UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllä ihan hirveitä. Nyt kiusataan jo Mr. Lordia. Tämän kisan pitäisi tuoda hyvää mieltä, mutta hitto vie te kyllä osaatte pilata tunnelman. Mä jätän tämän keskustelun. Saisi poistaa koko ketjun.
Samaa mieltä. Palstan taso nousisi huomattavasti jos jokainen kirjoittaisi tänne omalla nimellään. Kyllähän kritiikkiä ja parannusehdotuksia saa asioista esittää, mutta tuo tolkuton haukkuminen on masentavaa. Jos olisin julkkis ja minusta ja läheisistäni kirjoitettaisiin niin, kuten täällä pahimmillaan, niin en kestäisi. Muuttaisin varmaan jonnekin erämaahan yksin asumaan, jossa voisi elää tyyliin "enkä pelkääkään tätä maailmaa".
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin/Loreenin ylivoima on suorastaan käsittämätöntä! Katsoin kahdeksan viimeisintä youtube eurovision top-listaa ja KAIKISSA Loreen oli laitettu ykköseksi, ja melkein kaikissa sitten Käärijä kakkosena tai kolmosena, mutta selkeästi Loreenin taakse. Minun mielestäni Loreenin viisu on tekotaiteellinen tylsä, niin mitäänsanomaton, etten edes muista milloin Ruotsi on NOIN heikon viisun lähettänyt kisoihin. En vaan pysty käsittämään. Itselläni on myös Top-lista, jota olen päivittänyt sitä mukaa kun uusia edustusviisuja julkaistaan. Ruotsi on ihan siellä häntäpäässä, kolme viisua on vielä heikompaa. En näe Loreenin viisussa mitään muita ansioita kuin sen, että hän on todella hyvä laulaja. Mutta show on tylsä. Hädin tuskin jaksan kuunnella tai katsella loppuun asti.
Jep. Tämän takia mulla on mennyt maku koko kisoihin. Ei tässä ole biisillä enää mitään tekemistä. Ratsastetaan artistin nimellä. Ruotsi saa lisäksi aina hyviä pisteitä, vaikka lähettäisi kuinka kädenlämpöisen kappaleen. Ruotsi on aina myös Juryn suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän seuraava keikka on Tampereella. Saas nähdä kuinka Hämeen hitaat syttyy Cha cha chan tahdissa.
SDP:n ja punasten aluetta. Kyllä tykkkäävät.
Olisi kiva jos Käärijä julkaisi kuvia niistä kuopiolaisista "boleroista", joita hänelle eilen väsättiin. Kuinkahan paljon hän oli niitä saanut?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos Käärijä julkaisi kuvia niistä kuopiolaisista "boleroista", joita hänelle eilen väsättiin. Kuinkahan paljon hän oli niitä saanut?
Kyllä vaan, instassa niitä näkyy muutamia erilaisia. Nopeasti niitä tehtailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Siinä on kuule suupielen juonteet kaikilla sivuseikka kun Tiina painaa lavalla menemään kuin pieni pupujussi saaden yleisön mukaan.
Toki siellä provinssin juottolassa minne kaikki sen heikkoluonteiset fanit on vartavasten maksaneet päästä sisään katsomaan. Pysykää tiinoinenne siellä ja olkaa onnellisia.
Kansainvälisillä lavoilla pitäisi voittaa yleisö ja siihen ei vanha kurppa pysty vaikka painaisi ikkunan kautta ulos, mereen ja Irlantiin saakka.
Kun ei ole sitä karismaa, ei lahjoja eikä edes nuoruutta tai kauneutta että voisi seksilläkään pelata.
Kuka tää hullu on, joku Käärijäfani?
Ei tarvitse sitten ihmetellä miksi Käärijäa arvostellaan ja haukutaan kun ensin itse näytetään esimerkkiä.
Se kuva, missä on musta bolero kukilla, niin söpö 😍😍😍😍🔥🔥🔥mun sydän sulaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi nousi taas Loreenin valinnan jälkeen vedonlyöntitilastossa kakkoseksi. 👍
Höpön pöppöö.
Tsekkaa ihan itse: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aljaa vituttaan jos nää jutut on totta. Eiköhän joku toinen vuosi olisi ollut Käärijälle sopivampi. Kyllähän sekin on tiedetty, että ukraina ne vuoden 22 viisut voittaa. Joten ei tämä varmasti ole Käärijällekkään tullut yllätyksenä! Kaikki on tarkkaan harkittu, mutta tähän ei muka varauduttu! En usko. Tahallista on!
Mua harmittaa että tuomitsin Sofin liian herkästi ja kirjoitin siitä julkisesti. Taidan lähettää anteeksipyynnön.
