Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
30701/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kauuuniit valkoiset hampaat nyt Käärijällä, uusin Story 🤩

Hänellä on kyllä söpöt hampaat (huulet) 😍

Vierailija
30702/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis yks paikka vailla tota ihanaa suuta tuolla alhaalla 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30703/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se lohkeamakin on nyt korjattu. Kauan kyllä kesti!

Vierailija
30704/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis yks paikka vailla tota ihanaa suuta tuolla alhaalla 😉[/quote

Mulla on sellanen fiilis, että noin 5000 kappaletta violetteja tuontihedelmiä tuntee samoin!

Vierailija
30705/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮

Vierailija
30706/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan he olleet jo sillain Loreenin kanssa?

Vierailija
30707/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän Jere se kohta lähtee valloittaa maailmaa, ellei ole jopa tehnyt jo sen 🤧

Meidän supertähti, joka tunnetaan ympäri maailmaa ja vielä suomeksi laulavana. Hän tekee suomalaista historiaa

Meidän ja meidän. Ihan itse hän on latunsa avannut muutaman kaverinsa kanssa ja kai se suomeksi räppää kun ei muitakaan kieliä osaa yhtä hyvin.

Ja viikon päästä se voi jo olla siirtänyt kirjansa kreikkalaisen viisugayrakastajan huvilalle. Hån on yllätyksellinen! 🤭

Mä laitoin Suomen lipunkin viestiini, mutta sitä ei näköjään julkaistu, joten siinä suhteessa Jere on meidän. Suomeahan hän edustaa.

Jos ei vetäisi Suomeksi niin eihän hän sitten niin kumouksellinen olisi.

Vierailija
30708/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan he olleet jo sillain Loreenin kanssa?

Emmä usko koska "eivätvole voelä päässeet juttelemaan rauhassa". Menevät johonkin kahville Liverpoolissa. Pitää olla kyllä hyvät naamiot, jos haluavat olla "rauhassa"

Vierailija
30709/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa nyt mieluummin jotain hammaslääketieteen kirjallisuutta sunnuntain ratoksi!

Vierailija
30710/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau onpa upee tuo musta kiiltoasu + vihreät aurinkolasit + tukka vedettynä taakse uusimmassa Storyssa. Taitaa olla väri päässä, tai ainakin kohta on, oli kampaajalle menossa vähän aiemmin

Vierailija
30711/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää oikealta räppitähdeltä tuossa lookissa!! Vau

Vierailija
30712/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30713/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau onpa upee tuo musta kiiltoasu + vihreät aurinkolasit + tukka vedettynä taakse uusimmassa Storyssa. Taitaa olla väri päässä, tai ainakin kohta on, oli kampaajalle menossa vähän aiemmin

Look on erinomainen. Noiden pelleliikkeiden takia mulle tuli kyllä vähän mieleen Uuno. :D Tuo glitterasu on yksi parhaista Käärijän päällä nähdyistä. Jotenkin Kärtsä saa Crocsitkin toimimaan, vaikka olen pitänyt niitä vähiten tyylikkäimpinä jalkineina koskaan.

Vierailija
30714/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on ilmeisesti tänään lähdössä Englantiin. Onko ilmoittanut mihin aikaan? Hänellä on niin paljon kannattajia, että varmaan monikin olisi toivottamassa onnea matkaan, jos ilmoittaisi mihin aikaan hän on kentällä. Saisi vielä vähän lisää tsemppiä matkaan ja samalla lisää muistoja ja materiaalia Euroviisumatkastaan todennäköisesti tehtävään dokumenttiin.

Viisukuppilassa oli tästä lyhyt ketju, kuulemma viisujen Facebookryhmässä olisi suunniteltu jotain faniporukkaa lentokentälle saattamaan Käärijä matkaan. Lento lähtisi kai klo 16. En tiedä onko tämä hyvä idea, olisi parempi antaa Käärijän lähteä rauhassa tiimin kanssa kun haastattelussakin hän totesi, että on nyt nauttinut omasta rauhasta, kun saa välillä hengähtää yksin. Matkatoivotukset voisi laittaa vaikka Instassa kommenttina ja mieluummin viisujen jälkeen toivotta Käärijä tervetulleeksi takaisin

Kyllä, nimenomaan. Ihmiset eivåt innoissaan ymmärrä toisen keskittymisen ja rauhan ja hengähtämisen tarvetta. Huohh.

