Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20361/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko venäjä-trolli jo lopettaa? Ketään ei kiinnosta mikä tausta tyttöystävälläni on. Se ei varsinaisesti liity Käärijään kuitenkaan. Monet venäläiset vastustavat sotaa. Varsinkin nuoret jotka seuraavat muutakin mediaa kuin Venäjän propagandaa.

Ihan sairasta miten tällaisestakin asiasta saadaan aikaan kauhea haloo.

Vierailija
20362/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kannattais nyt hidastaa tahtia ja vähän rauhottua. Minkä ihmeen takia muutto tän kaiken keskellä? Kannattais keskittyä viisuihin valmistautumiseen ja kerätä voimia, koska se vasta prässi on! Ja keikat minimiin, vaikka nostetta on. Kesällä ehtii kyllä maata kiertää.

Oon ihmetelly samaa......

Olisikohan siksi että Käärijä on elänyt hyvin vähillä rahoilla viime vuodet ja kämppä tod.näk. sen mukainen? Nyt kun rahaa tulee/tulossa niin miksei muuttais kivampaan? Ja euroviisut on meille tärkeintä mutta Käärijälle keikat, sillä niistähän se leipä tulee. En yhtään ihmettele että takoo nyt kun rauta kuumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20363/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko venäjä-trolli jo lopettaa? Ketään ei kiinnosta mikä tausta tyttöystävälläni on. Se ei varsinaisesti liity Käärijään kuitenkaan. Monet venäläiset vastustavat sotaa. Varsinkin nuoret jotka seuraavat muutakin mediaa kuin Venäjän propagandaa.

Ihan sairasta miten tällaisestakin asiasta saadaan aikaan kauhea haloo.

Jaaha, hienosti tekstinsyöttö toimi taas... "tyttöystävälläni" :D

Vierailija
20364/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittavilla ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä, millaisia ihmisiä venäläiset ovat ja miten venäläisiin muualla kuin Suomessa suhtaudutaan. Täällä ollaan edelleen niin rähmällään. Sofi taisi olla oikeassa...

Vierailija
20365/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE:n euroviisudelegaation apulaisjohtaja Matti Myllyahokin on jälleenpostannut instastoorissaan HS:n postauksen Käärijän boleron katoamisesta ja lisännyt kuvatekstin noniin. Luulenpa, että YLE pitää jatkossa edustusasun visusti tallessa omassa rekissään.

Mikä osoite hånellä? En löytänyt Matti Myllyahon osoitetta nimellä.

@mattimaxim

Vierailija
20366/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Tietenkään ei yksittäinen ihminen Suomessa mitään vallankumousta masinoi, eikä tässä siitä ole kysymys. Taisi Sofi Oksanen tietää enemmän asiasta kuin mitä siinä kiistellyssä twiitissään sanoi, eikös hänkin ole Jyväskylästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20367/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Tietenkään ei yksittäinen ihminen Suomessa mitään vallankumousta masinoi, eikä tässä siitä ole kysymys. Taisi Sofi Oksanen tietää enemmän asiasta kuin mitä siinä kiistellyssä twiitissään sanoi, eikös hänkin ole Jyväskylästä?

Kyllä on. Taisi tosiaan tietää taustoja. 

Vierailija
20368/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä boleron katoaminen on levinnyt jo redditiinkiin 

Toivottavasti päivän toinen ikävä uutinen ei leviä.

Ei kannata suurennella asiaa.

Kyllä nyt täytyy kaikkien maiden edustajien avecien sukutaulu laittaa julkiseksi että tiedämme keita pitää paheksua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20369/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.

Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?

Vierailija
20370/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on hyvä että Käärijällä on tyttöystävä, hän vaikuttaa vähän tohelolta (silleen söpösti tohelolta), mua jännittää muistaako hän laittaa siellä Liverpoolissa housujen sepaluksen kiinni lavalle mennessään (niiku UMK:ssa meinasi käydä). Miksi ne housut on muuten aina auki, tästä on jo muutama instastory 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20371/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän tiktok-biossa on lipun kuvina suomi, ukraina, ja venäjä. Tarkempaa tietoa tuskin on mahdollisista Venäjä-kytköksistä ja vaikka olisikin syntynyt siellä, ei tarkoita että sotaa kannattaisi.

