Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33741/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä finaalin jälkeen: Noni nyt ei enää tarvi tuhlata aikaa tähän euroviisusirkukseen, pitäkää tunkkinne!

Minä maanantaina kello 17.35: *päivittää Joker Outin managerin instaa minuutin välein nähdäkseen onko siellä lisää matskua bromancesta*

Miten meni noin niinkun omasta mielestä?

Sama täällä. Koirakin kärsii jo tästä somessa roikkumisesta. Joutuu monta kertaa tökkimään mua kylkeen, että saa ruokaa.

Vierailija
33742/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi, tämä koko tapahtuma on kuin suoraan jostakin elokuvasta. Ja tuo manageri on juuri sellainen Hollywood-elokuvan, lipevä, rahanahne ja itsekäs, mutta silti karismaattinen ja hauska manageristereotypia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33743/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä heidän finaalin jälkeisestä kävelykaulailusta edestäpäin sekä useammassa kohtaa jompaa kumpaa haastatellaan, kun hengaavat vierekkäin <3 aiemmin ketjussa linkattu toisesta suunnasta kuvattu.

Mulle tuli kyllä suoraan tästä ja tuosta aiemmin laitetusta (selkäpuolelta kuvatusta) videosta mieleen, että ovat jotenkin tosi symbioottisia liikkuessaan yhdessä. Vähän niinku liikkuisivat/olisivat tilassa yksikkönä. Esim selät näyttäväs videossa pysähtyessään haastatteluun näyttäis (tietenkään ei voi tietää onko puhuttu tai sanottu että pysähdytään) että sulavasti vaan pysähtyvät haastatteluun jatkaen lähellä oloa.

Samoin tuo, kun Käärijä vedetään tän videon lopussa seuraavaan haastatteluun, niin jotenkin Bojanin vilkaisu heti sivulle kun Käärijä lähtee (joka on todellaki tosi luonnolinen reaktio kelle vaa ku vieressä joku liikahtaa, mut silti tää oli musta nii sulonen)

Bojanin ilme tässä videos n. 0:15, näytti jotenkin rennon coolilta "oonpas saanut hyvän catchin kainalooni". en oikeen osaa muotoilla sitä ilmettä sanoiksi, mutta tuli siitä hetkestä mieleen jokin high school leffa, jossa on saanu mukaan koulun halutuimman (tytön, leffois tyypillisesti). Tai jotenki semmonen "pollea" ja coolin omistava hyvällä lailla. Hömppää ylianalyysia! Ilonsa kullakin, tänä keväänä selvästi näin erityiset hauskuudet!

Ja kohdassa 00.30 katsoo kyllä jo niin ihastellen päästä varpaisiin Jereä että aivan itseäkin häkellyttää seurata videolta. Mutta on kyllä melkoinen saavutus saada tuollaisen koulutetun, multilinguaalisen, yliluonnollisen komean rocktähden pää noin sekaisin parissa viikossa. Paljon suurempi saavutus kyllä minusta kuin joku Euroviisuvoitto. On se kyllä melkoinen ukkeli tuo meidän Jere from Vantaa.

Veikkaan, että B arvostaa kärtsää artistina, eli fanittaa kovasti. Siihen päälle karismaattinen persoona johon tuntee yhteyttä.

Vierailija
33744/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä finaalin jälkeen: Noni nyt ei enää tarvi tuhlata aikaa tähän euroviisusirkukseen, pitäkää tunkkinne!

Minä maanantaina kello 17.35: *päivittää Joker Outin managerin instaa minuutin välein nähdäkseen onko siellä lisää matskua bromancesta*

😂 Minä haukuin teidät kaikki kerran hulluiksi ja tänne minä hullu itsekin aina päädyn.

Vierailija
33745/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä heidän finaalin jälkeisestä kävelykaulailusta edestäpäin sekä useammassa kohtaa jompaa kumpaa haastatellaan, kun hengaavat vierekkäin <3 aiemmin ketjussa linkattu toisesta suunnasta kuvattu.

Mulle tuli kyllä suoraan tästä ja tuosta aiemmin laitetusta (selkäpuolelta kuvatusta) videosta mieleen, että ovat jotenkin tosi symbioottisia liikkuessaan yhdessä. Vähän niinku liikkuisivat/olisivat tilassa yksikkönä. Esim selät näyttäväs videossa pysähtyessään haastatteluun näyttäis (tietenkään ei voi tietää onko puhuttu tai sanottu että pysähdytään) että sulavasti vaan pysähtyvät haastatteluun jatkaen lähellä oloa.

