Fixpart Suomi miten voi palauttaa paketin!
Monta kertaa ollut yhteydessä asiakaspalveluun. Muuttivat tilaustamme ja postikuluja.
Lähettivät väärän osan.
Nyt pitäisi palauttaa omakustanteisesti paketti ja numero ei ole käytössä vaikka muuta väittävät.
Alkaa 318,, ja logistiikkavarasto pienessä kunnassa. Miten Posti saa paketin perille ?
Onko kellään tietoa että onko mitään mahdollisuutta pistää vastaan. Ilmeisesti Tanskalainen yritys.
Kyseessä kuitenkin 70 euroa.
Myy siis kodinkoneisiin varaosia.
Kommentit (12)
Itse taistelin saman asian kanssa ja lopulta luovutin. Monta monituista sähköpostia edestakaisin ja kävinpä Matkahuollon tiskilläkin paketin kanssa. Ei toiminut heiltä saamani lähetyskoodi. Kolme sähköpostia myöhemmin sain uuden mutta en jaksa enää edes lähteä yrittämään toimisiko uusi pakettikortti. Sitä kai tällä ajetaan takaa ettei ihmiset jaksa taistella ja luovuttavat.
Väärä osa tuli jota yritin palauttaa. Tuli palautustarra joka ei toiminut. Vaadin uuden tarran mutta sain linkin johonkin outoon järjettömän kalliiseen firmaan joka näytti feikilta. Tahallista toimintaa tehdä palautus mahdottomaksi. Välttäkää näitä huijareita.
Käytännössä oma kokemukseni on se, että, jos saat väärän tuotteen tai et saa ollenkaan mitään, niin paras jättää siihen. Tuo paikka viivyttelee kaikin tavoin ja kuluttaa aikaa automaatti ja google translate vastauksilla, säästät aikaa, kun siirryt eteenpäin.
Just! Tuommoisella vaikuttaa.Ihan ihmeellistä toimintaa lähetyksen palauttamisen suhteen.
Päiväkausia kuluu kun ei vastata viesteihin
Epäselvät ohjeet palauttamisesta ja lähetystarra pitäisi itse tulostaa sekä palautuslomake.Niiden kuuluisi olla jo lähetyksen mukana oikeassa verkkokaupassa.
Lisäksi toisen kuljetusyrityksen kautta palauttamisohjeet hyvin epäselvät.Palauttaminen yrityspakettina jonkun tilin kautta?minkä tilin?
Kyllähän tuolla lailla voi jonkin aikaa toimia, mutta ei pitkään.
Maksu Klarnan kautta Pitää antaa sinne palautetta tästä toiminnasta.Kauankohan tekevät yhteistyötä.
On surkeaa asiakaspalvelua!Kun saa sopimattomat osat,jotka piti olla sopivia varsi-imuriin(Bosch).
Lähetyksessä ei ollut palautusohjeita,eikä palautuslomaketta+osoitetarraa.
Nyt on vetkutettu asiaa jo 10vrk, miten saan lähetyksen palautettua.
Olen yrittänyt useita kertoja saada vastausta miten voin palauttaa esim Postin kautta.Tähän ei saa vastausta millään.Heidän ohjeessa mainitaan, että jos palauttaa toisen kuljetusfirman kautta niin pitää olla yrityspaketti? Mikä yrityspaketti? Ja mikä tili josta siinä mainitaan.Muuten ei ole palautus.
Huomasin kun tätä veivausta on käyty päivittäin,että "Rachel" asiakaspalvelija ei osaa suomen kieltä.Sen huomaa siitä kun ei vastaa siihen mitä kysytään.Vaan samaa litaniaa mistä ei asia etene ollenkaan.
Nyt tuli uusi "Magdalena" kun kysyin etteikö Rachel osaa suomea.
Tämä Magdalena aloitti alusta taas saman litanian,josta ei asia tule etenemään.
Pyysin lähettämään osoitetarran ja palautuslomakkeen,jotka kuuluisi olla jo saapuneessa lähetyksessä.
Ei vastausta tähän tullut ainakaan vielä.
Onneksi maksu on Klarnan kautta.
Että älkää hyvät ihmiset tilatko tuosta yrityksestä mitään. Ei tämä vaikuta rehelliseltä kaupalta.
Rehellisessä verkkokaupassa lähetyksen mukana on jo palautusohjeet ym siihen tarvittavat mikäli tuote ei ole sopiva.
Tämä Fixpartin toiminta on ihan käsittämätöntä kun on saanut väärät osat,jotka heidän sivujensa mukaan piti sopia,vaan eipä sopineetkaan.
Lähetyksen palauttaminen tuntuu ihan mahdottomalta.Itsellä pitää olla osoitetarratulostin.Eivät lähetä postin kautta osoitetarraa.Kuulemma ei tarrassa oleva viivakoodi edes toimi kun menee postittamaa palautusta.
