UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tyttönä
Ohase söpö ko nappi
Säikähdin kun näin kuvan. Näytti ihan mun miehen siskolta.
Käärijän prosentit oddseissa on tippuneet 15 siinä missä Loreenin ovat 45.
Häärijän stooreissa (paidatonkiehuja) hän kävi haistaan sitä vihreetä matoboleroa, ei ollu hyvä tuoksu mikä lähti.
Mitäs tykkäätte Kärden uudesta lookista, harmaat kalsarit, musta t-paita ja pinkki näköispossulippis? 👀
Kolme Käärijä-videota taas Suomen trendaavissa. Auto jää, se "Seuraajat vs. Käärijä" ja sit se, mitä Käärijä pakkaa mukaan viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän prosentit oddseissa on tippuneet 15 siinä missä Loreenin ovat 45.
Olen yllättynyt siitä, että Suomen prosentit ovat noinkin korkeat. Kun finaali lähestyy, niin ruotsin prosentit ovat varmaan 80. Vedonlyöjille olisi tuottoisampaa pistää käyntiin veikkaus siitä, että kuka tulee sijalle 2. Voittajasta on ihan turha edes lyödä vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäätte Kärden uudesta lookista, harmaat kalsarit, musta t-paita ja pinkki näköispossulippis? 👀
Paljon parempi kuin se suunnittelijan suunnittelema piikkisiiliasu 🦔
Asuista valintoihin, mahtaisko jollakulla olla käsitystä, kuuluuko UMK-haastatteluihin jonkinlainen biisin live-esitys ennen finalistien valintaa. Tää tuli mieleen Alankomaiden kriisistä, jossa on ihmetelty, onko siellä pyydetty valittuja artisteja laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko esiintymisasuja sittenkin muutettu ja mustien housujen tilalle tulossa osittain vihreät? Mielipiteitä jos näin on? Itse toivoisin samoja asuja kuin UMK:ssa, niin Käärijälle kuin tanssijoillekin.
Mä mielestäni luin jostakin, että ainakin tanssijoiden asuja muutetaan jollakin tapaa.
Tanssaajat saavat isommat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin nähny mielelläni Kärtsyn ihan puvussa, mahdollisesti värikkäässä tai jossain paidassa joka roikkuisi kuin latinomiehellä vähän avonaisena seksikkäästi päällä :P Tai vaikka jossain karvapuuhkatakissa tai jossain vastaavassa. Paitaa ei tieteskään alla, ikinä :D Mustaa nahkaa myös vaatteissa. Samanlaiset silmämeikit kuin UMK:ssa :P
Ui että!
Toi stylisti halusi tehdä Kärtsystä siilin:(
Samanvärinen puku kuin tanssijoiden asut umk.ssa tai sit neonvihree puku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CrnIxTnA0Im/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
Huomenta! 🤗
No huomenta 🍆🤭
Onko tämä joku varaslähtö vappuun?
Onko tuo violetti juttu ilmapallo?....
MUNAkoiso 🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! 🤗
No huomenta 🍆🤭
MUNAkoiso 🍆[/quote
Eiku se oli Kärden mehujää 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! 🤗
No huomenta 🍆🤭
MUNAkoiso 🍆[/quote
Eiku se oli Kärden mehujää 😋Nam nam
Euroviisutkin lähestyy, että enää on yksi viikko välissä, kunnes on euroviisuviikko.
Tähän lämmittelyksi katsoin äsken Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga -leffan netflixistä. Nyt mä oon täysin Euroviisu -fiiliksissä
Käärijä kävi hammasvalkaisussa 🦷
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kävi hammasvalkaisussa 🦷
Eikä tullut minulle hoitoon, törkeää.
T: tämän ketjun hammaslääkäri
Onkohan Kärtsä tiimeineen jo Englannissa? Kuka Yleltä on mukana? Ketä kannattaisi seurata instassa?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kärtsä tiimeineen jo Englannissa? Kuka Yleltä on mukana? Ketä kannattaisi seurata instassa?
Mä seuraan UMK:n instaa. Ehkä olisi joku vielä parempi?
Tyttis kuvannj himasta viime hetken pyyhe lanteilla ja pipo påässä otoksen
Mari Pudas laulatti Tähdet Tähdet -kilpailijoita; pyysi heitä laulamaan pätkän CCC:stä. Eihän heistä kukaan osannut paitsi Mikael :D