Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20301/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella rasistista tämä kommentointi, kumma kun ei modet puutu.

Vierailija
20302/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.

Pietarissa on syntynyt.

Onko hänet adoptoitu Suomeen?

Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20303/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa tosiaan että vielä puoltoista vuotta sitten venäläinen tyttis ei olisi hetkauttanut ketään mutta täytyy sanoa että eihän tuo nyt piristäkään. Maailma on muuttunut mutta ei se tietenkään tuon naisen vika ole.

Vierailija
20304/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...

Vierailija
20305/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se venäläinen vai suomalainen? Kuka kysyy käärijältä itseltä? Kai se edes tietää? Ja nitä tilejä se Käärijä oikein seurasi, en niin perehtynyt asiaan, mutta nyt alkaa kuulostaa vakavalta 😞 onko tämä venäläisyys trollausta vai ei?

Vierailija
20306/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoikohan Käärijä, että tämä tosiaan pysyy salassa Suomen kaltaisessa maassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20307/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...

Oho. Jollain on hidas sytytys...

Vierailija
20308/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa tosiaan että vielä puoltoista vuotta sitten venäläinen tyttis ei olisi hetkauttanut ketään mutta täytyy sanoa että eihän tuo nyt piristäkään. Maailma on muuttunut mutta ei se tietenkään tuon naisen vika ole.

Venäläiset muuttivat maailmaa huononpaan. 3. Maailmansodan partaalle, joten älkää jumaliste jauhako ras. Ismista! 😠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20309/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...

Oho. Jollain on hidas sytytys...

😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !

Vierailija
20310/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei tee nyt mitään TÄSSÄ ON KÄÄRIJÄN NAISYSTÄVÄ-juttua tuosta venäläisestä. Ei varmaan hänessä ole mitään vikaa ja normaalioloissa olisi ihan harmiton asia, mutta nykymaailmassa ei tosiaan näytä hyvältä. Tietenkin jos ei ole enää Venäjän kansalainen, niin sittenhän hän on suomalainen, mutta monesti nämä suomenvenäläiset palvelevat kuitenkin sitä vanhaa isäntäänsä.

Voi viddu, että tämä juurikin nyt. Voi viddu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20311/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...

Oho. Jollain on hidas sytytys...

😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !

Euroina?

Vierailija
20312/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...

Oho. Jollain on hidas sytytys...

😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !

Jos itse löytäisin, niin en varmaan kuitenkaan palauttaisi. :) Tai löytöpalkkion pitäisi olla aika hyvä. Johan tuosta saa pian ebayssäkin hyvät rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20313/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutossa aina tavaraa katoaa.

Vierailija
20314/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20315/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...

Oho. Jollain on hidas sytytys...

😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !

Joo, mene etsimään. Iltapäivälehdetkin ovat jo julkaisseet "aarrekartan" mistä puku saattaisi löytyä. Minä asun niin kaukana, etten ehdi.

Vierailija
20316/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...

Oho. Jollain on hidas sytytys...

😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !

Jos itse löytäisin, niin en varmaan kuitenkaan palauttaisi. :) Tai löytöpalkkion pitäisi olla aika hyvä. Johan tuosta saa pian ebayssäkin hyvät rahat.

Mä myisin asun sille filippiiniläiselle enkunopelle joka on hulluna Käärijään ja analysoi sen joka sanankin.

Vierailija
20317/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.

Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!

Ei oikein naurata.

Vierailija
20318/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkio on käärijän kalsarit

Vierailija
20319/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.

Pietarissa on syntynyt.

Onko hänet adoptoitu Suomeen?

Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.

Kutakuinkin näin. Tosin Pietari ja Inkeriläisstatus 🤔

Vierailija
20320/34469 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:n euroviisudelegaation apulaisjohtaja Matti Myllyahokin on jälleenpostannut instastoorissaan HS:n postauksen Käärijän boleron katoamisesta ja lisännyt kuvatekstin noniin. Luulenpa, että YLE pitää jatkossa edustusasun visusti tallessa omassa rekissään.

Ketju on lukittu.