Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
26981/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko puhua välillä vaikka Käärijän seksikkyydestä? Mun mielestä siitä olisi vielä paljon puhuttavaa.

Sellainen kommentti, että olettekos tätä nähneet? 😁🔥

Vierailija
26982/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehemme maailmalla.

Oon Käärijäfani mutta en oikein innostu näistä ulkomaisista haastatteluista, jotenkin tulee vaikea olo kun katsoo. Ymmärrän että muiden mielestä varmaan on söpöä ja ihanaa. Nuuska näyttäisi myös olevan huulessa mutta se varmaan rauhoittaa.

Että sekin nyt vielä. Kuten kommenteistakin näkyy, Käärijän englannin kielen taitoa pidetään odotettua/luultua parempana. Eihän espanjalaiset itsekään aina puhu englantia hirveän taitavasti, vaikka Espanja on turistimaa.

No odotukset ja luulot kielitaidosta ovat kyllä tainneet olla täysi nolla, jos sitä nyt pidetään luultua parempana.

Joissakin ulkomaalaisten kommenteissa epäillään Käärijän feikkaavan kielitaidottomuutensa vitsinä. Oliko wiwibloggs jossa monet niin kirjoittaa, koska Suomessa ihmiset osaavat hyvin englantia.

Mun mies epäili samaa jo aiemmin.

Ihan ymmärrettävää, että monet ulkomaalaiset epäilevät Käärijän feikkaavan kielitaidottomuuttaan vitsinä tosiaankin siksi, että on yleisesti totuttu siihen, että suomalaiset viisuedustajat sekä suomalaiset ylipäänsä puhuvat hyvää englantia. Käärijä myöskin rakensi ihan onnistuneesti somessaan huono rallienglanti -brändinsä. Lisäksi epäilyjä feikkaamisesta tuo se, että Käärijä ymmärtää puhetta suht hyvin. Se on kuitenkin nähty ja kuultu, että puheen tuottaminen tuottaa hänelle oikeasti suuria vaikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26983/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se kaunis runo hävisi, jonka äsken uppasin?

Poistoon.

Vierailija
26984/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Käre pötkötellytkään vaan lähti Liettuaan. 😢

Jos sä pötköttelyä haluat katsoa, niin kohta varmaan alkaa Norppalive ja Pullervo. Käärijä ei ehdi nyt lepäämään.

Vierailija
26985/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän haastatteluissa tekemät kielioppivirheet ovat mielestäni ns. uskottavia hioutumattoman englanninpuhujan virheitä. Esim. Wiwibloggsin haastattelussa hän sanoi "I'm interesting" (kun tarkoitti olevansa kiinnostunut). Sitten taas somesisällöissä voi olla rallienglantilisää, esim. siinä kissavideossa.

Vierailija
26986/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo BAB video on muuten aika hyvä!!!

Sanon tämän annaliisana...

Vierailija
26987/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se kaunis runo hävisi, jonka äsken uppasin?

Poistoon.

Siinähån oli riimit kohdallaan, hyvä rytmi ja symbolisia vertauskuvia 🤷

Vierailija
26988/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehemme maailmalla.

Oon Käärijäfani mutta en oikein innostu näistä ulkomaisista haastatteluista, jotenkin tulee vaikea olo kun katsoo. Ymmärrän että muiden mielestä varmaan on söpöä ja ihanaa. Nuuska näyttäisi myös olevan huulessa mutta se varmaan rauhoittaa.

Että sekin nyt vielä. Kuten kommenteistakin näkyy, Käärijän englannin kielen taitoa pidetään odotettua/luultua parempana. Eihän espanjalaiset itsekään aina puhu englantia hirveän taitavasti, vaikka Espanja on turistimaa.

No odotukset ja luulot kielitaidosta ovat kyllä tainneet olla täysi nolla, jos sitä nyt pidetään luultua parempana.

Joissakin ulkomaalaisten kommenteissa epäillään Käärijän feikkaavan kielitaidottomuutensa vitsinä. Oliko wiwibloggs jossa monet niin kirjoittaa, koska Suomessa ihmiset osaavat hyvin englantia.

Fiksu sun mies. Minun on hyvin vaikea käsittää, miten on noin huono enkussa. Onko Jere peruskoulussa ollessaan vapautettu englanninkielen opiskelusta? Jokuhan siihen täytyy olla syynä, kun kuitenkin suorittanut peruskoulun sekä ammatillisen tutkinnon tällä vuosituhannella. Vai kuuluuko Käärijän rooliin bad english.

