Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20321/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asua ei ole löytynyt joten luultavasti joku on sen itselleen ottanut eikä palauta. Käärijä sanoo stoorissa, että hänelle saa halukkaat tehdä illan keikalle uuden yläosan, jos ehtii. Vaikutti oikeasti surulliselta asun katoamisesta ja niissä aiemmissa stooreissa näytti, että melkein alkaa itkeä.

Vierailija
20322/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupatkaa puku! Käärijälle voi kääriä vessapaperista hihat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20323/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten takakontista voi tippua niin ettei huomaa?

Vierailija
20324/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asua ei ole löytynyt joten luultavasti joku on sen itselleen ottanut eikä palauta. Käärijä sanoo stoorissa, että hänelle saa halukkaat tehdä illan keikalle uuden yläosan, jos ehtii. Vaikutti oikeasti surulliselta asun katoamisesta ja niissä aiemmissa stooreissa näytti, että melkein alkaa itkeä.

Jos on venäläismielinen niin antaa itkeä. Yök. Alan kannustaa viisuissa Norjaa.

Vierailija
20325/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asua ei ole löytynyt joten luultavasti joku on sen itselleen ottanut eikä palauta. Käärijä sanoo stoorissa, että hänelle saa halukkaat tehdä illan keikalle uuden yläosan, jos ehtii. Vaikutti oikeasti surulliselta asun katoamisesta ja niissä aiemmissa stooreissa näytti, että melkein alkaa itkeä.

Nyt pitää vain odottaa kuvaa illan keikka-asusta! Vai keikka-asuista, Kuopiossa voi nimittäin olla runsaudenpulaa asuista.

Vierailija
20326/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän kannattais nyt hidastaa tahtia ja vähän rauhottua. Minkä ihmeen takia muutto tän kaiken keskellä? Kannattais keskittyä viisuihin valmistautumiseen ja kerätä voimia, koska se vasta prässi on! Ja keikat minimiin, vaikka nostetta on. Kesällä ehtii kyllä maata kiertää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20327/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asua ei ole löytynyt joten luultavasti joku on sen itselleen ottanut eikä palauta. Käärijä sanoo stoorissa, että hänelle saa halukkaat tehdä illan keikalle uuden yläosan, jos ehtii. Vaikutti oikeasti surulliselta asun katoamisesta ja niissä aiemmissa stooreissa näytti, että melkein alkaa itkeä.

Jos on venäläismielinen niin antaa itkeä. Yök. Alan kannustaa viisuissa Norjaa.

Tee kuule ihan mitä lystäät.

Vierailija
20328/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20329/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.

Pietarissa on syntynyt.

Onko hänet adoptoitu Suomeen?

Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.

Kutakuinkin näin. Tosin Pietari ja Inkeriläisstatus 🤔

Useat inkeriläisstatuksella tulleet on voissapaistettavia Putinin kannattajia, esimerkkinä eräs Lempäälässä asuva ex-blogisti.

Vierailija
20330/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se nyt voi vaan laittaa sitä keltaista asua, parempi se on kuin tuo bolero noilla baarikeikoilla. Jos paita kerran lähtee nopeasti pois kuitenkin niin ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20331/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten takakontista voi tippua niin ettei huomaa?

Sakottaa pitäisi. Missä sillä on keikka?

Vierailija
20332/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Juttelepa joskus Kremlin politiikasta, saattaa naapurinrouvastakin paljastua uusia puolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20333/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Minun työtoveri on venäläinen, naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Napakka, ahkera ja sanavalmis nainen. Mukava ja välitön.

Vierailija
20334/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.

Pietarissa on syntynyt.

Onko hänet adoptoitu Suomeen?

Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.

Kutakuinkin näin. Tosin Pietari ja Inkeriläisstatus 🤔

Useat inkeriläisstatuksella tulleet on voissapaistettavia Putinin kannattajia, esimerkkinä eräs Lempäälässä asuva ex-blogisti.

Tuntemani inkeriläisstatuksella tullut taas uhkasi ottaa Putinin suunnilleen hengiltä, hän vaahtosi varttitunnin putkeen niin ettei puheesta saanut lopuksi enää selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20335/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla muutto ja illalla keikalle toiseen kaupunkiin. Aika ahkera häärijä tämä mies.

Vierailija
20336/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Minä en ainakaan luota venäläisiin. En heitä halua Suomeen, vaikka voissa paistais. Tp. Hakijat erikseen

Vierailija
20337/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten takakontista voi tippua niin ettei huomaa?

Sakottaa pitäisi. Missä sillä on keikka?

Kuopion kalakukossa, kirjoitetaan kuitenkin Calacukko.

Vierailija
20338/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne haluavat elää häiriötöntä, mukavaa elämää, Suomessa tai muualla. Ovat hyvin epäpoliittisia. Ainakin niin kauan, kun ei keskustele mistään yhtään syvällisemmin.

Vierailija
20339/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kannattais nyt hidastaa tahtia ja vähän rauhottua. Minkä ihmeen takia muutto tän kaiken keskellä? Kannattais keskittyä viisuihin valmistautumiseen ja kerätä voimia, koska se vasta prässi on! Ja keikat minimiin, vaikka nostetta on. Kesällä ehtii kyllä maata kiertää.

Oon ihmetelly samaa......

Vierailija
20340/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

On tämä maailma todella muuttunut, eikä hyvään suuntaan. Mä olen varmaan sitten ihan sinisilmäinen, kun en oikein osaa pitää jotain randomia venäläisiä sukujuuria omaavaa ihmistä p*holaisesta seuraavana. Meidän naapurinrouva on venäläinen (hitto, ties vaikka sukua nyt puheena olevalle henkilölle kun jklässä ollaan!) mutta enpä ole ajatellut hänestä sen kummempia nyt kuin ennen sotaakaan. Kiva, vähän ujon oloinen nainen, välillä jutellaan kun ollaan pihoilla puuhailemassa. Tuskin on ollut hyökkäystä masonoimassa ja varmasti haluaa elää ihan tavallista elämää.

Minä en ainakaan luota venäläisiin. En heitä halua Suomeen, vaikka voissa paistais. Tp. Hakijat erikseen

Ei oo ihme että sun äijä jätti sut!

Ketju on lukittu.