Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20781/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo yks hullu trolli ei laannu niin ilmiannetaan me muut joukolla tän ketjun ykkösviesti niin poistuu kokonaisuudessaan. Mitä järkeä pitää tällaista?

Vierailija
20782/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20783/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesnan kosketinsoittaja on paennut Venäjältä Putinin hallintoa. Suomenvenäläisistä lähes kaikki kannattavat sitä. Ettekö kärtsyfanit näe nitään eroa?

Onko ihan pakko puhua paskaa? Aika iso osa Suomeen muuttaneista venäläisistä asuu täällä ihan tietystä syystä. Itsellänikin on paljon nuoria suomenvenäläisiä ystäviä, eivätkä todellakaan kannata maan nykymenoa.

Suomen venäläiset osaavat kyllä uhriutua itseensä kohdistuneesta "r asismista" mutta hyökkäyssodan tuomitseminen ei onnistu. Länkyttävät K remlin paskaa siitä, miten Ukraina on täynnä n atseja ja presidentti on narkomaani.

Mitä tekemistä tälläkään ajatuksella on euroviisujen kanssa tai vielä vähemmän UMKn? Ukrainan sodalle on omiakin ketjuja.

UMK:ssa oli mukana Ylen syötettävänä ja juotettavana suomenvenäläinen, joka on todennäköisesti lähdössä myös Liverpooliin. Meidän verorahoilla.

Varmaan suomenruotsalsinen ja savolainen ja tumma mieskin. Vaadin rahani takas. Ja yks vielä mainosti kärpässienten hyväätekevää voimaa.

Vierailija
20784/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuo yks hullu trolli ei laannu niin ilmiannetaan me muut joukolla tän ketjun ykkösviesti niin poistuu kokonaisuudessaan. Mitä järkeä pitää tällaista?

Silloin poistuis liikaa suomalaista kulttuurihistoriaa. Kyllä täältä käydään välillä lakaisemassa muutaman sadan viestin suursiivous, oon pannu merkille. Ja syystäkin

Vierailija
20785/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset käyvät kuumana Käärijään ja se saattaa ärsyttää jotain ;D

Vierailija
20786/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?

Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.

Heh, miettikää jos Käärijän esitys mukailisi 100% lyriikoita. Tulisi mieleen joku sketsi. Hyvä että esitys ei liity suoraan lyriikoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20787/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?

Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.

Heh, miettikää jos Käärijän esitys mukailisi 100% lyriikoita. Tulisi mieleen joku sketsi. Hyvä että esitys ei liity suoraan lyriikoihin

Siinä on selväpäiset iloiset tanssijat känniääliön sätkynukkeinä, jopa kantaen tätä selässään.

Vierailija
20788/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?

Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.

Ainakin aikaisemmin täällä on Käärijä-fani kritisoinut sitä, että joku asia jonkun muun artistin UMK-lavashow'ssa ei ole liittynyt kappaleeseen. Kummasti sillä on tuntunut olevan muiden kohdalla merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20789/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset käyvät kuumana Käärijään ja se saattaa ärsyttää jotain ;D

Mua itseenikin ärsyttää, oma itseni. En edes "pidä" häntä kuumana, mutta silti käyn häneen ihan kuumana. :D

Vierailija
20790/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?

Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.

Ainakin aikaisemmin täällä on Käärijä-fani kritisoinut sitä, että joku asia jonkun muun artistin UMK-lavashow'ssa ei ole liittynyt kappaleeseen. Kummasti sillä on tuntunut olevan muiden kohdalla merkitystä.

Nii-in. Kummasti sitä mieli muuttuu, kun oma suosikki kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20791/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näkee sen videon kun kuulemma happamalta näyttävä Loreen reagoi Käärijän biisin?

Vierailija
20792/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset käyvät kuumana Käärijään ja se saattaa ärsyttää jotain ;D

Jos nää olis jotkut teini-misterskabat, niin ok.

Mutta nyt on kyllä biisi jäänyt toisarvoiseksi. Musiikilla ei ole enää merkitystä, riittää että näkevät vihreän neonvärin vilahtavan jossain, niin heti huippu saavutettu. Miten lapsellista, teinejä ovat vielä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20793/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.

Joku faghag-homma, eli turvallinen. Tuo Aapo ei selvästi ole hetero. Ainakaan täysin. Umk:n aikana kävi kuumana Käärijään. Hieroi pyytämättä niskaa ja suukottelikin! Kärtsäri toki kuittasi asian huumorilla vaikka selvästi oli hämmästynyt.

Voi hitsi! Onko tästä tallennetta? 😍

Vierailija
20794/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä näkee sen videon kun kuulemma happamalta näyttävä Loreen reagoi Käärijän biisin?

