UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Sori Kuumaa, mutta tänään ei taida jaksaa valvoa biisin julkistusta.
Vierailija kirjoitti:
Mm. Betfair ja Unibet on tarjonnut UMK-kertoimia, en tiedä ovatko tällä hetkellä auki.
Noissa ei ole viedä kertoimia/vedonlyönti auki.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo laulu on jollain tapaa jopa liikuttava. Herätti myötätuntoa siitä, millaista tarpomista elämä monesti on. Itsekin samaistuin, ois ihanaa, jos ei enää pelottaisi. Viina tietysti ehkä vähän huono keino, mutta tykkäsin kappaleesta todella paljon. Nyt tuli tosiaankin Lordi ja BC fiilis. Olen Portion Boysin musiikin perään, mutta nyt tuli heille kova kilpailija.
Mä en edes tajunnut, että tuon voi nähdä jonakin ju oppomusiikkina ja petri nygårdina ennenkuin tulin tänne. Näin tuon itsekin juuri niin, että on varautunut/ujo ja pelkää elämää ja maailmaa, mutta alkoholin voimalla tajuaakiin miten kivaa elämä on kun voi vaan tanssia, eikä tarvitse pelätä ja oispa asia myös näin ilman alkoholia, ja oisko se mahdollista ilman alkoa.
Uskotteko, että Robin enää toista kertaa yrittää UMK:n kautta? Itse epäilen, että tuskin. Vähän sääli, että mikään reitti ei ota onnistuakseen, mutta jokin tarttumapinta on oltava ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks ja sama kirjottaa nää Käärijä kehuviestit
Ahkera tyyppi, kun kirjoittaa samalla vielä Youtubeen, Redditiin ja Viisukuppilaan.
Juu, 800 kommenttia laittanut eri tileiltä pelkästään youtubeen. Kova fani.
Luen aikasempia viestejä ja nauran ääneen täällä näille 😂😂
Käärijä on kyllä todella kova ja naurattaa ajatus, että joku aatteli, että yksi tyyppi vaan on laitettu hehkuttamaan tätä joka paikkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo laulu on jollain tapaa jopa liikuttava. Herätti myötätuntoa siitä, millaista tarpomista elämä monesti on. Itsekin samaistuin, ois ihanaa, jos ei enää pelottaisi. Viina tietysti ehkä vähän huono keino, mutta tykkäsin kappaleesta todella paljon. Nyt tuli tosiaankin Lordi ja BC fiilis. Olen Portion Boysin musiikin perään, mutta nyt tuli heille kova kilpailija.
Mä en edes tajunnut, että tuon voi nähdä jonakin ju oppomusiikkina ja petri nygårdina ennenkuin tulin tänne. Näin tuon itsekin juuri niin, että on varautunut/ujo ja pelkää elämää ja maailmaa, mutta alkoholin voimalla tajuaakiin miten kivaa elämä on kun voi vaan tanssia, eikä tarvitse pelätä ja oispa asia myös näin ilman alkoholia, ja oisko se mahdollista ilman alkoa.
Täälläkin tullut jo monta tulkintaa, mikä osaltaan osoittaa kappaleen nerokkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulette yllättymään, jos luulette Käärijän olevan suomalaisten valinta helmikuussa. No ei ole! Se on joko Robin, Keira tai Benjamin! Kaikkia noita olen kuunnellut mielelläni repeatillä.
Ei yllätä, vaan suorastaan pelottaa, ettei ymmärretä mikä timantti nyt on tarjolla.
Ymmärrettiinhän se Lordin ja Blind Channelinkin kohdalla 👍🏻 Minä luotan suomalaisiin, suuri yleisö kyllä tajuaa.
Minä tykkäsin heti Lordista ja Blind Channelista eli ymmärsin todellakin. Käärijän hypetystä en ymmärrä yhtään, ei ole niin erikoinen biisi, jää muiden jalkoihin.
Mitä biisejä oikein kuuntelet jos ei ole erikoinen. Annatko esimerkin, pliis! :D en malta odottaa!
Huhuu, mihin katosit, tule laittamaan niitä biisejä mitä kuuntelet kun käärijä on kuulemma niin tavallinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera tyyppi, kun kirjoittaa samalla vielä Youtubeen, Redditiin ja Viisukuppilaan.
