UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Ei ole edes kahta tai kolmea, vaan selvästi tunnistettavissa oleva palstahullu jolla ei mitä ilmeisimmin ole muuta elämää kuin haukkua muita. Tänäänkin heti aamusta alkaen Käärijää. Tuskin saanut edes nukuttua kun odotti, että palsta aukeaa ja pääsee taas jatkamaan siitä mihin illalla jäi.
Tyyppi keksii aina jonkin asian, jota vatvoo muutaman päivän taukoja pitämättä, kunnes kukaan ei enää jaksa reagoida jankuttamiseen millään tavalla.
Vatvottavia asioita putkahtelee julkisuuteen...ei tartte keksiä ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.
Yritä nyt niellä kateutesi ja kaunasi Käärijää kohtaan. Ei hän ole sinun elämääsi pilannut vaan sinä itse. Kun tunnustat sen on tie ylöspäin. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Kyllä. Hahmosta on kadonnut kaikki hauskuus ja sympaattisuus eikä biisikään kuulosta enää niin hyvältä.
Ai, mua hymyilyttää tuon bolero-ceissin ja Kuopion keikkaklippien katselun jälkeen enemmän, kuin koskaan....😊😊😊
Käärijän kannattaa tallettaa se löytymisen jälkeinen viestinsä, jossa toteaa että nyt viimeistään ne viisut voitetaan ja katsella aina tarvittaessa, erityisesti hyvänä tsemppinä juuri ennen lavalle nousua Liverpoolissa. : )
Kyllä!!!
Loreen on teeskentelijä ja yhden hitin ihme. Ruotsalaista pullamössöä var så god.
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Ei taida olla lapsia ja sen aika alkaa olla ohi.
Tiktokissa tuli vastaan ihana video missä kolme nuorta naista alkoi tekemään Käärijällä uutta asua. Oli hauskan näköiset etkot kun ommeltiin innolla ja soviteltiin asua. Lopussa oli pätkä jossa Käärijä itse iloisena koitti hihoja. Palautti taas uskon ihmisiin vaikka tällä palstalla se välillä horjuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Ei taida olla lapsia ja sen aika alkaa olla ohi.
Kyllä 44-vuotiaana vielä pitäs onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Ei ole edes kahta tai kolmea, vaan selvästi tunnistettavissa oleva palstahullu jolla ei mitä ilmeisimmin ole muuta elämää kuin haukkua muita. Tänäänkin heti aamusta alkaen Käärijää. Tuskin saanut edes nukuttua kun odotti, että palsta aukeaa ja pääsee taas jatkamaan siitä mihin illalla jäi.
Tyyppi keksii aina jonkin asian, jota vatvoo muutaman päivän taukoja pitämättä, kunnes kukaan ei enää jaksa reagoida jankuttamiseen millään tavalla.
En ole ilmesesti kyseinen tyyppi, kun tänään olen palstalla ja jodel-kohun ja Oksas-tviitin aikoihin en ole. Eipä noita puheenaiheita varmasti tarvitse jonkun asiasta kiinnostuneen keksiä. Tulevat ihan muuten esiin. Kahdessa kuukaudessa ehtii tapahtua kaikenlaista.
Niin, ja muutamilla on tapana takertua "asioihin ja puheenaiheisiin" enemmän kuin muilla tallaajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Ei taida olla lapsia ja sen aika alkaa olla ohi.
Kyllä 44-vuotiaana vielä pitäs onnistua.
No joo mutta kiire alkaa tulemaan.
Käärijän seuraava keikka on Tampereella. Saas nähdä kuinka Hämeen hitaat syttyy Cha cha chan tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Ei taida olla lapsia ja sen aika alkaa olla ohi.
Kyllä 44-vuotiaana vielä pitäs onnistua.
No joo mutta kiire alkaa tulemaan.
Mitäs se 49-vuotias mr Lordi sitten, istuu yksin mökissään lemmikkihämähäkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Siinä on kuule suupielen juonteet kaikilla sivuseikka kun Tiina painaa lavalla menemään kuin pieni pupujussi saaden yleisön mukaan.
Olikin erikoista, että heti umk-voiton jälkeen selitettiin, että olen kansan puolella. Minkähän kansan? Alkaa vaikuttaa siltä, että viisuedustajan kotona paska haisee ja balalaikka soi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Ei ole edes kahta tai kolmea, vaan selvästi tunnistettavissa oleva palstahullu jolla ei mitä ilmeisimmin ole muuta elämää kuin haukkua muita. Tänäänkin heti aamusta alkaen Käärijää. Tuskin saanut edes nukuttua kun odotti, että palsta aukeaa ja pääsee taas jatkamaan siitä mihin illalla jäi.
