Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33661/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi ton managerin instan Missing-flyerin kuvailut Bojanista on suoraan siitä bussivideosta.. Jokerman, Justin Bieber yms. Ja has finnish flag hmm

Tekeeköhän manageri ihan hyötymismielessä tätä, että jakaa edelleen näitä vihjailuja K:stä ja B:stä? Bojan todennäköisesti nyt lomalla tyttöystävän kanssa.

Manageri viimeisessä stooreissa kyselee, tietääkö kukaan hyvää suomenkielen kurssia, koska jokerit saattaa olla tulossa Suomeen. Stoorissa on ilmeisesti joku kuuntelutilasto varmaan Carpe diemista, jossa Suomi tokana. Mä en tiedä, mikä tilasto toi on.

Mietin ihan samaa, ihan kuin haluisi pitää jotain illuusiota yllä, tietää että tota touhua seurattiin suurennuslaseilla eri foorumeilla. Ja mulle tuli kyllä kanssa joku lomailu tyttiksen kanssa mieleen.

Mä kyllä ihan tykkään Carpe diemistä ja Bojanin äänestä. Måneskin- cover on musta hyvä ja samoin se Cyrusin Flowers. Bonjanin laulu kulkee niin helponoloisesti. Ärsyttää vaan tuon managerin touhu, mutta bisnestäänhän hän tekee.

Toisaalta tuo Bojanin ja Käärijän liimautuminen toisiinsa näyttää vähän erikoiselta esim tossa kävelyvideossa, mutta onko tämä nyt tyypillistä bromancekäytöstä.

Olisi kiva kuulla jonkun miespuolisen kommenttia tähän. Onko tämä aivan normaalia hipelöidä miespuolisia ystäviään näin estottomasti? Ei ole minun silmiini koskaan aikaisemmin osunut, mutta sehän ei tarkoita etteikö olisi mahdollista?

Hyvä idea!

Vierailija
33662/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden Instassa Käärijä on kommentoinut ilmeisesti eilen aamulla pari päivää vanhaan päivitykseen. Toi on ilmeisesti heidän keskinäinen vitsinsä, tuo Are you?, jonka Bojan sanoo toimittajalle ja Käärijä toistaa. K saanut tietysti jo yli 700 tykkäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33663/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi ton managerin instan Missing-flyerin kuvailut Bojanista on suoraan siitä bussivideosta.. Jokerman, Justin Bieber yms. Ja has finnish flag hmm

Tekeeköhän manageri ihan hyötymismielessä tätä, että jakaa edelleen näitä vihjailuja K:stä ja B:stä? Bojan todennäköisesti nyt lomalla tyttöystävän kanssa.

Manageri viimeisessä stooreissa kyselee, tietääkö kukaan hyvää suomenkielen kurssia, koska jokerit saattaa olla tulossa Suomeen. Stoorissa on ilmeisesti joku kuuntelutilasto varmaan Carpe diemista, jossa Suomi tokana. Mä en tiedä, mikä tilasto toi on.

Mikäli K ja B ei pahastu managerin touhuista, ei ole mulla valittamista! Hyvää sisältöö :)

Tuo Joker outin manageri on kyllä persoonallinen tapaus. On mukana koko ajan somesiällössä kuin olisi bändin jäsen :D

Jotenkin hupsu on kyllä.

Vierailija
33664/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa, ihan kuin haluisi pitää jotain illuusiota yllä, tietää että tota touhua seurattiin suurennuslaseilla eri foorumeilla. Ja mulle tuli kyllä kanssa joku lomailu tyttiksen kanssa mieleen.

Mä kyllä ihan tykkään Carpe diemistä ja Bojanin äänestä. Måneskin- cover on musta hyvä ja samoin se Cyrusin Flowers. Bonjanin laulu kulkee niin helponoloisesti. Ärsyttää vaan tuon managerin touhu, mutta bisnestäänhän hän tekee.

Toisaalta tuo Bojanin ja Käärijän liimautuminen toisiinsa näyttää vähän erikoiselta esim tossa kävelyvideossa, mutta onko tämä nyt tyypillistä bromancekäytöstä.

Olisi kiva kuulla jonkun miespuolisen kommenttia tähän. Onko tämä aivan normaalia hipelöidä miespuolisia ystäviään näin estottomasti? Ei ole minun silmiini koskaan aikaisemmin osunut, mutta sehän ei tarkoita etteikö olisi mahdollista?

