Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20701/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?

Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.

Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.

Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.

Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?

Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.

Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.

Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.

Mistä hatusta sä oikein vetelet näitä perättömiä tietojasi aveceista sun muista? Kukaan ei usko noita muka myötätuntoisia ukraina puheita, motiivisi ovat aivan muut.

Vierailija
20702/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?

Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.

Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.

Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.

Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?

Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.

Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.

Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.

Jäitä hattuun! Kuka sanoi, että on edes viemässä?

Toivottavasti älyää olla viemättä. Muutenkin kannattaisi olla aika hipihipi asiasta ainakin sinne viisuihin asti.

Ei pysy salassa. Ens viikolla sen tietää puoli Eurooppaa.

Varo, ettet saa syytettä kunnianloukkauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20703/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Vierailija
20704/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?

Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.

Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.

Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.

Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?

Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.

Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.

Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.

Jäitä hattuun! Kuka sanoi, että on edes viemässä?

Toivottavasti älyää olla viemättä. Muutenkin kannattaisi olla aika hipihipi asiasta ainakin sinne viisuihin asti.

Ei pysy salassa. Ens viikolla sen tietää puoli Eurooppaa.

Varo, ettet saa syytettä kunnianloukkauksesta.

Etenkin kun tämä oletettu avec on yksityishenkilö.

Vierailija
20705/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan viisuissa käynyt niin, että etukäteen hypetetty ennakkosuosikki ei olisi voittanutkaan? Viime vuonnahan selkeää ennakkosuosikkia ei ollutkaan, mutta moni arvasi Ukrainan voittavan. Edellisenä vuonna Måneskin oli selkeä suosikki ja vei voiton.

Vierailija
20706/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin/Loreenin ylivoima on suorastaan käsittämätöntä! Katsoin kahdeksan viimeisintä youtube eurovision top-listaa ja KAIKISSA Loreen oli laitettu ykköseksi, ja melkein kaikissa sitten Käärijä kakkosena tai kolmosena, mutta selkeästi Loreenin taakse. Minun mielestäni Loreenin viisu on tekotaiteellinen tylsä, niin mitäänsanomaton, etten edes muista milloin Ruotsi on NOIN heikon viisun lähettänyt kisoihin. En vaan pysty käsittämään. Itselläni on myös Top-lista, jota olen päivittänyt sitä mukaa kun uusia edustusviisuja julkaistaan. Ruotsi on ihan siellä häntäpäässä, kolme viisua on vielä heikompaa. En näe Loreenin viisussa mitään muita ansioita kuin sen, että hän on todella hyvä laulaja. Mutta show on tylsä. Hädin tuskin jaksan kuunnella tai katsella loppuun asti.

Jep. Tämän takia mulla on mennyt maku koko kisoihin. Ei tässä ole biisillä enää mitään tekemistä. Ratsastetaan artistin nimellä. Ruotsi saa lisäksi aina hyviä pisteitä, vaikka lähettäisi kuinka kädenlämpöisen kappaleen. Ruotsi on aina myös Juryn suosikki.

Ehkä ihmiset oikeasti tykkää noista Ruotsin tekeleistä. Itse en yleensä, tai omasta mielestäni Ruotsilla jää aina parhaat ehdokkaat valitsematta. Ehkä kansallisissa musiikkimauissa vaan on oikeasti eroja, ja suomalainen maku ei vastaa ihan yksi yhteen eurooppalaisten yleistä viisumakua. Loreen on myös minusta aika väsähtänyt esitys, mutta minkäs teet, eiköhän se mene tottumuksen voimalla vähintään kärkikolmikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20707/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin elokuvasta Iron sky

https://www.is.fi/viihde/art-2000000843362.html

Vierailija
20708/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20709/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ilmenee tässä kevään mittaan, että Loreenilla on venäläinen poika-/tyttöystävä...

Vierailija
20710/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20711/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?

Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.

Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.

Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.

Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?

Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.

Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.

Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.

Ja kammottavan huonoa mainosta Suomelle, jos delegaation mukana pörrää kaalimaan kakara.

Ja tällaiset  älyvapaat kirjoitukset ovat "hyvää" mainosta Suomelle?

Vierailija
20712/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa tuon PB:n Tiinan pelehtiminen tämän Aapo Vuoren kanssa. "Anna kun mä kun mä kuvaan sun pyllyä!!!" Toisessa videossa lekotteli sohvalla pää vuoren sylissä. Nainut nainen. Jalat tosin taisi olla meisselin päällä.

"Pelehtiminen"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20713/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme outoja aikoja. Ei voi muuta sanoa.

Laulukilpailu, laulukilpailu, laulukilpailu, hoen itselleni.

Vierailija
20714/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?

Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.

Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.

Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.

Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?

Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.

Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.

Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.

Jäitä hattuun! Kuka sanoi, että on edes viemässä?

Toivottavasti älyää olla viemättä. Muutenkin kannattaisi olla aika hipihipi asiasta ainakin sinne viisuihin asti.

Ei pysy salassa. Ens viikolla sen tietää puoli Eurooppaa.

Varo, ettet saa syytettä kunnianloukkauksesta.

Minusta olet aika julma, jos oikeasti mielessäsi pidät venäläisyyttä niin halventavana asiana, että sellaiseksi kutsuminen loukkaa ihmisen kunniaa. Kyllä voi olla myös kunniallinen venäläinen. Emmekähän me edes tiedä onko hän oikeasti venäläinen. Hän on hyvinkin saattanut luopua Venäjän passistaan, jos on asunut Suomessa pitkään.

Kunnialliset venäläiset viruvat vankiloissa Venäjällä. Eivät he muodostele viidensiä kolonnia naapurimaihin.

Ei hyvää päivää, lopettakaa nyt jo p####n jauhaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20715/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

On onnistunut asu!

Vierailija
20716/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.

Vierailija
20717/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen voiton tanssin käärijän paidaton putoushahmo vielä keksii? On letkajenkkaa cha cha chaata.....

Vierailija
20718/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kuopiolaiset ryhtyi hommiin ja teki kärtsärille asun keikalle! 😍

https://vm.tiktok.com/ZMYmrPKRg/

Taitavia tyttöjä! Ei ekaa kertaa ompelukone käytössä.

Kärtsällä on jo kaunis tyttis kotona, mutta antaa tyttöjen haaveilla.

No eihän tässä ollut heidän tapauksessaan kysymys mistään haaveilusta tai Käärijän kosiskelusta vaan siitä että Käärijä pyysi eilen kuopiolaisilta "apua" illan esiintymiseen, koska hänen esiintymiasunsa oli kadoksissa.

Vierailija
20719/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen voiton tanssin käärijän paidaton putoushahmo vielä keksii? On letkajenkkaa cha cha chaata.....

Ripaska sopisi hyvin.

Vierailija
20720/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen tässä nyt vielä jälkijunassa eilisiä ja tämänaamuisia viestejä, mutta ihan pakko kysyä nyt:

Mikä ihmeen foliohattumafia tälle palstalle on taas pesiytynyt?!! Aivan naurettavaa trollausta.

Ketju on lukittu.