UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä putoaa joskus takakontista, niin en palauta häntä. Löytäjä saa pitää.
Pidä vain. Lähetetään viisuihin mieluummin joku, joka ei ole ryvettynyt venäjäkohuissa.
Ryvettynyt? Älä nyt nolaa itseäsi enää enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
musta on hyvä että Käärijällä on tyttöystävä, hän vaikuttaa vähän tohelolta (silleen söpösti tohelolta), mua jännittää muistaako hän laittaa siellä Liverpoolissa housujen sepaluksen kiinni lavalle mennessään (niiku UMK:ssa meinasi käydä). Miksi ne housut on muuten aina auki, tästä on jo muutama instastory 😆
Mistä on peräisin tuo tieto?
UMKn Youtube tarinoissa on tuo sepalusjuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE:n euroviisudelegaation apulaisjohtaja Matti Myllyahokin on jälleenpostannut instastoorissaan HS:n postauksen Käärijän boleron katoamisesta ja lisännyt kuvatekstin noniin. Luulenpa, että YLE pitää jatkossa edustusasun visusti tallessa omassa rekissään.
Mikä osoite hånellä? En löytänyt Matti Myllyahon osoitetta nimellä.
@mattimaxim
Matti Myllyaho (Matti Maxim) on myös UMK:n apulaistuottaja sekä ammattitanssija. Oli myös Käärijän esityksen tanssiryhmässä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Liverpooliin ollaan menossa viisuihin, ei mihinkään Ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
musta on hyvä että Käärijällä on tyttöystävä, hän vaikuttaa vähän tohelolta (silleen söpösti tohelolta), mua jännittää muistaako hän laittaa siellä Liverpoolissa housujen sepaluksen kiinni lavalle mennessään (niiku UMK:ssa meinasi käydä). Miksi ne housut on muuten aina auki, tästä on jo muutama instastory 😆
Mistä on peräisin tuo tieto?
Uuden musiikin kilpailun tiktokista, "Käärijä paljastaa salaisuuksia UMK:n finaalista!"
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mistäs jos Käärijän tyttöystävä olisi ruotsalainen tai unkarilainen?
Eikös unkarikin vähä Suomea kiusaa natolla. Tiedättekö mitä? Ruotsi ja Norja kisaa ukrainan viisuissa voitosta! Ukrainan lipussa on taivas ja vilja;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Tämä.
Vai että oikein kauniisti. Hän olisi voinut ottaa yhteyttä Käärijään privaatisti eikä kailottaa tietojaan twitterissä.
Tästä boleron hukkaamisesta tuli mieleen Blind Channelin Ollin basso, joka jäi auton katolle ja hukkui. Tää kyllä tais tapahtua viisujen jälkeen ja soitin löytyi ehjänä. Sattuuhan sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Kyllä täällä on onnettoman ahdasmielistä porukkaa. Yllätyin.
Minä en syrji venäläisiä ihmisiä jotka asuvat Suomessa. Kohtelen heitä samoin kuin oman maan kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Liverpooliin ollaan menossa viisuihin, ei mihinkään Ukrainaan.
Älä saivartele. Tiedät kyllä, miksi Ukraina ei voi järjestää viisuja. Ja sitten tulee Suomen edustaja tyttöystävänsä kanssa hieromaan asiaa ukrainalaisten naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Liverpooliin ollaan menossa viisuihin, ei mihinkään Ukrainaan.
Höpö höpö. Ukraina on kisojen jörjestäjä tänä vuonna, operationaalisen vastuun kantaa Liverpool, sattuneesta syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Liverpooliin ollaan menossa viisuihin, ei mihinkään Ukrainaan.
Venäläiset paukuttaa ohjusta ukrainassa, niin sinne ei kande euroviisuja järjestää. Venäjän kansa vaan sanoo daa daa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
Suomalaisia ehdokkaita varmaan riittää. Kannattais ehkä miettiä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
No se vasta kamala veto olisi, jos antaisi kenkää tyttöystävälle kansalaisuuden perusteella. Kyllä parasta olisi ollut vaan pitää kyseinen ihminen poissa julkisuudesta. Nyt pitää vaan väkisin ja "ylpeänä" esittää, että meillä Suomessa ei tosiaankaan venäläisiä pidetä epäilyttävinä ihmisinä ennen kuin kukaan ehtii uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Liverpooliin ollaan menossa viisuihin, ei mihinkään Ukrainaan.
Älä saivartele. Tiedät kyllä, miksi Ukraina ei voi järjestää viisuja. Ja sitten tulee Suomen edustaja tyttöystävänsä kanssa hieromaan asiaa ukrainalaisten naamaan.
Livepoolin euroviisut ne on ihan viralliseltakin nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.
Pietarissa on syntynyt.
Eikös se ole plussaa, että on muuttanut pois Venäjältä?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.