Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20581/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Venäjä pääsisi vielä viisuihin voisi sieltä olla pistepotti luvassa. Tiedätte syyn.

Onhan sitä viidettä kolonnaa runsaasti viisuihin osallistuvissa maissa. Siksi menestyi aina puhelinäänissä.

Fun fact: rest of the world -äänestyksessä on jaossa vielä yhdet yleisöpisteet. Mukana on siis 37 raatia ja 38 yleisöäänipottia. Tulosten painoarvo ei siis olekaan 50/50 vaan juryjen painoarvo on vain 49,4 % ja yleisön 50,6 %. Lista muista maista julkaistaan vasta viisujen alla, mutta varmuudella sillä on esim. USA ja Kanada ja aivan yhtä varmasti ei maita, jotka eivät nytkään saa osallistua.

Vierailija
20582/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ja Suomi antaa Norjalle 12 pistettä

Voi olla. Mutta Norja antaa Suomelle 12 pistettä 😄

No ei anna, vaan loreenille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20583/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Kirsille, joka asun on luemma löytänyt! Löysiköhän jo ennen julkista tietoa ja jos kyllä, niin mitäköhän ajatteli kun kurkkasi pukupussiin?

Kuulemma löytäjän pojat oli tunnistaneet kenelle se asu kuuluu. Kiitokset siis heillekin!

Mukava nähdä Käärijä silminnähden helpottuneena ja iloisena uusimmalla instavideollaan.

Onhan se ihme ja kumma, kun Kirsi ei tunnistanut!! Keikkuu kaikenmaailman viraalilistoilla huikeilla määrillä ja sitten joku Kirsi Suomen Espoosta ei tiennyt mikä kaalimato pussista paljastui!!

Hänen pikkupoikansa kertoi kenen hihat pussissa on.

Mitäpä olisitte itse ajatelleet sen asun löydettyänne? Jotenkin olisi ollut vaikea uskoa, että kyseessä todellakin on The Asu. Kuuluisuuteen noussut neonvihreä bolero, kuten Helsingin Sanomatkin asua kuvaili. : )

Vierailija
20584/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun vedon voi tehdä niin pohjoismaiden raatiäänissä on 4x12 pistettä Loreenille. Tämä olisi tuohduttanut enemmän vielä pari viikkoa sitten. Nyt toivon, että Suomi jää hiljaisesti tulostaulukon oikealle puolelle.

Vierailija
20585/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin just unta, että Käärijä seurusteli Mira Luotin kanssa ja ne asui omakotitalossa Vantaalla. Niillä oli myös biisi Vantaa on Pariisi. 😆

Vierailija
20586/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tyttöystävästä tai perheestään mitään. Edes ulkonäköä, mutta kyllä nämä kuulostaa oudolta. Jo siinä mielessä, että on ukrainan euroviisut, joita ei voi pitää Ukrainassa venäläisten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20587/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ja Suomi antaa Norjalle 12 pistettä

Buuuuu

Vierailija
20588/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden esiintymisasut tilaaminen kuopiolaisilta oli nerokas idea, ja osoittaa että Käärijä on synnynnäinen viihdyttäjä. Voin uskoa että sydän melkein pysähtyi ja paniikki iski, kun huomasi puvun kadonneen. Silti jaksoi ideoida kivan ehdotuksen uudesta home made The Asusta matkalla keikkapaikalle.

Ja voi kuopiolaiset, ylititte kaikki odotukset! Jos Kääriä voittaa ESCin niin ehkä ne 2024 viisut pitäiskin järjestää Kuopiossa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20589/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Vierailija
20590/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden esiintymisasut tilaaminen kuopiolaisilta oli nerokas idea, ja osoittaa että Käärijä on synnynnäinen viihdyttäjä. Voin uskoa että sydän melkein pysähtyi ja paniikki iski, kun huomasi puvun kadonneen. Silti jaksoi ideoida kivan ehdotuksen uudesta home made The Asusta matkalla keikkapaikalle.

Ja voi kuopiolaiset, ylititte kaikki odotukset! Jos Kääriä voittaa ESCin niin ehkä ne 2024 viisut pitäiskin järjestää Kuopiossa :D

Ei onneksi voita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20591/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon MM-kisoissa toivon aina Suomen häviävän mutta viisuissa toivon Suomelle voittoa.

Vierailija
20592/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha cha cha ja Käärijä ovat totisesti villinneet Suomen ja suomalaiset, nyt ommellaan kilpaa Käärijälle uusia esiintymisasuja. Joku Muodin huipulle kalpenee tähän intoon verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20593/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on muuten superkuumat ja seksikkäät hymy ja hampaat! 🔥

Vierailija
20594/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha cha cha ja Käärijä ovat totisesti villinneet Suomen ja suomalaiset, nyt ommellaan kilpaa Käärijälle uusia esiintymisasuja. Joku Muodin huipulle kalpenee tähän intoon verrattuna.

Tuo Wiwibloggsiinn!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20595/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Ei ole. Varma tieto

Vierailija
20596/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Ei ole. Varma tieto

Älä ole tylsä. Kyllä se on kaveri, kun niin päätetään!!

Vierailija
20597/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Ei ole. Varma tieto

Okei ja tästä paha mieli?

Vierailija
20598/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Sama se mikä on suhteen status mutta kuljetetaan kuitenkin avecina joka paikkaan. Eikä venäläisen kuljettaminen avecina Ukrainan viisuihin ole sopivaa. Miettikää nyt vähän. Tapaavat siellä mm. Tvorchin ja Kaluschin.

Niin?

Vierailija
20599/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.

Jaa miksi? Mistä edes tiedät, että on joku tyttöystävä? Voihan olla joku kaverikin.

Sama se mikä on suhteen status mutta kuljetetaan kuitenkin avecina joka paikkaan. Eikä venäläisen kuljettaminen avecina Ukrainan viisuihin ole sopivaa. Miettikää nyt vähän. Tapaavat siellä mm. Tvorchin ja Kaluschin.

Mikä on motiivi näille kirjoituksille? Kateusko?

Vierailija
20600/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen toi boleron löytöpaikka jos se katosi Malmilla ja löytyi Espoosta pihatieltä. Joku pakosti kuljettanut sinne.

Alkaa usko mennä Käärijän puheisiin noiden hänen stooriensa perusteella.

Tilanteen mukaan aina esittää ja puhu sitä mitä yleisö haluaa. Se siitä aitoudesta.

Hän on vain hyvä näyttelijä ja naruttaja. Ja iso osa faneista menee halpaan.

Halpaan ja halpaan, itse ainakin leikin mukana. Ei tämä niin vakavaa ole, Käärijä on hauskuuttaja, hämmentäjä ja tosiaan ihan hyvä näyttelijäkin, odotan jo innolla mitä Käärijä-showssa seuraavaksi tapahtuu. Hän on kuin tosielämän Putous-hahmo, joka on onnistunut tekemään älyttömän koukuttavan euroviisubiisin. Nyt pääsemme seuraamaan hahmon vaiherikasta matkaa viisuihin :D Aivan sama minulle miten hän pärjää itse kisassa.

Ketju on lukittu.