UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen voiton tanssin käärijän paidaton putoushahmo vielä keksii? On letkajenkkaa cha cha chaata.....
miten olisi ripaska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍
Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.
Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.
No eihän tässä ollut heidän tapauksessaan kysymys mistään haaveilusta tai Käärijän kosiskelusta vaan siitä että Käärijä pyysi eilen kuopiolaisilta "apua" illan esiintymiseen, koska hänen esiintymiasunsa oli kadoksissa.
No onhan tuo nyt aika selvää, kun nuoret naiset alkavat tehdä esiintymisasua Suomen ykkösalfalle. Eikä siinä, itsekin varmaan tekisin, jos osaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen voiton tanssin käärijän paidaton putoushahmo vielä keksii? On letkajenkkaa cha cha chaata.....
Ripaska sopisi hyvin.
Fak
Mistä tuo ihmisjuna tulee? Letkajenkkaa tanssitaan jonossa, luin, että myös cha cha on ollut aluksi jonotanssi
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo ihmisjuna tulee? Letkajenkkaa tanssitaan jonossa, luin, että myös cha cha on ollut aluksi jonotanssi
Eikös Käärijä sanonut sitä "possujunaksi"? Muisto lapsuuden leikeistä. Jotakin sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo ihmisjuna tulee? Letkajenkkaa tanssitaan jonossa, luin, että myös cha cha on ollut aluksi jonotanssi
Meeppä lukemaan lisää ja oikein upottaudu aiheeseen. Vaikka koko loppupäiväksi ja ensi viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.
Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.
Sama se mikä on suhteen status mutta kuljetetaan kuitenkin avecina joka paikkaan. Eikä venäläisen kuljettaminen avecina Ukrainan viisuihin ole sopivaa. Miettikää nyt vähän. Tapaavat siellä mm. Tvorchin ja Kaluschin.
Niin?
Myös Tsekin Vesnan jäsenistä yksi on käsittääkseni venäläinen. O-ou, pitäisikö nyt diskata koko yhtye?
Heidän biisinsä on oma suosikkini (Käärijän lisäksi toki), eikä tuo asia sitä biisiä huononna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.
Joku faghag-homma, eli turvallinen. Tuo Aapo ei selvästi ole hetero. Ainakaan täysin. Umk:n aikana kävi kuumana Käärijään. Hieroi pyytämättä niskaa ja suukottelikin! Kärtsäri toki kuittasi asian huumorilla vaikka selvästi oli hämmästynyt.
Jos on homo niin miksei tuonut sitä esiin? Viisugaytkin olisivat voineet lämmetä paremmin jos olisi?
http://articles.lovely-loreen.com/2013/04/08/civil-right-defenders-maga…
Loreen sai vuonna 2014 Worlds childrens Prizen toiminnastaan ihmisoikeuksien hyväksi. Bakussa venytti isäntien sietokykyä olemalla ainoa osallistuja, joka tapasi paikallisia ihmisoikeusaktivisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍
Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.
Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.
Voi kai sitä muussakin mielessä ihastella, kuin parisuhdemielessä. Moni haluaisi varmasti ihan vaan olla Käärijän kaveri, kun on niin hauska ja iloinen tyyppi. Hänen seurassa ei varmasti tulisi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍
Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.
Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.
Voi kai sitä muussakin mielessä ihastella, kuin parisuhdemielessä. Moni haluaisi varmasti ihan vaan olla Käärijän kaveri, kun on niin hauska ja iloinen tyyppi. Hänen seurassa ei varmasti tulisi tylsää.
Mulla on itse asiassa tää, että mä ihan oikeasti haluaisin vaan jutella hänen kanssaan. Siis maata illalla teekupposten tai viinilasien äärellä ja jutella monta tuntia. Ei mitään sänkypuuhia, vaan ihan vain juttelua. Vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, joka ymmärtää myös elämän varjopuolia hyvin ja hänen kanssaan juttu lentäisi hyvin. Ja oon nuori nainen.
Jos Ruotsi voittaa tekotaiteellisella yliyrittämisräpellyksellään, siitä on vaikea päästä yli. Sen sanon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä ihmisjunalla piti esityksessä ratsastaa? Mihin se liittyi? Mikä se sivukävely, letkajenkka oli?
IIk, tajusin juuri, että se juna liikkui oikealle eli ITÄÄN!!! Samoin letkajenkka.
Varmasti ihan toooodella tarkkaan harkittu salainen viesti heille joilla on vastaanottimet kunnossa. Kyllä tässä jotain nyt täytyy olla, kun näin paljon on muitakin merkkejä löydetty. Ihan kamalaa, mua NIIN itkettää ja harmittaa nyt, kun erehdyin fanittamaan tuollaista peiteoperaatiota!!1111!!!!!11!!!1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo ihmisjuna tulee? Letkajenkkaa tanssitaan jonossa, luin, että myös cha cha on ollut aluksi jonotanssi
Eikös Käärijä sanonut sitä "possujunaksi"? Muisto lapsuuden leikeistä. Jotakin sellaista.
Voi hellanlettas!
Kyllä suomalaiset käsityöihmisiä ovat, kutoivathan he villasukkiakin. Niih
Joo mä en haluis periaatteessa dissata Ruotsia, mutta onhan tuo aika laskelmoitu veto ja jotenkin niin tylsää. Se on jo nähty eikä biisi yllä samalle tasolle kuin Euphoria. Suomella on jotakin uutta, raikasta ja oikeasti erilaista. Euphoria on toki hieno biisi, mutta sillä on jo voitettu ja se on jo jäänyt viisuklassikoksi. Nyt olisi aika jonkun muun, vaikka se ei olisi sitten meidän Käärijä.
Noista eilisistä viesteistä varmaan 99% oli kirjoitettu kieli poskessa. Itse ainakin naureskelin niille, minkäs sille tekee että Kärtsystä on niin paljon toisiinsa sopivaa aineistoa mitä voi joku alkaa yhdistelemään. Onhan se itsekin hämmentäjä ja taitava tunnemanipuloija kun katsoo noita pätkiä missä se on milloin minkäkin tunteen vallassa. Osaa saada ihmiset ihastumaan/säälimään/iloitsemaan kanssaan. Hyvä viihdyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
http://articles.lovely-loreen.com/2013/04/08/civil-right-defenders-maga…
Loreen sai vuonna 2014 Worlds childrens Prizen toiminnastaan ihmisoikeuksien hyväksi. Bakussa venytti isäntien sietokykyä olemalla ainoa osallistuja, joka tapasi paikallisia ihmisoikeusaktivisteja.
🥱 Liitty aiheeseenkin ihan helv. Loro ei osallistunut umk:uun.
Joku faghag-homma, eli turvallinen. Tuo Aapo ei selvästi ole hetero. Ainakaan täysin. Umk:n aikana kävi kuumana Käärijään. Hieroi pyytämättä niskaa ja suukottelikin! Kärtsäri toki kuittasi asian huumorilla vaikka selvästi oli hämmästynyt.