Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
32281/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää vähän kun nuo haastattelijat kyselee asiasta.

Musta tuntuu että nyt kun tosta kysellään ja ihmetellään niin paljon niin he vähän etäännyttää tuota juttua. Ja kohtahan ne perheet ja tyttöystävät yms saapuu niin jää vähemmän aikaa yhdessäoloon. Mut olihan tuo Bojan aika vakava kun sanoi että silloin kun ei ole bändin kanssa niin on Käärijän kanssa.

Jos saapuu? Ei kummallakaan ainakaan tyttöystävää ole missään esillä ollut?

Niin joo jossain oli vain "varma tieto" 😀 että molempien tyttöystävät tulee ensi viikolla mutta ehkä se oli vaan huhu

Vierailija
32282/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea selittely ja analyysi bojanin ja käärijän suhteesta. Ois vaan heittänyt läpäksi tai sanonut vaan että joo käärijä on huippu tyyppi ja oon löytänyt täältä euroviisuista hyviä kavereita. Miksi pitää tehdä analyysi siitä miksi he ovat kavereita 🤭

Koska kysymys oli syystä tai toisesta arka. Ihminen ei muusta syystä ala selitellä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32283/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietas gay kirjoitti:

Rakastan Käärijää! Haluaisin niin kovasti rakastella hänen kanssaan. Vaikka oikeasti en halua. Eihän se olisi tervettä rakastella haavekuvan kanssa. Käärijä on kumminkin vantaalainen heteromies eikä edes kusisi suuntaani.

Tai jos K suostuisi kusemaan päälleni!? Mitä tahansa! K:n kusessa olisi varmasti nuuskan maku!

Vierailija
32284/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäiskö joku sen haastiksen linkin missä Lortsu sanoi Käärijästä että hän tekee hänet wildiksi kun näkee Kärtsyn lavalla🤭 En löydä sitä enää

Loreen on nyt alkanut viime aikoina taktisesti höpsöttelemään ja hassuttelemaan kaikenlaista kun se on huomannut että ihmiset tykkää sellaisesta. :D

Vierailija
32285/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää vähän kun nuo haastattelijat kyselee asiasta.

Musta tuntuu että nyt kun tosta kysellään ja ihmetellään niin paljon niin he vähän etäännyttää tuota juttua. Ja kohtahan ne perheet ja tyttöystävät yms saapuu niin jää vähemmän aikaa yhdessäoloon. Mut olihan tuo Bojan aika vakava kun sanoi että silloin kun ei ole bändin kanssa niin on Käärijän kanssa.

Yllättävän suoraan kertoi tilanteen. Eihän me täällä somen varassa tiedettäisi, vaikka kuinka paljon hengailisi muidenkin kanssa. Nyt tiedetään, että ei hengaile.

Vierailija
32286/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mm-jääkiekon fanien elämä ohi kun kisat on ohi.😁 Myönnettäköön että ev fanina tulee aina hetkeksi "masis" kun kisat on ohi mutta en mä ainakaan rehellisesti myös jaksais pyörittää näitä samoja biisejä läpi vuoden. Ne on nyt kuunneltu. Osa alkanut kyllästyttää. Nyt kisataan kuka voittaa. Viisut on hauska häppeningi sulostuttamassa elämää keväisin ja haaveenani on päästä paikan päälle joku kerta seuraamaan kisat. Harvemmin olen ollut näin innoissani Suomen kisaajasta. Tää on ollut kuin teini-iän tasolla tää innostus ja fanitus tänä vuonna. 🤪

Vierailija
32287/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä ahistaa homohuhut jos ne lähtee kiertään kun haluaa vaan pitää hauskaa ja kaveerata euroviisuartistien kanssa. Who knows.

Niinpä. Noin ne perättömät huhut lähtee täällä liikkeelle, että joku yksittäinen tulkitsee tilanteet väärin, kertoo siitä toiselle joka lähtee huhun mukaan ja lyö omalla  virheellisellä tulkinnallaan bensaa liekkeihin. Ovat luoneet haluamansa mielikuvan, tulkinneet virheellisesti ihmisten eleitä ja käytöstä. 

