UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukevät olisi ollut totisesti erilainen, jos voittaja olisi ollut joku muu kuin Cha cha cha. Tuskin olisi tullut seurattua koko kisaa kuin korkeintaan puolivaloilla. Ja suosikkina olisi ollut ilman muuta Loreen.
Olisin Kuumaan matkaa viisuja kohti seurannut varmaan melkein yhtä innolla. Olisi ollut hauska nähdä heidät prepartyissä myös. Käärijä eroaa tuolla kappalellaan tietty muista, Kuumaalla olisi ollut enemmän kilpailua kun noita bändejä on aika paljon.
Varmaan olisin seurannut joka tapauksessa edustajasta huolimatta. Robinille toki toivoin edustuspaikkaa. Benjaminkin olisi ollut persoonana hauska seurattava.
Mun toinen suosikki oli Benjamin. Biisi oli mieleen jäävä ja esitys hienovaraisen eroottinen.
En ole aiemmin noteerannut häntä, mutta UMK myötä kiinnostus heräsi. Jotenkin aikuistunut.
Benkku ois ollut parempi optio tänä vuonna. Liikaa miesbändejä kilpailemassa.
Tänä vuonna on kyllä tosi paljon biisejä mistä pidän paljon Käärijän lisäksi.Esim. Ranska, Itävalta, Serbia, Australia, Latvia, Moldova, Tsekki,Saksa... Eikä siihen edes lopu :-D
Kuuntelin euroviisulistaa Spotifyssä. Huippu viisut kaikenkaikkiaan Käärijän mukanaolon ja muidenkin artistien vuoksi. Vielä kk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Portion Boysin musiikkivideoita katsoo, ja sitä UMK-liveäkin, niin onhan ne kaikki hemmetin hyvännäköisiä, kauniita ihmisiä ja timmissä kunnossa. Siis sen lisäksi että osaavat laulaa.
Aapo ja Kenraali Vahva suosikkejani. Komeita Miehiä, eivätkä korosta mitenkään eroottisuuttaan. Sen vuoksi ovat niin hot.
Millä tavoin Käärijä korostaa eroottisuuttaan? Aapo taitaa olla aika usein ilman paitaa. (Ja jos joku taas kysyy, että kuka Aapo, niin vastataan se villakoira, jotta päästään vähemmällä).
Ei korosta kun se tulee luonnostaan 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapo on usein keikalla ilman paitaa. Miehekkään näköinen mies eikä mikään itseään esittelevä, pullisteleva, keskenkasvuinen kloppi. Focus on siellä missä pitääkin; musiikissa. Ei kielen roikottamisessa, lipomisessa ja sormien nuoleskelussa.
Hehee. :D Näppynen luusäkki jolla liimaletti, sammakon suu ja epätasaiset hampaat. Muutenkin mikä lie nynnykkä seurakuntanuori taustaltaan. Tulee mieleen Anssi Kela.
Tässä erään Käärijä-fanin kommentti, näyte kyvyistään.
Älykkäitä, fiksuja ihmisiä. Ovat avarakatseisia, suvaitsevaisia. Osaavat käyttäytyä ja keskustella, pysyä asiassa.
Käärijä voi olla ylpeä faneistaan!
Vierailija kirjoitti:
Annaliisat, kummat housut on paremmat, nämä keltaviherraidalliset mustat vai nahkaiset.................😱🔥😳? Mun mielestå näääääääääää
https://www.instagram.com/reel/CrBX3bpMmmw/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
Mun mielestä mustat, mutta ne on venyneet, ylen pitäisi niistäkin tehdä uudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annaliisat, kummat housut on paremmat, nämä keltaviherraidalliset mustat vai nahkaiset.................😱🔥😳? Mun mielestå näääääääääää
Joskus sitä vaan tulee mieleen, että vastaileeko ihmiset linkkejå avaamatta 🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapo on usein keikalla ilman paitaa. Miehekkään näköinen mies eikä mikään itseään esittelevä, pullisteleva, keskenkasvuinen kloppi. Focus on siellä missä pitääkin; musiikissa. Ei kielen roikottamisessa, lipomisessa ja sormien nuoleskelussa.
Hehee. :D Näppynen luusäkki jolla liimaletti, sammakon suu ja epätasaiset hampaat. Muutenkin mikä lie nynnykkä seurakuntanuori taustaltaan. Tulee mieleen Anssi Kela.
Älykkäitä, fiksuja ihmisiä. Ovat avarakatseisia, suvaitsevaisia. Osaavat käyttäytyä ja keskustella, pysyä asiassa.Käärijä voi olla ylpeä faneistaan!
Ensin joku kirjoittaa täällä Pb:tä kehuvan viestin. Sen jälkeen joku provosoituu ja haukkuu Pb:n lyttyyn. Sen jälkeen joku taas provosoituu ja haukkuu Käärijän fanit lyttyyn. Ei hitsi tätä touhua täällä.🤣 Noi viestitkin on kuin eskarilaisen kynästä.
Olen Käärijän fani ja minusta tuo kommentti Aaposta on törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäitä, fiksuja ihmisiä. Ovat avarakatseisia, suvaitsevaisia. Osaavat käyttäytyä ja keskustella, pysyä asiassa.Käärijä voi olla ylpeä faneistaan!
Sulla on jäänyt sama levy soimaan.
Tuo Aapoa "värikkäästi" kuvaileva voi olla PB fanikin, joka haluaa luoda tånne kunnon draaman kaarta.
Vierailija kirjoitti:
No nää linkin housut korostaa Käärijän parasta puolta eli kauniita silmiä 🤭😂🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sanoisin niin et tää linkki kannattaa avata🔥😋😘😛🥰😍 ellei sulla oo 20 kissaa eikä yhtään miestä eikä ees kevättä rinnassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aapoa "värikkäästi" kuvaileva voi olla PB fanikin, joka haluaa luoda tånne kunnon draaman kaarta.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Niin juuri, varmaan joku vastavärijuttu. Joku taitaa tuossa kuvatakin niitä kauniita silmiä !! 👀💚🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori 😅 En yleensä klikkaile täällä mitään mistä mun henkilöllisyyden voisi saada selville. Mitä linkin takana oli, ilmeisesti jotkut muut housut 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Niin juuri, varmaan joku vastavärijuttu. Joku taitaa tuossa kuvatakin niitä kauniita silmiä !! 👀💚🤩
Kuule, tästä aiheesta EI synny toivomaasi "keskustelua", vaikka kuinka yrittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, tästä aiheesta EI synny toivomaasi "keskustelua", vaikka kuinka yrittäisit.
Ei tarvitsekaan, kunhan totesin, ettå joku heiluu kameran kanssa eturivissä. Kiva kun kaikki tärkeät yksityiskohdat ikuistetaan keikoilla!
Ööööö....Mistä halusitkaa keskustella 🤪???
Harmi kun tuolla Amsterdamissa ei vielä oikein tapahdu mitään kun tänne meinaa pesiytyä aikanaan Måneskin-ketjusta tuttu munakoisohymiökeskustelu 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synty jo 😘
Mun toinen suosikki oli Benjamin. Biisi oli mieleen jäävä ja esitys hienovaraisen eroottinen.
En ole aiemmin noteerannut häntä, mutta UMK myötä kiinnostus heräsi. Jotenkin aikuistunut.