Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20741/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Sama se mikä on suhteen status mutta kuljetetaan kuitenkin avecina joka paikkaan. Eikä venäläisen kuljettaminen avecina Ukrainan viisuihin ole sopivaa. Miettikää nyt vähän. Tapaavat siellä mm. Tvorchin ja Kaluschin.

Niin?

Myös Tsekin Vesnan jäsenistä yksi on käsittääkseni venäläinen. O-ou, pitäisikö nyt diskata koko yhtye?

Heidän biisinsä on oma suosikkini (Käärijän lisäksi toki), eikä tuo asia sitä biisiä huononna.

Tämä se vasta hurja tieto onkin. Jätetäänkö hänet kotiin vai pääsekö Liverpooliin asti. Vesnahan on kaiken kukkuraksi kärkikahinoissa.

Vierailija
20742/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.

Voi kai sitä muussakin mielessä ihastella, kuin parisuhdemielessä. Moni haluaisi varmasti ihan vaan olla Käärijän kaveri, kun on niin hauska ja iloinen tyyppi. Hänen seurassa ei varmasti tulisi tylsää.

Teini-ikä jääny päälle.

Kuumaa bändin 25v. Johannes vaikuttaa henkisesti kypsemmältä sekä syvällisemmältä kuin 29 vee Käärijä joka vaikuttaa jääneen kellumaan johonkin teini-iän ja täysi-ikäisyyden välimaastoon.

Tulee mieleen, että onko 29 vuotias jotenkin jälkeenjäänyt kun ei ole miehistynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20743/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Sama se mikä on suhteen status mutta kuljetetaan kuitenkin avecina joka paikkaan. Eikä venäläisen kuljettaminen avecina Ukrainan viisuihin ole sopivaa. Miettikää nyt vähän. Tapaavat siellä mm. Tvorchin ja Kaluschin.

Niin?

Myös Tsekin Vesnan jäsenistä yksi on käsittääkseni venäläinen. O-ou, pitäisikö nyt diskata koko yhtye?

Heidän biisinsä on oma suosikkini (Käärijän lisäksi toki), eikä tuo asia sitä biisiä huononna.

Tämä se vasta hurja tieto onkin. Jätetäänkö hänet kotiin vai pääsekö Liverpooliin asti. Vesnahan on kaiken kukkuraksi kärkikahinoissa.

Antoivat kuukausi sitten oman lausuntonsa. Se tuli tarpeen, vaikka sanoitus oli pro-Ukraina ja laulussa lauletaankin ukrainaksi. Kertoo vain siitä, että kyllä aihe kiinnostaa.

Vierailija
20744/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.

Kuva on missä?

Vierailija
20745/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possujuna on varattu vain lapsille. Possujuna löytyy Särkänniemen paraatipaikalta, Pelitorilta.

Tääkö?

Vierailija
20746/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin/Loreenin ylivoima on suorastaan käsittämätöntä! Katsoin kahdeksan viimeisintä youtube eurovision top-listaa ja KAIKISSA Loreen oli laitettu ykköseksi, ja melkein kaikissa sitten Käärijä kakkosena tai kolmosena, mutta selkeästi Loreenin taakse. Minun mielestäni Loreenin viisu on tekotaiteellinen tylsä, niin mitäänsanomaton, etten edes muista milloin Ruotsi on NOIN heikon viisun lähettänyt kisoihin. En vaan pysty käsittämään. Itselläni on myös Top-lista, jota olen päivittänyt sitä mukaa kun uusia edustusviisuja julkaistaan. Ruotsi on ihan siellä häntäpäässä, kolme viisua on vielä heikompaa. En näe Loreenin viisussa mitään muita ansioita kuin sen, että hän on todella hyvä laulaja. Mutta show on tylsä. Hädin tuskin jaksan kuunnella tai katsella loppuun asti.

Jep. Tämän takia mulla on mennyt maku koko kisoihin. Ei tässä ole biisillä enää mitään tekemistä. Ratsastetaan artistin nimellä. Ruotsi saa lisäksi aina hyviä pisteitä, vaikka lähettäisi kuinka kädenlämpöisen kappaleen. Ruotsi on aina myös Juryn suosikki.

Ruotsissa ei alennusta likaisiin keinoihin kuitenkaan, ei joukolla lynkata ketään. Iloiset Mellot ja yhteishenki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20747/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Possujuna on varattu vain lapsille. Possujuna löytyy Särkänniemen paraatipaikalta, Pelitorilta.

Tääkö?

Just se.

