Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20981/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kateellinen ja mistä ja kenelle?

Siltähän tuo vaikuttaa. Käärijän menestys ja suosio pännii ja tuloksena on kaikenlaista kirjoittelua ja heittelyä.

Kyllä moni varmasti toivoo Käärijän ja Suomen viisumenestystä, mutta on myös huolissaan näistä Venäjään liittyvistä jutuista. Jos tietoa , joko todellista tai valheellista leviää ulkomaille kääntävät mahdolliset äänestäjät äkkiä selkänsä.

No kuule, teitä on kaksi tai kolme huolestunutta, voisitte jo lopettaa tuon naurettavan Venäjästä vouhkaamisen. 

Vierailija
20982/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän kyllä vähän tätä Loreen-närkästystä, vaikka ehkä joissakin kommenteissa ampuu yli. Tai siis niin, johtuu varmaan siitä, kun Ruotsi on jo voittanut monta kertaa viisut ja vielä Loreenilla, joten tämä jotenkin tuntuu niin laskemoivalta ja liian varmalta vedolta. Ja kun kerrankin meillä voisi olla oikeasti mahdollisuus voittaa viisut, niin ymmärrän mä sen ajatuksen, että taas Ruotsi vie ja vielä aiemmalla voittajallaan ja Suomi jää jälleen yhden viisuvoiton maaksi. Itse mielummin näkisin vaikka Serbian tai Norjan voittavan, niissä on sentään jotain persoonnallisuutta. Toki voi olla, että Suomi ei voita viisuja, oli Loreen mukana tai ei, mutta on mun myönnettävä et olis se aika traumatisoivaa, jos Kärtsä jäis kakkoseksi ja Loreen vie taas voiton. Mutta no, kyllähän siitäkin yli pääsee ja olisi tuokin yksi parhaimpia sijoituksia Suomelle koskaan viisuhistoriassa.

Pitkälti samoja ajatuksia. Eikä edes pelkästään Suomen kannalta, vaan ihan muidenkin. Kun onhan tuo aivan selvä homma, että Ruotsin menestyksen takana on paljon Ruotsi lisää mukana, ei vain sitä että se objektiivisesti vain yksiselitteisesti olisi selkeästi paras. Onhan tuo nyt aika kyllästyttävää, että koko Euroopan(+ muiden) maista Ruotsi niin todennäköisesti ja usein käärii sen voiton. Olen lähes sitä mieltä, että mieluummin näkisin Suomen sijoittuvan kolmoseksi, kuin kakkoseksi jos Ruotsi voittaa :D 

Mun mielestä Ruotsilla on usein hyviä ja iloisia ralkatuksia, jotka sopii eurooppalaisten makuun laajemminkin, miksei amerikkalaistenkin. Kyllä ne voiton arvoisia ovat olleet. Siellä vain osataan ja ollaan ulospäinsuuntautuneen positiivisia myös musiikillisesti. Tämän vuotista biisiä en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20983/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Vierailija
20984/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Loreen lauloi myös paikoin epävireisesti. Ei kait se voita. En usko,että tolla biisillä voittaisi. Asuvalintakin erikoinen. Esiintymisessä ei ollut iloa.

Uskomatonta, että esittelyvideolla ja suursuosikki ja voi olla epävireessä laulava. Mietin vain, että kuuluuko lauluun nuo "ns" epävireiset sävelet, vai eikö hän osaa tuottaa oikeaa säveltä.

Aina kuvitellut, että Loreenilla on hyvä ja vahva laulutaito, mutta yllättävän vahvat tehosteet oli kyllä Loreenille tarvittu käyttöön ja sittenkin paikoittain kuulosti heikolta.

Vierailija
20985/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa asuu kohtalaisen paljon venäläisiä. Mukavia ihmisiä. Miksi noin iso haloo jos joku seukkaa venäläisen kanssa.

Ei varmaan tulisikaan mitään haloota jos kyseessä olisi yksityishenkilö tai joku pienempi suomijulkkis, mutta viisuedustajana Ukrainan voittamissa viisuissa tämä on vähän eri asia. Yhdistettynä aiempaan VKK-seuraamiseen ja kansanmies-puheisiin en ihmettele, miksi joitakin kiinnostaa. Instagramiin laitettu julistus sodanvastaisuudesta oli ainoa oikea vaihtoehto, eihän kukaan järkevä ihminen olisi siinä kohtaa lipsauttanut kannattavansa sotaa tuhoten omat mahdollisuutensa, mutta sen perusteella ei voi tietää mikä on todellinen kanta asiaan.

Tämä. Kaikkiaan kummallinen tunne tulee tuosta ihmisestä ja faneilla on jotkut laput silmillä kun eivät tajua sitä.

