UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapo on usein keikalla ilman paitaa. Miehekkään näköinen mies eikä mikään itseään esittelevä, pullisteleva, keskenkasvuinen kloppi. Focus on siellä missä pitääkin; musiikissa. Ei kielen roikottamisessa, lipomisessa ja sormien nuoleskelussa.
Hehee. :D Näppynen luusäkki jolla liimaletti, sammakon suu ja epätasaiset hampaat. Muutenkin mikä lie nynnykkä seurakuntanuori taustaltaan. Tulee mieleen Anssi Kela.
Tässä erään Käärijä-fanin kommentti, näyte kyvyistään.
Älykkäitä, fiksuja ihmisiä. Ovat avarakatseisia, suvaitsevaisia. Osaavat käyttäytyä ja keskustella, pysyä asiassa.Käärijä voi olla ylpeä faneistaan!
Ensin joku kirjoittaa täällä Pb:tä kehuvan viestin. Sen jälkeen joku provosoituu ja haukkuu Pb:n lyttyyn. Sen jälkeen joku taas provosoituu ja haukkuu Käärijän fanit lyttyyn. Ei hitsi tätä touhua täällä.🤣 Noi viestitkin on kuin eskarilaisen kynästä.
Sanos muuta. Ja tätä samaa pelleilyä on menty nyt monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
tässä on reggaee..Vierailija kirjoitti:
Instassa ainakin esc_newsin sivulla oli aiemmin tänään pätkä jossa viisuedustajat esitti kappaleitaan vähän eri versioina, esim. Käärijä esitti reggaeversiota ja Luke Black oli pianon takana. Ehkä joku on onnistunut näkemään nuo jo kokonaan.
Sehän on Vain elämää! Enää puuttuu parit itkut välistä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyrsii, kun jotkut kaksi (?) haukkuvat täällä ristiin Käärijää ja Aapoa. Ettekö todellakaan voi millään lopettaa?
Tai sitten kyseessä on yksi ja sama henkilö, joka yrittää kommenteillaan saada muut näkemään punaista. Tässä ketjussa vierailee välillä monen näköistä trollia.
Vierailija kirjoitti:
Olen Käärijän fani ja minusta tuo kommentti Aaposta on törkeä.
Väittäisin että suurimman osan mielestä näin on. Miten jollekin tulee edes mieleen kirjoittaa tuollaista? Samaa tekee myös se tyyppi, joka jatkuvasti haukkuu Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyrsii, kun jotkut kaksi (?) haukkuvat täällä ristiin Käärijää ja Aapoa. Ettekö todellakaan voi millään lopettaa?
Luulen, ettå kyseessä on yksi ja sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Instassa ainakin esc_newsin sivulla oli aiemmin tänään pätkä jossa viisuedustajat esitti kappaleitaan vähän eri versioina, esim. Käärijä esitti reggaeversiota ja Luke Black oli pianon takana. Ehkä joku on onnistunut näkemään nuo jo kokonaan.
Siis, OMG, Kärde!!!! 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
No onneksi on ollut hiljaista vatsa rintamalla. Vatsahullu on ehkä poistunut tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, OMG, Kärde!!!! 🔥🔥🔥
Kahtokee kaikki annaliisat!
Kyseessä ON yksi ja sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi on ollut hiljaista vatsa rintamalla. Vatsahullu on ehkä poistunut tästä ketjusta.
Vatsa on 👌👌👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, OMG, Kärde!!!! 🔥🔥🔥
Varo ettei kohta syty tulipalo.
https://www.instagram.com/reel/CrBykHVuQKI/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
Kahtokaas anskut täääääää........😘😘
Tietääkö joku täällä lakiasioista? Minulla on nyt koossa 300 sivua fantasioita ja runoja Käärijästä. Jos haluan, että ne julkaistaan, niin en varmaan voi käyttää niissä Käärijä sanaa? Onko se laitonta? Mikä olisi hyvä nimi kirjalle?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku täällä lakiasioista? Minulla on nyt koossa 300 sivua fantasioita ja runoja Käärijästä. Jos haluan, että ne julkaistaan, niin en varmaan voi käyttää niissä Käärijä sanaa? Onko se laitonta? Mikä olisi hyvä nimi kirjalle?
Käärijän painajainen
Vierailija kirjoitti:
Joku peitenimi...kaikki me tiedetään, ketä tarkoitat!......
Vierailija kirjoitti:
miksi mua naurattaa toi ihan hirveesti 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän painajainen
Niistä voi tehdä elokuvankin tyyliin Rosemarym painajainen
Ei kuulostanut yhtään Kärtsältä tuo reggaeversio. Luke vei tässä pidemmän korren. 😊
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CqGj5J6LzP7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
🔥🔥🔥 perjantaita annaliisoille 🔥🔥🔥
Toi hikinen yläkroppa umk:n voiton jälkeen............. huh, ihan älyttömän kuuma.
Tulee tylsä TTK-kausi jos Käärijä menee sinne (voittaisi varmasti)