Viisut on yhteisöllinen tapahtuma. Samanhenkisiä ihmisiä koolla paljon, iloitaan, tutustutaan toisiinsa ilman että siitä seuraa jotain. Ja sitten eräät ihmissuhdetaidottomat tinderit täällä silmät päähän kuivaneina päivystää ja tekee vääriä johtopäätöksiä kaikesta mitä näkee. Sairasta.

Vierailija
32288/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cr79a3XsCLi/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

No tässä se Bojanin haastattelu nyt on Käärijästä. Voi päivää tätä jaskan jauhantaa. Gimme a break please, ihan normisettiä.

Vierailija
32289/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin selittelyt.

Vierailija
32290/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt näin äsken yhden klipin jossa Bojanilta kysyttiin tästä Käärijäjutusta, ja mun täytyy sanoa, että vaikka tarkoitus oli varmaan päinvastainen, niin mulle tuli kyllä tunne, että taitaa olla ainakin jonkinlainen fani-ihastuminen menossa Bojanilla, sen verran selittelyksi meni😂

Selittäessä bromance - tilannetta todella totinen, mutta kun klipin lopussa pääsi puhumaan Jerestä eikä itse "tilanteesta" niin alkoi taas loistaa kun naantalin aurinko :D oivoi toista

Joo toi että oli omituisen vakava selittäessä on vähän.. 😂 jos olisi vaan antanut koko vastauksen sillee hehhee, no mitäs me, selkeä bromance meillä on menossa niin olisin varmaan torpannut koko Bojanin ihastumis teoriat mäkeen.

Voin lyödä vaikka mistä vetoa, että jos Kärtsältä kysyttäisiin ihan samaa, niin hän vastaisi nimenomaan tuolla tavalla rennosti vitsaillen, koska hänellä ei ole mitään seliteltävää. Toisin kuin tämä ihastunut höpppänä.

Luultavasti Käärijä laittaisi lisää löylyä ja höpöttäisi miten Bojan saisi nukkua formulalakanoissa jos tulee kylään... :D

Käärijän lunki asenne on parasta.

Vierailija
32291/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä ahistaa homohuhut jos ne lähtee kiertään kun haluaa vaan pitää hauskaa ja kaveerata euroviisuartistien kanssa. Who knows.

Niinpä. Noin ne perättömät huhut lähtee täällä liikkeelle, että joku yksittäinen tulkitsee tilanteet väärin, kertoo siitä toiselle joka lähtee huhun mukaan ja lyö omalla  virheellisellä tulkinnallaan bensaa liekkeihin. Ovat luoneet haluamansa mielikuvan, tulkinneet virheellisesti ihmisten eleitä ja käytöstä. 

Viisut on yhteisöllinen tapahtuma. Samanhenkisiä ihmisiä koolla paljon, iloitaan, tutustutaan toisiinsa ilman että siitä seuraa jotain. Ja sitten eräät ihmissuhdetaidottomat tinderit täällä silmät päähän kuivaneina päivystää ja tekee vääriä johtopäätöksiä kaikesta mitä näkee. Sairasta.

Mikset sitten siirry johonkin sivistyneempien ihmisten keskusteluun? :D ei kai kukaan pakota sua tänne? sairasta enemmänkin tollanen itsensä kiusaaminen jos aihe ei kerran sinua kiinnosta.

Vierailija
32292/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt näin äsken yhden klipin jossa Bojanilta kysyttiin tästä Käärijäjutusta, ja mun täytyy sanoa, että vaikka tarkoitus oli varmaan päinvastainen, niin mulle tuli kyllä tunne, että taitaa olla ainakin jonkinlainen fani-ihastuminen menossa Bojanilla, sen verran selittelyksi meni😂

Selittäessä bromance - tilannetta todella totinen, mutta kun klipin lopussa pääsi puhumaan Jerestä eikä itse "tilanteesta" niin alkoi taas loistaa kun naantalin aurinko :D oivoi toista

Ja toi kohta, kun sanoo, mitä Käärijä tähån sanoisi💕. Ja siis musta ihan vähän näyttää, että jossain kohtaa olisi vähän punastunut..

Ihanaa!!! Viikon päästä tämäkin palstan turhaakin turhemmat löpinät loppuu. Tai ehkä jo tiistaina. Milläs sitten elämänne täytätte? Kannattaa alkaa varautua siihen että kaikki loppuu aikanaan ja varata aika terapiaan. Goodbye.

