UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Sivukävelystä tuli Martti Ahtisaari mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Käärijä-heitterit löytäneet taas paikalle. Tuntuu varmaan hyvältä oksentaa omaa huonoa oloa viattomiin ihmisiin. No, toisille jonkun ihmisen menestys ottaa kovilleja pitää koittaa lytätä alaspäin niitä joilla me ee hyvin. Kai siitä saa hetkeksi paremman fiiliksen itselleen. Kannattaa kuitenkin miettiä onko siitä pitkällä tähtäimellä iloa ja voisko senkin ajan käyttää paremmin.
Käärijän elämään nuo teidän vikinät ei kuitenkaan vaikuta haluamallanne tavalla.
Käärijä on hahmo, uhkapeluri, paidaton riehuja. Miten hahmon elämään voisi vaikuttaa?
Jospa sillä on kaksi persoonaa.
Muuttuvat kasvot tai naamio.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä ihmisjunalla piti esityksessä ratsastaa? Mihin se liittyi? Mikä se sivukävely, letkajenkka oli?
Samaa mieltä, oli kömpelöitä ja irrallisia 'this is humour" numeroita, sanon tämän biisin ja Käärijän fanina
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Riku Nieminen. Olihan Munamies hauska alkuunsa. Hahmon takana sitten ei ole tää mies ollenkaan.
Sieltä alta paljastui vastenmielinen ahne tosikko.
Tämä hahmojuttu on ollut olemassa jo vuosikaudet ja menee päällekkäin oikean "Jeren" kanssa
Niinkuin eri ammateissakin voi olla ammattiroolit.
Nauretttavaa urputusta, go go -Käärijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä ihmisjunalla piti esityksessä ratsastaa? Mihin se liittyi? Mikä se sivukävely, letkajenkka oli?
Entä jos paidaton ratsastaja symboloi Putinia niinkuin joku ehdotti? Mitä ratsuna pidetyt tanssijat symboloivat?
Olet kyllä sekaisin kuin seinäkello. Rasmuskin oli viime vuonna viisuissa ilman paitaa. Entäs Måneskin? Jopa yhtyeen naisbasisti esiintyy joskus ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Riku Nieminen. Olihan Munamies hauska alkuunsa. Hahmon takana sitten ei ole tää mies ollenkaan.
Sieltä alta paljastui vastenmielinen ahne tosikko.
Joka kannattaa jotain Zeitgeist hörhöliikettä...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Viime viikolla kirjoitin, että ukon työpaikalla lähes fanaattinen Käärijäfani olikin nyt todennut että ihan paska se sittenkin on.
Muutamilla silmät auenneet, kuherruskuukausi on ohi ja uutuuden viehätys kadonnut.
Käärijä on selvän selvennöksen antanut asemoitumisestaan Ukrainan tilanteeseen. Piste.
Next.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Viime viikolla kirjoitin, että ukon työpaikalla lähes fanaattinen Käärijäfani olikin nyt todennut että ihan paska se sittenkin on.
Muutamilla silmät auenneet, kuherruskuukausi on ohi ja uutuuden viehätys kadonnut.
Ai, mulla on vaan pupillit suurentuneet lisää :D
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä hahmojuttu on ollut olemassa jo vuosikaudet ja menee päällekkäin oikean "Jeren" kanssa
Niinkuin eri ammateissakin voi olla ammattiroolit.
Nauretttavaa urputusta, go go -Käärijä!
Musiikisssa ja esityksissä - ei siellä mitään rooleja tarvita.
Ihmiset haluavat ja vaistoavat feikin ja aidon. Aito voittaa.
Rooleilla ei pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Sinä ja tuttavapiirisi eivät ole ketjun aihe. Vai oletteko tällä oikein joukolla liikkeellä, yksi kirjoittaa ja muut peukuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Portonpoika olisi ollut kuin joku junttilauma kanarialla. Kuka tuommoisesta 5kymppisestä huumoribändistä -joka ei edes naurata- olisi kiinnostunut?
Käärijän salaisuus on mieletön KARISMA! Eihän sen jutut ja sketsit jonkun muun tekemänä naurattaisi. PB hyvä esimerkki: pelkkiä vanhoja merkonomi ukkoja ja naamaansa vääntelevä emäntä. Ne jos pitäis samaa läppää kuin K niin en viitsisi kuunnella hetkeäkään.
Ne on sentäs fiksuja aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan yksi näistä trolleiksi väitetyistä kirjoittajista. Omassa tuttavapiirissä julkinen Käärijä-hehkutus katkesi jo hesarin haastattelun ilmestyttyä. Käyn välillä lueskelemassa ketjua uteliaisuudesta. En kaikkea, mutta nyt taas tämän bolero-keissin vuoksi. Olipas taas palstalla lisätietoa, joka saa suhtautumaan entistä varauksellisemmin. Ketjusta ovat varmaan useimmat samankaltaisesti ajattelevat jo poistuneetkin.
Sinä ja tuttavapiirisi eivät ole ketjun aihe. Vai oletteko tällä oikein joukolla liikkeellä, yksi kirjoittaa ja muut peukuttavat.
Niinkö te toimitte?
PS. en ole ensimmäisen kommentin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Riku Nieminen. Olihan Munamies hauska alkuunsa. Hahmon takana sitten ei ole tää mies ollenkaan.
Sinäkö sitten luulit, että Riku on oikeassa elämässäkin Munamies?
Ja Jere käy ruokakaupassa vihreässä bolerossa kieltä lipoen ja hassusti tanssahdellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Käärijä-heitterit löytäneet taas paikalle. Tuntuu varmaan hyvältä oksentaa omaa huonoa oloa viattomiin ihmisiin. No, toisille jonkun ihmisen menestys ottaa kovilleja pitää koittaa lytätä alaspäin niitä joilla me ee hyvin. Kai siitä saa hetkeksi paremman fiiliksen itselleen. Kannattaa kuitenkin miettiä onko siitä pitkällä tähtäimellä iloa ja voisko senkin ajan käyttää paremmin.
Käärijän elämään nuo teidän vikinät ei kuitenkaan vaikuta haluamallanne tavalla.
Käärijä on hahmo, uhkapeluri, paidaton riehuja. Miten hahmon elämään voisi vaikuttaa?
Kyllä se uhkapeluri-Käärijä ihan oikean Jeren rahoja kulutti ja monivetovoittoja voitti. Hyvä esimerkki, ettei kahta oikein voi erottaa.
Joten ei kannata vatvoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Riku Nieminen. Olihan Munamies hauska alkuunsa. Hahmon takana sitten ei ole tää mies ollenkaan.
Sinäkö sitten luulit, että Riku on oikeassa elämässäkin Munamies?
Ja Jere käy ruokakaupassa vihreässä bolerossa kieltä lipoen ja hassusti tanssahdellen?
Ja Loreen käynyt siinä Tarzanin Janen asussa kaupassa jo vuodesta 2012 😂
Tulee mieleen Riku Nieminen. Olihan Munamies hauska alkuunsa. Hahmon takana sitten ei ole tää mies ollenkaan.