Samaa mieltä. On inhimillistä haluta jollakin tavalla osallistua, mutta sen olisi hyvä palvella kokonaisuutta. Toinen esimerkki on, miten käymälläni keikalla joka toinen yleisön jäsen halusi antaa Käärijälle jonkin lahjan ja päästä koskettamaan häntä. Kannattaa ennemmin lumoutua omassa rauhassa ja tehdä mahdolliset kädenojennukset harkiten ja kunnioittavasti, tavalla joka ei tässä vaiheessa vaadi lainkaan Käärijän huomiota (hänellä on mielen päällä liikaa asioita jo valmiiksi). Itse ajattelin kirjoittaa hänelle kiitosviestin joskus loppukesästä, kun sakein pöly on laskeutunut.

Vierailija
30715/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Käärijästä tulee toisinaan vähän biseksuaaliviboja. Voinee olla, että hän tahallaan leikkii näillä teemoilla hakien viisugayden huomiota.:P sille oli sanakin kun haetaan tällaista huomiota.

Damianon sanominen sexy maniksi, Benjamin Peltosen kanssa hinkkaus, Portion Boys kaverin kanssa pussailu, sanoi haluavansa pussailla Robinin kanssa, Bojan poikaystävänä. Sori mutta tää on liian laskelmoitua ollakseen sattumaa😁

Tai sitten tää on vain sitä heteromiesten homoläppää jota tapahtuu joukkueen saunaillassa kännissä. Se on yllättävän yleistä urheilupiireissä leikkiä tällä ja Kärtsykin entinen jääkiekkoilija. Sitä tehdään huumorimielellä bondaten joukkuekavereiden kanssa ihan heteromiesten toimesta

Toisaalta uskon että loppupeleissä Käärijä on semmonen aika perinteinenkin seurustelen naisen kanssa tyyppi varmaan suurimmaksi osaksi.

Liittymättä suoraan näihin bisseviboihin hän näyttää olevan täysin sinut feminiinisen puolensa kanssa ja tämä teema on myös kappaleessa. Miehessä on jotain feminiinistä, lähes pikkupoikamaisuutta ja toisaalta lavalla hänellä on tuo till lindemannmainen persoonan muoto😁 semmoinen maskuliinisuus tulee esille alkuvaiheessa kappaletta. En tiedä onko tuokin tavallaan vaan rooli sillä niitä hän vetää hyvin. No kaikissa on monia puolia ja niinhän se menee. Kaikki ei vain ole sinut kaikkien puoliensa kanssa.

Vierailija
30716/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Look on erinomainen. Noiden pelleliikkeiden takia mulle tuli kyllä vähän mieleen Uuno. :D Tuo glitterasu on yksi parhaista Käärijän päällä nähdyistä. Jotenkin Kärtsä saa Crocsitkin toimimaan, vaikka olen pitänyt niitä vähiten tyylikkäimpinä jalkineina koskaan.

Tuossa miehessä on todella paljon Vesku Loiria

Vierailija
30717/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on ilmeisesti tänään lähdössä Englantiin. Onko ilmoittanut mihin aikaan? Hänellä on niin paljon kannattajia, että varmaan monikin olisi toivottamassa onnea matkaan, jos ilmoittaisi mihin aikaan hän on kentällä. Saisi vielä vähän lisää tsemppiä matkaan ja samalla lisää muistoja ja materiaalia Euroviisumatkastaan todennäköisesti tehtävään dokumenttiin.

Viisukuppilassa oli tästä lyhyt ketju, kuulemma viisujen Facebookryhmässä olisi suunniteltu jotain faniporukkaa lentokentälle saattamaan Käärijä matkaan. Lento lähtisi kai klo 16. En tiedä onko tämä hyvä idea, olisi parempi antaa Käärijän lähteä rauhassa tiimin kanssa kun haastattelussakin hän totesi, että on nyt nauttinut omasta rauhasta, kun saa välillä hengähtää yksin. Matkatoivotukset voisi laittaa vaikka Instassa kommenttina ja mieluummin viisujen jälkeen toivotta Käärijä tervetulleeksi takaisin

Kyllä, nimenomaan. Ihmiset eivåt innoissaan ymmärrä toisen keskittymisen ja rauhan ja hengähtämisen tarvetta. Huohh.

