Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
30581/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siitä seurasi, kun amatööri äänestettiin isoon maailmaan edustamaan, liian isoihin saappaisiin.

Noh, sano nyt, kuka olisi ollut sun suosikki? 😀 Kukaan ei kysynyt, mutta sano silti.

Vierailija
30582/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on taas tällanen päivä: haukutaan artistin ulkonäkö, vaatteet, ruokavalio ja jaksaminen. Kissaa ei ole haukuttukaan vielä rumaksi, eikä jalkoväliä. Mutta onhan tässä iltaa jäljellä.

Ööh en mä ole nähnyt, että täällä haukuttais hänen jaksamistaan ja ruokavaliota, vaan ollaan lähinnä huolissaan ja pohditaan, miten tämä näkyy viisuissa ja sen jälkeen. Kaikki meistä ymmärtää, että tuolla tahdilla hyvin moni olisi väsynyt eikä ole mikään ihme, että se näkyy vaikka siinä, miten syö. Kritiikki kohdistuukin enemmän priorisointiin ja rajojen laittamiseen, mutta tämäkin tietty on kaksiteräinen miekka, kun toisaalta useat keikat ja haastikset tuo lisää näkyvyyttä, kokemusta ja varmuutta (+rahaa), mutta toisaalta liiallisena ne vievät myös mehuja, kuluttavat ääntä ja keho voi jäädä ylivireään tilaan. Viisut kuitenkin ovat raskas puristus, etenkin Käärijälle ne voivat olla vielä raskaammat, kun ei ole kokemusta isommista lavoista, englannin käyttäminen on jännittänyt eikä se ole hänen vahvimpia alueitaan eikä hän ole tottunut tämmöiseen pyöritykseen ja olemaan isompi nimi edes Suomessa. Äänen huoltaminen on artistille tärkeää ja se tarvitsee myös lepoa, että toimii hyvin ja terveellä tavalla. Viisuissa myös arvostetaan hyvää äänenkäyttöä ja me tiedämme, että Käärijällä on hieno ääni, kun se on kunnossa. Siksi olis sääli, jos se on käheänä viisuissakin. Onneksi tässä nyt on vielä aikaa lepuuttaa ääni kuntoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30583/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siitä seurasi, kun amatööri äänestettiin isoon maailmaan edustamaan, liian isoihin saappaisiin.

Pb:n jäsenet ovat kokeneita, hyviä esiintymään ja laulamaan. Ovat tyylitietoisia ja hyvin käyttäytyviä. Heidän valoisuutensa ja energiansa täyttäisi koko euroviisu areenan.

Vierailija
30584/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/miksi-kaarija-poisti-ensimmaisen-h…

Mun mielestä aiempaa tuotantoa ei pitäis pyyhkiä pois, en edes usko että tuossakaan kappaleessa on kovin "pahat" sanat olleet koska eipä tuo muukaan tuotanto kovin rajua ole. Ei tuo poisto kappaletta tekemättömäksi tee. Selkä suorana vain että tein mitä tein, en tekisi enää.

Naista halventavat sanat, kuten itse kertoi. Yrittääkö pestä mustaa valkoiseksi, nyt kun HOTHOTIT ovat visioineet hänet HOTHOTpojaksi jota halutaan paijata,haistella ja puserrella. Ois voinu Heila-biisin myötä kuva Jerestä muuttua.

Ei olis tarvinnu poistaa.

Vierailija
30585/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, sano nyt, kuka olisi ollut sun suosikki? 😀 Kukaan ei kysynyt, mutta sano silti.

Frederik

Vierailija
30586/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pb:n jäsenet ovat kokeneita, hyviä esiintymään ja laulamaan. Ovat tyylitietoisia ja hyvin käyttäytyviä. Heidän valoisuutensa ja energiansa täyttäisi koko euroviisu areenan.

Kyllä!! He saavat vaivatta kaikki mukaan laulamaan ja viihtymään ekabiisistä viimeiseen. Eikä tarvitse alcoa. Vaikka sitäkin nauttineita keikalla on, ei se haittaa ollenkaan vaikka muuten kännisistä en pidäkään.

Vierailija
30587/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään välitä piikkineuleesta. Luulin, että liioittelitte, mutta - no joo. Itse käsityöharrastajana välillä huomaan, miten joku hyväksi luulemani idea ei sitten toiminutkaan, kun valmiin työn näkee. Olisikohan tässä käynyt samoin. Muista yläosista kyllä pidin, samoin kuin uusista mustavihreistä housuista. Huomasitteko, että Käärijällä oli sen glitterpuvun kanssa crocksit? XD

Vierailija
30588/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun suosikkini oli Robin. Häntä äänestin UMK:ssa. Olisi ollut upea edustaja Suomelle.

- eri

Vierailija
30589/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå siinä Heila biisissä sanottiin? Musta ois piristävää kuulla jotain oikein rasvaista juttua Käärijän kynästä !! 💓

Vierailija
30590/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten täällä kånnykässä latingissa sellanen mehujäänsyönti -edit, ettei mitään rajaa 🔥🔥💦 Lataan sen tänne yksinoikeudella tässä piakkoin jossain vaiheessa. Heila-biisin kunniaksi 🤭

Vierailija
30591/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan mun tv-ruutua täyttänyt. Anteeks, oli pakko päästä sanomaan totuus. 

