Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20341/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kannattais nyt hidastaa tahtia ja vähän rauhottua. Minkä ihmeen takia muutto tän kaiken keskellä? Kannattais keskittyä viisuihin valmistautumiseen ja kerätä voimia, koska se vasta prässi on! Ja keikat minimiin, vaikka nostetta on. Kesällä ehtii kyllä maata kiertää.

Voihan se olla, että muutto on ollut tiedossa jo etukäteen, kämppä just nyt vapautunut/edellinen pitää saada tyhjäksi tai sitten muuttoa on tehty pidemmällä aikavälillä. Ja jotkut ihmiset vaan tykkää hökäistä paljon asioita kerralla ja ovat silloin parhaimmillaan jopa. Muutama tällainen superihminen on tuttavapiirissä, mitä enemmän äksöniä, sitä enemmän energiaa.

Vierailija
20342/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.

Pietarissa on syntynyt.

Onko hänet adoptoitu Suomeen?

Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.

Kutakuinkin näin. Tosin Pietari ja Inkeriläisstatus 🤔

Useat inkeriläisstatuksella tulleet on voissapaistettavia Putinin kannattajia, esimerkkinä eräs Lempäälässä asuva ex-blogisti.

Suomessa olevista melkein kaikki ovat inkeriläisstatuksella tulleita tai vanhemmat. Onhan itse pääpahiskin etnisyydeltä vepsäläinen. Ei se mielipiteitä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20343/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Minä en ainakaan luota venäläisiin. En heitä halua Suomeen, vaikka voissa paistais. Tp. Hakijat erikseen

Et taida luottaa muutenkaan ulkomaalaisiin, etkä vieraisiin ihmisiin, etkä aina naapureihinkaan. Kuulostaa jutut vähän sen suuntaisilta.

Vierailija
20344/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan nyt harmitus suuri. Toivottavasti se pukupussi vielä jostain ojanpohjalta löytyy. Eikä jää ikuisiksi ajoiksi jonkun hunsvotin komeroon. Voihan se olla että joku haluaa ensin laittaa sen itse päälle ja järjestää kotona kuvaukset ennen kuin palauttaa.

Vierailija
20345/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Minun työtoveri on venäläinen, naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Napakka, ahkera ja sanavalmis nainen. Mukava ja välitön.

Neillä töissä oli kaksi venäläistä. Puhuivat ikävöimäänsävyyn kuinka neuvostoliitto ja kommunismi oli hyvä asia. Tämä oli ennen isoa sotaa ukrainassa. Onneksi lähtivät pous. Laiskoja ja epärehellisiä. Mikään työohje ei koskaan mennyt jakeluun, ku mina puhua huono suomi. Mut esim. Lomat yms. Ymmärrettiin välittömästi. 👎

Vierailija
20346/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Juttelepa joskus Kremlin politiikasta, saattaa naapurinrouvastakin paljastua uusia puolia. 

Ja miksi pitäisi? Teidän fanaattisimpien mielestä tässä pitäisi varmaan laittaa torppa myyntiin ko. naapurin takia mutta juu ei. Ja kyllä, mieluusti näkisin itänaapurin isännän nupin seipäässä, mutta se tuskin realisoituu siten, että alan dissata tuota naapuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20347/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLE:n euroviisudelegaation apulaisjohtaja Matti Myllyahokin on jälleenpostannut instastoorissaan HS:n postauksen Käärijän boleron katoamisesta ja lisännyt kuvatekstin noniin. Luulenpa, että YLE pitää jatkossa edustusasun visusti tallessa omassa rekissään.

Mikä osoite hånellä? En löytänyt Matti Myllyahon osoitetta nimellä.

Vierailija
20348/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puku on tippunut maantielle, siitä rekka ajanut yli, on pukupussi saattanut lentää jonnekin jorpakkoon, niin eihän se löydy ikinä. Ja olisi joka tapauksessa entinen bolero. Ei auta nyt kun puvustamon ommella uusi vastaava. Onneksi aikaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20349/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako portion boys näitä sisäpiirijuttuja?

Heillä olisi ainakin tietoa asiasta ja he päivystävät vauvafoorumilla.

Häh!? Tuskin päivystävät, miksi pitäisikään.

Vierailija
20350/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Suomelle iso imagotappio, jos Ukrainan viisuissa Suomen delegaatioon kuuluu artistin venäläinen akka. Varsinkin kun artisti on jo ollut uutisissa Kremlin kannattajana, vaikka se ei olisi tottakaan.

Mihinkäs delegaatioon se tyttöystävä muka kuuluu? Sukulaiset on eri asia kuin virallinen delegaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20351/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Suomelle iso imagotappio, jos Ukrainan viisuissa Suomen delegaatioon kuuluu artistin venäläinen akka. Varsinkin kun artisti on jo ollut uutisissa Kremlin kannattajana, vaikka se ei olisi tottakaan.

No onhan tämä outo sattuma. Eikö teistä?

Ja vielä ukrainan kisat. Toivon, ettei huhu ole totta;

Vierailija
20352/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako portion boys näitä sisäpiirijuttuja?

Ei anna, nuo reelsit on ihan julkisia ja sattumoisin seuraan sekä Käärijää, Tiinaa että Porttareita.. Sellaisiakin kummajaisia on...

T syväkurkku

Sama täällä.T Porttari-fani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20353/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä boleron katoaminen on levinnyt jo redditiinkiin 

Vierailija
20354/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä boleron katoaminen on levinnyt jo redditiinkiin 

Toivottavasti päivän toinen ikävä uutinen ei leviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20355/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Käärijä putoaa joskus takakontista, niin en palauta häntä. Löytäjä saa pitää.

Vierailija
20356/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on siis korkeakoulututkinnon suorittanut tyttöystävä. Pitääkö paheksua, kun on syntynyt väärässä paikassa?

Vierailija
20357/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekuloin täysin mahdottomalla ajatuksella; jos hihojen löytäjä lähettää ne Venäjälle jossa joku vetäisee sen päälleen ja ottaa kuvan..

Vierailija
20358/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä boleron katoaminen on levinnyt jo redditiinkiin 

Toivottavasti päivän toinen ikävä uutinen ei leviä.

Etenkin, kun asiasta ei tiedetä mitään sen yksityiskohtaisempaa.

Vierailija
20359/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä putoaa joskus takakontista, niin en palauta häntä. Löytäjä saa pitää.

Pidä vain. Lähetetään viisuihin mieluummin joku, joka ei ole ryvettynyt venäjäkohuissa.

Vierailija
20360/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mistäs jos Käärijän tyttöystävä olisi ruotsalainen tai unkarilainen?

Ketju on lukittu.