Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21001/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷

Vierailija
21002/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

ööö teit sen jo. Nimittelet ja levität valheita ja väitöksiä Käärijän luonteesta, urasta, suosiosta, ilman mitään perusteluita muuta kuin omat antipatiasi. Se on alhaista ja epäkunnioittavaa meidän muiden mielipiteitä kohtaan. Nimittele ja solvaa vaan vaikka minua. Minä kun voin sinulle vastata toisin kuin Käärijä.

Toisen kerran; en halua vajota samalle tasolle kuin sinä.

Haukuit minua - yhtä kommentoijaa - edellisessä kommentissa, vaikka itse kohdistin kritiikkini Käärijään. Ymmärrätkö eron.

Ei taida olla ihan ok solvata, haukkua ja nimitellä yksittäistä kommentoijaa. Etkö tiennyt sitä?

Ei ole myöskään ok solvata, haukkua, nimitellä ja levitellä perättömiä kenestäkään tunnetusta henkilöstä, nimeltä mainiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21003/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun CCC tuli ulos, ihastuin siihen heti. Äänestin Käärijää monta kertaa ja olin ylpeä, että Suomi oli saanut niin mukavan edustajan hyvän biisin lisäksi.

Sitten tulivat Sofin paljastukset ja nyt nämä paljastukset naisystävästä enkä enää tiedä, mitä ajattelisin. Tuntuu, että viisukeväästä meni hohto. Työskentelen U:sta paenneiden parissa, joten kaikki myötämielisyys V:n valtiota kohtaan saa minussa suuttumuksen pintaan.

Toivoisin, että naisystävä tulisi julkisuuteen ja ottaisi reilusti kantaa. Jos hän on luopunut kansalaisuudestaan ja tuomitsee julkisesti V:n hallinnon, viisukevät on ehkä vielä pelastettavissa. Mutta jos näin ei tapahdu, tästä jää vain paha maku suuhun ja toivon, että Käärijä ei menesty Liverpoolissa.

Vierailija
21004/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷

Joo, Kärtsä, 2020-luvun Auervaara. :D

Ihan selvähän se on että tuollaisen luonteen ja ulkonäön omaavalla miehellä on naisystävä mutta kyllä siitä lavaflirttailusta terä menee jos tyttis istuu kahden metrin päässä. Miten ihmeessä muuten Cheekki sai pidettyä suhteet niin hyvin piilossa.

Vierailija
21005/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

ööö teit sen jo. Nimittelet ja levität valheita ja väitöksiä Käärijän luonteesta, urasta, suosiosta, ilman mitään perusteluita muuta kuin omat antipatiasi. Se on alhaista ja epäkunnioittavaa meidän muiden mielipiteitä kohtaan. Nimittele ja solvaa vaan vaikka minua. Minä kun voin sinulle vastata toisin kuin Käärijä.

Toisen kerran; en halua vajota samalle tasolle kuin sinä.

Haukuit minua - yhtä kommentoijaa - edellisessä kommentissa, vaikka itse kohdistin kritiikkini Käärijään. Ymmärrätkö eron.

Ei taida olla ihan ok solvata, haukkua ja nimitellä yksittäistä kommentoijaa. Etkö tiennyt sitä?

Siinä ei ole yhtikäs mitään eroa. Ja saat kuulla kunniasi jatkossakin. Tuo "julkisuuden henkilön on kestettävä jäkäjää" ei enää päde jos koskaan pätenytkään. Siitä todisteena JaloTiinan keissi.

Vierailija
21006/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun CCC tuli ulos, ihastuin siihen heti. Äänestin Käärijää monta kertaa ja olin ylpeä, että Suomi oli saanut niin mukavan edustajan hyvän biisin lisäksi.

Sitten tulivat Sofin paljastukset ja nyt nämä paljastukset naisystävästä enkä enää tiedä, mitä ajattelisin. Tuntuu, että viisukeväästä meni hohto. Työskentelen U:sta paenneiden parissa, joten kaikki myötämielisyys V:n valtiota kohtaan saa minussa suuttumuksen pintaan.

