UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei nähdä vuoden päästä otskoita, missä Käärijä avautuu uuvuttavasta viisukeväästään ja siitä, miten hänen elämänsä riepoteltiin joka suuntaan. Vaikuttaa kyllä henkisesti ihan tasapainoiselta ihmiseltä, jolla on hyvät tukiverkot, mutta onhan tämä varmaan psyykkeelle aikamoinen koetus, kun alkuvuodesta on vielä joku Jere Vantaalta, joka on pienenä artistina julkaissut vähän musaa ja yhtäkkiä on tyyppi, josta kaikki haluaa jotakin niin Suomessa kuin maailmalla, keikkaa riittää joka suuntaan ja sitten vielä muutot sun muut päälle. No, toki tuolla alalla pitää takoa, kun rauta on kuumaa ja joillekin ihmisille varmaan tämmöinen sopii hyvin. Enkä sano tätä pahalla, vaan ihan vilpittömästi.
Ehkä hän ajattelee tämänkin kokemuksen vain eräänlaisena uhkapelinä.
Tuollaiset pinnalliset ihmiset selviää hihitellen kokemuksesta toiseen ilman että jää mitään traumoja mielenpäälle mistään. Hän ei ole mikään syvällinen ihminen, joka jäisi pohtimaan syitä ja seurauksia.
Niinkö luulet? Ilmeisesti et arvosta hänen kokemuksiaan ja elämäänsä mitenkään.
Eipä nyt uhriuteta häntä.
Kaikki tietämni Jeret ovat lapsen tasolle jääneitä Jekku-Jerejä tai lähiönistejä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietämni Jeret ovat lapsen tasolle jääneitä Jekku-Jerejä tai lähiönistejä
MOT? :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍
Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.
Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.
Kuva on missä?
Ei ollutkaan LTO. On lastenohjaaja tms. päiväkotityöntekijä.
Olikin ristiriitaa siinä kun ajattelin että AMK:sta suorittanut seukkais Käärijän kanssa. Että onko siinä joku äiti-poikasuhde kyseessä. Mutta päiväkotityöntekijä on helpompi käsittää.
Mitä ihmeellistä siinä nyt olisi? Mr. Lordin vaimo oli oikeustieteen maisteri, asianajaja.
Mr. Lordi olikin Mr.
Tampereella on myös lastensairaalan huvipuisto, jossa possujuna. Sanna Marin halusi tampereelle pinkkiä ratikkaa, joiden nimi olisi ollut possujuna. Mutta Käärijän lapsuudessa ei näitä ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍
Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.
Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.
Voi kai sitä muussakin mielessä ihastella, kuin parisuhdemielessä. Moni haluaisi varmasti ihan vaan olla Käärijän kaveri, kun on niin hauska ja iloinen tyyppi. Hänen seurassa ei varmasti tulisi tylsää.
Teini-ikä jääny päälle.
Kuumaa bändin 25v. Johannes vaikuttaa henkisesti kypsemmältä sekä syvällisemmältä kuin 29 vee Käärijä joka vaikuttaa jääneen kellumaan johonkin teini-iän ja täysi-ikäisyyden välimaastoon.
Tulee mieleen, että onko 29 vuotias jotenkin jälkeenjäänyt kun ei ole miehistynyt.
Jonkun Haaleen tylsä kokoomusnuoren näköinen solisti ei jäänyt mitenkään mieleeni. Jos niiden kolmen naamat näytettäisiin yksitellen mulle niin en osaisi sanoa kuka niistä on laulaja. Yhdellä tais olla blondi Tapio tukka ja se se ei ollut. Muuta en tiedä.
UMK toi heillekin näkyvyyttä ja näyttää tulevat keikat olevan loppuunmyytyjä pari kuukautta eteenpäin. On pakko nähdä bändi livenä ja hankkia liput ennakkoon. Sopiva paikkakuntakin löytyi.
Johannes esiintyi eilen illalla edukseen YLEn Ukraina kerjuukonsertissa.
Samassa, jossa Finladia-hymnikin raiskattiin! Se oli kyllä hävytön teko, kenen aivopieru olikin.
YLEn toiminta pitäisi saattaa tarkastelun alle että onko homma ihan korrektia, veronmaksajien rahoilla.
Minulle ihan sama mitä saivat tai eivät. Biisi oli listallani sijalla 6/7. Tylsä löysä uloste. Lienet joku persu kun yle noin syömistää.
Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍
Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.
Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.
Voi kai sitä muussakin mielessä ihastella, kuin parisuhdemielessä. Moni haluaisi varmasti ihan vaan olla Käärijän kaveri, kun on niin hauska ja iloinen tyyppi. Hänen seurassa ei varmasti tulisi tylsää.
Teini-ikä jääny päälle.
Kuumaa bändin 25v. Johannes vaikuttaa henkisesti kypsemmältä sekä syvällisemmältä kuin 29 vee Käärijä joka vaikuttaa jääneen kellumaan johonkin teini-iän ja täysi-ikäisyyden välimaastoon.
