UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Aamulla muutto ja illalla keikalle toiseen kaupunkiin. Aika ahkera häärijä tämä mies.
Ahkera häärijä on. Ihan jännittää mitä tässä kahden kuukauden aikana ennen Euroviisuja ehtii tapahtua. Ehkä olisi parempi että noita kappaleita ei julkaistaisi niin aikaisin niin välttyisi kaikilta tällaisilta jupakoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
No se vasta kamala veto olisi, jos antaisi kenkää tyttöystävälle kansalaisuuden perusteella. Kyllä parasta olisi ollut vaan pitää kyseinen ihminen poissa julkisuudesta. Nyt pitää vaan väkisin ja "ylpeänä" esittää, että meillä Suomessa ei tosiaankaan venäläisiä pidetä epäilyttävinä ihmisinä ennen kuin kukaan ehtii uhriutua.
Yleltä olisi ryhdikäs liike vaihtaa edustaja nyt ennen kuin syntyy isompi kohu. Tosin Ylen tuntien venäläinen nähdään Liverpoolin green roomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
No se vasta kamala veto olisi, jos antaisi kenkää tyttöystävälle kansalaisuuden perusteella. Kyllä parasta olisi ollut vaan pitää kyseinen ihminen poissa julkisuudesta. Nyt pitää vaan väkisin ja "ylpeänä" esittää, että meillä Suomessa ei tosiaankaan venäläisiä pidetä epäilyttävinä ihmisinä ennen kuin kukaan ehtii uhriutua.
Ei hän sitä mihinkään "julkisuuteen" ole tuonutkaan. Mitä nyt vaan UMKssa ja keikoillaan hengaillut ja Käärijän teippauksilla olevass pakussa....Seiskan märkånå unena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.
Pietarissa on syntynyt.
Eikös se ole plussaa, että on muuttanut pois Venäjältä?
Kreml haluaa venäläisiä ulkomaille, etenkin Suomeen strategisia maakauppoja tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Liverpooliin ollaan menossa viisuihin, ei mihinkään Ukrainaan.
Höpö höpö. Ukraina on kisojen jörjestäjä tänä vuonna, operationaalisen vastuun kantaa Liverpool, sattuneesta syystä
Ukraina on mukana muodollisesti, mutta BBC ne järjestää ja kantaa päävastuun.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että joku haluaa ensin laittaa sen itse päälle ja järjestää kotona kuvaukset ennen kuin palauttaa.
Haha. Ei helvetti, tää on varmaan just se mitä itse tekisin. Toivottavasti joku vastaava löytänyt. Harmittaa sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että joku haluaa ensin laittaa sen itse päälle ja järjestää kotona kuvaukset ennen kuin palauttaa.
Haha. Ei helvetti, tää on varmaan just se mitä itse tekisin. Toivottavasti joku vastaava löytänyt. Harmittaa sen puolesta.
Niin minäkin. Mutta kyllä heti ilmoittaisin Käärijälle, että puku on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
No se vasta kamala veto olisi, jos antaisi kenkää tyttöystävälle kansalaisuuden perusteella. Kyllä parasta olisi ollut vaan pitää kyseinen ihminen poissa julkisuudesta. Nyt pitää vaan väkisin ja "ylpeänä" esittää, että meillä Suomessa ei tosiaankaan venäläisiä pidetä epäilyttävinä ihmisinä ennen kuin kukaan ehtii uhriutua.
Yleltä olisi ryhdikäs liike vaihtaa edustaja nyt ennen kuin syntyy isompi kohu. Tosin Ylen tuntien venäläinen nähdään Liverpoolin green roomissa.
Hän on Suomen kansalainen, ei venäläinen agentti tai vakooja.
Vaikka tyttöystävä vaihtuisi huomenna suomalaiseen, kaalinhaju ei häviä enää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Kyllä täällä on onnettoman ahdasmielistä porukkaa. Yllätyin.
