UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Pisti kyllä vitutuksen puolelle tuo bojan-video. Tahtoisin huutaa "näpit irti "mun" Käärijästä!" Naiset ei haittaa mutta toinen mies.. Ja vielä tommonen täitukka. >(
Hei jos oot oikeesti mies ja miehistä kiinnostunut, niin mites Bojan, herättääkö mitään tunteita? Näin naisena hän on musta tosi suloinen, ihana ja symppis, mutta mitään sellaisia tunteita ei herätä..
Hitto te ootte kujalla gay-energioista ja mikä ne saa liikkeelle! (En oo tuo nimimerkki RG.)
Mutta hyvä kun tänne tulee tasaisin väliajoin realistista gayactionnovellia. Pysytte söpöilijämammat ajan tasalla niistä tuntemuksista, mitä suomen edustaja herättää tuhansissa miespuolisissa seuraajissaan....🤫🤤🤤
Sen takiahan mä kysyinkin kun olen kujalla gayenergioista. Ja samat vibathan mulla oli Bojanista, söpö mutta epäseksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Pisti kyllä vitutuksen puolelle tuo bojan-video. Tahtoisin huutaa "näpit irti "mun" Käärijästä!" Naiset ei haittaa mutta toinen mies.. Ja vielä tommonen täitukka. >(
Hei jos oot oikeesti mies ja miehistä kiinnostunut, niin mites Bojan, herättääkö mitään tunteita? Näin naisena hän on musta tosi suloinen, ihana ja symppis, mutta mitään sellaisia tunteita ei herätä..
Hitto te ootte kujalla gay-energioista ja mikä ne saa liikkeelle! (En oo tuo nimimerkki RG.)
Mutta hyvä kun tänne tulee tasaisin väliajoin realistista gayactionnovellia. Pysytte söpöilijämammat ajan tasalla niistä tuntemuksista, mitä suomen edustaja herättää tuhansissa miespuolisissa seuraajissaan....🤫🤤🤤
😂
Mä olen ajatellutkin että ainakin Käärijän pienikokoisuus viehättää viisumiehiä. No varmaan muutenkin tuo habitus ja se miten kävelee/liikkuu itsevarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ois ikinä uskonut että green boi Vantaalta ylittää karismassa monia muita euroviisutähtiä noussen monissa suosiota mittaavissa äänestyksissä ykkösiksi. Ja sillä olis jopa faneja muista euroviisuartisteista 🙈 Loreenkin oli yhdessä haastiksessa sanonut suosikeikseen käärijä, alessandra ja blanca espanjasta. Käärijän esitys saa hänet tuntemaan itsensä villiksi🤭
Tuossa haastattelussa Loreen kikatti kuin pikkutyttö puhuessaan Käärijästä😅. Ja lausuu muuten Käärijän nimen todella hyvin, melkein suomalaisittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ois ikinä uskonut että green boi Vantaalta ylittää karismassa monia muita euroviisutähtiä noussen monissa suosiota mittaavissa äänestyksissä ykkösiksi. Ja sillä olis jopa faneja muista euroviisuartisteista 🙈 Loreenkin oli yhdessä haastiksessa sanonut suosikeikseen käärijä, alessandra ja blanca espanjasta. Käärijän esitys saa hänet tuntemaan itsensä villiksi🤭
Tuossa haastattelussa Loreen kikatti kuin pikkutyttö puhuessaan Käärijästä😅. Ja lausuu muuten Käärijän nimen todella hyvin, melkein suomalaisittain.
Mikähän haastis ...