Rakastuneet ovat sokeita eivätkä halua nähdä tai kuulla rakkautensa kohteesta kritiikkiä.

Vierailija
20986/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

No älä uppaile sitten !

Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.

Niin, kyllähän jos itselläkin oli jotain ihastumista (tai mitä se ikinä olikaan) ilmassa, hävisi nopeasti siinä kohtaa kun alkoi olla täysin selkeää että tyttöystävä on, kun on mukana joka paikassa. Tämähän se oli miksi pyrki aluksi siihen, että esittää olevansa saatavilla. No pääsipähän takaisin taas todellisuuteen.

Eihän Käärijä ole missään ilmaissut olevansa saatavilla vaan että ei halua puhua parisuhdeasioistaan. Kyllä kai lähes jokaisella artistillakin puolisot on ja itselleni oli ainakin ihan selvää, että jos tyyppi on edes puoliksi niin mukava kuin julkisuuskuvansa, niin eihän hän vapaana ole. Mutta se flirttailu faneille yms kuuluu esiintyjien toimenkuvaan, eikai puolison olemassaolo sitä tarkoita, että pitäisi sitten esiintyä niin, että varoo edes katsomasta ketään silmiin. Ei mulle ainakaan se ns fanitus ja haaveilu jostain julkisuuden henkilöstä tarkoita sitå, että ihan oikeasti kuvittelisin pääseväni suhteeseen hänen kanssaan.

Itse asiassa joku Podcast taisi olla, missä niin sanoi. Että kyllä se lisää kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20987/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaako Loreen jotenkin epävireisesti joissakin kohdissa, vai onko se vain omaa kuvitteluani? Kävin uteliaisuuttani katsomassa videon, josta täällä niin kiihkeästi keskustellaan.

Lauloi. Encoressa meni huomattavan epävireisesti.

Muuten off topiccina, Johannes Brotherus laulaa todella vahvasti ja puhtaasti. Niin vahvasti, ettå siitä tuli iso tora miehen kanssa, ei voinut käsittää, ettei ollut autotunetettu.

Johanneksella on todennäköisesti absoluuttinen sävelkorva.

Oijoi Mullakin on. Miten voisin saada Johanneksen pyydykseen?????

Ajattelit sitten, että soittaisitte samaa viulua..

Totta puhuakseni, Johanneksella on hyvä ääni ja kyky tulkita biisit uskottavasti.

Vierailija
20988/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

No älä uppaile sitten !

Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.

Niin, kyllähän jos itselläkin oli jotain ihastumista (tai mitä se ikinä olikaan) ilmassa, hävisi nopeasti siinä kohtaa kun alkoi olla täysin selkeää että tyttöystävä on, kun on mukana joka paikassa. Tämähän se oli miksi pyrki aluksi siihen, että esittää olevansa saatavilla. No pääsipähän takaisin taas todellisuuteen.

Vähän sama homma, että ehdin jo vähän ihastua, mutta karisi pois, kun sain tietää tästä. XD Kyllähän tämän siis jo arvasi, mutta ymmärrän, miksi halusi antaa tuon mielikuvan, kun meistä moni taisi vähän ihastua. Vähän nolottaa kyllä, kun oon tuntenut itseni ihan teini-ikäiseksi, mut minkäs ihminen tunteilleen mahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20989/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

On se aika seksikäs ja saa hymyn huulille noilla stooreillaan. Olkoon sitten joku roistohuijari. Mä oon saanu energiaa tänä keväänä!

Paljon energiaa.

Vierailija
20990/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kateellinen ja mistä ja kenelle?

Siltähän tuo vaikuttaa. Käärijän menestys ja suosio pännii ja tuloksena on kaikenlaista kirjoittelua ja heittelyä.

Kyllä moni varmasti toivoo Käärijän ja Suomen viisumenestystä, mutta on myös huolissaan näistä Venäjään liittyvistä jutuista. Jos tietoa , joko todellista tai valheellista leviää ulkomaille kääntävät mahdolliset äänestäjät äkkiä selkänsä.

No kuule, teitä on kaksi tai kolme huolestunutta, voisitte jo lopettaa tuon naurettavan Venäjästä vouhkaamisen. 

Yksi trolli joka jaksaa jaksamistaan jankuttaa ja toistaa itseään viesti viestin perään itselleen vastaillen. Joku asia jää pyörimään päähän päiväkausiksi, kuinkahan monta erilaista jankutukseen aihetta tästäkin ketjusta jo löytyy? Tulee mieleen esim. Käärijän kielitaito ja pakko osallistua kaikkiin pre-partyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20991/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

Vierailija
20992/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

On se aika seksikäs ja saa hymyn huulille noilla stooreillaan. Olkoon sitten joku roistohuijari. Mä oon saanu energiaa tänä keväänä!