Eteläisemmässä Euroopassa näytetään välittämistä eri tavoin kuin täällä. Itse olen koko ajan ajatellut että kyse on vain siitä. Slovenialaiset näyttävät välittämisen lämpimämmin ja läheisemmin, ja Käärijän on ollut nyt helppo lähteä siihen mukaan. Ei muutenkaan tunnu ihan jäykimmältä mahdolliselta suomalaiselta mieheltä. :) 

Vierailija
33665/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää jotain teidän itsety** dytys/nukkeleikkimateriaalia, jossa totuudella ei mitään sijaa olekaan 🙄 Jos vähän laajemmin selaisitte Bojanin Instaa ja muuta somea, huomaisitte, että Bojanin kehonkieli pn juuri tuollainen ihollemenevä. Huohhhhhhhhhhhh.

Vierailija
33666/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä heidän finaalin jälkeisestä kävelykaulailusta edestäpäin sekä useammassa kohtaa jompaa kumpaa haastatellaan, kun hengaavat vierekkäin <3 aiemmin ketjussa linkattu toisesta suunnasta kuvattu.

Mulle tuli kyllä suoraan tästä ja tuosta aiemmin laitetusta (selkäpuolelta kuvatusta) videosta mieleen, että ovat jotenkin tosi symbioottisia liikkuessaan yhdessä. Vähän niinku liikkuisivat/olisivat tilassa yksikkönä. Esim selät näyttäväs videossa pysähtyessään haastatteluun näyttäis (tietenkään ei voi tietää onko puhuttu tai sanottu että pysähdytään) että sulavasti vaan pysähtyvät haastatteluun jatkaen lähellä oloa.

Samoin tuo, kun Käärijä vedetään tän videon lopussa seuraavaan haastatteluun, niin jotenkin Bojanin vilkaisu heti sivulle kun Käärijä lähtee (joka on todellaki tosi luonnolinen reaktio kelle vaa ku vieressä joku liikahtaa, mut silti tää oli musta nii sulonen)

Huh, ei hemmetti miten ihastunut tuo Bojanin vilkaisu on. Kuin katsoisi kauniin perhosen ohiliitoa tai näkisi jotain muuta kaunista ja ihastuttavaa,

Hyi helvet*ti te ootte sekaisin.

Onko tullut yhtään mieleen, että tämmöisten överuparitusten herutteleminen viikosta toiseen voi olla artistillekin vähän turhauttavaa.

Ne on todellisia ihmisiä.

Vierailija
33667/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eteläisemmässä Euroopassa näytetään välittämistä eri tavoin kuin täällä. Itse olen koko ajan ajatellut että kyse on vain siitä. Slovenialaiset näyttävät välittämisen lämpimämmin ja läheisemmin, ja Käärijän on ollut nyt helppo lähteä siihen mukaan. Ei muutenkaan tunnu ihan jäykimmältä mahdolliselta suomalaiselta mieheltä. :) 

Käärijä syö nyt varmasti maksamakkaravoileipää tyttöyståvän jääkaapilla ja te jaksatte leikkiä noita miespaperinukkeleikkejä, aikuiset naiset. Kai.

Vierailija
33668/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä heidän finaalin jälkeisestä kävelykaulailusta edestäpäin sekä useammassa kohtaa jompaa kumpaa haastatellaan, kun hengaavat vierekkäin <3 aiemmin ketjussa linkattu toisesta suunnasta kuvattu.

Mulle tuli kyllä suoraan tästä ja tuosta aiemmin laitetusta (selkäpuolelta kuvatusta) videosta mieleen, että ovat jotenkin tosi symbioottisia liikkuessaan yhdessä. Vähän niinku liikkuisivat/olisivat tilassa yksikkönä. Esim selät näyttäväs videossa pysähtyessään haastatteluun näyttäis (tietenkään ei voi tietää onko puhuttu tai sanottu että pysähdytään) että sulavasti vaan pysähtyvät haastatteluun jatkaen lähellä oloa.