Vierailija
20748/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei nähdä vuoden päästä otskoita, missä Käärijä avautuu uuvuttavasta viisukeväästään ja siitä, miten hänen elämänsä riepoteltiin joka suuntaan. Vaikuttaa kyllä henkisesti ihan tasapainoiselta ihmiseltä, jolla on hyvät tukiverkot, mutta onhan tämä varmaan psyykkeelle aikamoinen koetus, kun alkuvuodesta on vielä joku Jere Vantaalta, joka on pienenä artistina julkaissut vähän musaa ja yhtäkkiä on tyyppi, josta kaikki haluaa jotakin niin Suomessa kuin maailmalla, keikkaa riittää joka suuntaan ja sitten vielä muutot sun muut päälle. No, toki tuolla alalla pitää takoa, kun rauta on kuumaa ja joillekin ihmisille varmaan tämmöinen sopii hyvin. Enkä sano tätä pahalla, vaan ihan vilpittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20749/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.

Kuva on missä?

Ei ollutkaan LTO. On lastenohjaaja tms. päiväkotityöntekijä.

Olikin ristiriitaa siinä kun ajattelin että AMK:sta suorittanut seukkais Käärijän kanssa. Että onko siinä joku äiti-poikasuhde kyseessä. Mutta päiväkotityöntekijä on helpompi käsittää.

Vierailija
20750/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelen tässä nyt vielä jälkijunassa eilisiä ja tämänaamuisia viestejä, mutta ihan pakko kysyä nyt:

Mikä ihmeen foliohattumafia tälle palstalle on taas pesiytynyt?!! Aivan naurettavaa trollausta.

Ei edes ole trollausta. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20751/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.

Joku faghag-homma, eli turvallinen. Tuo Aapo ei selvästi ole hetero. Ainakaan täysin. Umk:n aikana kävi kuumana Käärijään. Hieroi pyytämättä niskaa ja suukottelikin! Kärtsäri toki kuittasi asian huumorilla vaikka selvästi oli hämmästynyt.

Jos on homo niin miksei tuonut sitä esiin? Viisugaytkin olisivat voineet lämmetä paremmin jos olisi?

Omat fanit ovat persuja, jotka eivät tykkää.

Vierailija
20752/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei nähdä vuoden päästä otskoita, missä Käärijä avautuu uuvuttavasta viisukeväästään ja siitä, miten hänen elämänsä riepoteltiin joka suuntaan. Vaikuttaa kyllä henkisesti ihan tasapainoiselta ihmiseltä, jolla on hyvät tukiverkot, mutta onhan tämä varmaan psyykkeelle aikamoinen koetus, kun alkuvuodesta on vielä joku Jere Vantaalta, joka on pienenä artistina julkaissut vähän musaa ja yhtäkkiä on tyyppi, josta kaikki haluaa jotakin niin Suomessa kuin maailmalla, keikkaa riittää joka suuntaan ja sitten vielä muutot sun muut päälle. No, toki tuolla alalla pitää takoa, kun rauta on kuumaa ja joillekin ihmisille varmaan tämmöinen sopii hyvin. Enkä sano tätä pahalla, vaan ihan vilpittömästi.

Ehkä hän ajattelee tämänkin kokemuksen vain eräänlaisena uhkapelinä.

Tuollaiset pinnalliset ihmiset selviää hihitellen kokemuksesta toiseen ilman että jää mitään traumoja mielenpäälle mistään. Hän ei ole mikään syvällinen ihminen, joka jäisi pohtimaan syitä ja seurauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20753/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.

Voi kai sitä muussakin mielessä ihastella, kuin parisuhdemielessä. Moni haluaisi varmasti ihan vaan olla Käärijän kaveri, kun on niin hauska ja iloinen tyyppi. Hänen seurassa ei varmasti tulisi tylsää.

Teini-ikä jääny päälle.

Kuumaa bändin 25v. Johannes vaikuttaa henkisesti kypsemmältä sekä syvällisemmältä kuin 29 vee Käärijä joka vaikuttaa jääneen kellumaan johonkin teini-iän ja täysi-ikäisyyden välimaastoon.

Tulee mieleen, että onko 29 vuotias jotenkin jälkeenjäänyt kun ei ole miehistynyt.

Jonkun Haaleen tylsä kokoomusnuoren näköinen solisti ei jäänyt mitenkään mieleeni. Jos niiden kolmen naamat näytettäisiin yksitellen mulle niin en osaisi sanoa kuka niistä on laulaja. Yhdellä tais olla blondi Tapio tukka ja se se ei ollut. Muuta en tiedä.

Vierailija
20754/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitäs kun tallennan musiikit Spotifystä omalle laitteelle ja siitä kuuntelen. Tuleeko siitä silloin ollenkaan kuuntelukertoja tai yhtään mitään Käärijälle tai kellekään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20755/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.

Joku faghag-homma, eli turvallinen. Tuo Aapo ei selvästi ole hetero. Ainakaan täysin. Umk:n aikana kävi kuumana Käärijään. Hieroi pyytämättä niskaa ja suukottelikin! Kärtsäri toki kuittasi asian huumorilla vaikka selvästi oli hämmästynyt.

Jos on homo niin miksei tuonut sitä esiin? Viisugaytkin olisivat voineet lämmetä paremmin jos olisi?