Toivoisin, että naisystävä tulisi julkisuuteen ja ottaisi reilusti kantaa. Jos hän on luopunut kansalaisuudestaan ja tuomitsee julkisesti V:n hallinnon, viisukevät on ehkä vielä pelastettavissa. Mutta jos näin ei tapahdu, tästä jää vain paha maku suuhun ja toivon, että Käärijä ei menesty Liverpoolissa.

Ei kaksoiskansalaisuus tarkoita, että kannattaa hyökkäyssotaa ja teurastusta. Ihmisillä voi olla sukuja rajan molemmin puolin. Ja kansalaisuudesta luopuminen tarkoittaa käytännössä porttikieltoa.

Valoja päälle ja vähän harmaan sävyjä mustavalkoiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21007/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.

Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??

Samaa mieltä siitä, että normaalioloissa on törkeää yleistää kaikkia jonkun ihmisryhmän jäseniä samanlaisiksi. Tässä ei nyt olekaan kysymys siitä, vaan Ukrainan euroviisuista. Jos itse olisin ukrainalainen, venäläisten t*pettua satoja tuhansia maanmiehiäni ja -naisiani edellisen vuoden aikana kokisin varmasti todella epämukavaksi ja jopa ahdistavaksi joutua tekemisiin yhdenkään venäläisen kanssa. Minua loukkaisi, että nuo saavat rellestää länsimaissa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin kuin ukrainalaisten hengillä ei olisi mitään väliä. Siksi venäläisten pitäisi pitää mielestäni erittäin matalaa profiilia, siis niiden, jotka tajuavat mitä ovat tehneet ukrainalaisille. Eikä tässä muunkaanmaalaiset varsinaisesti ilosta ole hihkuneet tämän sodan aikana. Itse en jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun oikeasti koko asia nostaa oksettavan olon.

Vierailija
21008/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun CCC tuli ulos, ihastuin siihen heti. Äänestin Käärijää monta kertaa ja olin ylpeä, että Suomi oli saanut niin mukavan edustajan hyvän biisin lisäksi.

Sitten tulivat Sofin paljastukset ja nyt nämä paljastukset naisystävästä enkä enää tiedä, mitä ajattelisin. Tuntuu, että viisukeväästä meni hohto. Työskentelen U:sta paenneiden parissa, joten kaikki myötämielisyys V:n valtiota kohtaan saa minussa suuttumuksen pintaan.

Toivoisin, että naisystävä tulisi julkisuuteen ja ottaisi reilusti kantaa. Jos hän on luopunut kansalaisuudestaan ja tuomitsee julkisesti V:n hallinnon, viisukevät on ehkä vielä pelastettavissa. Mutta jos näin ei tapahdu, tästä jää vain paha maku suuhun ja toivon, että Käärijä ei menesty Liverpoolissa.

Aina sama tyyli kaikkien haukkumiesi kohdalla selittää, miten olet mukamas ollut fani ja ihaillut ja arvostanut ja miten kaikki mielikuvitusystäväsikin on mukamas arvostaneet ja perään haukut ja vaatimus tehdä juuri kuten sinä haluat.

Selvää myös on, että vaikka joku käskyjesi mukaan pomppisikin, niin keksisit aina vaan uutta pilkattavaa.

Lopeta jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21009/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kukaan ei varmaan ylläty siitä, että Ruotsissa/muualla Euroopassa kaikki ihmiset eivät seuraa UMK:a tai muita viisukarsintoja, tai edes niitä itse viisuja.

Kyllä niitä kuitenkin vähän katsellaan, esim. Suomen viraalilistalla näkyy olevan Mer av Dig.

Vierailija
21010/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷

Joo, Kärtsä, 2020-luvun Auervaara. :D

Ihan selvähän se on että tuollaisen luonteen ja ulkonäön omaavalla miehellä on naisystävä mutta kyllä siitä lavaflirttailusta terä menee jos tyttis istuu kahden metrin päässä. Miten ihmeessä muuten Cheekki sai pidettyä suhteet niin hyvin piilossa.

Tuosta lavaflirttailusta ja tyttöystävån logistisen sijainnin vaikutuksesta olen muuten harvinaisen samaa mieltä kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21011/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun CCC tuli ulos, ihastuin siihen heti. Äänestin Käärijää monta kertaa ja olin ylpeä, että Suomi oli saanut niin mukavan edustajan hyvän biisin lisäksi.