Samoin tuo, kun Käärijä vedetään tän videon lopussa seuraavaan haastatteluun, niin jotenkin Bojanin vilkaisu heti sivulle kun Käärijä lähtee (joka on todellaki tosi luonnolinen reaktio kelle vaa ku vieressä joku liikahtaa, mut silti tää oli musta nii sulonen)

Huh, ei hemmetti miten ihastunut tuo Bojanin vilkaisu on. Kuin katsoisi kauniin perhosen ohiliitoa tai näkisi jotain muuta kaunista ja ihastuttavaa,

Hyi helvet*ti te ootte sekaisin.

Onko tullut yhtään mieleen, että tämmöisten överuparitusten herutteleminen viikosta toiseen voi olla artistillekin vähän turhauttavaa.

Ne on todellisia ihmisiä.

Jes ja jankkaaja on palannut! Ihan muuten vaan ne Jere, Bojan ja Bojanin manageri ruokkivat jatkuvasti postauksillaan ja herutuksillaan tätä shippausta. Siksi vain kun niitä niin turhauttaa tämä touhu ja haluavat jo olla rauhassa meiltä kaikilta. Ennemmin kai näitä postauksia lukee kuin jatkuvaa Loreen-Käärijä-toksisuutta.

Vierailija
33669/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä syö nyt varmasti maksamakkaravoileipää tyttöyståvän jääkaapilla ja te jaksatte leikkiä noita miespaperinukkeleikkejä, aikuiset naiset. Kai.

Mitä sä teet täällä? Et ois sattunu tekee sen maksamakkaraleivänkin? 😅

Vierailija
33670/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin heteromaista käytöstä 8:20

Ketkäköhän miespuoliset kaverit antaa pusuja toistensa kaulalle

Vierailija
33671/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Bojankaa näytä pahakseen tuosta pistävän, halaa vaa entistä tiukemmin Kärtsää

Vierailija
33672/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä teki fritsun Bojanille.  Mutta onneksi ovat heteroita ja tämä kaikki vain meidän hullujen fanityttöjen mielikuvitusta. Ei oikeasti tapahtunut!

Vierailija
33673/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei taida tajuta että lähes kaikki pop kappaleet ovat identtisiä... tätä ei voi plagioinniksi kutsua. Ei sen enempää samaa kun muissakaan pop kappaleissa🤦🤦

Vierailija
33674/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vaan meni koko ajan tohon suuntaan, eihän ne niissä Liverpoolin ekoissa videoissa toisiaan lääppinyt. Pikkuhiljaa eteni tollaiseksi.

Vierailija
33675/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin et jännä et toikin on tohon UMK videolle otettu mut sit tajusin et eihän niistä varmaan ole sellaista materiaalia missä eivät olisi kiinni toisissaan, ainakaan tolta illalta😅

Vierailija
33676/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikä tota(kaan) tilannetta voi nämä vänkääjät laittaa vitsailun tai fanien miellyttämisen piikkiin, koska Jere selkeästi on todella maassa finaalin takia eikä kumpikaan välttämättä edes tiedä että heidän selän takana kuvataan

Vierailija
33677/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eikä tota(kaan) tilannetta voi nämä vänkääjät laittaa vitsailun tai fanien miellyttämisen piikkiin, koska Jere selkeästi on todella maassa finaalin takia eikä kumpikaan välttämättä edes tiedä että heidän selän takana kuvataan

Joo, kun Jere on aidosti murtuneena niin varmaan viimeiseksi tuossa vaiheessa tulee joku mieleen ylläpitää jotain markkinointikikkabromancea. 

Vierailija
33678/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä Bojankaa näytä pahakseen tuosta pistävän, halaa vaa entistä tiukemmin Kärtsää

Käärijä Bojanille: Thank you you are here 🥺💚

Vierailija
33679/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli kyllä fiilis, että on ns ylimääräisenä katsojana/awkard olo toisten intiimiä (=en tarkoita nyt kummempaa kuin läheisesti jaettua ja koskettavalta näyttävää) hetkeä katsoa.

Mulle pisti jopa kaulupusua enemmän silmiin Bojanin pitkään kestävä ja ainaki mun silmin hellältä näyttävä katse sen jälkeen. Siitä tuli melkeen enemmän akward olo<3 ja tietty ihanaa huolenpitoa toisesta <3

Vierailija
33680/34469 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies ja sen muusikkokaveri esim kun ovat kännissä. Jerehän on tuossa nauttinut lonkkuja

Ketju on lukittu.