Tyyppi keksii aina jonkin asian, jota vatvoo muutaman päivän taukoja pitämättä, kunnes kukaan ei enää jaksa reagoida jankuttamiseen millään tavalla.
En ole ilmesesti kyseinen tyyppi, kun tänään olen palstalla ja jodel-kohun ja Oksas-tviitin aikoihin en ole. Eipä noita puheenaiheita varmasti tarvitse jonkun asiasta kiinnostuneen keksiä. Tulevat ihan muuten esiin. Kahdessa kuukaudessa ehtii tapahtua kaikenlaista.
Niin, ja muutamilla on tapana takertua "asioihin ja puheenaiheisiin" enemmän kuin muilla tallaajilla.
Et varmaan itse tee sitä koskaan kenenkään kohdalla.
Onkohan noitten vihaviestien takana muitten artistien faneja vai itse artisteja, joita Käärijän suosio ja myönteinen julkisuus harmittaa enemmän kuin kehtaavat myöntää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Siinä on kuule suupielen juonteet kaikilla sivuseikka kun Tiina painaa lavalla menemään kuin pieni pupujussi saaden yleisön mukaan.
Toki siellä provinssin juottolassa minne kaikki sen heikkoluonteiset fanit on vartavasten maksaneet päästä sisään katsomaan. Pysykää tiinoinenne siellä ja olkaa onnellisia.
Kansainvälisillä lavoilla pitäisi voittaa yleisö ja siihen ei vanha kurppa pysty vaikka painaisi ikkunan kautta ulos, mereen ja Irlantiin saakka.
Kun ei ole sitä karismaa, ei lahjoja eikä edes nuoruutta tai kauneutta että voisi seksilläkään pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Ei taida olla lapsia ja sen aika alkaa olla ohi.
Kyllä 44-vuotiaana vielä pitäs onnistua.
No joo mutta kiire alkaa tulemaan.
Mitäs se 49-vuotias mr Lordi sitten, istuu yksin mökissään lemmikkihämähäkin kanssa.
Eipä taida olla kysyntää enää keikkarintamalla, toisin kuin eräillä
Ruotsin/Loreenin ylivoima on suorastaan käsittämätöntä! Katsoin kahdeksan viimeisintä youtube eurovision top-listaa ja KAIKISSA Loreen oli laitettu ykköseksi, ja melkein kaikissa sitten Käärijä kakkosena tai kolmosena, mutta selkeästi Loreenin taakse. Minun mielestäni Loreenin viisu on tekotaiteellinen tylsä, niin mitäänsanomaton, etten edes muista milloin Ruotsi on NOIN heikon viisun lähettänyt kisoihin. En vaan pysty käsittämään. Itselläni on myös Top-lista, jota olen päivittänyt sitä mukaa kun uusia edustusviisuja julkaistaan. Ruotsi on ihan siellä häntäpäässä, kolme viisua on vielä heikompaa. En näe Loreenin viisussa mitään muita ansioita kuin sen, että hän on todella hyvä laulaja. Mutta show on tylsä. Hädin tuskin jaksan kuunnella tai katsella loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Sehän on oikeasti yllättävän vanhan näköinen. Ihan ikäisensä. Kerran kun joutui esiintymään ilman instafiltteriä ja naama vakavana niin suupielet on veltot ja nenän pielissä kotkan juonteet. Paksu pakkeli vielä korosti ongelmaa. Miksi tuo haluaa jahdata jotain mennyttä nuoruuttaan keikkaelämää viettämällä? Eikä sillä ja sillä meisselillä ole kotia, lapsia..?
Ei taida olla lapsia ja sen aika alkaa olla ohi.
Kyllä 44-vuotiaana vielä pitäs onnistua.
No joo mutta kiire alkaa tulemaan.
Mitäs se 49-vuotias mr Lordi sitten, istuu yksin mökissään lemmikkihämähäkin kanssa.
Eipä taida olla kysyntää enää keikkarintamalla, toisin kuin eräillä
Kansainvälinen ura jo tehtynä, toisin kuin eräillä ;)
En ole ilmesesti kyseinen tyyppi, kun tänään olen palstalla ja jodel-kohun ja Oksas-tviitin aikoihin en ole. Eipä noita puheenaiheita varmasti tarvitse jonkun asiasta kiinnostuneen keksiä. Tulevat ihan muuten esiin. Kahdessa kuukaudessa ehtii tapahtua kaikenlaista.