UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.
Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.
Sama se mikä on suhteen status mutta kuljetetaan kuitenkin avecina joka paikkaan. Eikä venäläisen kuljettaminen avecina Ukrainan viisuihin ole sopivaa. Miettikää nyt vähän. Tapaavat siellä mm. Tvorchin ja Kaluschin.
Mikä on motiivi näille kirjoituksille? Kateusko?
Kateus ketä kohtaan? Jos vihjaat siihen että kyseistä venäläisnaista niin voin kertoa olevani 150% lesbo.
Usko tai älä, jotkut tuomitsevat edelleen Venäjän hyökkäyssodan ja tukevat Ukrainaa.
Olet kai väärässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.
Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.
Sama se mikä on suhteen status mutta kuljetetaan kuitenkin avecina joka paikkaan. Eikä venäläisen kuljettaminen avecina Ukrainan viisuihin ole sopivaa. Miettikää nyt vähän. Tapaavat siellä mm. Tvorchin ja Kaluschin.
Mikä on motiivi näille kirjoituksille? Kateusko?
Pelko ja siitä syntyvä sisu ja rohkeus
SUOMI PERKELE!
Vierailija kirjoitti:
Mua aljaa vituttaan jos nää jutut on totta. Eiköhän joku toinen vuosi olisi ollut Käärijälle sopivampi. Kyllähän sekin on tiedetty, että ukraina ne vuoden 22 viisut voittaa. Joten ei tämä varmasti ole Käärijällekkään tullut yllätyksenä! Kaikki on tarkkaan harkittu, mutta tähän ei muka varauduttu! En usko. Tahallista on!
Mua harmittaa että tuomitsin Sofin liian herkästi ja kirjoitin siitä julkisesti. Taidan lähettää anteeksipyynnön.
Kunnon Käärijä-heitterit löytäneet taas paikalle. Tuntuu varmaan hyvältä oksentaa omaa huonoa oloa viattomiin ihmisiin. No, toisille jonkun ihmisen menestys ottaa kovilleja pitää koittaa lytätä alaspäin niitä joilla me ee hyvin. Kai siitä saa hetkeksi paremman fiiliksen itselleen. Kannattaa kuitenkin miettiä onko siitä pitkällä tähtäimellä iloa ja voisko senkin ajan käyttää paremmin.
Käärijän elämään nuo teidän vikinät ei kuitenkaan vaikuta haluamallanne tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen toi boleron löytöpaikka jos se katosi Malmilla ja löytyi Espoosta pihatieltä. Joku pakosti kuljettanut sinne.
Alkaa usko mennä Käärijän puheisiin noiden hänen stooriensa perusteella.
Tilanteen mukaan aina esittää ja puhu sitä mitä yleisö haluaa. Se siitä aitoudesta.
Hän on vain hyvä näyttelijä ja naruttaja. Ja iso osa faneista menee halpaan.
Halpaan ja halpaan, itse ainakin leikin mukana. Ei tämä niin vakavaa ole, Käärijä on hauskuuttaja, hämmentäjä ja tosiaan ihan hyvä näyttelijäkin, odotan jo innolla mitä Käärijä-showssa seuraavaksi tapahtuu. Hän on kuin tosielämän Putous-hahmo, joka on onnistunut tekemään älyttömän koukuttavan euroviisubiisin. Nyt pääsemme seuraamaan hahmon vaiherikasta matkaa viisuihin :D Aivan sama minulle miten hän pärjää itse kisassa.
Perustelusi perusteellä Portion Boys olisi ollut tuplasti parempi, varmempi, kielitaitoisempi ehdokas Liverpooliin nyt kun Käärijänkin biisi on myöhemmin osoittautunut sesonkivitsiksi. Jonka kaikkea tekemistä ja valintoja saa peitellä sekä salata.