Tulee mieleen, että onko 29 vuotias jotenkin jälkeenjäänyt kun ei ole miehistynyt.
Jonkun Haaleen tylsä kokoomusnuoren näköinen solisti ei jäänyt mitenkään mieleeni. Jos niiden kolmen naamat näytettäisiin yksitellen mulle niin en osaisi sanoa kuka niistä on laulaja. Yhdellä tais olla blondi Tapio tukka ja se se ei ollut. Muuta en tiedä.
UMK toi heillekin näkyvyyttä ja näyttää tulevat keikat olevan loppuunmyytyjä pari kuukautta eteenpäin. On pakko nähdä bändi livenä ja hankkia liput ennakkoon. Sopiva paikkakuntakin löytyi.
Johannes esiintyi eilen illalla edukseen YLEn Ukraina kerjuukonsertissa.
Samassa, jossa Finladia-hymnikin raiskattiin! Se oli kyllä hävytön teko, kenen aivopieru olikin.
YLEn toiminta pitäisi saattaa tarkastelun alle että onko homma ihan korrektia, veronmaksajien rahoilla.
Minulle ihan sama mitä saivat tai eivät. Biisi oli listallani sijalla 6/7. Tylsä löysä uloste. Lienet joku persu kun yle noin syömistää.
Eihän YLE-veroa maksa pienituloiset esim. toimeentulotukea saavat joten heillehän on yks ja sama mitä YLE tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesnan kosketinsoittaja on paennut Venäjältä Putinin hallintoa. Suomenvenäläisistä lähes kaikki kannattavat sitä. Ettekö kärtsyfanit näe nitään eroa?
Onko ihan pakko puhua paskaa? Aika iso osa Suomeen muuttaneista venäläisistä asuu täällä ihan tietystä syystä. Itsellänikin on paljon nuoria suomenvenäläisiä ystäviä, eivätkä todellakaan kannata maan nykymenoa.
Suomen venäläiset osaavat kyllä uhriutua itseensä kohdistuneesta "r asismista" mutta hyökkäyssodan tuomitseminen ei onnistu. Länkyttävät K remlin paskaa siitä, miten Ukraina on täynnä n atseja ja presidentti on narkomaani.
Suomen venäläinen mainitsi että siellä on 10 pahempaa tulossa nykyisen tilalle jos valta joskus vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?
Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍
Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.
Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.
Voi kai sitä muussakin mielessä ihastella, kuin parisuhdemielessä. Moni haluaisi varmasti ihan vaan olla Käärijän kaveri, kun on niin hauska ja iloinen tyyppi. Hänen seurassa ei varmasti tulisi tylsää.
Teini-ikä jääny päälle.
Kuumaa bändin 25v. Johannes vaikuttaa henkisesti kypsemmältä sekä syvällisemmältä kuin 29 vee Käärijä joka vaikuttaa jääneen kellumaan johonkin teini-iän ja täysi-ikäisyyden välimaastoon.
Tulee mieleen, että onko 29 vuotias jotenkin jälkeenjäänyt kun ei ole miehistynyt.
Jonkun Haaleen tylsä kokoomusnuoren näköinen solisti ei jäänyt mitenkään mieleeni. Jos niiden kolmen naamat näytettäisiin yksitellen mulle niin en osaisi sanoa kuka niistä on laulaja. Yhdellä tais olla blondi Tapio tukka ja se se ei ollut. Muuta en tiedä.
UMK toi heillekin näkyvyyttä ja näyttää tulevat keikat olevan loppuunmyytyjä pari kuukautta eteenpäin. On pakko nähdä bändi livenä ja hankkia liput ennakkoon. Sopiva paikkakuntakin löytyi.
Johannes esiintyi eilen illalla edukseen YLEn Ukraina kerjuukonsertissa.
Samassa, jossa Finladia-hymnikin raiskattiin! Se oli kyllä hävytön teko, kenen aivopieru olikin.
YLEn toiminta pitäisi saattaa tarkastelun alle että onko homma ihan korrektia, veronmaksajien rahoilla.
Minulle ihan sama mitä saivat tai eivät. Biisi oli listallani sijalla 6/7. Tylsä löysä uloste. Lienet joku persu kun yle noin syömistää.
Eihän YLE-veroa maksa pienituloiset esim. toimeentulotukea saavat joten heillehän on yks ja sama mitä YLE tekee.
Mun käsittääkseni tyämarkkinatuestakin lähtee ylevero. Ainakin eläkkeestäkin lähtee itsellä yli 100 euroa vuodessa. Sama kirkollisveron kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?
Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.
Kyllä katsomaansa pitää voida ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesnan kosketinsoittaja on paennut Venäjältä Putinin hallintoa. Suomenvenäläisistä lähes kaikki kannattavat sitä. Ettekö kärtsyfanit näe nitään eroa?
Onko ihan pakko puhua paskaa? Aika iso osa Suomeen muuttaneista venäläisistä asuu täällä ihan tietystä syystä. Itsellänikin on paljon nuoria suomenvenäläisiä ystäviä, eivätkä todellakaan kannata maan nykymenoa.