Sun elämäsi on ohi. Mitä v

ittua täällä teet? Gillette odottaa vessan paskasessa pelikaapissa.

Sun elämäs on ohi viikon päästä. Sija 10. Kypsy siihen.

Vierailija
32293/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cr79a3XsCLi/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

No tässä se Bojanin haastattelu nyt on Käärijästä. Voi päivää tätä jaskan jauhantaa. Gimme a break please, ihan normisettiä.

Karismaattisen oloinen hemmo ja samat energylevelit varmasti mutta älkää nyt viittokö paritella tyhjää. Please.

Kyllä nää kulkis vähän sammutetummin lyhdyin jos säännnöllisesti suorittasivat toisilleen mehujään syöntiä jossain hämärässä kaapissa.

Vierailija
32294/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten siirry johonkin sivistyneempien ihmisten keskusteluun? :D ei kai kukaan pakota sua tänne? sairasta enemmänkin tollanen itsensä kiusaaminen jos aihe ei kerran sinua kiinnosta.

Ihmettelen vaan näitä keskenkasvuisten tarinoita. Pakenetteko todellisuutta kuvitelmiin, kun jutut on niin harhaisia.

Vierailija
32295/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea selittely ja analyysi bojanin ja käärijän suhteesta. Ois vaan heittänyt läpäksi tai sanonut vaan että joo käärijä on huippu tyyppi ja oon löytänyt täältä euroviisuista hyviä kavereita. Miksi pitää tehdä analyysi siitä miksi he ovat kavereita 🤭

Koska kysymys oli syystä tai toisesta arka. Ihminen ei muusta syystä ala selitellä mitään.

Kohta alkaa säälittää Bojan, joka itse kuitenkin vaikuttaa olevan suurin piirtein täydellinen. Hänhän arveli Käärijän kommentoivan vaan samaan kysymykseen vaan "watafak".

Vierailija
32296/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas "parituksesta" suuttujat saapuivat tänne. Oletteko mustasukkaisia Käärijästä, homofobisia (vaikken sano että kumpikaan olisi homo) vai mitä ihmettä. Sen takia nuo pääosin tekee tuota että ihmiset puhuisi ja saa hyvää somekontenttia. Täällä on vaan ihmisiä jotka osaa hyvin lukea toisten katseita ja kehonkieltä ja kyllä tuo Bojan on ilmiselvästi kiinnostunut/ihastunut/fanittaa Kärtsää. Mitäs pahaa siinä.

Vierailija
32297/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tänne 🙏

Vierailija
32298/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vastannut noin niin minäkin olisin kääntänyt kelkkani ja sanonut että mitään ei ole tekeillä Bojaninkaan suunnalta. Nyt oli kyllä niin (selkeästi nuoren ihmisen) keino yrittää peitellä jotain.

Vierailija
32299/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa tänne 🙏

On jo linkattu tonne edellisille sivuilkw. Tossa ollu mitåän selittelyä. Kohta kääntyy vttuuntuneisuudeksi kun ei muuta kysellä kun omasta seksuaalisuudestaan vieraantuneet shippaajat haluaa loputtomasti jauhaa paskaa.

Vierailija
32300/34469 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toi kohta, kun sanoo, mitä Käärijä tähån sanoisi💕. Ja siis musta ihan vähän näyttää, että jossain kohtaa olisi vähän punastunut..

Ihanaa!!! Viikon päästä tämäkin palstan turhaakin turhemmat löpinät loppuu. Tai ehkä jo tiistaina. Milläs sitten elämänne täytätte? Kannattaa alkaa varautua siihen että kaikki loppuu aikanaan ja varata aika terapiaan. Goodbye.

Sun elämäsi on ohi. Mitä v

ittua täällä teet? Gillette odottaa vessan paskasessa pelikaapissa.

Sun elämäs on ohi viikon päästä. Sija 10. Kypsy siihen.

Täällä on vissiin euroviisuketjun tunnelmannostaja paikalla. Tervetuloa mukaan! Olen eri. Ei mun maailma lopu jos tulee sija top10. Euroviisufanina mulla on lukuisia suosikkeja miksi odotan muutenkin viisuja mm.Serbia, Australia, Ranska, Itävalta, Espanja, Moldova jne jne. Ei vain Suomi. En ole niin tulosorientoitunut kuin jotkut.

Ketju on lukittu.