Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
27661/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tylsä TTK-kausi jos Käärijä menee sinne (voittaisi varmasti)

Vierailija
27662/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapo on usein keikalla ilman paitaa. Miehekkään näköinen mies eikä mikään itseään esittelevä, pullisteleva, keskenkasvuinen kloppi. Focus on siellä missä pitääkin; musiikissa. Ei kielen roikottamisessa, lipomisessa ja sormien nuoleskelussa.

Hehee. :D Näppynen luusäkki jolla liimaletti, sammakon suu ja epätasaiset hampaat. Muutenkin mikä lie nynnykkä seurakuntanuori taustaltaan. Tulee mieleen Anssi Kela. 

Tässä erään Käärijä-fanin kommentti, näyte kyvyistään.

Älykkäitä, fiksuja ihmisiä. Ovat avarakatseisia, suvaitsevaisia. Osaavat käyttäytyä ja keskustella, pysyä asiassa.

Käärijä voi olla ylpeä faneistaan!

Ensin joku kirjoittaa täällä Pb:tä kehuvan viestin. Sen jälkeen joku provosoituu ja haukkuu Pb:n lyttyyn. Sen jälkeen joku taas provosoituu ja haukkuu Käärijän fanit lyttyyn. Ei hitsi tätä touhua täällä.🤣 Noi viestitkin on kuin eskarilaisen kynästä.

Sanos muuta. Ja tätä samaa pelleilyä on menty nyt monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27663/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa ainakin esc_newsin sivulla oli aiemmin tänään pätkä jossa viisuedustajat esitti kappaleitaan vähän eri versioina, esim. Käärijä esitti reggaeversiota ja Luke Black oli pianon takana. Ehkä joku on onnistunut näkemään nuo jo kokonaan.

tässä on reggaee..

Sehän on Vain elämää! Enää puuttuu parit itkut välistä.

Vierailija
27664/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyrsii, kun jotkut kaksi (?) haukkuvat täällä ristiin Käärijää ja Aapoa. Ettekö todellakaan voi millään lopettaa?

Tai sitten kyseessä on yksi ja sama henkilö, joka yrittää kommenteillaan saada muut näkemään punaista. Tässä ketjussa vierailee välillä monen näköistä trollia.

Vierailija
27665/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Käärijän fani ja minusta tuo kommentti Aaposta on törkeä.

Väittäisin että suurimman osan mielestä näin on. Miten jollekin tulee edes mieleen kirjoittaa tuollaista? Samaa tekee myös se tyyppi, joka jatkuvasti haukkuu Käärijää.

Vierailija
27666/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyrsii, kun jotkut kaksi (?) haukkuvat täällä ristiin Käärijää ja Aapoa. Ettekö todellakaan voi millään lopettaa?

Luulen, ettå kyseessä on yksi ja sama henkilö.

Vierailija
27667/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa ainakin esc_newsin sivulla oli aiemmin tänään pätkä jossa viisuedustajat esitti kappaleitaan vähän eri versioina, esim. Käärijä esitti reggaeversiota ja Luke Black oli pianon takana. Ehkä joku on onnistunut näkemään nuo jo kokonaan.

tässä on reggaee..

Siis, OMG, Kärde!!!! 🔥🔥🔥

Vierailija
27668/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi on ollut hiljaista vatsa rintamalla. Vatsahullu on ehkä poistunut tästä ketjusta.

Vierailija
27669/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä on reggaee..

Siis, OMG, Kärde!!!! 🔥🔥🔥

Kahtokee kaikki annaliisat!

Vierailija
27670/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ON yksi ja sama henkilö.

Vierailija
27671/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi on ollut hiljaista vatsa rintamalla. Vatsahullu on ehkä poistunut tästä ketjusta.

Vatsa on 👌👌👌

Vierailija
27672/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä on reggaee..

Siis, OMG, Kärde!!!! 🔥🔥🔥

Varo ettei kohta syty tulipalo.

Vierailija
27673/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CrBykHVuQKI/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==

Kahtokaas anskut täääääää........😘😘

Vierailija
27674/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku täällä lakiasioista? Minulla on nyt koossa 300 sivua fantasioita ja runoja Käärijästä. Jos haluan, että ne julkaistaan, niin en varmaan voi käyttää niissä Käärijä sanaa? Onko se laitonta? Mikä olisi hyvä nimi kirjalle?

Vierailija
27675/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku täällä lakiasioista? Minulla on nyt koossa 300 sivua fantasioita ja runoja Käärijästä. Jos haluan, että ne julkaistaan, niin en varmaan voi käyttää niissä Käärijä sanaa? Onko se laitonta? Mikä olisi hyvä nimi kirjalle?

Käärijän painajainen

Vierailija
27676/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku peitenimi...kaikki me tiedetään, ketä tarkoitat!......

Vierailija
27677/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä on reggaee..

miksi mua naurattaa toi ihan hirveesti 😂😂😂😂

Vierailija
27678/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän painajainen

Niistä voi tehdä elokuvankin tyyliin Rosemarym painajainen

Vierailija
27679/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulostanut yhtään Kärtsältä tuo reggaeversio. Luke vei tässä pidemmän korren. 😊

Vierailija
27680/34469 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CqGj5J6LzP7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

🔥🔥🔥 perjantaita annaliisoille 🔥🔥🔥

Toi hikinen yläkroppa umk:n voiton jälkeen............. huh, ihan älyttömän kuuma.

Ketju on lukittu.