Okei kannattakaa ketä kannatatte. Itse toivon Norjan voittoa. Ei ainakaan niin, että Suomi ei voita vuoden 23 kisoja. 😔
Mitähän tässä pitäis tehdä...tää kysymys nousee pikkuhiljaa pintaan kun on parisuhteessa....Meen nimittäin aivan lirimäräksi, kun katson Kärtsän hymyhammasstooreja vaikka 30 sek....🔥.ei mee enää "keväthormonien" piikkiin, nytkin sataa lunta.
No, pääseepä mies vaivaa näkemättå liukkaille, mutta onkohan tåmä nyt aivan oikein.........
Vierailija kirjoitti:
Okei kannattakaa ketä kannatatte. Itse toivon Norjan voittoa. Ei ainakaan niin, että Suomi ei voita vuoden 23 kisoja. 😔
Ei voita, eikä sijoitu naruista vetelemällä ja ihmisten selässä ratsastamalla. Sehän voidaan joissain maissa tulkita alistamiseksi, häpäisemiseksi.
Kisassa on niin paljon parempia ja kunnianhimoisempia biisejä sekä esittäjiä että semistä kotiin.
Oikeastaan euroviisujen varjokisat jossa humööripiisit kilpailisivat keskenään, olisi Käärijälle sopivin kisa.
Kuopion keikka oli hvetin kova!
Käykää joku håvittåmåssä se vihreä nahkahökötys! Tekee hommasta vain kaavoihin kangistunutta
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Käärijä-heitterit löytäneet taas paikalle. Tuntuu varmaan hyvältä oksentaa omaa huonoa oloa viattomiin ihmisiin. No, toisille jonkun ihmisen menestys ottaa kovilleja pitää koittaa lytätä alaspäin niitä joilla me ee hyvin. Kai siitä saa hetkeksi paremman fiiliksen itselleen. Kannattaa kuitenkin miettiä onko siitä pitkällä tähtäimellä iloa ja voisko senkin ajan käyttää paremmin.
Käärijän elämään nuo teidän vikinät ei kuitenkaan vaikuta haluamallanne tavalla.
Minähän olin oikea fanaattinen fani vielä jokin aika sitten. Taisin olla manipuloinnin uhri. En kai minä aikuinen mitään luotua hahmoa voi fanittaa? Kuka hahmon lopulta edes on luonut? On aika avata silmät ja katsoa totuutta silmiin. Että näinkin voi käydä vuonna 2023. Uskomatonta!
Miksi sillä ihmisjunalla piti esityksessä ratsastaa? Mihin se liittyi? Mikä se sivukävely, letkajenkka oli?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä pitäis tehdä...tää kysymys nousee pikkuhiljaa pintaan kun on parisuhteessa....Meen nimittäin aivan lirimäräksi, kun katson Kärtsän hymyhammasstooreja vaikka 30 sek....🔥.ei mee enää "keväthormonien" piikkiin, nytkin sataa lunta.
No, pääseepä mies vaivaa näkemättå liukkaille, mutta onkohan tåmä nyt aivan oikein.........
Hyi helvetti! Pidä omana tietonas.
Miksi esityksessä pitettiin mikkiä kuin asetta. James Bond?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Käärijä-heitterit löytäneet taas paikalle. Tuntuu varmaan hyvältä oksentaa omaa huonoa oloa viattomiin ihmisiin. No, toisille jonkun ihmisen menestys ottaa kovilleja pitää koittaa lytätä alaspäin niitä joilla me ee hyvin. Kai siitä saa hetkeksi paremman fiiliksen itselleen. Kannattaa kuitenkin miettiä onko siitä pitkällä tähtäimellä iloa ja voisko senkin ajan käyttää paremmin.
Käärijän elämään nuo teidän vikinät ei kuitenkaan vaikuta haluamallanne tavalla.
Minähän olin oikea fanaattinen fani vielä jokin aika sitten. Taisin olla manipuloinnin uhri. En kai minä aikuinen mitään luotua hahmoa voi fanittaa? Kuka hahmon lopulta edes on luonut? On aika avata silmät ja katsoa totuutta silmiin. Että näinkin voi käydä vuonna 2023. Uskomatonta!
Niinpä, rehellisyyden nimissä aito olisi ollut aito. Hahmo on laskelmoitu juttu tiettyä tarkoitusta varten.
