UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuolla Amsterdamissa ei vielä oikein tapahdu mitään kun tänne meinaa pesiytyä aikanaan Måneskin-ketjusta tuttu munakoisohymiökeskustelu 🤮
Mä voin oikein ilolla vaihtaa kesäkurpitsahymiöksikin 🥒 😍😍 💋
Kesäkurpitsa on oikeampi malli anatomisestikin ajateltuna
Mites toi kurkku? Maistuuko? 😂
Onko tuo avomaankurkku vai kesäkurpitsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tosissaan vai onko nämä jutut täällä läppää? Käärijä on ihan tavallisen amis-Jonnen näköinen, eikä hän erotu röökipaikan pojista mitenkään. Biisi on harvinaisen loistava ja Käärijä osaa esiintyä, mutta että kuola valuisi, juu ei.
Nokun valuuja vähän muukin kuin kuola ........🤷Minkäs siinä teet?
Peruskoulun 9 luokan pojat toistelee juuri näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuolla Amsterdamissa ei vielä oikein tapahdu mitään kun tänne meinaa pesiytyä aikanaan Måneskin-ketjusta tuttu munakoisohymiökeskustelu 🤮
Mä voin oikein ilolla vaihtaa kesäkurpitsahymiöksikin 🥒 😍😍 💋
Kesäkurpitsa on oikeampi malli anatomisestikin ajateltuna
Mites toi kurkku? Maistuuko? 😂
Onko tuo avomaankurkku vai kesäkurpitsa?
Hyppääs nyt sen moposi kyytiin ja käy vähän kylillä ajelemassa, että rauhoitut.
Hei, mennään Euroviisuketjuun ja jätetään nuo tänne kuolaamaan Käärijää!
Joo. Tehdään niin.
Euroviisut Official 2023 ->>>>>>>>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tosissaan vai onko nämä jutut täällä läppää? Käärijä on ihan tavallisen amis-Jonnen näköinen, eikä hän erotu röökipaikan pojista mitenkään. Biisi on harvinaisen loistava ja Käärijä osaa esiintyä, mutta että kuola valuisi, juu ei.
Niin, ei sille oikein voi mitään. En tätä halunnut, mutta niin vain kävi, oon sekaisin Käärijästä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tehdään niin.
Euroviisut Official 2023 ->>>>>>>>
Ei mennä, on niin mukava tirkistellä ja paheksua, kun nuo kuumottelee Kääriijää.....!
Vierailija kirjoitti:
Jos on pitkät varpaat niin kuinkahan se korreloi vihanneksiin ja hedelmiin? Hmmmmm
No hyvältä vaikuttaa kull.. eiku kyllä siis tietenkin. Ehkä pitää pyytää siltä kuvia joka kuvasi painijahousuja läheltä linkissä, saadaan tarkempaa materiaalia sitten tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annaliisat, kummat housut on paremmat, nämä keltaviherraidalliset mustat vai nahkaiset.................😱🔥😳? Mun mielestå näääääääääää
https://www.instagram.com/reel/CrBX3bpMmmw/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
No nää linkin housut korostaa Käärijän parasta puolta eli kauniita silmiä 🤭😂🍆
😂Niin juuri, varmaan joku vastavärijuttu. Joku taitaa tuossa kuvatakin niitä kauniita silmiä !! 👀💚🤩
Kuule, tästä aiheesta EI synny toivomaasi "keskustelua", vaikka kuinka yrittäisit.
Turha tänne on mitään asiallista kirjoittaa, kun näiden eräiden vastaus kaikkeen on varpaat tai lotina.
Täällä ei ole välttämättä kuin tuo yksi palstahäirikkö, joka vastailee itselleen. Harmi.
Kirjoitustyylistä päätellen heitä on kaksi. Varmaan jotkut kaverukset, jotka ovat päättäneet iltaisin treffata tässä ketjussa ja ns. pitävät täällä omaa hauskaa.
Täytyy nolona myöntää, että tein sitä itsekin kavereiden kanssa kissin chatissa, kun olimme teini-ikäisiä.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun 9 luokan pojat toistelee juuri näitä juttuja.
Äläs pojittele annaliisaa!
No niin. Siis nyt kun Euroviisuista on tehtykin Globaalit viisut, niin arvatkaapas mitä? Tulee tuo Käärijän biisi tanssittamaan discokansaa ympäri maailmaa. Sano mun sanoneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annaliisat, kummat housut on paremmat, nämä keltaviherraidalliset mustat vai nahkaiset.................😱🔥😳? Mun mielestå näääääääääää
https://www.instagram.com/reel/CrBX3bpMmmw/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
No nää linkin housut korostaa Käärijän parasta puolta eli kauniita silmiä 🤭😂🍆
😂Niin juuri, varmaan joku vastavärijuttu. Joku taitaa tuossa kuvatakin niitä kauniita silmiä !! 👀💚🤩
Kuule, tästä aiheesta EI synny toivomaasi "keskustelua", vaikka kuinka yrittäisit.
Turha tänne on mitään asiallista kirjoittaa, kun näiden eräiden vastaus kaikkeen on varpaat tai lotina.
Täällä ei ole välttämättä kuin tuo yksi palstahäirikkö, joka vastailee itselleen. Harmi.
Kirjoitustyylistä päätellen heitä on kaksi. Varmaan jotkut kaverukset, jotka ovat päättäneet iltaisin treffata tässä ketjussa ja ns. pitävät täällä omaa hauskaa.
Täytyy nolona myöntää, että tein sitä itsekin kavereiden kanssa kissin chatissa, kun olimme teini-ikäisiä.😂
Mä olin aina Ravintolassa, alaikäisenä 😂
Palkkaskohan Otava Riettaaan Gayn kirjoittamaan homoeroottisen runokirjan..
Ehkä se miettii kässäriä nytkin
Joku sieltä jopa auttoi mua tekemään kotisivut, ja aina samat nimimerkit pyöri, muistakin joitain niistä vieläkin.
10 min päästä alkaa se ohjelma, heippa!
Vierailija kirjoitti:
No niin. Siis nyt kun Euroviisuista on tehtykin Globaalit viisut, niin arvatkaapas mitä? Tulee tuo Käärijän biisi tanssittamaan discokansaa ympäri maailmaa. Sano mun sanoneen...
Kaikki annaliisat globaalisti menee sekaisin meidän Käärijästä 🥰
https://www.instagram.com/reel/CqGj5J6LzP7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
🔥🔥🔥 perjantaita annaliisoille 🔥🔥🔥
Käärijä on kyllä hyvä tanssija, oli hyvät muuvit siinä reggaeversiossa 😍
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kyllä hyvä tanssija, oli hyvät muuvit siinä reggaeversiossa 😍
Mikä reggaeversio?
Ikää on ehkä 15 vuotta.