Luultavasti Jereä ei vain ole kiinnostanut englannin opiskelu tai sitten hänellä on ollut jonkinlaisia oppimisvaikeuksia tai keskittymisvaikeuksia. Joissakin haastatteluissahan hän on sanonut, että alkoi kirjoitella räppiriimejä koulussa enkun tunneilla. Jotain enkun tunneilta on jäänyt kuitenkin mieleen, koska hän kuitenkin haastatteluissa on ymmärtänyt kysymykset kohtalaisen hyvin. Oma puheen tuottaminen on kuitenkin tosi paljon vaikeampaa kuin ymmärtäminen.

Vierailija
26989/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellenkin. Käärijän 'räppiosuudet' on omiin korviin liian falskia ja pingottunutta huutoa.

Viisuissa menee muun performanssisälän ohessa

Vierailija
26990/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisinko että tuo on lähinnä viisujomoille fantasiaa 😀

Vierailija
26991/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jomoille, homoille, mitä näitä nyt on 😆

Vierailija
26992/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo Benkkuosuus on vähän turhan pitkitetty. Benkussa kun on todellista gay -appealia kuin vessapaperitelineessä. Esim Aapo ois toiminu paremmin

Vierailija
26993/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehemme maailmalla.

Fiksu sun mies. Minun on hyvin vaikea käsittää, miten on noin huono enkussa. Onko Jere peruskoulussa ollessaan vapautettu englanninkielen opiskelusta? Jokuhan siihen täytyy olla syynä, kun kuitenkin suorittanut peruskoulun sekä ammatillisen tutkinnon tällä vuosituhannella. Vai kuuluuko Käärijän rooliin bad english.

Luultavasti Jereä ei vain ole kiinnostanut englannin opiskelu tai sitten hänellä on ollut jonkinlaisia oppimisvaikeuksia tai keskittymisvaikeuksia. Joissakin haastatteluissahan hän on sanonut, että alkoi kirjoitella räppiriimejä koulussa enkun tunneilla. Jotain enkun tunneilta on jäänyt kuitenkin mieleen, koska hän kuitenkin haastatteluissa on ymmärtänyt kysymykset kohtalaisen hyvin. Oma puheen tuottaminen on kuitenkin tosi paljon vaikeampaa kuin ymmärtäminen.

Jos englannin osaamattomuudelle jotain syytä on tarpeen etsiä, mun arvaukseni on ihan vaan kiinnostuksen ja vaivannäön puute, eli suomeksi sanottuna laiskuus. Eikä sekään mikään suuri synti ole. Itse en jaksanut kouluaikoina motivoitua liikunnasta, jossa Jere taas on hyvä. T. Ope

Vierailija
26994/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpä tossa että nyt kun se jäähallikeikkakin on myös "perheen pienimmillekin tervetuloa", niin minkähän verran kärde muokkaa esiintymistään. Meinaan vanhoillakin videoilla näkyvät nuolujutut ja aika paljon siellä vitxxuakin huudettiin. Toisaalta se voi esiintyä kuin noilla tiktokvideoilla sellasena höpönä.

Vierailija
26995/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo Benkkuosuus on vähän turhan pitkitetty. Benkussa kun on todellista gay -appealia kuin vessapaperitelineessä. Esim Aapo ois toiminu paremmin

Se ois ollu hyvä, missä Mika Parikka parkkeeraa peppunsa Kärden nahkahousuille 🔥

*vasten nahkahousujen etumusta..* ......

Tarkotat varmaan tätä......😛

https://www.instagram.com/reel/CpZVGuKq842/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
26996/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla enää avata noita linkkejä 😅

Vierailija
26997/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin taas....mun PITI lähtee Cittariin.....😳

Vierailija
26998/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken lueskelemassa La Zarran taustoista ja yllätyin siitä että on niin nuori, vain 25. La Zarrasta ja Käärijästä ei ollutkaan yhtään yhteiskuvia.

Vierailija
26999/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskalla enää avata noita linkkejä 😅

Siellä on vaan kuumia kuvia Kärdestä 🔥🔥🔥

Vierailija
27000/34469 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mun "vika lenzikka himaan, kuhan vaan Finnairin päädyssä ei oo mitään vikaa" poistettiin. Antsut kaavailee mielessään Käärijästä poikaystävää, niin ei sovi kuvioon et ei ookkaan aikaa teille? 😢 tai sit ei tiedä muuta tuotantoa ja luulivat huonoksi runoksi

En ymmärrä näitä runojen poistoja, munkin monta on lähtenyt vaan vaikka sieluni annoin niihin 🥺

Ketju on lukittu.