Vierailija
20372/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittavilla ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä, millaisia ihmisiä venäläiset ovat ja miten venäläisiin muualla kuin Suomessa suhtaudutaan. Täällä ollaan edelleen niin rähmällään. Sofi taisi olla oikeassa...

Et taida tuntea henkilökohtaisesti yhtäkään venäläistä, ei Suomessa eikä Suomen ulkopuolella. Melkoista yleistystä niputtaa kaikki venäläiset samanlaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20373/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

musta on hyvä että Käärijällä on tyttöystävä, hän vaikuttaa vähän tohelolta (silleen söpösti tohelolta), mua jännittää muistaako hän laittaa siellä Liverpoolissa housujen sepaluksen kiinni lavalle mennessään (niiku UMK:ssa meinasi käydä). Miksi ne housut on muuten aina auki, tästä on jo muutama instastory 😆

Mistä on peräisin tuo tieto?

Vierailija
20374/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävän tiktok-biossa on lipun kuvina suomi, ukraina, ja venäjä. Tarkempaa tietoa tuskin on mahdollisista Venäjä-kytköksistä ja vaikka olisikin syntynyt siellä, ei tarkoita että sotaa kannattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20375/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittavilla ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä, millaisia ihmisiä venäläiset ovat ja miten venäläisiin muualla kuin Suomessa suhtaudutaan. Täällä ollaan edelleen niin rähmällään. Sofi taisi olla oikeassa...

Et taida tuntea henkilökohtaisesti yhtäkään venäläistä, ei Suomessa eikä Suomen ulkopuolella. Melkoista yleistystä niputtaa kaikki venäläiset samanlaisiksi.

Tunnen henkilökohtaisesti useita venäläisiä (töistä ja parin ystävän puolisoina) ja he ovat samanlaisia kuin palvomansa pieni suuri johtaja.

Vierailija
20376/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Tietenkään ei yksittäinen ihminen Suomessa mitään vallankumousta masinoi, eikä tässä siitä ole kysymys. Taisi Sofi Oksanen tietää enemmän asiasta kuin mitä siinä kiistellyssä twiitissään sanoi, eikös hänkin ole Jyväskylästä?

Kyllä on. Taisi tosiaan tietää taustoja. 

Sofi alkaa olla vanha ja katkera. Hänkin pitää itseään virolaisena vaikka on Suomen kansalainen.

Vierailija
20377/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin. 

Vierailija
20378/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.

Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?

Jotain laskuvarjokangasta.

Vierailija
20379/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittavilla ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä, millaisia ihmisiä venäläiset ovat ja miten venäläisiin muualla kuin Suomessa suhtaudutaan. Täällä ollaan edelleen niin rähmällään. Sofi taisi olla oikeassa...

Et taida tuntea henkilökohtaisesti yhtäkään venäläistä, ei Suomessa eikä Suomen ulkopuolella. Melkoista yleistystä niputtaa kaikki venäläiset samanlaisiksi.

Tunnen henkilökohtaisesti useita venäläisiä (töistä ja parin ystävän puolisoina) ja he ovat samanlaisia kuin palvomansa pieni suuri johtaja.

Kuinka sattuikaan kätevästi!!

Vierailija
20380/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

musta on hyvä että Käärijällä on tyttöystävä, hän vaikuttaa vähän tohelolta (silleen söpösti tohelolta), mua jännittää muistaako hän laittaa siellä Liverpoolissa housujen sepaluksen kiinni lavalle mennessään (niiku UMK:ssa meinasi käydä). Miksi ne housut on muuten aina auki, tästä on jo muutama instastory 😆

Niin on tohelo touho hassuainen

Ketju on lukittu.