Samaa mieltä. On inhimillistä haluta jollakin tavalla osallistua, mutta sen olisi hyvä palvella kokonaisuutta. Toinen esimerkki on, miten käymälläni keikalla joka toinen yleisön jäsen halusi antaa Käärijälle jonkin lahjan ja päästä koskettamaan häntä. Kannattaa ennemmin lumoutua omassa rauhassa ja tehdä mahdolliset kädenojennukset harkiten ja kunnioittavasti, tavalla joka ei tässä vaiheessa vaadi lainkaan Käärijän huomiota (hänellä on mielen päällä liikaa asioita jo valmiiksi). Itse ajattelin kirjoittaa hänelle kiitosviestin joskus loppukesästä, kun sakein pöly on laskeutunut.

Antakaa miespolon olla rauhassa hetki ennen kisoja.

Vierailija
30718/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttis kuvannj himasta viime hetken pyyhe lanteilla ja pipo påässä otoksen

Ei taida olla tyttikeen kuvaama. Käärijäjän sanoin Gigglin Marlin keikalla viikko sitten, ettei seurustele

Harmittaako se vieläkin? Ei Jere kelpuuttaisi teistä plösöistä av-mammoista yhtään ketään :D

Minä olen mies ja hyvin urheilullinen. En silti ajatellut, että Käärijästä tulisi puolisoani. Kunhan jäin koukkuun hänen hahmoonsa ja biisinsä. T: ketjun hammaslääkäri

Mä mietin eilen Kärtsärin ollessa hammaslääkärissä että ei kai se mennyt ketjun hammaslääkärille vieraileen. Oliskin sattunut hyvin 😂

Vierailija
30719/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yksi kaoottisin ketju koko AV:lla. Vuorotellen jutut on kuin harlekiiniromaanissa, tai seksinovellipalstalla ja välillä sellaista asiallista euroviisudataa🙈

Vierailija
30720/34469 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Käärijästä tulee toisinaan vähän biseksuaaliviboja. Voinee olla, että hän tahallaan leikkii näillä teemoilla hakien viisugayden huomiota.:P sille oli sanakin kun haetaan tällaista huomiota.

Damianon sanominen sexy maniksi, Benjamin Peltosen kanssa hinkkaus, Portion Boys kaverin kanssa pussailu, sanoi haluavansa pussailla Robinin kanssa, Bojan poikaystävänä. Sori mutta tää on liian laskelmoitua ollakseen sattumaa😁

Tai sitten tää on vain sitä heteromiesten homoläppää jota tapahtuu joukkueen saunaillassa kännissä. Se on yllättävän yleistä urheilupiireissä leikkiä tällä ja Kärtsykin entinen jääkiekkoilija. Sitä tehdään huumorimielellä bondaten joukkuekavereiden kanssa ihan heteromiesten toimesta

Toisaalta uskon että loppupeleissä Käärijä on semmonen aika perinteinenkin seurustelen naisen kanssa tyyppi varmaan suurimmaksi osaksi.

Liittymättä suoraan näihin bisseviboihin hän näyttää olevan täysin sinut feminiinisen puolensa kanssa ja tämä teema on myös kappaleessa. Miehessä on jotain feminiinistä, lähes pikkupoikamaisuutta ja toisaalta lavalla hänellä on tuo till lindemannmainen persoonan muoto😁 semmoinen maskuliinisuus tulee esille alkuvaiheessa kappaletta. En tiedä onko tuokin tavallaan vaan rooli sillä niitä hän vetää hyvin. No kaikissa on monia puolia ja niinhän se menee. Kaikki ei vain ole sinut kaikkien puoliensa kanssa.

Tahallaan tekee kaiken tuon tekstisi alussa mainitun vokotellakseen viisumiesten äänet. 😎 Noin muuten vaikuttaa täysin heterolta, sellaiselta vaan joka tulee toimeen ihan kaikkien kanssa niin miesten kuin naisten. Mieheksi harvinaisen avoin ja herkkä joten senkin takia varmaan paljon naisia ystävinäkin. Luulen ainakin. 😀

Ketju on lukittu.