Nyt löytyi:

Luulin että oli liioittelua, mutta Loreen näyttää kyllä todella happamalta katsoessaan Suomen ja muidenkin maiden biisejä :D Muut Melodifestivalen-osallistujat näyttivät iloisilta ja kiinnostuneilta. Näköjään Loreen tavoittelee toista voittoa aivan veren maku suussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20795/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.

Joku faghag-homma, eli turvallinen. Tuo Aapo ei selvästi ole hetero. Ainakaan täysin. Umk:n aikana kävi kuumana Käärijään. Hieroi pyytämättä niskaa ja suukottelikin! Kärtsäri toki kuittasi asian huumorilla vaikka selvästi oli hämmästynyt.

Voi hitsi! Onko tästä tallennetta? 😍

Tuo on vaan miesten välistä leikillista "alistamiskäyttäytymistä". Esim Haberin Samu on ollut aina kova poika "puoliväkisin" pussailemaan miehiä.

Aapon kohdalla nyt gaytutka pysyy mahdollisimnan hiljaa

Vierailija
20796/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset käyvät kuumana Käärijään ja se saattaa ärsyttää jotain ;D

Jos nää olis jotkut teini-misterskabat, niin ok.

Mutta nyt on kyllä biisi jäänyt toisarvoiseksi. Musiikilla ei ole enää merkitystä, riittää että näkevät vihreän neonvärin vilahtavan jossain, niin heti huippu saavutettu. Miten lapsellista, teinejä ovat vielä itsekin.

Miss Terska Bat 🤣

Vierailija
20797/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?

Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.

Heh, miettikää jos Käärijän esitys mukailisi 100% lyriikoita. Tulisi mieleen joku sketsi. Hyvä että esitys ei liity suoraan lyriikoihin

Miettikääpä, kun Käärijä kumoaisi biisin alussa Pina Coladoita minkä kerkeäisi ja olisi tanssilattialle siirryttyään niin soosissa, ettei tanssimisesta tulisi enää mitään :-D

Vierailija
20798/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.

Joku faghag-homma, eli turvallinen. Tuo Aapo ei selvästi ole hetero. Ainakaan täysin. Umk:n aikana kävi kuumana Käärijään. Hieroi pyytämättä niskaa ja suukottelikin! Kärtsäri toki kuittasi asian huumorilla vaikka selvästi oli hämmästynyt.

Voi hitsi! Onko tästä tallennetta? 😍

Tuo on vaan miesten välistä leikillista "alistamiskäyttäytymistä". Esim Haberin Samu on ollut aina kova poika "puoliväkisin" pussailemaan miehiä.

Aapon kohdalla nyt gaytutka pysyy mahdollisimnan hiljaa

Sitähän tapahtuu yleisesti naistenkin kesken. Esim. venäläistaustaiset naiset heidän kulttuuriinsa kuuluu että halataan, kaulaillaan ja poskisuudellaan kanssasisaria. Onhan samalla tavoin käyttäytyviä suomalaisheteronaisiakin on paljon. Nykymaailmassa kaikki sivistyneet ihmiset käyttäytyvät noin.

Vierailija
20799/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?

Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.

Ainakin aikaisemmin täällä on Käärijä-fani kritisoinut sitä, että joku asia jonkun muun artistin UMK-lavashow'ssa ei ole liittynyt kappaleeseen. Kummasti sillä on tuntunut olevan muiden kohdalla merkitystä.

Ja kummasti kaikkien Käärijä-fanien pitäisi olla kaikista asioista aina samaa mieltä?

Jos yksi sanoo jotain ja toinen toista myöhemmin, niin tämän toisen kommentti kumoaa sen yhden aiemman sanomiset? Edelleenkin täällä kirjoittaa useampi ihminen (vaikka eräät paskanjauhamisineen yrittävätkin karkoittaa ihmiset ketjusta), ja ihmisillä tunnetusti voi olla keskenään myös erilaisia mielipiteitä. ;-)

Vierailija
20800/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo possujuna siis liittyi mihinkään? Edes biisin sanoihin?

Tarvitseeko kaiken aina suoraan liittyä johonkin? Aika usein lavaesityksissä on asioita, joita ei voi yhdistää mihinkään.

Heh, miettikää jos Käärijän esitys mukailisi 100% lyriikoita. Tulisi mieleen joku sketsi. Hyvä että esitys ei liity suoraan lyriikoihin

Miettikääpä, kun Käärijä kumoaisi biisin alussa Pina Coladoita minkä kerkeäisi ja olisi tanssilattialle siirryttyään niin soosissa, ettei tanssimisesta tulisi enää mitään :-D

Siinä vasta mainio idea. Niin suomalainen ja aito.

Ketju on lukittu.