Omat fanit ovat persuja, jotka eivät tykkää.

Niin se varmasti on. Surullista että uran takia joutuu kätkemään todelliset tunteensa mutta kukin tekee omat valintansa.

Vierailija
20756/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesnan kosketinsoittaja on paennut Venäjältä Putinin hallintoa. Suomenvenäläisistä lähes kaikki kannattavat sitä. Ettekö kärtsyfanit näe nitään eroa?

Nyt on asiantuntijan lausunto. Mutu-pohjalta?

Vierailija
20757/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin/Loreenin ylivoima on suorastaan käsittämätöntä! Katsoin kahdeksan viimeisintä youtube eurovision top-listaa ja KAIKISSA Loreen oli laitettu ykköseksi, ja melkein kaikissa sitten Käärijä kakkosena tai kolmosena, mutta selkeästi Loreenin taakse. Minun mielestäni Loreenin viisu on tekotaiteellinen tylsä, niin mitäänsanomaton, etten edes muista milloin Ruotsi on NOIN heikon viisun lähettänyt kisoihin. En vaan pysty käsittämään. Itselläni on myös Top-lista, jota olen päivittänyt sitä mukaa kun uusia edustusviisuja julkaistaan. Ruotsi on ihan siellä häntäpäässä, kolme viisua on vielä heikompaa. En näe Loreenin viisussa mitään muita ansioita kuin sen, että hän on todella hyvä laulaja. Mutta show on tylsä. Hädin tuskin jaksan kuunnella tai katsella loppuun asti.

Jep. Tämän takia mulla on mennyt maku koko kisoihin. Ei tässä ole biisillä enää mitään tekemistä. Ratsastetaan artistin nimellä. Ruotsi saa lisäksi aina hyviä pisteitä, vaikka lähettäisi kuinka kädenlämpöisen kappaleen. Ruotsi on aina myös Juryn suosikki.

Ruotsissa ei alennusta likaisiin keinoihin kuitenkaan, ei joukolla lynkata ketään. Iloiset Mellot ja yhteishenki.

No kyllä sielläkin on Loreeria syytelty plagioijaksi yms. Ja mistä tiedät mitä kaikkea paskaa sen maan vauvafoorumeilla kirjoitellaan? Ihmisiä ne ruotsalaisetkin lopulta ovat, vaikka moni suomalainen tuntuukin jotain alemmuuskompleksia potevan.

Vierailija
20758/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei nähdä vuoden päästä otskoita, missä Käärijä avautuu uuvuttavasta viisukeväästään ja siitä, miten hänen elämänsä riepoteltiin joka suuntaan. Vaikuttaa kyllä henkisesti ihan tasapainoiselta ihmiseltä, jolla on hyvät tukiverkot, mutta onhan tämä varmaan psyykkeelle aikamoinen koetus, kun alkuvuodesta on vielä joku Jere Vantaalta, joka on pienenä artistina julkaissut vähän musaa ja yhtäkkiä on tyyppi, josta kaikki haluaa jotakin niin Suomessa kuin maailmalla, keikkaa riittää joka suuntaan ja sitten vielä muutot sun muut päälle. No, toki tuolla alalla pitää takoa, kun rauta on kuumaa ja joillekin ihmisille varmaan tämmöinen sopii hyvin. Enkä sano tätä pahalla, vaan ihan vilpittömästi.

Ehkä hän ajattelee tämänkin kokemuksen vain eräänlaisena uhkapelinä.

Tuollaiset pinnalliset ihmiset selviää hihitellen kokemuksesta toiseen ilman että jää mitään traumoja mielenpäälle mistään. Hän ei ole mikään syvällinen ihminen, joka jäisi pohtimaan syitä ja seurauksia.

Niinkö luulet? Ilmeisesti et arvosta hänen kokemuksiaan ja elämäänsä mitenkään.

Vierailija
20759/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesnan kosketinsoittaja on paennut Venäjältä Putinin hallintoa. Suomenvenäläisistä lähes kaikki kannattavat sitä. Ettekö kärtsyfanit näe nitään eroa?

Onko ihan pakko puhua paskaa? Aika iso osa Suomeen muuttaneista venäläisistä asuu täällä ihan tietystä syystä. Itsellänikin on paljon nuoria suomenvenäläisiä ystäviä, eivätkä todellakaan kannata maan nykymenoa.

Vierailija
20760/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.

Kuva on missä?

Ei ollutkaan LTO. On lastenohjaaja tms. päiväkotityöntekijä.

Olikin ristiriitaa siinä kun ajattelin että AMK:sta suorittanut seukkais Käärijän kanssa. Että onko siinä joku äiti-poikasuhde kyseessä. Mutta päiväkotityöntekijä on helpompi käsittää.

Mitä ihmeellistä siinä nyt olisi? Mr. Lordin vaimo oli oikeustieteen maisteri, asianajaja.

Ketju on lukittu.