UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Läheisyyden (fyysisen) osoittamisesta ja kulttuurieroista:
On todellaki totta, että etelän maissa enemmän koskettelua ja huomion osoittamista kosketuksilla. Mutta en kyllä oo (en oo kyllä oikeestan ees seurannu täytyy myötää, tää ekoja kertoja ikinä kun jtn kv-laulukilpailua tai useemmista maista olevien artistien vapaa-ajan klippejä katon) tällaista nähny ennen, ja jotenki mun silmään tää on aivan eri levelillä kun kulttuuriset kosketukset tai B&K:n flirttiluonteet/käytös. Ne varmasti tuo oman lisänsä mut nään kyllä tässä oikeaa välittämisrä toisesta (sen mitä videoista voi nyt kuvitella), on se sitten millä tahansa välittämisen muodoista tai jotain niiden väliltä!
Vierailija kirjoitti:
Erittäin heteromaista käytöstä 8:20
Ketkäköhän miespuoliset kaverit antaa pusuja toistensa kaulalle
Oiskohan se vaan sanonut Bojanin korvaan jotain, että kuulee paremmin😄mäkin toivoin pusua, sehän olisikin ollut jo jotain!
Jaahas, Bojanin ja Käärijän hyljevauvan adoptoiminen etenee!
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13i8ji3/breaking_news_boja…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Bojankaa näytä pahakseen tuosta pistävän, halaa vaa entistä tiukemmin Kärtsää
Käärijä Bojanille: Thank you you are here 🥺💚
Missä kohtaa tuo on, mä en ole missään nähnyt, miten se tilanne alkaa, josta on se mustavalkokuva otettu. Kaikille jokereille se sanoo sen jälkeen thank you ja sitten on se ryhmähali. Muistankohan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.löljlpcom/watch?v=7mwCjkOeFvE
Oiskohan se vaan sanonut Bojanin korvaan jotain, että kuulee paremmin😄mäkin toivoin pusua, sehän olisikin ollut jo jotain!
Ei se korva kyllä kaulassa ole.. noita eri klippejä kun kattoo eri tilanteista, niin käytännössä ne on kulkenut varmaan todella pitkään toistensa kainalossa ja välillä muuten vaan halaillut. Ja onhan siinä nyt hiukan eroa miten esim Käärijä halaa tossa videossa vaikka sitå Alikaa ja sitä vaaleaa naista (just ennen tota lääpintää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Bojankaa näytä pahakseen tuosta pistävän, halaa vaa entistä tiukemmin Kärtsää
Käärijä Bojanille: Thank you you are here 🥺💚
Missä kohtaa tuo on, mä en ole missään nähnyt, miten se tilanne alkaa, josta on se mustavalkokuva otettu. Kaikille jokereille se sanoo sen jälkeen thank you ja sitten on se ryhmähali. Muistankohan oikein.
Ihan tuosta ylempää löytyy se video, josta joku myös arvelee vain kuiskivan korvaan, vaikka kuuluu useampi moiskaus 😀
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Bojanin ja Käärijän hyljevauvan adoptoiminen etenee!
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13i8ji3/breaking_news_boja…
😄Tämä on nyt niille suhteen punnitsemisen paikka. Onko se tarpeeksi vakaa hyljevauvan adoptoimiseen. Toi on kyllä merileijona, mutta ei kai haittaa, jos laji on suojelun tarpeessa.
Uuh, Käärijä suutelee kaulalle 😳😳😳😳
Veikkaan, että Käärijä menee jatkoon ja sijoittuu Euroviisuissa toiseksi.
Mites sen nyt muotoilisi. Kyllä on kemia sitä luokkaa Käärijällä ja Bojanilla, että voisin heistä kertovan elokuvan katsoa. Hyvällä maulla tehtyä tarkoitan tietysti 💚
I pay 1 million dollars!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se korva kyllä kaulassa ole.. noita eri klippejä kun kattoo eri tilanteista, niin käytännössä ne on kulkenut varmaan todella pitkään toistensa kainalossa ja välillä muuten vaan halaillut. Ja onhan siinä nyt hiukan eroa miten esim Käärijä halaa tossa videossa vaikka sitå Alikaa ja sitä vaaleaa naista (just ennen tota lääpintää)
No hyvä, jos olen väärässä. Mun mielestä siinä viisuviikkojen viime päivinä jossain vaiheessa Käärijän käytös muuttui. Se ei enää pelleillyt noissa läheisyys-tilanteissa. On tää kyllä mielenkiintoista, jos sivullinen oikeasti pystyy näin tulkitsemaan somen välityksellä ja jos vielä oikein. Mua häiritsee tuo, että Kärtsärin veli pyörii ympärillä ja tulee mieleen ihan sen takia, ettei tuossa kävelyssäkään mitään ole. Valitettavasti. Toivon, että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, jos olen väärässä. Mun mielestä siinä viisuviikkojen viime päivinä jossain vaiheessa Käärijän käytös muuttui. Se ei enää pelleillyt noissa läheisyys-tilanteissa. On tää kyllä mielenkiintoista, jos sivullinen oikeasti pystyy näin tulkitsemaan somen välityksellä ja jos vielä oikein. Mua häiritsee tuo, että Kärtsärin veli pyörii ympärillä ja tulee mieleen ihan sen takia, ettei tuossa kävelyssäkään mitään ole. Valitettavasti. Toivon, että olisi.
