UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hahmojuttu on ollut olemassa jo vuosikaudet ja menee päällekkäin oikean "Jeren" kanssa
Niinkuin eri ammateissakin voi olla ammattiroolit.
Nauretttavaa urputusta, go go -Käärijä!
Musiikisssa ja esityksissä - ei siellä mitään rooleja tarvita.
Ihmiset haluavat ja vaistoavat feikin ja aidon. Aito voittaa.
Rooleilla ei pitkälle pötkitä.
Kuulehan. Euroviisut eivät ole enää 20 vuoteen jotain kirkasotsaista Pikku-Heidiä laulamassa "Ein bisschen Friedeä"
Tämä on performanssitaidetta. Paras taiteilija voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Kyllä. Hahmosta on kadonnut kaikki hauskuus ja sympaattisuus eikä biisikään kuulosta enää niin hyvältä.
Onko tänne pakko tulla joka päivä itkemään? Menkää muualle jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Ketjun aiheena ei ole kisan voittajan nk. yksityisasiat eikä palstan kirjoittelijoiden ajatukset, jotka esiintyjästä heräävät. Aika vähän tässä jää puheenaihetta. Muiden kirjoittajien vainoharhoista ja oletetusta hulluudesta spämmiminen kuuluu taas tämän aamun palstanäkymän mukaan ihan jokaiseen ketjuun.
Suomi nousi taas Loreenin valinnan jälkeen vedonlyöntitilastossa kakkoseksi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Kyllä. Hahmosta on kadonnut kaikki hauskuus ja sympaattisuus eikä biisikään kuulosta enää niin hyvältä.
Ai, mua hymyilyttää tuon bolero-ceissin ja Kuopion keikkaklippien katselun jälkeen enemmän, kuin koskaan....😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Nyt kaikki syömään kaalikääryleet tai soppaa. Jee jee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?
Vierailija kirjoitti:
Suomi nousi taas Loreenin valinnan jälkeen vedonlyöntitilastossa kakkoseksi. 👍
Höpön pöppöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Riku Nieminen. Olihan Munamies hauska alkuunsa. Hahmon takana sitten ei ole tää mies ollenkaan.
Sinäkö sitten luulit, että Riku on oikeassa elämässäkin Munamies?
Ja Jere käy ruokakaupassa vihreässä bolerossa kieltä lipoen ja hassusti tanssahdellen?
Minun perusoletukseni vieraista ihmisistä on, että he ovat täysipäisiä, mukavia ja arvostukseni ansaitsevia ihmisiä. Vielä jos kilpailevat alalla, jossa kilpaillaan ihmisten suosiosta niin voi varovasti odottaa, että he olisivat hyviä tyyppejä. Kun tietää enemmän, mieli muuttuu joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on selvän selvennöksen antanut asemoitumisestaan Ukrainan tilanteeseen. Piste.
Next.....
Pakko oli antaa, vaikka olisikin todellisuudessa toista mieltä. Eiköhän YLE ole antanut ukaasin, että jos ei ilmesty tuollaista tekstiä ei tule Liverpoolin reissuakaan.
Tekstin oli kirjoittanut joku Ylellä tai levy-yhtiössä. Kirjoitustyylin perusteella se ei voi olla tyypin itse kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Kyllä. Hahmosta on kadonnut kaikki hauskuus ja sympaattisuus eikä biisikään kuulosta enää niin hyvältä.
Ai, mua hymyilyttää tuon bolero-ceissin ja Kuopion keikkaklippien katselun jälkeen enemmän, kuin koskaan....😊😊😊
Hieno keikka ja tunnelma katossa. It's crazy, it's party!
Jos en pitäisi todennäköisenä, että näitä salaliittoteorioita suolletaan tänne pääosin kieli poskessa, toivoisin ko. kirjoittajien pysähtyvän miettimään, kuulevatko myös ääniä, uskovatko reptiliaaneihin, hammaskeijuun tai muuhun vastaavaan. Ihan pimeä meno, taitaa tämän ketjun seuranta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Ei ole edes kahta tai kolmea, vaan selvästi tunnistettavissa oleva palstahullu jolla ei mitä ilmeisimmin ole muuta elämää kuin haukkua muita. Tänäänkin heti aamusta alkaen Käärijää. Tuskin saanut edes nukuttua kun odotti, että palsta aukeaa ja pääsee taas jatkamaan siitä mihin illalla jäi.