Sitten tulivat Sofin paljastukset ja nyt nämä paljastukset naisystävästä enkä enää tiedä, mitä ajattelisin. Tuntuu, että viisukeväästä meni hohto. Työskentelen U:sta paenneiden parissa, joten kaikki myötämielisyys V:n valtiota kohtaan saa minussa suuttumuksen pintaan.

Toivoisin, että naisystävä tulisi julkisuuteen ja ottaisi reilusti kantaa. Jos hän on luopunut kansalaisuudestaan ja tuomitsee julkisesti V:n hallinnon, viisukevät on ehkä vielä pelastettavissa. Mutta jos näin ei tapahdu, tästä jää vain paha maku suuhun ja toivon, että Käärijä ei menesty Liverpoolissa.

Aina sama tyyli kaikkien haukkumiesi kohdalla selittää, miten olet mukamas ollut fani ja ihaillut ja arvostanut ja miten kaikki mielikuvitusystäväsikin on mukamas arvostaneet ja perään haukut ja vaatimus tehdä juuri kuten sinä haluat.

Selvää myös on, että vaikka joku käskyjesi mukaan pomppisikin, niin keksisit aina vaan uutta pilkattavaa.

Lopeta jo.

Kasva jo aikuiseksi. Kyseessä on vakava asia.

Vierailija
21012/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?

Käärijällä ei ole mitään sellaista, mitä haluaisin itselläni olevan joten kateuskortti ei nyt sovi.

Vimmaiseen käytökseeni on syynä vain ja ainoastaan se, etten voi mitenkään ymmärtää miksi häntä kuolataan, hehkutetaan ja palvotaan niin paljon. Se on mennyt pahasti henkilöpalvonnaksi, ja  perusteita sille en löydä.

Biisi, esitys ja musiikki on jäänyt toissijaiseksi. Olisi edes jotain mihin tarttua esim. ääni, mutta kun ei.

Olisipa hänellä edes ääni tai karismaa, niin jotenkin silloin kaiken ymmärtää. Ei ole mitään muuta kuin hyvin tehty musiikkivideo, joka lupaa paljon mutta livessa antaa vähän. Ei ymmärretä, mistä siinä on kyse.

Heppoinen Hessu Hopo.

Täällä myös suurennellaan hänen suosiotaan. Oletetaan että kaikki suomalaiset tietää. Ei tiedä.

Oletetaan että kaikki ruotsalaiset tietää. Eilen oli juttua iltapäivälehdessä ettei tiedä ja sama tilanne varmaan koko Euroopassa. Ei tiedetä.

Kateellinen juuri olet. Kateus kun _ei_ ole sitä että tahtoi mitä toisella on vaan että tahtoo että täällä ei olisi sitä.

Maailma on täynnä menestyneitä artisteja joiden suosiota en ymmärrä mutta minä en revi persettäni ja kisko tukkaani heidän takiaan enkä kirjoita kiihtyneitä sepustuksia aihe vapaalle.

Olet heikkoluonteinen, vanhanaikainen ja tyhmä henkilö joka sattuu inhoamaan Käärijää eikä siedä että tämä on Suomen viisuedustaja, "edustaa" siis muka sinua. Hanki joku itsetunto.

öö?

Voisin vajota yhtä alas kommentoinnissani kuin sinä, mutta empatiakykyni estää sen.

ööö teit sen jo. Nimittelet ja levität valheita ja väitöksiä Käärijän luonteesta, urasta, suosiosta, ilman mitään perusteluita muuta kuin omat antipatiasi. Se on alhaista ja epäkunnioittavaa meidän muiden mielipiteitä kohtaan. Nimittele ja solvaa vaan vaikka minua. Minä kun voin sinulle vastata toisin kuin Käärijä.

Toisen kerran; en halua vajota samalle tasolle kuin sinä.

Haukuit minua - yhtä kommentoijaa - edellisessä kommentissa, vaikka itse kohdistin kritiikkini Käärijään. Ymmärrätkö eron.