Normaalissa rehellisessä verkkokaupassa palautusasiakirjat ovat jo saapuneessa lähetyksessä.
Tässä olen kohta pari viikkoa yrittänyt selvittää sähköpostilla miten lähetyksen saa palautettua.
Asiakaspalvelussa Rachel ei osaa selvittää suomen kielellä, miten esim. Postin kautta palauttaminen onnistuu.Kun heidän sivujensa mukaan toisen kuljetusyrityksen kautta käy vaan yrityspaketti ja jonku tilin kautta?Minkä tilin?
Tämä Rachel osaa aina laittaa muutaman sanan suomeksi,josta ei selviä mitään asian edistämiseksl.
Olen pyytänyt englanniksi vastaamaan.Ei osaa kai sitäkään
En suosittele Fixpartia kenellekkään.
Asiakaspalvelu on paremminkin asiakkaan kusetusta!
Ehkä tällä lailla jonkin aikaa kauppa käy.En usko,että kovin pitkään.Asiakkaat kaikkoaa, kun tarpeeksi moni kokee tämän vedätyksen.
Lähetyksen palauttamisprosessi pitäisi sujua yhtä hyvin kun lähetyksen vastaanottaminenkin.
Näin asiakas,joka saa hyvän palvelun tilaa toistekkin ja kertoo hyvästä palvelusta muillekkin.
No tää fixpart ei ole Suomea nähnytkään🤣. Alankomaalainen yritys, joka yrittää naamioitua suomalaiseksi. Tilatkaa hyvät ihmiset kotimaisista verkkokaupoista. Ei tule ongelmia asiakaspalvelun tai palautusten suhteen. Itsellä hyviä kokemuksia Forssassa olevasta liikkeestä. Tilasin väärän varaosan ja laitoin viestiä asiasta lauantaina. Maanantaina tuli vastaus ja kysyivät malli tietoja uunista. Selvittivät oikean varaosan ja sain suoran linkin. Vähän kyllä harmitti, kun joutui maksamaan toiset toimituskulut vaikka palautus oli ilmainen. Noh, omaa typeryyttä kun en tajunnut ensin kysyä oikeaa osaa. Näytti vaan niin samalta.
Aivan ala-arvoista toimintaa! Palautus ei onnistu sitten millään!!??? 2,5 kk kesti ennenkuin osa tuli ja se oli väärä. Olin kyllä laittanut kuvankin tilatessani millaisen osan haluan!? Jumalattoman monta sähköpostia eessuntaas ja lopputulos oli ettei minun tarvitsemaani osaa enää valmistetakaan! Palautusohjeena että pitää lähettää väärä osa yrityspakettina, muuten en saa rahojani takaisin. Tuolla tavalla lähetettynä olisi palautus tullut kalliimmaksi kuin väärä osa jonka sain! Ei auttanut vaikka viesteilin, automaatti vaan laittaa samaa viestiä että lähetä yrityspakettina!!???? Hermo meni, joten pitäkööt tunkkinsa!!!!!
Onko joku saanut palautettua paketin onnistuneesti? Miten lähetitte "yrityspaketin" ja minkä firman kautta? Minulle lähetettiin sähköpostiin palautuslomake joka pitää pakata mukaan ja lisäksi annettiin osoite, johon paketti pitäisi lähettää (Saksaan) ja luvattiin, että palautuskulutkin hyvitettäisiin. Mutta lähetys Saksaan maksaa nähtävästi ainakin parikymppiä, eikä ole oikein luottavainen olo lähteä lähettämään mitään tuohon hintaan, jos en onnistukaan tekemään lähetystä "yrityspakettina", niin tulee vaan entistä isommat tappiot, jos eivät suostu hyvittämään sitten itse tuotetta eivätkä lähetyskuluja.
Ja lisäyksenä edelliseen, että tilasin siis osan, jonka piti tasan tarkkaan olla samanlainen kuin hajonnut ja käydä laitteeseeni. Saapuessaan siinä oli jopa samat tuote- ja sarjanumerot kuin vanhassa. Mutta oli silti ihan erikokoinen. Ensin väittivät asiakaspalvelussa (huonolla suomella), että kyllä tuote käy laitteeseeni. Vasta kun lähetin kuvat tuoteiden kokoerosta, sanoivat että onkin väärä tuote.
Lähetin kyselyn Bosch-tuotteesta ilmoittaen ko osan tuotenumeron, niin vastus oli että ota kuva arvokilvestä niin voimme palvella sinua. Epäilys heräsi, ja varsinkin kun yritin etsiä yhteystietoja yritykseen. Ei löydy! Mutta annetaan kuva kotimaisesta toimijasta. Eipä kannata tämän firman kanssa jatkaa yhteystyötä.
Forssan fhp.fi:sta saanut aina luotettavaa ja nopeaa palvelua!
Tiettääkö kukaan?