UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko noihin käärijän lista menestyksiin. Biisi on suomen kielinen ja erikoinen. Joku tehtailee noita. Ja mikä se E.C saksalainen bändi
Voit ihan rauhassa olla uskomatta.
Viraalilista on aika erityyppinen lista kuin joku kuunnelluimmat-lista, mulla ei maailmalta tulleiden reaktioiden valossa ole kyllä mitään syytä olla uskomatta, että on niille noussut. Myös Puolan "oikea" viisuedustaja Janni on Gladiator-biisillään noussut koko maailman viraalilistalle, en ihmettele sitäkään, kun asiasta on ollut sen verran kohua somessa.
En usko minäkään Käärijän lista- jne menestyksiin.
Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että Käärijä on kupla, ja menestys luomalla luotu illuusio.
Hakkeriporukka kolmessa vuorossa tehtailee kaikenmaailman listatykkäyksiä. He osaavat hommansa. Ties vaikka Käärijä itse olisi junaillut homman ja olisi tietoinen "taustatiimin" toiminnasta. Kun on perso helpolle rahalle.
Hyvä että muutamalla muullakin on epäilykset heränneet.
Onko oikeasti suosittu, se nähdään Liverpoolissa live-esityksen jälkeen.
Ruotsi ja Suomi antaa Norjalle 12 pistettä
Vierailija kirjoitti:
Kova on näyttää olleen tuo asu -meno ja fiilikset katossa Kuopion keikalla. Wau!
Se olikin toimiva idea käyttää fanien ompeluksia. Sillä taidokkuudella ei våliä, vaan fiiliksellä!
Mahtavaa luovuutta, huumorintajua ja välittämistä että niin moni oli tosiaan nähnyt vaivaa uuden asun paikalle viemiseksi. Olisipa ollut hauska nähdä jokin kooste kaikista asuista. Tai ehkä niitä nähdään vielä myöhemmälläkin keikoilla jos kestävät menossa mukana? Joku näytti jopa löytäneen tismalleen samanvärisen kankaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Suomi antaa Norjalle 12 pistettä
Voi olla. Mutta Norja antaa Suomelle 12 pistettä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän alemmuuskompleksi, kun näin tuon kauniin tyttöystävän.
Dobryi vecher!
Cuka bljat sinulle. Kaalimieshän tekee siinä esityksensä alussa melkein tyylipuhtaan slaavikyykynkin.
Mikä se on? Sitten pitelee mikkiä kuin asetta ja kurkkii suojista lavojen takaa.
Esitys on agressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Suomi antaa Norjalle 12 pistettä
Suomen(kin) raadit tuntien Ruotsille annetaan täydet 12 ihan jo esitystä näkemättä. Ehkäpä Norja saa Suomen 10 pistettä ja arvattavasti hyvin pisteitä niin Ruotsista kuin muistakin maista.
Kiinnostavaa nähdä, antaako Ruotsin raati pisteitä Suomelle. Ruotsalainen euroviisutoimittaja ainakin on yllättäen intoututunut jopa kehumaan Käärijää perinteisen Suomen edustajan lyttäämisen sijaan.
Käärijän euroviisu on niin kliseinen ja tarkkaan mietitty, millä Suomen kaltainen voisi pärjätä euroviisuissa. Lähtien jo Saksan ehdokkaan E.C. plagiointi syytöksistä, jotka kuuluvat viisuihin. Pottatukka. Lisäksi vaikea nimi lausua, jää ulkomaalaisilla mieleen. Lainasanat, joita voi kaikki laulaa cha shamppanja, pina colada. Helsingin viisujen ukrainalainen suosikk, jää Helsinki ja siellä järjestetyt viisut mieleen, kun verkan edustus käydään fiilistelemässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Suomi antaa Norjalle 12 pistettä
Voi olla. Mutta Norja antaa Suomelle 12 pistettä 😄
Eiköhän ne Norjankin raatipisteet ole jo etukäteen automaattisesti varattu Ruotsille.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen toi boleron löytöpaikka jos se katosi Malmilla ja löytyi Espoosta pihatieltä. Joku pakosti kuljettanut sinne.
Alkaa usko mennä Käärijän puheisiin noiden hänen stooriensa perusteella.
Tilanteen mukaan aina esittää ja puhu sitä mitä yleisö haluaa. Se siitä aitoudesta.
Hän on vain hyvä näyttelijä ja naruttaja. Ja iso osa faneista menee halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen toi boleron löytöpaikka jos se katosi Malmilla ja löytyi Espoosta pihatieltä. Joku pakosti kuljettanut sinne.
Alkaa usko mennä Käärijän puheisiin noiden hänen stooriensa perusteella.
Tilanteen mukaan aina esittää ja puhu sitä mitä yleisö haluaa. Se siitä aitoudesta.
Hän on vain hyvä näyttelijä ja naruttaja. Ja iso osa faneista menee halpaan.
