UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauheaa jos Kärtsä saisi noilta reissuiltaan koronan juuri viisusemeihin ja finaaliin :/
Mä mietin kun se nuolee niitä käsiään että niinhän sillä kohta on joku korona tai vähintään vatsatauti 🥶
Just siks Käärijä onkin niin vastustuskykyinen mies. 😋😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauheaa jos Kärtsä saisi noilta reissuiltaan koronan juuri viisusemeihin ja finaaliin :/
Mä mietin kun se nuolee niitä käsiään että niinhän sillä kohta on joku korona tai vähintään vatsatauti 🥶
Just siks Käärijä onkin niin vastustuskykyinen mies. 😋😋
Muista mitä totesit, kun Käärijä semissä maailmanlopun lentsussa....eikä suusta tule cha cha cha vaan atsiih atsiih...
Tuo käsien nuolemin ei kyllä ole oikein järkevää etenkin kun vaikuttaa tyypiltä joka ei paljon käsiään pese (koska nuolee ne puhtaaksi). Toi on riskihommaa.
Oli ihana nähdä Käärijä instakuvassa muiden keskellä iloisena 😍
Mitå jos Käärijälle tulee kunnon ohimo ja pälvikalju!
Käärijän nauru on niin ihana!
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana nähdä Käärijä instakuvassa muiden keskellä iloisena 😍
No onko se koskaan näiden UMK ja Viisukarkeloiden aikana kovin surulliselta näyttänyt...
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Käärijä-hypetys aiheuttaa meillä kateutta sekä muissa artisteissa että heidän faneissaan. Ei tule mieleen, onko tämän mittaluokan hypeä ollut aiemmin Euroviisuissa, ei ainakaan suomalaisedustajan kohdalla.
Toisaalta PB-fani äsken totesi, että Käärijäfanit ovat kateellisia PB:n menestyksestä. Ei ehkä kannata heiluttaa kateellisuuskorttia. Se tuntuu turhanpäiväiseltä ja negatiivisella tavalla hyvin suomalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehemme maailmalla.
Oon Käärijäfani mutta en oikein innostu näistä ulkomaisista haastatteluista, jotenkin tulee vaikea olo kun katsoo. Ymmärrän että muiden mielestä varmaan on söpöä ja ihanaa. Nuuska näyttäisi myös olevan huulessa mutta se varmaan rauhoittaa.
Että sekin nyt vielä. Kuten kommenteistakin näkyy, Käärijän englannin kielen taitoa pidetään odotettua/luultua parempana. Eihän espanjalaiset itsekään aina puhu englantia hirveän taitavasti, vaikka Espanja on turistimaa.
No odotukset ja luulot kielitaidosta ovat kyllä tainneet olla täysi nolla, jos sitä nyt pidetään luultua parempana.
Joissakin ulkomaalaisten kommenteissa epäillään Käärijän feikkaavan kielitaidottomuutensa vitsinä. Oliko wiwibloggs jossa monet niin kirjoittaa, koska Suomessa ihmiset osaavat hyvin englantia.
Mun mies epäili samaa jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehemme maailmalla.
Oon Käärijäfani mutta en oikein innostu näistä ulkomaisista haastatteluista, jotenkin tulee vaikea olo kun katsoo. Ymmärrän että muiden mielestä varmaan on söpöä ja ihanaa. Nuuska näyttäisi myös olevan huulessa mutta se varmaan rauhoittaa.
Että sekin nyt vielä. Kuten kommenteistakin näkyy, Käärijän englannin kielen taitoa pidetään odotettua/luultua parempana. Eihän espanjalaiset itsekään aina puhu englantia hirveän taitavasti, vaikka Espanja on turistimaa.
No odotukset ja luulot kielitaidosta ovat kyllä tainneet olla täysi nolla, jos sitä nyt pidetään luultua parempana.
Joissakin ulkomaalaisten kommenteissa epäillään Käärijän feikkaavan kielitaidottomuutensa vitsinä. Oliko wiwibloggs jossa monet niin kirjoittaa, koska Suomessa ihmiset osaavat hyvin englantia.