Samoin tuo, kun Käärijä vedetään tän videon lopussa seuraavaan haastatteluun, niin jotenkin Bojanin vilkaisu heti sivulle kun Käärijä lähtee (joka on todellaki tosi luonnolinen reaktio kelle vaa ku vieressä joku liikahtaa, mut silti tää oli musta nii sulonen)

Bojanin ilme tässä videos n. 0:15, näytti jotenkin rennon coolilta "oonpas saanut hyvän catchin kainalooni". en oikeen osaa muotoilla sitä ilmettä sanoiksi, mutta tuli siitä hetkestä mieleen jokin high school leffa, jossa on saanu mukaan koulun halutuimman (tytön, leffois tyypillisesti). Tai jotenki semmonen "pollea" ja coolin omistava hyvällä lailla. Hömppää ylianalyysia! Ilonsa kullakin, tänä keväänä selvästi näin erityiset hauskuudet!

Jos tolta videolta pistää äänet pois niin voisin uskoa molempien elekielestä ja ilmeistä että nyt ovat ilmoittamassa kihlautumisestaan

Ihana velmu tuo Bojan, kyllä minä tuon Käärijänä ottaisin, jos tarjotaan. On ilmeisesti aika fiksukin.

Vierailija
33746/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Koirakin kärsii jo tästä somessa roikkumisesta. Joutuu monta kertaa tökkimään mua kylkeen, että saa ruokaa.

Tästä tuli mieleen, että tein kissalleni Käärijä pedin. Onneksi äitini oli säilyttänyt yhtä neonvihreää kangasta vuosia. Nyt sille tuli käyttöä.

Vierailija
33747/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi manageri on kyllä paras. :D

Huppelissako hän noita päivityksiään tekee?🙂

Voi kuvitella. Mutta mulle noi kyllä vahvistaa sitä ajatusta, että aika läpällä heittää noita, eihän se nyt laittaisi tommosia härskejä juttuja jos se Bojan nyt oikeesti olisikin jossain mielenhäiriössä ajautunut Suomeen. Eiköhän se oo esim lomalla, tapaamassa sukulaisia, tekemässä mallintöitä yms yms. You name it. Suomessa tuskin ainakaan. (Tosin koska jos miettii mitä kaikkia käänteitä Jere from Vantaa on tähån kevääseen mahduttanut niin ei kai sekää poissuljettua ole😅)

Vierailija
33748/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo hyljesponsorointi tehty nyt kysymättä Käärijältä ja Bojanilta. Ja nimeäkin ehdotetaan. Eihän nimi voi olla Edgar! Eihän se liity heihin mitenkään.

No mielummin Edgar kuin Loreen.

Vierailija
33749/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun Täysin! :D eilen jo huokasin, että euriviisualoittelijana (en oo näin seurannu ennen, ja tämä seuraaminen painoittui muutaman biisin lisäksi ennen kaikkea tähän kiehtovaan backstage-elämään), että olipa rankka viikko takana, nyt normiarkeen takaisin! Aatellen, että nyt tämmönen älytön ja samaan aikaan niiin huippu sisältö loppuu, enkä voinu uskoa vaikka vähän salaa toivoinki, että sekä somesisältö että yhdessä täällä spekulointi ja löytöjen jakaminen jatkuis!

Vierailija
33750/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuvitella. Mutta mulle noi kyllä vahvistaa sitä ajatusta, että aika läpällä heittää noita, eihän se nyt laittaisi tommosia härskejä juttuja jos se Bojan nyt oikeesti olisikin jossain mielenhäiriössä ajautunut Suomeen. Eiköhän se oo esim lomalla, tapaamassa sukulaisia, tekemässä mallintöitä yms yms. You name it. Suomessa tuskin ainakaan. (Tosin koska jos miettii mitä kaikkia käänteitä Jere from Vantaa on tähån kevääseen mahduttanut niin ei kai sekää poissuljettua ole😅)

Miksi pitää kiusoitella poloisia annaliisoja näin! Pääsisinpä jonkun noista pään sisään selvittämään koko touhua, bojanin, Käärijän tai Joker outin managerin. (Oikeasti, miksi tuolla managerilla on niin iso rooli tässä, en kestä! :DDD)