Minä en syrji venäläisiä ihmisiä jotka asuvat Suomessa. Kohtelen heitä samoin kuin oman maan kansalaisia.
Joskus kun mielensä avaa liian auki, saattaa aivot pudota lattialle. Ehkä Käärijä ajatteli, että kun selvisi VKK-kohusta vähäisin vaurioin, venäläinen tyttöystävä menisi samalla tavalla tutkan alla. Toivotaan, että niin käy.
Vidduun venäjän kannattajat ukrainan viisuista. Miksi tätä ei kerrottu julkisuuteen, kun Sofi avautui käärijän oudoista seurauksista? Mitä käärijä sanoi näistä venäjä tileistä? Että ihan huvikseen seuraa venäläisen tyttöystävän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
No se vasta kamala veto olisi, jos antaisi kenkää tyttöystävälle kansalaisuuden perusteella. Kyllä parasta olisi ollut vaan pitää kyseinen ihminen poissa julkisuudesta. Nyt pitää vaan väkisin ja "ylpeänä" esittää, että meillä Suomessa ei tosiaankaan venäläisiä pidetä epäilyttävinä ihmisinä ennen kuin kukaan ehtii uhriutua.
Yleltä olisi ryhdikäs liike vaihtaa edustaja nyt ennen kuin syntyy isompi kohu. Tosin Ylen tuntien venäläinen nähdään Liverpoolin green roomissa.
Hän on Suomen kansalainen, ei venäläinen agentti tai vakooja.
Suomen kansalaisissa on hyvin hämärää porukkaa, varsinkin venäläisiä. Eli ei merkitse tässä tilanteessa yhtään mitään. Nyt yritetään vaan unohtaa koko juttu, ja toivotaan, ettei kukaan Seiskassa tai Daily Mailissä ehtinyt reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Kyllä täällä on onnettoman ahdasmielistä porukkaa. Yllätyin.
Minä en syrji venäläisiä ihmisiä jotka asuvat Suomessa. Kohtelen heitä samoin kuin oman maan kansalaisia.
Joskus kun mielensä avaa liian auki, saattaa aivot pudota lattialle. Ehkä Käärijä ajatteli, että kun selvisi VKK-kohusta vähäisin vaurioin, venäläinen tyttöystävä menisi samalla tavalla tutkan alla. Toivotaan, että niin käy.
Ei käy. Hän on ollut epärehellinen. Niin sortuvaa on tää.... Myös kertomatta jättäminen on valehtelua. Se on pienestä kiinni ja minkä näkyvyyden hän on saanut. Tämä on erittäin noloa.
Saara Aalto edustamaan Suomea Käärijän tilalle! Osaa ainakin englantia ja laulaa
Eiköhän ihmisiä kiinnosta maailmalla enemmän poliitikkojen kuin viihdeihmisten toilailut.
Nyt Käärijän on turha enää salailla parisuhdestatustaan, kun se on asia, jonka käytännössä kaikki tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yhtäkkiä, että Käärijä näyttää joissain kuvissa aivan Charlie Chaplinilta! Myös se käveleminen "tepastelemalla", joka täällä on useasti mainittu, muistuttaa Chaplinin tyyliä .
Myös näyttää CCC musiikkibideolla monessa kohtaa Robert Downey juniorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kipin kapin kaikki pyytämään Sofilta anteeksi! Ja ensi viikolla sitten haukutana joku muu... voisko jo siirtyä asiaan., eli euroviisuihin tai vaikka käärijän kadonneen asun arvoitukseen.
Mitä materiaalia tuo vihreä bolero muuten on? Tietääkö kukaan?
Ikävä kyllä itseäni hiukan enemmän kiinnostaa mahdollinen putinistityttöystävä kuin kadonnut bolero, jonka saa varmasti helposti korvattua. Onneton harkintakyky on vaikeampi haaste, mutta jos asiaa ei isommin missään uutisoida, ei se mikään oikea ongelma ole.