Käärijä on kyllä todella kova ja naurattaa ajatus, että joku aatteli, että yksi tyyppi vaan on laitettu hehkuttamaan tätä joka paikkaan :D
Jep, Youtube-kommenttejakin jo yli 1000 ja katseluita yli 100000.
Blind Channelilla oli ekan 24h aikana 130k näyttökertaa ja se on kai UMK:n ennätys. Jos Käärijän nykyvauhti pysyy, Käärijällä ensimmäisen vuorokauden näyttökerrat tulevat olemaan yli 170k.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tätä. Piste.
Ainoa epäilyksen aihe on miten Käärijä pärjää Lissabonin haastatteluissa? Onko millainen kielitaito? Vaikuttaa hyvin omituiselta noissa ig-stooreissaan. Toki se voi olla myös hyvä asia.
Portugalin biisi viime vuonna oli toki loistava mutta ei nyt ihan noin verraton
Vierailija kirjoitti:
Blind Channelilla oli ekan 24h aikana 130k näyttökertaa ja se on kai UMK:n ennätys. Jos Käärijän nykyvauhti pysyy, Käärijällä ensimmäisen vuorokauden näyttökerrat tulevat olemaan yli 170k.
Voi olla hyvin mahdollista. Olen yksinäni katsellut tuota videota tänään useampaan kertaan youtubesta. Käärijä on siinäkin onnistunut monia muita artisteja paremmin että tätä musiikkivideota on hauskaa myös katsella sen lisäksi että menee yksyhteen biisin kanssa. Näin ei ole monienlaan UMK:n musiikkivideoiden kohdalla vaan monet on menevästä musiikista huolimatta todella tylsiä ja muka taiteellisia.
Käärijän biisistä tulee mieleen tyylillisesti Turmion Kätilöt, en siis itse löydä Rammsteinia tuosta biisistä millään, mutta Turmarien tyylin kyllä. Toimii hyvin minulle, ja mikäli tuo biisi lähtee meitä edustamaan - ja toivottavasti lähteekin - , lyriikoita ei suurimmassa osassa maita onneksi käännetä. Kaikkien pitäisi äänestää biisiä, josta pitävät itse, ei biisiä, jonka luulevat pärjäävän parhaiten, koska spekuloinnilla ei ole mikään maa vielä voittanut. Tosin voihan olla, että Ukraina saa taas tänäkin vuonna äänet biisistä viis, mutta kyllä tuolla Cha Cha Challa finaaliin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän biisistä tulee mieleen tyylillisesti Turmion Kätilöt, en siis itse löydä Rammsteinia tuosta biisistä millään, mutta Turmarien tyylin kyllä. Toimii hyvin minulle, ja mikäli tuo biisi lähtee meitä edustamaan - ja toivottavasti lähteekin - , lyriikoita ei suurimmassa osassa maita onneksi käännetä. Kaikkien pitäisi äänestää biisiä, josta pitävät itse, ei biisiä, jonka luulevat pärjäävän parhaiten, koska spekuloinnilla ei ole mikään maa vielä voittanut. Tosin voihan olla, että Ukraina saa taas tänäkin vuonna äänet biisistä viis, mutta kyllä tuolla Cha Cha Challa finaaliin päästään.
Minä taas sain Rammstein fiboja tuosta alusta kun kuuntelin korvakuulokkeilla ja tuo basso tuli esiin erittäin hyvin siinä. Ei siis ihme että tämän kappale iski minuun näin rammsteinfanina :D
Joku ulkomaalainen sanoi wiwibloggsissa, että Scooter ja Rammstein sai vauvan!! 😂 Totta! 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sain Rammstein fiboja tuosta alusta kun kuuntelin korvakuulokkeilla ja tuo basso tuli esiin erittäin hyvin siinä. Ei siis ihme että tämän kappale iski minuun näin rammsteinfanina :D
Joo, alku kuulosti Rammsteinilta ja muutamat tanssiliikkeet peruukki päässä olivat kuin Till Lindemannin :D
#1 trendaavissa youtubessa tänään. Go! Go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et lukenut tarkkaan, ei "joka paikkaan" vaan vauvapalstalle! Ai niin se lukutaidottomuus... josta nyt kouluja vedetään vastuuseen.
Käärijä on saanut tänään 5000 seuraajaa lisää instassa. Ups. 🤭