Vierailija
33751/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kiusoitella poloisia annaliisoja näin! Pääsisinpä jonkun noista pään sisään selvittämään koko touhua, bojanin, Käärijän tai Joker outin managerin. (Oikeasti, miksi tuolla managerilla on niin iso rooli tässä, en kestä! :DDD)

Pitäähän jonku pitää meidät ajan tasalla ja mukana jutussa! Pojat toipuu/lomailee/nauttii/jotain muuta hurjan mediahärdellin jälkeen, niin tulis aivan liian pitkä tauko sisältöön ja aiheeseen, saattais jotkut vaikka tippua B&K Titanicin kyydistä hiljaisemman toipumisen/somepäivien aikana:D

Kyllä iloitsen myös managerista, kaikki aiheeseen liittyvä ja sen vierestäkin, tänne vaan!

Vierailija
33752/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun baby seal(it)kin on jo adoptoitu, niin niitä kesähäitä odotellessa! You are all invited, niinhän Bojan sanoi leveällä hymyllä jollain videolla... :D ehkä manageri päivittää sitten sieltäkin..!

Vierailija
33753/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö videota tik tokissa, kun Joker Out lentokentällä lähdössä, ja siinä "ihmetellään" mihin Bojan on joutunut, niin yhellä bändiläisellä Käärijä paita jota vilkuilee siinä pari kertaa. En edes huomannut ennen kun luin kommenteista, että yrittää vähän vihjata 😆

Vierailija
33754/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo hyljesponsorointi tehty nyt kysymättä Käärijältä ja Bojanilta. Ja nimeäkin ehdotetaan. Eihän nimi voi olla Edgar! Eihän se liity heihin mitenkään.

Jos nimeksi halutaan Edgar, voisivat tehdä sopimuksen noille Itävallan tytöille.

Vierailija
33755/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko tapahtumasarja on kuin jostakin Will Ferrelin Euroviisuelokuvasta. "Hän ei voittanut viisuja, mutta löysi jotain vielä parempaa, rakkauden!" Sitten pölhö manageri tuuskaa ympärillä Bändin jäsenet ja chacha-tanssijat naureskelee ympärillä. Veli kuvaa kaiken someen, missään ei saa olla rauhassa. Hylje-vauva pitäisi adoptoida. Leffan pääpahis on tietenkin laskelmoidun juryrunkkubiisin esittävä popdiiva noita-akka-lookissa...

Vierailija
33756/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näittekö videota tik tokissa, kun Joker Out lentokentällä lähdössä, ja siinä "ihmetellään" mihin Bojan on joutunut, niin yhellä bändiläisellä Käärijä paita jota vilkuilee siinä pari kertaa. En edes huomannut ennen kun luin kommenteista, että yrittää vähän vihjata 😆

Mä luulin, että ne sanoi jotain siihen tapaan, että tää on klassikko, Bojan taas myöhästyy. Tajusin varmaan väärin. Olis se kyllä hauskaa, jos olisi Suomessa, mutta en kyllä yhtään usko siihen.

Vierailija
33757/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nimeksi halutaan Edgar, voisivat tehdä sopimuksen noille Itävallan tytöille.

Mä ymmärsin että tää on Itävallan tyttöjen keksintö? ja tuo eläintarhakin on Wienissä

Vierailija
33758/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että ne sanoi jotain siihen tapaan, että tää on klassikko, Bojan taas myöhästyy. Tajusin varmaan väärin. Olis se kyllä hauskaa, jos olisi Suomessa, mutta en kyllä yhtään usko siihen.

Eipähän se missään Suomessa ole, ajattelin korkeintaan että olisi jäänyt Käärijän kanssa viettämään aikaa ja siksi tullut eri lennolla. Tai että olis jotain muuta Käärijä-Bojan vitsailua 😀

Vierailija
33759/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä jakaa vielä 1 hämmentävä löytö manageriin liittyen! ..... En kyllä tiedä kuka bändin tiktok tiliä ylläpitää, mutta tää hämmensi niin, että tuli managerivibat:D hyvällä ja hämmentyneellä tavalla!

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7232743684041739546

Erityisesti tuo 3. kuvan screenshotit hämmentää:D hyvin valittuja hetkiä ei siinä, niitä mitkä itsellekin pistänyt silmään! Jos se on se manageri, niin hän on kyllä liekeissä nyt, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
33760/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manageri taitaa olla yksi annaliisashippailija itsekin ;)

Ketju on lukittu.