UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.
Pietarissa on syntynyt.
Onko hänet adoptoitu Suomeen?
Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.
Ajatelkaa tosiaan että vielä puoltoista vuotta sitten venäläinen tyttis ei olisi hetkauttanut ketään mutta täytyy sanoa että eihän tuo nyt piristäkään. Maailma on muuttunut mutta ei se tietenkään tuon naisen vika ole.
Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...
No onko se venäläinen vai suomalainen? Kuka kysyy käärijältä itseltä? Kai se edes tietää? Ja nitä tilejä se Käärijä oikein seurasi, en niin perehtynyt asiaan, mutta nyt alkaa kuulostaa vakavalta 😞 onko tämä venäläisyys trollausta vai ei?
Uskoikohan Käärijä, että tämä tosiaan pysyy salassa Suomen kaltaisessa maassa?
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...
Oho. Jollain on hidas sytytys...
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa tosiaan että vielä puoltoista vuotta sitten venäläinen tyttis ei olisi hetkauttanut ketään mutta täytyy sanoa että eihän tuo nyt piristäkään. Maailma on muuttunut mutta ei se tietenkään tuon naisen vika ole.
Venäläiset muuttivat maailmaa huononpaan. 3. Maailmansodan partaalle, joten älkää jumaliste jauhako ras. Ismista! 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...
Oho. Jollain on hidas sytytys...
😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei tee nyt mitään TÄSSÄ ON KÄÄRIJÄN NAISYSTÄVÄ-juttua tuosta venäläisestä. Ei varmaan hänessä ole mitään vikaa ja normaalioloissa olisi ihan harmiton asia, mutta nykymaailmassa ei tosiaan näytä hyvältä. Tietenkin jos ei ole enää Venäjän kansalainen, niin sittenhän hän on suomalainen, mutta monesti nämä suomenvenäläiset palvelevat kuitenkin sitä vanhaa isäntäänsä.
Voi viddu, että tämä juurikin nyt. Voi viddu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...
Oho. Jollain on hidas sytytys...
😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !
Euroina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...
Oho. Jollain on hidas sytytys...
😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !
Jos itse löytäisin, niin en varmaan kuitenkaan palauttaisi. :) Tai löytöpalkkion pitäisi olla aika hyvä. Johan tuosta saa pian ebayssäkin hyvät rahat.
Muutossa aina tavaraa katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.
Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...
Oho. Jollain on hidas sytytys...
😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !
Joo, mene etsimään. Iltapäivälehdetkin ovat jo julkaisseet "aarrekartan" mistä puku saattaisi löytyä. Minä asun niin kaukana, etten ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ESIINTYMISASU KADONNUT...
Oho. Jollain on hidas sytytys...
😬..... Löytäjälle hyvä palkkio...se on oikeesti pudonnut auton takakontista !
Jos itse löytäisin, niin en varmaan kuitenkaan palauttaisi. :) Tai löytöpalkkion pitäisi olla aika hyvä. Johan tuosta saa pian ebayssäkin hyvät rahat.
Mä myisin asun sille filippiiniläiselle enkunopelle joka on hulluna Käärijään ja analysoi sen joka sanankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on esim. adoptoitu, niin sitten turvat rullalle ja taskuun, pliis.
Nope. Jkylässä seuduilla loppusuku. Mikä onkin hyvä valinta asuinkaupungiksi, joten hyvä arvostelukyjy heillä!
Ei oikein naurata.
Palkkio on käärijän kalsarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole venäläinen vaan täysin suomalainen!!!!!!! On Suomessa syntynytkin.
Pietarissa on syntynyt.
Onko hänet adoptoitu Suomeen?
Minulle tuli ensimmäisenä mielee, että olisiko venäläinen äiti ja suomalainen isä. Tai sitten kummatkin vanhemmat ovat venäläisiä ja muuttaneet Suomeen esim. työn vuoksi tai inkeriläisstatuksella tms.
Kutakuinkin näin. Tosin Pietari ja Inkeriläisstatus 🤔
YLE:n euroviisudelegaation apulaisjohtaja Matti Myllyahokin on jälleenpostannut instastoorissaan HS:n postauksen Käärijän boleron katoamisesta ja lisännyt kuvatekstin noniin. Luulenpa, että YLE pitää jatkossa edustusasun visusti tallessa omassa rekissään.
On kyllä todella rasistista tämä kommentointi, kumma kun ei modet puutu.