .. videon alussa. Huumori, flirtti, yhteys ja tilannetaju kyllä ylittää kielitaidon rajoitteet!
Käärijä mainitsee ohimennen Benjaminin. Bojan kysyy heti mustasukkaisena: "Who is Benjamin?"
Mennäänkö porukalla vaatimaan Käärijän instaan häitä?😂
Vierailija kirjoitti:
Te olette sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tälläisiä! Mielellään täällä shippailen mutta annetaan tää nyt herranjumala pysyä täällä, ei mitään aktiviteettia tarvii olla ns. päähenkilöiden suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Bojan. Ehkä Wiwibloggsin Williamkin kävisi.
Ainoastaan Bojan kelpaa, on se hurmaava tapaus. On Williamkin ihan kiva, mutta ei tähän tarkoitukseen.
Taas veti ruåtsalaiset suomea hanuriin 💩💩💩
Juma lauta että pitää joka toinen päivä hermostua ruotsille!! Mun verenpaine on huipussa🤐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tälläisiä! Mielellään täällä shippailen mutta annetaan tää nyt herranjumala pysyä täällä, ei mitään aktiviteettia tarvii olla ns. päähenkilöiden suuntaan.
Ei todellakaan mennä! Siinä menee kyllä ehdoton raja! En kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä, jos Jere ei huoli Bojania, JOS hän on saatavissa.
Lopettakaapas se Lortsun haukkuminen. Nyt mennään positiivisen kautta. elikkäs toi Bojan on aivan hurmuri, vähänkö söötti! Ja Käärijästä on kuoriutumassa komistus. Sehän oli vallan hyvnnäköinen, kun oli jossain haastiksessa pistänyt tukkaan geeliä ja pottatukka oli veks. Olin ihan että vautsi vau! Toivottavasti media jaksaa pitää myllytystä koko kevään ja vielä kesänkin. Ja tosiaan, Kärtsy nyt seuraavaan Tanssii tätien kanssa -kisaan!
Nyt pliis ihmiset kertokaa mulle kaikki parhaimmat palat B + K shipistä, kiitos! ~
Cha cha cha soi just lätkäpelissä😁