No nyt näin äsken yhden klipin jossa Bojanilta kysyttiin tästä Käärijäjutusta, ja mun täytyy sanoa, että vaikka tarkoitus oli varmaan päinvastainen, niin mulle tuli kyllä tunne, että taitaa olla ainakin jonkinlainen fani-ihastuminen menossa Bojanilla, sen verran selittelyksi meni😂
Vierailija kirjoitti:
No nyt näin äsken yhden klipin jossa Bojanilta kysyttiin tästä Käärijäjutusta, ja mun täytyy sanoa, että vaikka tarkoitus oli varmaan päinvastainen, niin mulle tuli kyllä tunne, että taitaa olla ainakin jonkinlainen fani-ihastuminen menossa Bojanilla, sen verran selittelyksi meni😂
Selittäessä bromance - tilannetta todella totinen, mutta kun klipin lopussa pääsi puhumaan Jerestä eikä itse "tilanteesta" niin alkoi taas loistaa kun naantalin aurinko :D oivoi toista
Rakastan Käärijää! Haluaisin niin kovasti rakastella hänen kanssaan. Vaikka oikeasti en halua. Eihän se olisi tervettä rakastella haavekuvan kanssa. Käärijä on kumminkin vantaalainen heteromies eikä edes kusisi suuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäessä bromance - tilannetta todella totinen, mutta kun klipin lopussa pääsi puhumaan Jerestä eikä itse "tilanteesta" niin alkoi taas loistaa kun naantalin aurinko :D oivoi toista
Ja toi kohta, kun sanoo, mitä Käärijä tähån sanoisi💕. Ja siis musta ihan vähän näyttää, että jossain kohtaa olisi vähän punastunut..
Mikäs tämä Jeren salapoliisihahmo nyt on? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etel viihtyy muuten huomattavan hyvin Bojanin vieressä (kts Mattimaxim story) sekä myös letkajenkassa laivalla.
Ei liity Bojaniin eikä Käärijään mutta Etel on mun mielestä hurjan kaunis ja jotenkin karismaattinen, katse kiinnittyy tanssijoista Eteliin. Hänellä on jotenkin erityisen kaunis nenä. 😄
Mun mies sanoi Umk-esityksen jälkeen, että sitä häiritsee, että se elehtii enemmän kuin muut tanssijat. Jotenkin "isommat liikkeet" kuin muilla. Ihan kun ei ymmärtäisi, että Käärijän kuuluu olla se joka on valokeilassa.
No eihän omaa luontaista liikekieltään voi alkaa kontrolloida, sitten näyttäisi hölmöltä. Käärijä voi ottaa påinvastoin mallia ja tehdä asiat isommin. Jokilaivalla tanssi hienosti "Ill be there for you" n Etelin vieressä ja oli selkeåsti ottanu mallia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko linkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä bändikaverit ympärillään joutui selittämään. Aika vakavana oli ollakseen Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toi että oli omituisen vakava selittäessä on vähän.. 😂 jos olisi vaan antanut koko vastauksen sillee hehhee, no mitäs me, selkeä bromance meillä on menossa niin olisin varmaan torpannut koko Bojanin ihastumis teoriat mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko linkin.
https://www.tiktok.com/@escfactful/video/7230368346187812122?_r=1&_t=8c…
Laittaisitteko ystävät aina linkin mukaan, jos viittaatte johonkin haastatteluun. Onnistuu yleensä painamalla "Jaa" -> Kopio linkki -> ja sitten kun tuutte tänne palstalle, niin "Liitä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toi kohta, kun sanoo, mitä Käärijä tähån sanoisi💕. Ja siis musta ihan vähän näyttää, että jossain kohtaa olisi vähän punastunut..
Ja myös selkeesti vähän jånnittyneenä odotti, että mitähän huhua toimittaja tai mikä liekään oli kuullut.. en ole nähnyt ihan noin vakavaa Bojania missään haastattelussa, aika monta oon niitåkin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitteko ystävät aina linkin mukaan, jos viittaatte johonkin haastatteluun. Onnistuu yleensä painamalla "Jaa" -> Kopio linkki -> ja sitten kun tuutte tänne palstalle, niin "Liitä"
En saa jostain syystä Twitteristä jaettua linkkiä, tai en osaa😬
Pääseekö niihin jos ei ole twitterissä?
Vierailija kirjoitti:
No en tod laita koska ainakin TikTok yleensä paljastaa linkin jakaneen käyttiksen
Tämä! Häärijä-case closed!