Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
30601/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään välitä piikkineuleesta. Luulin, että liioittelitte, mutta - no joo. Itse käsityöharrastajana välillä huomaan, miten joku hyväksi luulemani idea ei sitten toiminutkaan, kun valmiin työn näkee. Olisikohan tässä käynyt samoin. Muista yläosista kyllä pidin, samoin kuin uusista mustavihreistä housuista. Huomasitteko, että Käärijällä oli sen glitterpuvun kanssa crocksit? XD

Ai että ihan käsityöharrastaja. Minä olen suunnittelija (korkeakoulututkinto), ja musta se asu on 🔥

Ootko mies?

Luulen, ettå käsitöitä harrastavat viisugayt tykkäis vähän seksikkäämmästä ja aikuisemmasta asusta - kuin vinkulelu lookalikestä

Olen nainen. Mun tekisi mieli koskea niitä piikkejä...

Taidat olla joku BDSM hörhö

Vierailija
30602/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin nähny mielelläni Kärtsyn ihan puvussa, mahdollisesti värikkäässä tai jossain paidassa joka roikkuisi kuin latinomiehellä vähän avonaisena seksikkäästi päällä :P Tai vaikka jossain karvapuuhkatakissa tai jossain vastaavassa. Paitaa ei tieteskään alla, ikinä :D Mustaa nahkaa myös vaatteissa. Samanlaiset silmämeikit kuin UMK:ssa :P

Ui että!

Toi stylisti halusi tehdä Kärtsystä siilin:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30603/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään välitä piikkineuleesta. Luulin, että liioittelitte, mutta - no joo. Itse käsityöharrastajana välillä huomaan, miten joku hyväksi luulemani idea ei sitten toiminutkaan, kun valmiin työn näkee. Olisikohan tässä käynyt samoin. Muista yläosista kyllä pidin, samoin kuin uusista mustavihreistä housuista. Huomasitteko, että Käärijällä oli sen glitterpuvun kanssa crocksit? XD

Ai että ihan käsityöharrastaja. Minä olen suunnittelija (korkeakoulututkinto), ja musta se asu on 🔥

Ootko mies?

Luulen, ettå käsitöitä harrastavat viisugayt tykkäis vähän seksikkäämmästä ja aikuisemmasta asusta - kuin vinkulelu lookalikestä

Pitääköhän Kärtsäri tällaisesta menosta?🥵🥵

Vierailija
30604/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin nähny mielelläni Kärtsyn ihan puvussa, mahdollisesti värikkäässä tai jossain paidassa joka roikkuisi kuin latinomiehellä vähän avonaisena seksikkäästi päällä :P Tai vaikka jossain karvapuuhkatakissa tai jossain vastaavassa. Paitaa ei tieteskään alla, ikinä :D Mustaa nahkaa myös vaatteissa. Samanlaiset silmämeikit kuin UMK:ssa :P

Ui että!

Tai erivärisissä erimuotoisissa boleroissa. Taidokas suunnittelija ois tehnyt Käärijästä melkeen miespuolisen Ladygagan kulta-aikanaan joka ois herättänyt keskustelua. :D Toki toi piikkipukukin herättää mutta se ei korosta hänen seksikkyyttään niin kuin voisi.

Jos tämä on se miten Käärijä haluaa itseään artistina tuoda esiin, so be it.

Vierailija
30605/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ui että!

Juuuuri näin! Sellaista pukua odotin kanssa sopivasti auki.....Hyvinmuodostuneet rintalihakset kutsuvasti pilkottaen.

😭

Vierailija
30606/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli keltainen versio alunperin, ovat tienneet Ylellä mitä tilasivat 

Vierailija
30607/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ui että!

Tai erivärisissä erimuotoisissa boleroissa. Taidokas suunnittelija ois tehnyt Käärijästä melkeen miespuolisen Ladygagan kulta-aikanaan joka ois herättänyt keskustelua. :D Toki toi piikkipukukin herättää mutta se ei korosta hänen seksikkyyttään niin kuin voisi.