Vierailija
30592/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään välitä piikkineuleesta. Luulin, että liioittelitte, mutta - no joo. Itse käsityöharrastajana välillä huomaan, miten joku hyväksi luulemani idea ei sitten toiminutkaan, kun valmiin työn näkee. Olisikohan tässä käynyt samoin. Muista yläosista kyllä pidin, samoin kuin uusista mustavihreistä housuista. Huomasitteko, että Käärijällä oli sen glitterpuvun kanssa crocksit? XD

Ai että ihan käsityöharrastaja. Minä olen suunnittelija (korkeakoulututkinto), ja musta se asu on 🔥

Vierailija
30593/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muuten täällä kånnykässä latingissa sellanen mehujäänsyönti -edit, ettei mitään rajaa 🔥🔥💦 Lataan sen tänne yksinoikeudella tässä piakkoin jossain vaiheessa. Heila-biisin kunniaksi 🤭

Laita vaan yleiseen jakoon, viisugayt arvostaa :)

Vierailija
30594/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan käsityöharrastaja. Minä olen suunnittelija (korkeakoulututkinto), ja musta se asu on 🔥

Ootko mies?

Luulen, ettå käsitöitä harrastavat viisugayt tykkäis vähän seksikkäämmästä ja aikuisemmasta asusta - kuin vinkulelu lookalikestä

Vierailija
30595/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä PB-fanit ei tajuu piilovi...uilua

Vierailija
30596/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on taas tällanen päivä: haukutaan artistin ulkonäkö, vaatteet, ruokavalio ja jaksaminen. Kissaa ei ole haukuttukaan vielä rumaksi, eikä jalkoväliä. Mutta onhan tässä iltaa jäljellä.

Ööh en mä ole nähnyt, että täällä haukuttais hänen jaksamistaan ja ruokavaliota, vaan ollaan lähinnä huolissaan ja pohditaan, miten tämä näkyy viisuissa ja sen jälkeen. Kaikki meistä ymmärtää, että tuolla tahdilla hyvin moni olisi väsynyt eikä ole mikään ihme, että se näkyy vaikka siinä, miten syö. Kritiikki kohdistuukin enemmän priorisointiin ja rajojen laittamiseen, mutta tämäkin tietty on kaksiteräinen miekka, kun toisaalta useat keikat ja haastikset tuo lisää näkyvyyttä, kokemusta ja varmuutta (+rahaa), mutta toisaalta liiallisena ne vievät myös mehuja, kuluttavat ääntä ja keho voi jäädä ylivireään tilaan. Viisut kuitenkin ovat raskas puristus, etenkin Käärijälle ne voivat olla vielä raskaammat, kun ei ole kokemusta isommista lavoista, englannin käyttäminen on jännittänyt eikä se ole hänen vahvimpia alueitaan eikä hän ole tottunut tämmöiseen pyöritykseen ja olemaan isompi nimi edes Suomessa. Äänen huoltaminen on artistille tärkeää ja se tarvitsee myös lepoa, että toimii hyvin ja terveellä tavalla. Viisuissa myös arvostetaan hyvää äänenkäyttöä ja me tiedämme, että Käärijällä on hieno ääni, kun se on kunnossa. Siksi olis sääli, jos se on käheänä viisuissakin. Onneksi tässä nyt on vielä aikaa lepuuttaa ääni kuntoon. 

Lähinnä toivois että Käärijä muistaa pitää itsestään huolen kaikessa tuossa ryöpytyksessä kunnon ruokavaliolla, levolla ja palautumisella niin että viisuissa nähdään levännyt, ei kyynistynyt, iloinen höpönassu mikä hän on. Toki tässä ei kukaan velvoita häntä olemaan muuta kuin hän on, kunhan hän itse kokee olonsa hyväksi eikä liian tekemisen näivettämäksi.

On surkeaa katsoa, jos joku ei voi hyvin siksi, että keskittyy viihdyttämään toisia niin että ei jää aikaa itsestä huolenpidolle riittävästi. Eipä se Käärijälle itselleenkään mukava tilanne ole olla viisuissa niin että ääni ei lähde  ja joutuu väkisin puristamaan itsestä vielä mehut, vaikka kaikki on jo puristettu irti. Mennään varaenergialla ja energiajuomalla.

Vierailija
30597/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitå siinä Heila biisissä sanottiin? Musta ois piristävää kuulla jotain oikein rasvaista juttua Käärijän kynästä !! 💓

Muakin kiinnostaa, ja lupaan olla loukkaantumatta.

Vierailija
30598/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan yleiseen jakoon, viisugayt arvostaa :)

Mä testikatseluta sen ekana täällä, Prince BLtä ja 5000 muulta viisugayltä lentäs housunnapit 10 sekunnissa ylä-koilliseen, jos tägäisin...... T.Annaliisa

Vierailija
30599/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilan lyriikat on kadonneet lyrics sivuilta.

Vierailija
30600/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

Luulen, ettå käsitöitä harrastavat viisugayt tykkäis vähän seksikkäämmästä ja aikuisemmasta asusta - kuin vinkulelu lookalikestä

Olen nainen. Mun tekisi mieli koskea niitä piikkejä...

Ketju on lukittu.