Ei taida olla ihan ok solvata, haukkua ja nimitellä yksittäistä kommentoijaa. Etkö tiennyt sitä?

Siinä ei ole yhtikäs mitään eroa. Ja saat kuulla kunniasi jatkossakin. Tuo "julkisuuden henkilön on kestettävä jäkäjää" ei enää päde jos koskaan pätenytkään. Siitä todisteena JaloTiinan keissi.

Sinä et tiedä kunniasta mitään :D

Käärijä on kupla, fanien luoma illusioo. Ei ole mitään, mille pohjaa suosiotaan. Huoleton Hessu Hopo. Jota fanitetaan hullun kiilto silmissä, etenkin jos joku uskaltaa arvostella teidän kultamussukkaanne. Käyttäydyt mustasukkaisen tyttöystävän tavoin :D

Pidä hyvänäsi. Ai niin, Käärijällä on jo tyttöystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21013/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.

Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.

Emme tiedä artistin kantaa hyökkäyssotaan, hän vain julkaisi Oksasen vuoksi sellaisen tekstin, luultavasti Ylen painostuksesta. Artistin avovaimo perheineen vierailee Venäjällä usein eli tuskin ovat luopuneet kansalaisuudesta.

?? 🧐🧐

Ei tää nyt oikein hyvältä CVssä näytä.....

Bulbiksen kanssa nukkumaan ja avokki suhaa Venäjällä hakee Stolisnajaa. Voisi kuvitella....

Stoli tehdään nykyään Latviassa, ja itänaapurin oma vodkatuotanto menee ilmeisesti suurelta osin etiketittömissä pulloissa Z-joukoille.

Vierailija
21014/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.

Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??

Samaa mieltä siitä, että normaalioloissa on törkeää yleistää kaikkia jonkun ihmisryhmän jäseniä samanlaisiksi. Tässä ei nyt olekaan kysymys siitä, vaan Ukrainan euroviisuista. Jos itse olisin ukrainalainen, venäläisten t*pettua satoja tuhansia maanmiehiäni ja -naisiani edellisen vuoden aikana kokisin varmasti todella epämukavaksi ja jopa ahdistavaksi joutua tekemisiin yhdenkään venäläisen kanssa. Minua loukkaisi, että nuo saavat rellestää länsimaissa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin kuin ukrainalaisten hengillä ei olisi mitään väliä. Siksi venäläisten pitäisi pitää mielestäni erittäin matalaa profiilia, siis niiden, jotka tajuavat mitä ovat tehneet ukrainalaisille. Eikä tässä muunkaanmaalaiset varsinaisesti ilosta ole hihkuneet tämän sodan aikana. Itse en jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun oikeasti koko asia nostaa oksettavan olon.

Hyvin kirjoitettu. Kyllä suomenvenäläisten someprofiileissa tälläkin hetkellä oleva Venäjän lippu kertoo paljon, eivät todellakaan pidä matalaa profiilia. Juuri siitä tässä keskustelussa on nyt kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21015/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monellekin muuten uutta, että lähes kaikilla esiintyjillä stage persona vs. person eroavat toisistaan? Harva vetää koko arkielämäänsä samalla intensiteetillä ja ehkä provosoivastikin kuin sen tunnin tai parin rypistyksen lavalla. Kärtsällä ero tulee esiin jo silloin kun vertaa lavallashowta ja isolle yleisölle suunnattua somea jossa kuitenkin vaikuttaa hyvin maanläheiseltä ja tavalliselta tyypiltä.

Ymmärrän myös sen, että parisuhdestatuksesta moni on mieluummin hiljaa ja vetää jo sillä rajaa oman elämän ja julkisuuden välille. Tuo on jännä ilmiö,että fanitus (tai miksi sitä haluaakin kutsua) olisi jotenkin riippuvaista artistin "saatavuudesta". Teini-iässä varmasti isompi juttu toki. Mun isoimmat "fanituksen" kohteet ovat pääosin joko naimisissa olevia ja/tai perheellisiä miehiä, mutta fanitus tulee ihan niiden musiikillisten tuotosten pohjalta. Yhdellä heistä on tapana pitkin keikkaa käydä yleisön seassa laulamassa/halailemassa ja se on oikeasti aika ihana kädenojennus kuulijakunnalle. Toki yleisö on pääosin ns. aikuista ja osaa joitain poikkeuksia lukuunottamatta käyttäytyä.

