UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.
Juuri näin!!
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.
Juu, autisminkrjoiset juopot ja jurot suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia 😢
Yäk. Lopettakaa
Taitaa Käärijä itse kirjoitella noita kuolaamisviestejä.
Vierailija kirjoitti:
ns. tavis mutta jotain on.
Tavis? Pitäskös sun käydä optikolla, tavis, -60luvulla oli tommonen pottapää leikkaus muotia, pihalla vati päähän ja veljellä oli samanlaiset.
Tavis sulla on housuissas...
Vierailija kirjoitti:
Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.
Käärijä on lähempänä alkuihmistä, se voi viehättää kaikkia muita mutta ei meikäläistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän Käärijä pärjäs ventovieraiden kodissa. Oli kohtelias ja hymyilevä ja mielestäni aito.Kiva muisto jäi pojille ja ehkä äidillekin. Kiva että meillä on noin miellyttävä viisuedustaja.
Hyvin uppoaa propaganda. Ennalta sovittu juttu perhetuttavien kanssa.
Näin kuvan naisesta, jolla oli Tampereen takatukka yhdistyneenä portaan. Siitä sit vaan kuolaavat leikkauttamaan pitkät hiukset potaksi, mutta takaa jätetään pitkiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän syystä ketju on vajonnut taas näihin kuolaamisjuttuihin???
Vajonnut? Ei yläpeukuista päätellen ;)
Vajonnut. Se kertoo kuolaajista aika paljon; älyykkyydestä, sosiaalisesta asemasta ja muustakin. Oppinutkin voi olla vajonnut.
Vierailija kirjoitti:
Näin kuvan naisesta, jolla oli Tampereen takatukka yhdistyneenä portaan. Siitä sit vaan kuolaavat leikkauttamaan pitkät hiukset potaksi, mutta takaa jätetään pitkiksi
Ei siis Porttoon yhdistyneenä vaan yhdistettynä pottaan
K postasi eilen "olen vähän väsynyt" viestin, totrakai se herättää lämminhenkisrä huolenpitohalua. Ja pakkoko se on ottaa niin vakavasti kaikkea. . Ohita lukemasi mielessäsi, jos et voi samaistua, niin mäkin ohittelen paljon täällä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Käärijä itse kirjoitella noita kuolaamisviestejä.
Sopis kyllä sen tyyliin. Sitten hihhittelee tytyn kanssa että pannaan vähän pökköä fanien pesään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, ei Käärijää kuolaa vain suomalaiset Anna-Liisat vaan jos yhtään tsekkailee noita YouTube-videoiden ja instan kommentteja niin siellähän on valtavasti ulkomaalaisia miehiä ja naisia kuolaamassa. Että sanoo kuka mitä sanoo niin kyllä Käärijässä on jotain erityistä. Ehkä vaikeesti määriteltävää koska se on ns. tavis mutta jotain on.
Käärijä on lähempänä alkuihmistä, se voi viehättää kaikkia muita mutta ei meikäläistä.
No mutta se nyt on kuitenkin UMKn voittaja ja jatkaa "tulevaisuutra" . Jos et sitä hyväksy niin ehkä löydät paremman aiheketjun jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin mennä sen väsyneen Käärijän viereen nokosille ja hipsuttaa sen hiuksia 😢
Yäk. Lopettakaa
Niin me lopetettiinkin, jo eilen, hauskaa oli :) Mut sun piti kaivella tuokin jostain uumenista.
No niin, jatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vie aivan mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle. Ei voi olla kuin ylpeä.
Vtut vie. Tuommoset päälleliimatut asetelmat vain ahdistaa artisteja ja vie keskittymistä omasta suorituksesta
No kun tässä on just se, että Käärijä ei tietoisesti vie mitään Suomi-kuvaa ja se vähän niin kuin tiedostamatta vie sitä hienolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle ketjulle on käymässä sama kuin Damianolle aikanaan, teinitytöt valtaa. Lääh ja puuh.
Höps. Ja ikäryhmä meni nyt väärin ainakin omalta kohdaltani. Kyllä sitä musa-asiaa tulee taas, kun jotain tapahtuu.
Ovatko aikuiset naiset aikuisia lainkaan, vai olettavatko ikäloput kaiken nähneet ja kokeneet 4-kymppiset olevansa vasta elämänsä keväässä kuin 15-vuotiaita.
Ehkä heiltä on jäänyt nuoruus kokematta kun ovat tulleet äideiksi ensimmäisen kerran jo alle parikymppisinä.
Muuta selitystä en keksi kuolaamiselle, joka on anteeksi nyt vaan lapsellista ja menee usein överiksi, jos kyseessä on aikuinen ihminen.
Olisi aiheellista perustaa kuolaajille oma ketju, alapeukutuksista huolimatta tai joku muu kanava intohimonne purkauksille ja märille päiväunille silloin kun ne liittyy suoraan esittäjään, eikä hänen musiikkiinsä, itse esitykseen tai muuhun tapahtumiin.
Intohimot ja märät päiväunikuvitelmat - pitäkää vaikka omana tietona, ei niitä muut halua lukea.
No ite kyllä ihan mielelläni juttelisin tän ketjun muiden kuolaajien kanssa yksityisestikin jossain ryhmässä. :D
Ai hitsi nuo Käärijän aiemmatkin biisit on tosi hyviä. Etenkin Kiertävä sirkus ja Menestynyt yksilö on hienoja, niissä jotenkin hienosti tuodaan esiin tätä suoritusyhteiskuntaa ja sen luomia paineita. Tykkään paljon. Ei ole Cha Cha Cha vahinkoluomus, kyllä tämän jätkän potentiaali oli jo nähtävissä aiemmin.
Kyllä se vie Suomi-kuvaa joka tapauksessa, urheilumiehiä ja haluaa varmasti voittaa ja tehdä suomalaiset ylpeiksi.
Miks menin katsomaan tuon videon missä Käärijä Kikka Laitisen laulutunnilla, on se komee. Kikkakin oli ihan ihastuksissaan.
Vajonnut? Ei yläpeukuista päätellen ;)