Tai ehkä Jeren veri ei näe heidän suhteessaan (oli se mikä hyvänsä) mitään väärää ja siksi pystyy helposti kuvaamaan heitä myös tuollaisessa tunteellisessa tilanteessa. Ja kyllä pitää ihmetellä miten te luulette että Kärtsä tollaisessakin tilanteessa muka miettii että uuu, nyt kyllä fanitytöt innostuu jos teen näin ja näin Bojanin kanssa. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä Jeren veri ei näe heidän suhteessaan (oli se mikä hyvänsä) mitään väärää ja siksi pystyy helposti kuvaamaan heitä myös tuollaisessa tunteellisessa tilanteessa. Ja kyllä pitää ihmetellä miten te luulette että Kärtsä tollaisessakin tilanteessa muka miettii että uuu, nyt kyllä fanitytöt innostuu jos teen näin ja näin Bojanin kanssa. Haloo.
* veli ei veri :D
Vierailija kirjoitti:
Mites sen nyt muotoilisi. Kyllä on kemia sitä luokkaa Käärijällä ja Bojanilla, että voisin heistä kertovan elokuvan katsoa. Hyvällä maulla tehtyä tarkoitan tietysti 💚
I pay 1 million dollars!
Mun käy oikeastaan kateeksi, kun katselen heitä. Olisipa mullakin tuollainen suhde ( tai siis sellainen, miltä tuo mun silmiin näyttää). Mieheen tai naiseen, hällä väliä.
Kiitos Käärijälle näistä Euroviisuista!
Kopioin ketjun alkupuolelta muutaman hauskan/mieleenpainuvan kommentin:
-----
Tänä vuonna sitten ilmeisesti yritetään tälläistä massaan hukkumis-tekniikkaa, kun kaikki artistit soittavat peruspoppia.
------
Onko Käärijä sellainen, joka sulattaa ulkomaalaisten sydämet?
-----
Käärijän kappaleen niminon Cha cha cha.
Huoh. Kaikki nämä Boom boom, Tik tock tock, Waka waka, Baila baila, Olé olé, Bye bye bye, Tico tico, Ay caramba, Pum pum, Jamma jamma -tyyliset kappaleet on jo niin nähty. Kulunutta ja mielikuvityksetonta. Joillakin on kai pinttymä, että Euroviisuissa pärjätään, jos keksitään kertosäkeeseen jokin tarttuva hokema. Ei, ei ja vielä kerran ei.
-----
- Mitä Käärijä käärii? Sätkää? Sushia? Kebabrullaa? Burritoa? Kääretorttua? Käärinliinaa? Hihoja?
- Saa kääriä vaikka minut, jos oikein tykästyn 🤭
-----
Cha cha chaa kaadan päälleni shampanjaa. Tämä jää kyllä korvamadoksi tänään. Viisuihin kiitos.
-----
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I pay 1 million dollars!
Mun käy oikeastaan kateeksi, kun katselen heitä. Olisipa mullakin tuollainen suhde ( tai siis sellainen, miltä tuo mun silmiin näyttää). Mieheen tai naiseen, hällä väliä.
Alkuhuuma on juuri se kaikkein ihanin vaihe, sen jälkeen ei sitten olekaan ihan niin kivaa :D tai ainakin todella harvoilla on, mistäs sen tietää jos he sattuisikin olemaan se super harvinainen pari jotka on kuin luodut toisilleen alkuhuuman jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I pay 1 million dollars!
Minun mielestäni heidän pitäisi kummankin nyt käydä syvällinen keskustelu itsensä kanssa, olivatpa parisuhteessa tahollaan vai ei, pitäisikö heidän yrittää lyödä hynttyyt toistensa kanssa (jos siis romanttisia tunteita). Tällainen ihmissuhde tulee vastaan ehkä kerran sataan vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I pay 1 million dollars!
Minun mielestäni heidän pitäisi kummankin nyt käydä syvällinen keskustelu itsensä kanssa, olivatpa parisuhteessa tahollaan vai ei, pitäisikö heidän yrittää lyödä hynttyyt toistensa kanssa (jos siis romanttisia tunteita). Tällainen ihmissuhde tulee vastaan ehkä kerran sataan vuoteen.
Twin flames
Se mustavalkokuva. Käärijä on kyllä niin liimautunut Bojaniin , että vaikea kuvitella tuollaista kuvaa jonkun toisen, vaikkapa edustajan kanssa tai edes veljen kanssa. Onko jossain nähtävissä tuon tilanteen alku, onko sen joku jo täällä kertonut?
Tätä ne haluu kuitenkin. Mitä ne poikaystäväpuheet ja jutut yhteisestä sängystä muuten olis. Kannattaisi ne jättää pois sitten. "We have romantic", vai mitä se K sanoiäkaan haastattelussa.