UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.
Pietarissa on syntynyt.
Onko hänet adoptoitu Suomeen?
Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.
Kutakuinkin näin. Tosin Pietari ja Inkeriläisstatus 🤔
Useat inkeriläisstatuksella tulleet on voissapaistettavia Putinin kannattajia, esimerkkinä eräs Lempäälässä asuva ex-blogisti.
Suomessa olevista melkein kaikki ovat inkeriläisstatuksella tulleita tai vanhemmat. Onhan itse pääpahiskin etnisyydeltä vepsäläinen. Ei se mielipiteitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.
Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!
Ei oikein naurata.
On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.
Minä en ainakaan luota venäläisiin. En heitä halua Suomeen, vaikka voissa paistais. Tp. Hakijat erikseen
Et taida luottaa muutenkaan ulkomaalaisiin, etkä vieraisiin ihmisiin, etkä aina naapureihinkaan. Kuulostaa jutut vähän sen suuntaisilta.
Näyttää olevan nyt harmitus suuri. Toivottavasti se pukupussi vielä jostain ojanpohjalta löytyy. Eikä jää ikuisiksi ajoiksi jonkun hunsvotin komeroon. Voihan se olla että joku haluaa ensin laittaa sen itse päälle ja järjestää kotona kuvaukset ennen kuin palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.
Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!
Ei oikein naurata.
On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.
Minun työtoveri on venäläinen, naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Napakka, ahkera ja sanavalmis nainen. Mukava ja välitön.
Neillä töissä oli kaksi venäläistä. Puhuivat ikävöimäänsävyyn kuinka neuvostoliitto ja kommunismi oli hyvä asia. Tämä oli ennen isoa sotaa ukrainassa. Onneksi lähtivät pous. Laiskoja ja epärehellisiä. Mikään työohje ei koskaan mennyt jakeluun, ku mina puhua huono suomi. Mut esim. Lomat yms. Ymmärrettiin välittömästi. 👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.
Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!
Ei oikein naurata.
On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.
Juttelepa joskus Kremlin politiikasta, saattaa naapurinrouvastakin paljastua uusia puolia.
Ja miksi pitäisi? Teidän fanaattisimpien mielestä tässä pitäisi varmaan laittaa torppa myyntiin ko. naapurin takia mutta juu ei. Ja kyllä, mieluusti näkisin itänaapurin isännän nupin seipäässä, mutta se tuskin realisoituu siten, että alan dissata tuota naapuria.
Vierailija kirjoitti:
YLE:n euroviisudelegaation apulaisjohtaja Matti Myllyahokin on jälleenpostannut instastoorissaan HS:n postauksen Käärijän boleron katoamisesta ja lisännyt kuvatekstin noniin. Luulenpa, että YLE pitää jatkossa edustusasun visusti tallessa omassa rekissään.
Mikä osoite hånellä? En löytänyt Matti Myllyahon osoitetta nimellä.
Jos puku on tippunut maantielle, siitä rekka ajanut yli, on pukupussi saattanut lentää jonnekin jorpakkoon, niin eihän se löydy ikinä. Ja olisi joka tapauksessa entinen bolero. Ei auta nyt kun puvustamon ommella uusi vastaava. Onneksi aikaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako portion boys näitä sisäpiirijuttuja?
Heillä olisi ainakin tietoa asiasta ja he päivystävät vauvafoorumilla.
Häh!? Tuskin päivystävät, miksi pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
On Suomelle iso imagotappio, jos Ukrainan viisuissa Suomen delegaatioon kuuluu artistin venäläinen akka. Varsinkin kun artisti on jo ollut uutisissa Kremlin kannattajana, vaikka se ei olisi tottakaan.
Mihinkäs delegaatioon se tyttöystävä muka kuuluu? Sukulaiset on eri asia kuin virallinen delegaatio.
Vierailija kirjoitti:
On Suomelle iso imagotappio, jos Ukrainan viisuissa Suomen delegaatioon kuuluu artistin venäläinen akka. Varsinkin kun artisti on jo ollut uutisissa Kremlin kannattajana, vaikka se ei olisi tottakaan.
No onhan tämä outo sattuma. Eikö teistä?
Ja vielä ukrainan kisat. Toivon, ettei huhu ole totta;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako portion boys näitä sisäpiirijuttuja?
Ei anna, nuo reelsit on ihan julkisia ja sattumoisin seuraan sekä Käärijää, Tiinaa että Porttareita.. Sellaisiakin kummajaisia on...
T syväkurkku
Sama täällä.T Porttari-fani.
Nyt tämä boleron katoaminen on levinnyt jo redditiinkiin
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä boleron katoaminen on levinnyt jo redditiinkiin
Toivottavasti päivän toinen ikävä uutinen ei leviä.
Jos Käärijä putoaa joskus takakontista, niin en palauta häntä. Löytäjä saa pitää.
Käärijällä on siis korkeakoulututkinnon suorittanut tyttöystävä. Pitääkö paheksua, kun on syntynyt väärässä paikassa?
Spekuloin täysin mahdottomalla ajatuksella; jos hihojen löytäjä lähettää ne Venäjälle jossa joku vetäisee sen päälleen ja ottaa kuvan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä boleron katoaminen on levinnyt jo redditiinkiin
Toivottavasti päivän toinen ikävä uutinen ei leviä.
Etenkin, kun asiasta ei tiedetä mitään sen yksityiskohtaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä putoaa joskus takakontista, niin en palauta häntä. Löytäjä saa pitää.
Pidä vain. Lähetetään viisuihin mieluummin joku, joka ei ole ryvettynyt venäjäkohuissa.
Okei. Mistäs jos Käärijän tyttöystävä olisi ruotsalainen tai unkarilainen?
Voihan se olla, että muutto on ollut tiedossa jo etukäteen, kämppä just nyt vapautunut/edellinen pitää saada tyhjäksi tai sitten muuttoa on tehty pidemmällä aikavälillä. Ja jotkut ihmiset vaan tykkää hökäistä paljon asioita kerralla ja ovat silloin parhaimmillaan jopa. Muutama tällainen superihminen on tuttavapiirissä, mitä enemmän äksöniä, sitä enemmän energiaa.