Suomen venäläiset osaavat kyllä uhriutua itseensä kohdistuneesta "r asismista" mutta hyökkäyssodan tuomitseminen ei onnistu. Länkyttävät K remlin paskaa siitä, miten Ukraina on täynnä n atseja ja presidentti on narkomaani.
Suomen venäläinen mainitsi että siellä on 10 pahempaa tulossa nykyisen tilalle jos valta joskus vaihtuu.
Tarvitaanko siihen joku suomenvenäläinen sanomaan, että tilalle löytyy aina joku vähintään yhtä hullu? Mielestäni tuo on ollut ihan selvä asia aina. Venäjä ei ole demokratia eikä ole koskaan ollutkaan.
Se ei kuitenkaan liity tähän ketjuun enää mitenkään, joten jospa pysyttäisiin pääasiassa. Turha jankata politiikasta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?
Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.
Kyllä katsomaansa pitää voida ymmärtää.
Ei muuten tarvitse. Taidetta on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesnan kosketinsoittaja on paennut Venäjältä Putinin hallintoa. Suomenvenäläisistä lähes kaikki kannattavat sitä. Ettekö kärtsyfanit näe nitään eroa?
Onko ihan pakko puhua paskaa? Aika iso osa Suomeen muuttaneista venäläisistä asuu täällä ihan tietystä syystä. Itsellänikin on paljon nuoria suomenvenäläisiä ystäviä, eivätkä todellakaan kannata maan nykymenoa.
Suomen venäläiset osaavat kyllä uhriutua itseensä kohdistuneesta "r asismista" mutta hyökkäyssodan tuomitseminen ei onnistu. Länkyttävät K remlin paskaa siitä, miten Ukraina on täynnä n atseja ja presidentti on narkomaani.
Mitä tekemistä tälläkään ajatuksella on euroviisujen kanssa tai vielä vähemmän UMKn? Ukrainan sodalle on omiakin ketjuja.
Minä en tajua ryyppybiisissä lasten possujunaa! Sen tajuan, että suomalaiset saavat taas juopon maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesnan kosketinsoittaja on paennut Venäjältä Putinin hallintoa. Suomenvenäläisistä lähes kaikki kannattavat sitä. Ettekö kärtsyfanit näe nitään eroa?
Onko ihan pakko puhua paskaa? Aika iso osa Suomeen muuttaneista venäläisistä asuu täällä ihan tietystä syystä. Itsellänikin on paljon nuoria suomenvenäläisiä ystäviä, eivätkä todellakaan kannata maan nykymenoa.
Suomen venäläiset osaavat kyllä uhriutua itseensä kohdistuneesta "r asismista" mutta hyökkäyssodan tuomitseminen ei onnistu. Länkyttävät K remlin paskaa siitä, miten Ukraina on täynnä n atseja ja presidentti on narkomaani.
Mitä tekemistä tälläkään ajatuksella on euroviisujen kanssa tai vielä vähemmän UMKn? Ukrainan sodalle on omiakin ketjuja.
UMK:ssa oli mukana Ylen syötettävänä ja juotettavana suomenvenäläinen, joka on todennäköisesti lähdössä myös Liverpooliin. Meidän verorahoilla.
Herran pieksut mikä ajatus. Ukraina ketju on aktiivinen, joten menepä sinne kipin kapin älyttömine juttuinesi. Siellä näkyy olevan alan piinkovia asiantuntijoita ja samanmielisiä.
Apua Ukrainan lapsille
En oikein usko, että Suomi voittaisi Käärijällä vaikka Loreen ei olisikaan mukana. Top 5 -sijoitus melko varma, mutta yleensä tällaiset huumoribiisit eivät kuitenkaan ole voittaneet. Vähän niinkuin Käärijänkin suosikki Verka v.2007. Esitys on erottuva ja siinämielessä voi pärjätä teleäänissä hyvin, mutta voittoon on usein vaadittu vielä laadukkaampi esitys ja parempi lauluääni. Ainakaan Juryt eivät yleesnsä kovin perusta tällaisista. Israelin Netta oli pieni poikkeus huumorikategoriassa, mutta siinä saattoi vedota ajan hermoilla oleva metoo-sanoma ja hyvä äänen käyttö ja siksi jurykin tykkäsi.
UMK toi heillekin näkyvyyttä ja näyttää tulevat keikat olevan loppuunmyytyjä pari kuukautta eteenpäin. On pakko nähdä bändi livenä ja hankkia liput ennakkoon. Sopiva paikkakuntakin löytyi.
Johannes esiintyi eilen illalla edukseen YLEn Ukraina kerjuukonsertissa.
Samassa, jossa Finladia-hymnikin raiskattiin! Se oli kyllä hävytön teko, kenen aivopieru olikin.
YLEn toiminta pitäisi saattaa tarkastelun alle että onko homma ihan korrektia, veronmaksajien rahoilla.