Silmät aukes, en suostu kusetettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä ihmisjunalla piti esityksessä ratsastaa? Mihin se liittyi? Mikä se sivukävely, letkajenkka oli?
Entä jos paidaton ratsastaja symboloi Putinia niinkuin joku ehdotti? Mitä ratsuna pidetyt tanssijat symboloivat?
1 hullu täällä vaan yksinpuhelee ja pilaa keskustelun, mutta pakko vaan todeta että suurin osa suomalaisista haluaa Käärijän voittavan. Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Käärijä-heitterit löytäneet taas paikalle. Tuntuu varmaan hyvältä oksentaa omaa huonoa oloa viattomiin ihmisiin. No, toisille jonkun ihmisen menestys ottaa kovilleja pitää koittaa lytätä alaspäin niitä joilla me ee hyvin. Kai siitä saa hetkeksi paremman fiiliksen itselleen. Kannattaa kuitenkin miettiä onko siitä pitkällä tähtäimellä iloa ja voisko senkin ajan käyttää paremmin.
Käärijän elämään nuo teidän vikinät ei kuitenkaan vaikuta haluamallanne tavalla.
Käärijä on hahmo, uhkapeluri, paidaton riehuja. Miten hahmon elämään voisi vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen toi boleron löytöpaikka jos se katosi Malmilla ja löytyi Espoosta pihatieltä. Joku pakosti kuljettanut sinne.
Alkaa usko mennä Käärijän puheisiin noiden hänen stooriensa perusteella.
Tilanteen mukaan aina esittää ja puhu sitä mitä yleisö haluaa. Se siitä aitoudesta.
Hän on vain hyvä näyttelijä ja naruttaja. Ja iso osa faneista menee halpaan.
Halpaan ja halpaan, itse ainakin leikin mukana. Ei tämä niin vakavaa ole, Käärijä on hauskuuttaja, hämmentäjä ja tosiaan ihan hyvä näyttelijäkin, odotan jo innolla mitä Käärijä-showssa seuraavaksi tapahtuu. Hän on kuin tosielämän Putous-hahmo, joka on onnistunut tekemään älyttömän koukuttavan euroviisubiisin. Nyt pääsemme seuraamaan hahmon vaiherikasta matkaa viisuihin :D Aivan sama minulle miten hän pärjää itse kisassa.
Perustelusi perusteellä Portion Boys olisi ollut tuplasti parempi, varmempi, kielitaitoisempi ehdokas Liverpooliin nyt kun Käärijänkin biisi on myöhemmin osoittautunut sesonkivitsiksi. Jonka kaikkea tekemistä ja valintoja saa peitellä sekä salata.
Portion Boys ei naurattanut, ei hämmentänyt, ei koukuttanut eikä biisikään ollut kummoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Käärijä-heitterit löytäneet taas paikalle. Tuntuu varmaan hyvältä oksentaa omaa huonoa oloa viattomiin ihmisiin. No, toisille jonkun ihmisen menestys ottaa kovilleja pitää koittaa lytätä alaspäin niitä joilla me ee hyvin. Kai siitä saa hetkeksi paremman fiiliksen itselleen. Kannattaa kuitenkin miettiä onko siitä pitkällä tähtäimellä iloa ja voisko senkin ajan käyttää paremmin.
Käärijän elämään nuo teidän vikinät ei kuitenkaan vaikuta haluamallanne tavalla.
Käärijä on hahmo, uhkapeluri, paidaton riehuja. Miten hahmon elämään voisi vaikuttaa?
Jospa sillä on kaksi persoonaa.
Mua aljaa vituttaan jos nää jutut on totta. Eiköhän joku toinen vuosi olisi ollut Käärijälle sopivampi. Kyllähän sekin on tiedetty, että ukraina ne vuoden 22 viisut voittaa. Joten ei tämä varmasti ole Käärijällekkään tullut yllätyksenä! Kaikki on tarkkaan harkittu, mutta tähän ei muka varauduttu! En usko. Tahallista on!