Miksi miesten yleisvessat ovat aina lattia täynnä pissiä?
pissivätkö miehet kotonakin vessan lattialle? kauhee haju aina kaupan vessassa kuin lattia lainehtii pissassa.
Kommentit (13)
me somalilandiassa pissata ja kakki aina lattia ja maahan, meillä vain reikä lattiassa
siivoojat ovat feministejä, eivätkä siivoa miesten vessoja
Itse miehenä olen alkanut käyttää aina naisten vessoja kun ne on niin paljon siistempiä.
Olen itsekin ihmetellyt sitä, miksi julkisissa paikoissa ei ollenkaan siivota miesten vessoja.
Vältän juuri tästä syystä käymästä yleisissä vessoissa. Sitä miettii välillä, että vuotaako se pippeli, vai miten sitä kusta lattialle asti päätyy.
Joka jätkähän se lattialle pissii, mutta kovat kundit kakkii kattoon!
Miksiköhän noita miestenvessoja ei siivota?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ihmetellyt sitä, miksi julkisissa paikoissa ei ollenkaan siivota miesten vessoja.
Mun työpaikassa mun pitää siivota miesten vessat tuplasti tiheemmin kuin naisten vessat. On niin kusia koppeja ettei tosikaan.
Se on paljon lyhyempi kuin monet luulee.
Ehkä se on joku miesten keskeinen alkukantainen tapa merkata muille uroksille alue: mun lerssi on niin iso ettei pysy hallinnassa. Vähän sellainen machoilu.
Ehkä pitäisi ottaa käyttöön unisex vessat, jotta siivoojat kävisivät siivoamassa ne. Miestenvessoja siivoojat eivät jostain syystä monissa paikoissa siivoa ollenkaan.
Toisaalta naisten pierut haisevat tutkitusti paljon pahemmalta kuin miesten pierut. Olisi siellä melkoiset käryt.
Mä kerran yhdeltä mieheltä kysyin. Hän vastasi, et se on kivaa kusasta vähän miten sattuu,mut kotona sitä ei tehdä kun silloin pitää muuten siivota ite.