Mun mies epäili samaa jo aiemmin.
Suomessa moni ymmärtää englantia ihan hyvin, mutta on monia, joilla se puhuminen on jäänyt vähemmälle. Käärijällä on ilmeisesti sama, että hän ymmärtää englantia kyllä ihan hyvin, mutta puhuminen on hankalampaa. Sekin tosin johtuu pääosin siitä, ettei ole päässyt kieltä käyttämään. Minusta hän aluksi ehkä korosti sitä rallienkkua ja siinä oli vähän sellaista, että näytteli osin sitä, mutta noissa haastiksissa vaikuttaa mun mielestä ihan aidosti puhuvan noin. Eikä mun mielestä puhu ollenkaan huonosti, vaan tulee hyvin ymmärretyksi ja hänen persoonansa tulee ihanasti läpi, vaikka ei ehkä saakaan sanottua kaikkea, mitä haluaisi. Suomessa on kans tyypillistä vähätellä, ettei osaa englantia, kun olettaa, että kaikki muut osaa täällä tosi hyvin ja ite on se, joka ei sit muka osaa, vaikka se heikomminkin enkkua osaava suomalanen puhuu parempaa enkkua kuin moni muu tässä maailmassa.
Voitaisko puhua välillä vaikka Käärijän seksikkyydestä? Mun mielestä siitä olisi vielä paljon puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin Kärdedissauksen /Robin/PB- nostatuksen jålkeen alkaa kuuma iltavuoro 🔥
Kuumuuden määrä riippuu siitä tuleeko kuolattavaa, oon kyllä ihan valmis antamaan parastani 🤭
Vastailetko itse itsellesi?
No en vastaile, vielä ei olla niin syvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Euroviisuehdokkaan pitäisi ajatella ehdokkuuttaan jonain jumalan lahjana ja kilpaurheilutuloksena. Eivät euroviisut ole välttämättä artistille mikään jalkapallon maailmancup. Ammattiurheilijalle se kilpailutilanne toistuu koko ajan uralla, laulajalle tai taiteilijalle keskeistä on kuitenkin saada taiteelleen näkyvyyttä ja toteuttaa itseään ja joku laulukilpailu, ainakin tämän luokan, tulee vastaan ehkä kerran elämässä. Ei siihen osaa välttämättä suhtautua täysin oikeaoppisesti ja tuloksellisesti. Lordikin sanoi, ettei voitto ollut heille mikään iso juttu. Jättäkää Käärijä rauhaan.
Tuon mielipiteen pohjalta, olisi siis ollut ihan sama, kuka UMK-finalististeista olisi lähetetty Liverpooliin.
Olisikin ollut tosiaan paljon parempi lähettää Robin sinne, koska hän nyt ainakin aidosti halusi juuri euroviisuedustajaksi ja edistämään kv. uraa. Hän oli niin valmis kaikkiin kv. promootioihin ja itse euroviisutapahtumaan. Käärijä olisi saanut rauhassa nauttia kotimaan hypestä ja tehdä täällä sydämensä kyllyydestä keikkoja. Ei olisi tarvinnut lähteä minnekään sönköttämään huonoa englantia. Olisi ollut täydellinen win-win-tilanne.
No tämä: Valitako hyvä biisi ja karismaattinen esiintyjä vai ja komea ja hyvää englantia puhuva haastateltava mutta helposti unohtuva biisi?
Paitsi, että Robin on komea ja hyvin englantia puhuva, hän on myös takuuvarma esiintyjä ja laulaja, hänellä on kansainvälistä kokemusta sekä kokemusta isoista lavoista ja euroviisuesitys olisi ollut se huikea umk-esitys.
Me useimmat varmaan toivomme, että Robin osallistuu joskus uudelleen iskevämmällä biisillä. Miehessä ei mitään vikaa.