Juu ja sinä taidat olla pahimman luokan mielenterveysongelmainen. Oletko muistanut ottaa aamulääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Kirsille, joka asun on luemma löytänyt! Löysiköhän jo ennen julkista tietoa ja jos kyllä, niin mitäköhän ajatteli kun kurkkasi pukupussiin?
Kuulemma löytäjän pojat oli tunnistaneet kenelle se asu kuuluu. Kiitokset siis heillekin!
Mukava nähdä Käärijä silminnähden helpottuneena ja iloisena uusimmalla instavideollaan.
Onhan se ihme ja kumma, kun Kirsi ei tunnistanut!! Keikkuu kaikenmaailman viraalilistoilla huikeilla määrillä ja sitten joku Kirsi Suomen Espoosta ei tiennyt mikä kaalimato pussista paljastui!!
Hänen pikkupoikansa kertoi kenen hihat pussissa on.
Elämme erikoisia aikoja. 😒 Liian sinisilmäinen ei saa olla.
Tuli paha mieli kun näin tyttöystävän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Käärijån videovihreä ja estraadivihreä on tehty vähän eri materiaaleista. Löytynyt estraadikappale on aitoa vihreää nahkaa, ja siinä on mustat "kaula ja hihapiikit".
Videon vihreä näyttäs olevan jotain muovia ja hopeiset piikit.
Hyvä kun nahkainen löyty, mutta jotenkin olen viehättynyt tuosta Kuopion meiningistä ja freeseistä faniasuista!! Mahtavaa
Piti oikein tarkistaa, ja toden totta ne piikit on eri väriset. Ne on kuitenkin todennäköisesti vaan värjätty sopimaan paremmin niihin mustiin housuihin. Muuten selvästi ihan sama asu kyseessä.
Ei olisi Käärijäkään ollut niin aidosti huolissaan asun lopullisesta katoamisesta, jos siitä olisi olemassa joku kopio. Tosin nyt viimeistään olisi aika tehdä ainakin yksi vara-asu. Tai säilyttää tuota olemassaolevaa jossain hyvässä tallessa eikä riepotella mukana jokaisella keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Käärijån videovihreä ja estraadivihreä on tehty vähän eri materiaaleista. Löytynyt estraadikappale on aitoa vihreää nahkaa, ja siinä on mustat "kaula ja hihapiikit".
Videon vihreä näyttäs olevan jotain muovia ja hopeiset piikit.
Hyvä kun nahkainen löyty, mutta jotenkin olen viehättynyt tuosta Kuopion meiningistä ja freeseistä faniasuista!! Mahtavaa
Hauskoja, hyvin ottivat savolaiset asian omakseen 😄
Minusta se oli erittäin tyly vastaus Sofille, ettei hän varautunut siihen, että ihmiset STALKKAAVAT hänen seuraamiaan tilejä somessa. What
Vierailija kirjoitti:
Jos Venäjä pääsisi vielä viisuihin voisi sieltä olla pistepotti luvassa. Tiedätte syyn.
Kyllä, koska sielläkin osataan arvostaa hyvää musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos Venäjä pääsisi vielä viisuihin voisi sieltä olla pistepotti luvassa. Tiedätte syyn.
No ei kai se vaikeaa ole masinoida äänivyöryä tai manipuloida ääntenlaskentaa sivustakin, jos on ison maan pressanvaaleissakin onnistunut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko noihin käärijän lista menestyksiin. Biisi on suomen kielinen ja erikoinen. Joku tehtailee noita. Ja mikä se E.C saksalainen bändi
Voit ihan rauhassa olla uskomatta.
Viraalilista on aika erityyppinen lista kuin joku kuunnelluimmat-lista, mulla ei maailmalta tulleiden reaktioiden valossa ole kyllä mitään syytä olla uskomatta, että on niille noussut. Myös Puolan "oikea" viisuedustaja Janni on Gladiator-biisillään noussut koko maailman viraalilistalle, en ihmettele sitäkään, kun asiasta on ollut sen verran kohua somessa.
En usko minäkään Käärijän lista- jne menestyksiin.
Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että Käärijä on kupla, ja menestys luomalla luotu illuusio.
Hakkeriporukka kolmessa vuorossa tehtailee kaikenmaailman listatykkäyksiä. He osaavat hommansa. Ties vaikka Käärijä itse olisi junaillut homman ja olisi tietoinen "taustatiimin" toiminnasta. Kun on perso helpolle rahalle.
Hyvä että muutamalla muullakin on epäilykset heränneet.
Onko oikeasti suosittu, se nähdään Liverpoolissa live-esityksen jälkeen.
Joku Trump. Donald Trump
Käärijån videovihreä ja estraadivihreä on tehty vähän eri materiaaleista. Löytynyt estraadikappale on aitoa vihreää nahkaa, ja siinä on mustat "kaula ja hihapiikit".
Videon vihreä näyttäs olevan jotain muovia ja hopeiset piikit.
Hyvä kun nahkainen löyty, mutta jotenkin olen viehättynyt tuosta Kuopion meiningistä ja freeseistä faniasuista!! Mahtavaa