Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21361/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän syystä ketju on vajonnut taas näihin kuolaamisjuttuihin???

Vajonnut? Ei yläpeukuista päätellen ;)

Vierailija
21362/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.

Juuri näin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21363/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.

Juu, autisminkrjoiset juopot ja jurot suomalaiset.

Vierailija
21364/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia 😢

Yäk. Lopettakaa

Vierailija
21365/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Käärijä itse kirjoitella noita kuolaamisviestejä.

Vierailija
21366/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ns. tavis mutta jotain on.

Tavis? Pitäskös sun käydä optikolla, tavis, -60luvulla oli tommonen pottapää leikkaus muotia, pihalla vati päähän ja veljellä oli samanlaiset.

Tavis sulla on housuissas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21367/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!![/quote]

Vierailija
21368/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.

Käärijä on lähempänä alkuihmistä, se voi viehättää kaikkia muita mutta ei meikäläistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21369/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän Käärijä pärjäs ventovieraiden kodissa. Oli kohtelias ja hymyilevä ja mielestäni aito.Kiva muisto jäi pojille ja ehkä äidillekin. Kiva että meillä on noin miellyttävä viisuedustaja.

Hyvin uppoaa propaganda. Ennalta sovittu juttu perhetuttavien kanssa.

Vierailija
21370/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuvan naisesta, jolla oli Tampereen takatukka yhdistyneenä portaan. Siitä sit vaan kuolaavat leikkauttamaan pitkät hiukset potaksi, mutta takaa jätetään pitkiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21371/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän syystä ketju on vajonnut taas näihin kuolaamisjuttuihin???

Vajonnut? Ei yläpeukuista päätellen ;)

Vajonnut. Se kertoo kuolaajista aika paljon; älyykkyydestä, sosiaalisesta asemasta ja muustakin. Oppinutkin voi olla vajonnut.

Vierailija
21372/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kuvan naisesta, jolla oli Tampereen takatukka yhdistyneenä portaan. Siitä sit vaan kuolaavat leikkauttamaan pitkät hiukset potaksi, mutta takaa jätetään pitkiksi

Ei siis Porttoon yhdistyneenä vaan yhdistettynä pottaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21373/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K postasi eilen "olen vähän väsynyt" viestin, totrakai se herättää lämminhenkisrä huolenpitohalua. Ja pakkoko se on ottaa niin vakavasti kaikkea. . Ohita lukemasi mielessäsi, jos et voi samaistua, niin mäkin ohittelen paljon täällä.

Vierailija
21374/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Käärijä itse kirjoitella noita kuolaamisviestejä.

Sopis kyllä sen tyyliin. Sitten hihhittelee tytyn kanssa että pannaan vähän pökköä fanien pesään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21375/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.

Käärijä on lähempänä alkuihmistä, se voi viehättää kaikkia muita mutta ei meikäläistä.

No mutta se nyt on kuitenkin UMKn voittaja ja jatkaa "tulevaisuutra" . Jos et sitä hyväksy niin ehkä löydät paremman aiheketjun jostain muualta.

Vierailija
21376/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia 😢

Yäk. Lopettakaa

Niin me lopetettiinkin, jo eilen, hauskaa oli :) Mut sun piti kaivella tuokin jostain uumenista.

No niin, jatka.

Vierailija
21377/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.

Vtut vie. Tuommoset päälleliimatut asetelmat vain ahdistaa artisteja ja vie keskittymistä omasta suorituksesta

No kun tässä on just se, että Käärijä ei tietoisesti vie mitään Suomi-kuvaa ja se vähän niin kuin tiedostamatta vie sitä hienolla tavalla.

Vierailija
21378/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.

Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.

Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai  olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.

Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.

Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.

Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.

Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.

No ite kyllä ihan mielelläni juttelisin tän ketjun muiden kuolaajien kanssa yksityisestikin jossain ryhmässä. :D

Vierailija
21379/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi nuo Käärijän aiemmatkin biisit on tosi hyviä. Etenkin Kiertävä sirkus ja Menestynyt yksilö on hienoja, niissä jotenkin hienosti tuodaan esiin tätä suoritusyhteiskuntaa ja sen luomia paineita. Tykkään paljon. Ei ole Cha Cha Cha vahinkoluomus, kyllä tämän jätkän potentiaali oli jo nähtävissä aiemmin.

Vierailija
21380/34469 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vie Suomi-kuvaa joka tapauksessa, urheilumiehiä ja haluaa varmasti voittaa ja tehdä suomalaiset ylpeiksi.

Miks menin katsomaan tuon videon missä Käärijä Kikka Laitisen laulutunnilla, on se komee. Kikkakin oli ihan ihastuksissaan.

Ketju on lukittu.