Kuopion keikalla näytti olleen hyvä meno! Selvästi näkyy noilla keikoilla Jeren oma persoona. Ihanan oloinen esiintyjä.
Yleensäkin artisteilla on jonkinlainen lavapersoona. Tuskin joku Petri Nygård on samanlainen kotona. Cheeck myös sanoi olevansa hahmo ja Jare on ihan eri mies. Euroviisuissa on nähty vaikka minkälaisia pukuja ja hahmoja. Ei ne ne tyypit niissä kuteissa ja meikeissä vapaalla kulje. Kumma että tämä on nyt jotenkin ihmeellinen asia joillekin. Mutta kai nyt jostain pitää päästä mussuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Kyllä. Hahmosta on kadonnut kaikki hauskuus ja sympaattisuus eikä biisikään kuulosta enää niin hyvältä.
Ai, mua hymyilyttää tuon bolero-ceissin ja Kuopion keikkaklippien katselun jälkeen enemmän, kuin koskaan....😊😊😊
Itsekin olisin halunnut maata tänä aamuna pitkään mutta avasin instan ja hytkyin sängyssäni nauraen ääneen. Tuli niin kova energiaboosti että ylös ja ulos! 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.
Ja tylsiä, ärsyttäviä ja epämiellyttäviä sekä noloja kun vanha akka säntäilee ja hyppii kuin lapsi päiväkodissa.
Se mikä jossain puumalan koulun auditorion lavalla voi olla jonkun mielestä vallatonta ja kivaa tms. aiheuttaisi vain tyrmistystä suurilla kv-estradeilla. PKN:kö taas osallistui?
Sinäpä sen sanoit. PKN osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Kyllä. Hahmosta on kadonnut kaikki hauskuus ja sympaattisuus eikä biisikään kuulosta enää niin hyvältä.
Ai, mua hymyilyttää tuon bolero-ceissin ja Kuopion keikkaklippien katselun jälkeen enemmän, kuin koskaan....😊😊😊
Käärijän kannattaa tallettaa se löytymisen jälkeinen viestinsä, jossa toteaa että nyt viimeistään ne viisut voitetaan ja katsella aina tarvittaessa, erityisesti hyvänä tsemppinä juuri ennen lavalle nousua Liverpoolissa. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pari-kolme ihmistä jotka ette halua Käärijän menestyvän tai ette haluaisi hänelle edes perustuslain jokaiselle suomia oikeuksia. Voisitteko mennä vaikka komeroon kiukuttelemaan keskenänne. Ei teidän vihapuhe täällä käännytä ketään meidän loistavaa viisuedustaja vastaan. Ette ole mielipidevaikuttaja vaikka ilmeisesti kuvittelette, että muutaman rivin vainoharhaviestinne tarttuu tuosta vaan palstalaisiin.
Pitkästä aikaa its crazy, Its party, joten pidetään tämä ketju hyvänmielen alustana, jossa voidaan ylläpitää hyvää viisutunnelmaa.
Ei ole edes kahta tai kolmea, vaan selvästi tunnistettavissa oleva palstahullu jolla ei mitä ilmeisimmin ole muuta elämää kuin haukkua muita. Tänäänkin heti aamusta alkaen Käärijää. Tuskin saanut edes nukuttua kun odotti, että palsta aukeaa ja pääsee taas jatkamaan siitä mihin illalla jäi.
Tyyppi keksii aina jonkin asian, jota vatvoo muutaman päivän taukoja pitämättä, kunnes kukaan ei enää jaksa reagoida jankuttamiseen millään tavalla.
Kyllä. Hahmosta on kadonnut kaikki hauskuus ja sympaattisuus eikä biisikään kuulosta enää niin hyvältä.