Aina ne partneritkaan eivät ole julkisuudesta kiinnostuneita vaan haluavat tyyliin käydä ruokaostoksilla ja hammaslääkärissä ilman pelkoa siitä, että ventovieraat ryhtyvät osoittelemaan. Jos Kärtsän avo on venäläistä syntyperää, en ihmettele jos ei suoranaisesti tyrkytä naamaansa esille. Tämän hetken asenneilmapiirissä en ihmettelisi, jos vaikka arveluttaisi kaiken maailman hurupäiden edesottamukset. Vanhempiaan on aika hankala valita.

Vierailija
21016/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut onhan tuo nyt vähän spessu asetelma, kun tyttis tsekkailee lähes joka keikalla vierestä jokaisen rintalihaksen lääppäisyn muutaman metrin etäisyydeltä.

Tai ei ihan perinteisin asetelma.

Vierailija
21017/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut onhan tuo nyt vähän spessu asetelma, kun tyttis tsekkailee lähes joka keikalla vierestä jokaisen rintalihaksen lääppäisyn muutaman metrin etäisyydeltä.

Tai ei ihan perinteisin asetelma.

Toivottavasti ei ole kovin mustasukkaista sorttia, voi alkaa muuten ottamaan koville varsinkin kun miehen julkisuusarvo pomppasi satakertaiseksi käytännössä yhdessä yössä, joten muutos elämään on iso ja nopea.

Vierailija
21018/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut onhan tuo nyt vähän spessu asetelma, kun tyttis tsekkailee lähes joka keikalla vierestä jokaisen rintalihaksen lääppäisyn muutaman metrin etäisyydeltä.

Tai ei ihan perinteisin asetelma.

Mitenhän omistuhaluinen on?

Vierailija
21019/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä, samperin herrasmieshuijari .. 😍🤷

Joo, Kärtsä, 2020-luvun Auervaara. :D

Ihan selvähän se on että tuollaisen luonteen ja ulkonäön omaavalla miehellä on naisystävä mutta kyllä siitä lavaflirttailusta terä menee jos tyttis istuu kahden metrin päässä. Miten ihmeessä muuten Cheekki sai pidettyä suhteet niin hyvin piilossa.

Eräänkin "miesliikkeen" mielestä ei voisi mitenkään olla tyttöystävää, eikä kelpaa kenellekään, koska on niin lyhyt!

Vierailija
21020/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.

Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??

Samaa mieltä siitä, että normaalioloissa on törkeää yleistää kaikkia jonkun ihmisryhmän jäseniä samanlaisiksi. Tässä ei nyt olekaan kysymys siitä, vaan Ukrainan euroviisuista. Jos itse olisin ukrainalainen, venäläisten t*pettua satoja tuhansia maanmiehiäni ja -naisiani edellisen vuoden aikana kokisin varmasti todella epämukavaksi ja jopa ahdistavaksi joutua tekemisiin yhdenkään venäläisen kanssa. Minua loukkaisi, että nuo saavat rellestää länsimaissa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin kuin ukrainalaisten hengillä ei olisi mitään väliä. Siksi venäläisten pitäisi pitää mielestäni erittäin matalaa profiilia, siis niiden, jotka tajuavat mitä ovat tehneet ukrainalaisille. Eikä tässä muunkaanmaalaiset varsinaisesti ilosta ole hihkuneet tämän sodan aikana. Itse en jaksa enää tästä asiasta keskustella, kun oikeasti koko asia nostaa oksettavan olon.

Tällaiset vuodatukset eivät kuulu tähän ketjuun ollenkaan. Suomen edustaja ei ole venäläinen, koko Venäjä-kortin käyttö on lähinnä kummallista ja tarkoitushakuista. Euroviisut pidetään Liverpoolissa.

Israelin mukana olo on kuitenkin sinullekin ihan ok?

Ketju on lukittu.