Jos tämä on se miten Käärijä haluaa itseään artistina tuoda esiin, so be it.

En ymmärrå, miksi, koska muutenkin tykkää vapaa ajalla pukeutua mustaan nahkaan aikuisen näköisesti. Sitten yhtäkkiä pikku siililelu.

Tulee fiilis, että suunnittelijat sokeita erikoisuudentavoittelijoita ja Käärijä sanoo kaikkeen yes yes.

Vierailija
30608/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

Pitääköhän Kärtsäri tällaisesta menosta?🥵🥵

Ei varmastikaan liiemmin, mutta luulen, että Vesa Silver pitää.

Vierailija
30609/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäsköhän Ylilaudan jonnet Heilan sanoituksia.

Vierailija
30610/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on taas tällanen päivä: haukutaan artistin ulkonäkö, vaatteet, ruokavalio ja jaksaminen. Kissaa ei ole haukuttukaan vielä rumaksi, eikä jalkoväliä. Mutta onhan tässä iltaa jäljellä.

Mietin just, että pitänee ottaa etäisyyttä ketjuun ettei paha mieli tartu itseenkin. Finaalin jälkeen sitten takaisin.

Vierailija
30611/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsiko arvon asiantuntija, että olisin yrittänyt päteä jollain käsityöharrastuksella? Tämä palsta ei pettänyt tälläkään kertaa. T. Se, jolle vastasit (lääketieteen lisensiaatti, filosofian maisteri)

Vierailija
30612/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä artistin tekee kaiken sen ajan Liverpoolissa ennen viisuja? Harjoituksia tietty riittää.

Vierailija
30613/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä artistin tekee kaiken sen ajan Liverpoolissa ennen viisuja? Harjoituksia tietty riittää.

*artistit

Vierailija
30614/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siitä seurasi, kun amatööri äänestettiin isoon maailmaan edustamaan, liian isoihin saappaisiin.

Noh, sano nyt, kuka olisi ollut sun suosikki? 😀 Kukaan ei kysynyt, mutta sano silti.

Nämä PB-fanit ei tajuu piilovi...uilua

Hyi s***ana, mikä sua vaivaa. Ei ainakaan heitä euroviisuihin. Vastasin sulle, että äänestin Robinia. Lopeta jo vauhkaaminen tuosta bändistä.

Vierailija
30615/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kärtsästä tehtiin siili, miksei mielummin kaalimatoa.

Vierailija
30616/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on taas tällanen päivä: haukutaan artistin ulkonäkö, vaatteet, ruokavalio ja jaksaminen. Kissaa ei ole haukuttukaan vielä rumaksi, eikä jalkoväliä. Mutta onhan tässä iltaa jäljellä.

Mä en pidä kissoista, koirat on kivempia.

Vierailija
30617/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kärtsästä tehtiin siili, miksei mielummin kaalimatoa.

Siiliä ei tee mieli laittaa sinne 🤭

Vierailija
30618/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä kissoista, koirat on kivempia.

Täällä on haukuttu suunnittelijoiden tulkintaa, ei käärijän omia vaatteita

Vierailija
30619/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*artistit

Ensi viikolla on harjoituksia ja mediiatapaamisia, mutta pitäisi jäädä myös vapaa-aikaa. Sunnuntaina viikon päästä on avajaiset turkoosine mattoineen ja siitä alkaa tiukkatahtinen viisuviikko.

Vierailija
30620/34469 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin heräs uteliaisuus kunnolla, mitä siinä Heila-biisissä sanotaan. :D Ymmärrän, että nykyajan cancel-kulttuurin takia teki tuommoisen ratkaisun eikä halua pilata tätä hypeä millään uusilla kohuilla ja on vielä sellainen luonne, ettei haluais loukata ketään, mutta siis ois jotenkin virkistävää et useampi suhtautuis kuin Sini Ariell eli ei lähtis taipumaan canceloijien vaatimuksiin.

Ketju on lukittu.