Vähän nyt kaduttaa, että tuomitsin Oksasen ulostulon tajuamatta, että hän yritti kauniisti vihjata Kärtsikselle, että pidä se tyttöystävä piilossa.
Saahan tyttöystävänkin vaihdettua supisuomalaiseen. Varmasti vapaaehtoisia löytyy! Mutta sen sijaan Käärijän esiintymisasulla on tunnearvoa.
No se vasta kamala veto olisi, jos antaisi kenkää tyttöystävälle kansalaisuuden perusteella. Kyllä parasta olisi ollut vaan pitää kyseinen ihminen poissa julkisuudesta. Nyt pitää vaan väkisin ja "ylpeänä" esittää, että meillä Suomessa ei tosiaankaan venäläisiä pidetä epäilyttävinä ihmisinä ennen kuin kukaan ehtii uhriutua.
Yleltä olisi ryhdikäs liike vaihtaa edustaja nyt ennen kuin syntyy isompi kohu. Tosin Ylen tuntien venäläinen nähdään Liverpoolin green roomissa.
Hän on Suomen kansalainen, ei venäläinen agentti tai vakooja.
Suomen kansalaisissa on hyvin hämärää porukkaa, varsinkin venäläisiä. Eli ei merkitse tässä tilanteessa yhtään mitään. Nyt yritetään vaan unohtaa koko juttu, ja toivotaan, ettei kukaan Seiskassa tai Daily Mailissä ehtinyt reagoida.
Voisiko YLElle/EBUlle lähettää vetoomuksen Suomen edustajan vaihtamiseksi. Tämä nykyisen edustajan mahdollinen venäläismielisyys on pelottavaa ja noloa. Varsinkin kun pyrkimys on NATOn jäseneksi.
Ei hyvää päivää. Lopettakaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Olihan se nyt aika selvää, että Käärijän kaltaisella tyypillä on kumppani (ellei ole vapaaehtoisesti sinkku) ja ketään ei oikeasti kiinnosta, minkä taustainen hän on. Venäläistausta ei tee kenestäkään p*tinistia tai sodan kannattajaa, vaan he haluavat elää täällä rauhassa elämäänsä ja arkeansa. Vai pitäisikö heidän nyt erota, koska tyttöystävällä sattuu olemaan venäläistaustaiset juuret? En sitten tiedä, kuvitteliko Käärijä, että tämä oikeasti pysyy täällä salassa, etenkin kun auto on noin huomiota herättävä, mutta no, ehkä parempi, että mammat käsittelevät sydänsurunsa nyt ja voidaan sitten siirtyä eteenpäin.
Olisi voinut jättää pyrkimättä Ukrainan viisuihin jos on sekaantunut pahan valtakuntaan?
Liverpooliin ollaan menossa viisuihin, ei mihinkään Ukrainaan.
Höpö höpö. Ukraina on kisojen jörjestäjä tänä vuonna, operationaalisen vastuun kantaa Liverpool, sattuneesta syystä
Ukraina on mukana muodollisesti, mutta BBC ne järjestää ja kantaa päävastuun.
Okei. Miksi Venäläisiä ei esiinny euroviisuissa? Eikö venäjä ole pärjännyt hyvin euroviisuissa? Olisihan se kiva, jos euroviisut pidettäisiin ukrainassa ja venäjäkin osallistuisi
Vierailija kirjoitti:
Olikin liian hyvää ollakseen totta. Ja melkein epäilyttää, että venäläiset ovat tämän näkyvyyden taustalla. Miksi käärijä pyrkii Ukrainan kisoihin, jos seuraa kremliä venäläisen tyttöystävänsä kanssa?
Onko tämä tottakaan? 😭
Taas tämä sama itkijä täällä spämmäilee. Voi kyynel tosiaan. Hanki elämä.
Lääh puuh uuh lääh!!! 💦🔥