Paljon energiaa.

No sittenhän se osui ja upposi.

Mukavaa ja aurinkoista kevään jatkoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20993/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.

Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.

No älä uppaile sitten !

Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.

Niin, kyllähän jos itselläkin oli jotain ihastumista (tai mitä se ikinä olikaan) ilmassa, hävisi nopeasti siinä kohtaa kun alkoi olla täysin selkeää että tyttöystävä on, kun on mukana joka paikassa. Tämähän se oli miksi pyrki aluksi siihen, että esittää olevansa saatavilla. No pääsipähän takaisin taas todellisuuteen.

Eihän Käärijä ole missään ilmaissut olevansa saatavilla vaan että ei halua puhua parisuhdeasioistaan. Kyllä kai lähes jokaisella artistillakin puolisot on ja itselleni oli ainakin ihan selvää, että jos tyyppi on edes puoliksi niin mukava kuin julkisuuskuvansa, niin eihän hän vapaana ole. Mutta se flirttailu faneille yms kuuluu esiintyjien toimenkuvaan, eikai puolison olemassaolo sitä tarkoita, että pitäisi sitten esiintyä niin, että varoo edes katsomasta ketään silmiin. Ei mulle ainakaan se ns fanitus ja haaveilu jostain julkisuuden henkilöstä tarkoita sitå, että ihan oikeasti kuvittelisin pääseväni suhteeseen hänen kanssaan.

Hän on sanonut, että haluaa antaa mielikuvan, että voisi olla saatavilla ja että ihmiset voivat ajatella "joku päivä mä teen tosta mun miehen" Sanoi näin siinä karvojen diilaaminen parkkipaikalla -haastiksessa. Ja kyllä varmasti suurin osa tuon ymmärtää, että kyse on tähän työhön kuuluvasta asiasta.

Vierailija
20994/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20995/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

ööö teit sen jo. Nimittelet ja levität valheita ja väitöksiä Käärijän luonteesta, urasta, suosiosta, ilman mitään perusteluita muuta kuin omat antipatiasi. Se on alhaista ja epäkunnioittavaa meidän muiden mielipiteitä kohtaan. Nimittele ja solvaa vaan vaikka minua. Minä kun voin sinulle vastata toisin kuin Käärijä.

Vierailija
20996/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

On se aika seksikäs ja saa hymyn huulille noilla stooreillaan. Olkoon sitten joku roistohuijari. Mä oon saanu energiaa tänä keväänä!

Paljon energiaa.

No sittenhän se osui ja upposi.

Mukavaa ja aurinkoista kevään jatkoa :D

Käärijäkö siellä ? :D

Vierailija
20997/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tuo puvun katoamis- ja löytymistarina! Ei olisi parempia löytäjiä voinut osua paikalle, kun ne pojat, jotka heti tajusi mistä on kyse, on nyt myös ihan innoissaan siitä, että saavat Käärijän vierailulle. 💚 Heidän äitinsä ei kertomansa mukaan yhtään tiennyt mistä on kyse, vaan luuli asua ensinäkemällä housuiksi 😄

Vierailija
20998/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kukaan ei varmaan ylläty siitä, että Ruotsissa/muualla Euroopassa kaikki ihmiset eivät seuraa UMK:a tai muita viisukarsintoja, tai edes niitä itse viisuja.

Vierailija
20999/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

ööö teit sen jo. Nimittelet ja levität valheita ja väitöksiä Käärijän luonteesta, urasta, suosiosta, ilman mitään perusteluita muuta kuin omat antipatiasi. Se on alhaista ja epäkunnioittavaa meidän muiden mielipiteitä kohtaan. Nimittele ja solvaa vaan vaikka minua. Minä kun voin sinulle vastata toisin kuin Käärijä.

Toisen kerran; en halua vajota samalle tasolle kuin sinä.

Haukuit minua - yhtä kommentoijaa - edellisessä kommentissa, vaikka itse kohdistin kritiikkini Käärijään. Ymmärrätkö eron.

Ei taida olla ihan ok solvata, haukkua ja nimitellä yksittäistä kommentoijaa. Etkö tiennyt sitä?

Vierailija
21000/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

On se aika seksikäs ja saa hymyn huulille noilla stooreillaan. Olkoon sitten joku roistohuijari. Mä oon saanu energiaa tänä keväänä!

Paljon energiaa.

No sittenhän se osui ja upposi.

Mukavaa ja aurinkoista kevään jatkoa :D

Käärijäkö siellä ? :D

Kop kop, eikun vimmainen kommentoija :D

Ketju on lukittu.