Jos katsot tätä vedonlyöntitilastoa, niin siellä on 30+ sijoilla esim. kaksi Euroviisuissa aikaisemmin ollutta kilpailijaa (toinen taustalaulajana), joilla on esiintymisvarmuutta ja -taitoa, eikä muillakaan viimeisillä vaikuta olevan kieli- tai laulutaidoista kiinni. Kappaleidensa vain on tässä vaiheessa arvioitu olevan vaikeammin aukeavia tai tylsempiä tai oudompia.
Minusta Robinin kappale oli paljon parempi kuin nuo nyt oddseissa sijoilla 30+ olevat. Ja live-esityshän oli aivan huikea. En oikein usko, että hän enää lähtee uudelleen mukaan UMK:hon. Sai niin paljon aiheetonta lokaa niskaansa. Harmittaa edelleenkin paljon tämä menetetty ainutkertainen mahdollisuus.
Miten voi harmittaa, kun nyt meillä on Käärijä joka niittää suosiota ympäri Eurooppaa? Ymmärtäisin harmituksen, jos meillä olisi nyt joku huono edustaja, mutta nyt on ihan oikeisti mahdollisuudet vaikka voittaa koko viisut.
Harmittaa Robinin puolesta. Hän ei ansainnut sitä kuraa, mitä valitettavasti esim. Käärijäfanit kaatoivat hänen niskaansa. Harmittaa myös se, ettö Robinin huikea live-esitys jäi vaille arvostusta, jonka se olisi ansainnut.
Ei ole kiva että syytät meitä Käärijä-faneja. Minä ainakin olen aina tykännyt myös Robinista.
En minäkään robinista ole mitään sanonut. PB taas on ihan toinen juttu. Sille ei armoa!
Fakta on se, että eniten kuraa niskaansa UMK:ssa sai täysin aiheetta PB.
Ja saa vieläkin. Se on kateutta, kun oletetaan että PB:n suosio on Käärijältä pois. PB:n keikat edelleen loppuunmyytyjä, ja suosio entistä vahvempi. Joten sikäli ei sillä haukkumisella ei ole mitään merkitystä.
Tämä PB taisi kyllä itse tehdä asiasta elämää suuremman numeron. Mainoskikka vai mikä lie, mutta menikö ikinä poliisille asti tutkintaan tämäkään keissi? Nimittäin mitään ei ole kuulunut tuosta alun rummututuksen jälkeen.
Siis Käärijä on täällä viikolla Liettuassa, Lontoossa ja Amsterdamissa? Huh huh kyllä äijää nyt viedään!
Vierailija kirjoitti:
Mitå jos Käärijälle tulee kunnon ohimo ja pälvikalju!
Siis niin että otsista ei enää ole?
Eikös hiusten määrä ole periytyvää
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko puhua välillä vaikka Käärijän seksikkyydestä? Mun mielestä siitä olisi vielä paljon puhuttavaa.
Sopii! Minua hämmentää se, että vaikka Käärijän lavaolemus ja hänen persoonansa lavan ulkopuolella ovat aika erilaiset, niin silti on lavalla että lavan ulkopuolella seksikäs, oli sitten se alkuvoimainen ja sormia nuoleva alfa lavalla tai sitten tuo symppis ja höppänä tyyppi, jolla jää vetskarit auki ja katoaa bolerot. Ja tuo nauru viimeistään sulattaa mun sydämen.
Katselin instasta että ainakin Aussien Voyager ja Moldovan Pasha vetävät keikat Lontoossa ennen viisuja. Nyt Kärtsällekin keikka tulille johonkin pikkuklubille sinne! Siellä vois sitten esittää Viulunkielet ja kaikki. 🔥
Musta hän on niin ihana että annan anteeksi jopa nuuskaamisen. Mikä muhun on mennyt
Se on tiistai-ilta taas, ainakin oli vähän aikaa sitten villein ilta täällä :D
Nyt on kiva haastis. Käy ilmi myös K:n lempiartisti UMKssa
Uskon, että Käärijä-hypetys aiheuttaa meillä kateutta sekä muissa artisteissa että heidän faneissaan. Ei tule mieleen, onko tämän mittaluokan hypeä ollut aiemmin Euroviisuissa, ei ainakaan suomalaisedustajan kohdalla.