Olisi pitänyt arvata, että taustalla oli muuta raskauttavampaa evidenssiä, jota Sofi yritti kehottaa Kärderiä peittelemään. Ja mitä tekee sähellyksen erikoismies - suunnilleen seuraavana päivänä paljastaa, että VKK-fanitus on vain synkän kaalivuoren huippu. Jos matahari ei ihan näillä näpyköillä julkisesti vanno luopuneensä Venäjän passista, menee koko kisat minulla boikottiin. Näitä pahuuden hännystelijöitä ei tarvita tässä maassa, näin o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi nousi taas Loreenin valinnan jälkeen vedonlyöntitilastossa kakkoseksi. 👍
Höpön pöppöö.
Tsekkaa ihan itse: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Näyttää siltä, että voitto ei tule Suomeen, mutta siitä olen varma, että Käärijä on viiden parhaan joukossa. Minua jotenkin ärsyttää se, että noin huono biisi kuin Loreenin Tattoo on voittosuosikkina. Ei niin kovasti harmittaisi, jos siellä olisi Serbia tai... oikeastaan ihan mikä tahansa muu kuin Ruotsi! Vaikka sitten Kroatia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.
Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.
Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän seuraava keikka on Tampereella. Saas nähdä kuinka Hämeen hitaat syttyy Cha cha chan tahdissa.
SDP:n ja punasten aluetta. Kyllä tykkkäävät.
Heiii, mä oon menossa tonne! Tampereella on paljon muualta tulleita, paikalliset ovat tosiaan melko jähmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.
Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.
Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.
Jäitä hattuun! Kuka sanoi, että on edes viemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.
Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.
Miksi projisoit noin ankarasti? Ei minulla ainakaan ole mitään Käärijää vastaan, vaikka täällä pohdiskelen hänen toimintansa salonkikelpoisuutta. Menen keikalle oikein mielelläni, ja hyvä viihdyttäjä on. Mutta ei voi viedä venäläistä avecia Ukrainan euroviisuihin, ihan totaalisen ilkeä ajatus. Vähän myötätuntoa ukrainalaisia kohtaan, jotka joutuvat pitämään omat viisunsa ulkomailla, koska venäläiset.
Jäitä hattuun! Kuka sanoi, että on edes viemässä?
Toivottavasti älyää olla viemättä. Muutenkin kannattaisi olla aika hipihipi asiasta ainakin sinne viisuihin asti.
Loreen on kuin haiseva säkki. Biisikin tyhjää täynnä. Tanskan biisi taas mukava ja loistava esiintyjä Färsaarilta. Käärijä syö noita Loreeneja aamupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi nousi taas Loreenin valinnan jälkeen vedonlyöntitilastossa kakkoseksi. 👍
Höpön pöppöö.
Tsekkaa ihan itse: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Näyttää siltä, että voitto ei tule Suomeen, mutta siitä olen varma, että Käärijä on viiden parhaan joukossa. Minua jotenkin ärsyttää se, että noin huono biisi kuin Loreenin Tattoo on voittosuosikkina. Ei niin kovasti harmittaisi, jos siellä olisi Serbia tai... oikeastaan ihan mikä tahansa muu kuin Ruotsi! Vaikka sitten Kroatia!
Serbia on myös oma suosikkini Kärtsärin lisäksi. Ei minua haittaa, vaikkei voittoa Suomeen tulisikaan. Olen kuitenkin innoissani siitä, että olemme ihan kärkikahinoissa mukana! Toki BC oli myös pari vuotta sitten. Siitäkin biisistä ajattelin heti ensi kuulemalta, että nyt on kova! Samoin ajattelin Käärijän biisistä, kun sen ekan kerran kuulin.
Jos Loreen voittaa, niin sitten voittaa. Raadeilla on kuitenkin paljon sananvaltaa finaalissa, ja jo se suosii Loreenia. Puhumattakaan siitä, että faneja on paljon ympäri Eurooppaa. Mielestäni Euforia kyllä lyö tämän Tattoon mennen tullen.
Tekisi viisuille hyvää, jos joku muu kuin Ruotsi voittaisi. Se antaisi signaalia, että ihmiset toivoo jo jotain uutta ja erilaista viisuihin. Ei näköjään. Loreenin tusinakappale voittaa jälleen kerran ja samaa tavaraa saadaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Ei taida olla lapsia ja sen aika alkaa olla ohi.
Kyllä 44-vuotiaana vielä pitäs onnistua.
No joo mutta kiire alkaa tulemaan.
Mitäs se 49-vuotias mr Lordi sitten, istuu yksin mökissään lemmikkihämähäkin kanssa.
Eipä taida olla kysyntää enää keikkarintamalla, toisin kuin eräillä
Kansainvälinen ura jo tehtynä, toisin kuin eräillä ;)
Mitä jäi käteen? Muuta kuin ulosottovelka? Loreenilla taitaa olla vielä tilipäiväiä tulossa
Ootte kyllä ihan hirveitä. Nyt kiusataan jo Mr. Lordia. Tämän kisan pitäisi tuoda hyvää mieltä, mutta hitto vie te kyllä osaatte pilata tunnelman. Mä jätän tämän keskustelun. Saisi poistaa koko ketjun.